abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203238908
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Je mag alleen mistlampen aan bij mist, sneeuw of regen.

Donker hoort daar niet bij.
en - ik meen - een zicht minder dan 200 meter (mistlampen voor) en 50 meter (mistlampen achter).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_203239429
Laatst op de A12 een kerel op een motorfiets uit het jaar kruik, met een achterlicht van een opoefiets, geen reflecterende kleding aan, met een gangetje van 85 in het donker door de dichte mist heen... :X

Overigens als ik bij mijn auto de stadslichten aanzet, gaan de DRL's automatisch uit.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ferry_76 op 17-01-2022 17:09:13 ]
pi_203239487
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:37 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Maar wat is het verschil dan? Als ik mijn mistlamp knopje eruit sloop en de lichten aan het contact koppel en zo instel dat ze uitgaan met dimlicht is het een drl geworden. Misschien dat het officieel een ander type lampje/behuizing is dus je zou dat nog kunnen vervangen maar dat zullen de meeste mensen op afstand niet zien. En denk ook niet dat de apk keurmeester lampjes eruit gaat draaien om te zien of het nou een mistlamp of drl is.
Volgens mij is er verschil met de hoogte vanaf de grond waarop de lampen gemonteerd moeten zijn.
  Vis een optie? maandag 17 januari 2022 @ 17:24:34 #151
70532 loveli
N
pi_203239701
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 17:07 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]
Volgens mij is er verschil met de hoogte vanaf de grond waarop de lampen gemonteerd moeten zijn.
Waar het licht op de weg valt. Mistlicht verlicht de weg onder de mist, waar je jezelf met grootlicht zou verblinden. Mistlicht voor gaat om zicht, niet om zichtbaarheid.
https://www.anwb.nl/auto/(...)rten-autoverlichting
crap in = crap out
  maandag 17 januari 2022 @ 18:40:11 #152
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_203240731
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:37 schreef YoshiBignose het volgende:

Maar wat is het verschil dan?
Dat er hele duidelijke regels zijn wanneer je mistverlichting mag voeren. En dat is bijna nooit.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_203241818
quote:

[..]
Nee hoor, er zijn ook auto’s waarbij de mistlampen in dezelfde unit als van het dimlicht zit gemonteerd.

Ik snap ook niet waarom mensen het stoer vinden om ze aan te zetten zonder enige aanleiding (bijv. op een zonnige dag). Een Kia Rio uit het jaar kruik is niet opeens vet stoer en gaaf als z’n mistlampen aanstaan, vind ik.
pi_203242916
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 18:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Dat er hele duidelijke regels zijn wanneer je mistverlichting mag voeren. En dat is bijna nooit.
Ik heb het niet over de regels maar over de lampen.
Facts don't care about your feelings
  maandag 17 januari 2022 @ 20:34:38 #155
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203243099
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
en - ik meen - een zicht minder dan 200 meter (mistlampen voor) en 50 meter (mistlampen achter).
Ja, in mist, sneeuw of regen. Maar dus niet omdat het donker is.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 17 januari 2022 @ 20:35:21 #156
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_203243115
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Als dat in jouw geval zo is, dan moet jij niet meer rijden in het donker. Dan ben je een gevaar op de weg.
OKe, ik wist niet dat je on-line oogarts was.

quote:
Mistlampen ook. Jij bent zeker dat postbus 51 filmpje uit de jaren '90 vergeten? Waarin de automobilist die onterecht mistlampen voerde asociaal werd genoemd? Dat is nog steeds zo.
Goed afgestelde mistlampen schijnen enkel laag op de weg, zitten dan ook laag gemonteerd (niet te verwarren met verstralers). Als je daar last van hebt zit dat tussen je oren, niet in je ogen.
Een Fokker heeft me er een hele tijd terug op gewezen dat bij een nat en spiegelend wegdek de mistlampen wel vervelend kunnen reflecteren, en sindsdien zet ik ze dan ook netjes niet aan :)

quote:

[..]
Bij sommige auto's is intussen de rand van de koplamp "DRL", dus dat zou dan vrij hoog zijn (itt mistlampen).
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 17 januari 2022 @ 20:38:18 #157
Why is all the rum gone?
pi_203243178
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 20:25 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Ik heb het niet over de regels maar over de lampen.
Dat heb ik uiteraard genegeerd, want niet relevant.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 17 januari 2022 @ 20:42:00 #158
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_203243274
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 19:39 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]
Nee hoor, er zijn ook auto’s waarbij de mistlampen in dezelfde unit als van het dimlicht zit gemonteerd.
Heb je daar een voorbeeld van? Ik ken dat echt niet.
De functie van een mistlamp is om onder de mist door te schijnen om de weg te verlichten. Als die in je koplamp zit dan heb je of een heel lage auto, of de mistlamp heeft eigenlijk geen functie?
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 17 januari 2022 @ 20:44:18 #159
Why is all the rum gone?
pi_203243323
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 20:35 schreef daNpy het volgende:

OKe, ik wist niet dat je on-line oogarts was.
Jij zegt zelf dat jouw zicht ernstig gehinderd is in het donker. Dan heb je overduidelijk een probleem met je ogen.

quote:
Goed afgestelde mistlampen schijnen enkel laag op de weg, zitten dan ook laag gemonteerd (niet te verwarren met verstralers). Als je daar last van hebt zit dat tussen je oren, niet in je ogen.
Ja, want 4x55W is net zoveel licht als 2 x 55W. 8)7

Blijkbaar heb jij zowel een probleem met je ogen als tussen je oren.

Ik hoop dat oom agent je een keer 95.- euro aansmeert. Mag je tegen hem zeggen dat het probleem tussen zijn oren zit.
pi_203243337
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 20:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[quote]0s.gif Op maandag 17 januari 2022 20:35 schreef daNpy het volgende:

Een Fokker heeft me er een hele tijd terug op gewezen dat bij een nat en spiegelend wegdek de mistlampen wel vervelend kunnen reflecteren, en sindsdien zet ik ze dan ook netjes niet aan :)

Maar bij harde regen mogen ze juist wel aan...

[ Bericht 8% gewijzigd door dick_laurent op 18-01-2022 12:34:51 ]
pi_203243495
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 20:42 schreef daNpy het volgende:

[..]
Heb je daar een voorbeeld van? Ik ken dat echt niet.
De functie van een mistlamp is om onder de mist door te schijnen om de weg te verlichten. Als die in je koplamp zit dan heb je of een heel lage auto, of de mistlamp heeft eigenlijk geen functie?
Ik weet ze niet allemaal, maar bijv. de VW Golf IV en Bora hadden dat. Volgens mij een bepaalde generatie Iveco Daily ook.
Je hebt ver- en breedstralers, wellicht dat daar het verschil in zit.
Mijn ervaring is overigens in echt dichte mist dat ook de mistlampen voor niet heel veel nut meer hebben.
  maandag 17 januari 2022 @ 21:36:53 #162
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_203244492
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 20:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Jij zegt zelf dat jouw zicht ernstig gehinderd is in het donker. Dan heb je overduidelijk een probleem met je ogen.
In het donker zie ik niet veel idd. Daarom zet ik licht aan.

quote:
Ja, want 4x55W is net zoveel licht als 2 x 55W. 8)7

Blijkbaar heb jij zowel een probleem met je ogen als tussen je oren.
Ja, er is meer licht. Daarom zet ik ze aan. Maar jij begrijpt schijnbaar niet wat lichtbeeld is.

quote:
Ik hoop dat oom agent je een keer 95.- euro aansmeert. Mag je tegen hem zeggen dat het probleem tussen zijn oren zit.
Dat mag je hopen. Ik hoop dat jij ooit leert wat een prettige manier van discussiëren is.
  maandag 17 januari 2022 @ 21:42:31 #163
Why is all the rum gone?
pi_203244656
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:36 schreef daNpy het volgende:

Dat mag je hopen. Ik hoop dat jij ooit leert wat een prettige manier van discussiëren is.
Tsja, als je hier zelf toegeeft dat je regelmatig een overtreding begaat en er dan niet tegen kan dat iemand daar iets van zegt, moet je het of niet zeggen of hier niet komen.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:18:55 #164
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_203251992
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 21:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Tsja, als je hier zelf toegeeft dat je regelmatig een overtreding begaat en er dan niet tegen kan dat iemand daar iets van zegt, moet je het of niet zeggen of hier niet komen.
Hoezo zou ik daar niet tegen kunnen?
Jij hebt blijkbaar "last" van lampen die -mits goed afgesteld- kort voor de auto op de grond schijnen.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 12:36:28 #165
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_203252297
Hey luitjes. Hou maar weer even op met deze (mist)lampen discussie want dit leidt tot weinig goeds behalve continu op de man spelen.
pi_203264718
Nieuwe Golf heeft trouwens 5 van die lampjes onderin.

.
  woensdag 19 januari 2022 @ 18:09:15 #167
Why is all the rum gone?
pi_203272596
Vrachtwagenchauffeur komt aanrijden bij een kruising met verkeerslichten. Zijn licht voor rechtdoor is rood, dus hij besluit ruim 50 meter voor de kruising alvast 25 te gaan rijden. Waardoor er 6 auto's 'klem' achter zitten die willen voorsorteren voor rechtsaf (waarvoor geen verkeerslicht is). Asociale klootzak.
pi_203777102
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Vrachtwagenchauffeur komt aanrijden bij een kruising met verkeerslichten. Zijn licht voor rechtdoor is rood, dus hij besluit ruim 50 meter voor de kruising alvast 25 te gaan rijden. Waardoor er 6 auto's 'klem' achter zitten die willen voorsorteren voor rechtsaf (waarvoor geen verkeerslicht is). Asociale klootzak.
Dat noemt men het nieuwe rijden. Deed ik ook altijd.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 23 februari 2022 @ 23:33:17 #169
Why is all the rum gone?
pi_203804858
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 09:11 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Dat noemt men het nieuwe rijden. Deed ik ook altijd.
Maakt het niet minder asociaal.
  Vis een optie? donderdag 24 februari 2022 @ 01:04:12 #170
70532 loveli
N
pi_203805367
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 23:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Maakt het niet minder asociaal.
Chauffeurs worden steeds vaker afgerekend op hun brandstofverbruik.
crap in = crap out
  donderdag 24 februari 2022 @ 01:39:29 #171
Why is all the rum gone?
pi_203805458
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 01:04 schreef loveli het volgende:

[..]
Chauffeurs worden steeds vaker afgerekend op hun brandstofverbruik.
Hadden ze maar beter moeten opletten op school.
pi_203805944
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 01:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Hadden ze maar beter moeten opletten op school.
Tja, niet iedereen is zo slim als jij.
pi_203806084
Het wordt chauffeurs geleerd om rollend naar het verkeerslicht te gaan. En met 25km/h hoef je echt niet heel lang te wachten. Bovendien kan de chauffeur, als het groen wordt, direct door. Wat weer scheelt voor de auto’s die achter hem aan gaan. Vind het zelf irritanter dat iemand met een personenwagen 500 meter afstand houdt bij het stoplicht zodat diegene achter hem niet kunnen afslaan.

Ja, ik ben chauffeur.
pi_203806335
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 06:42 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Het wordt chauffeurs geleerd om rollend naar het verkeerslicht te gaan. En met 25km/h hoef je echt niet heel lang te wachten. Bovendien kan de chauffeur, als het groen wordt, direct door. Wat weer scheelt voor de auto’s die achter hem aan gaan. Vind het zelf irritanter dat iemand met een personenwagen 500 meter afstand houdt bij het stoplicht zodat diegene achter hem niet kunnen afslaan.

Ja, ik ben chauffeur.
Kan me er ook niet aan storen. Wat is wel ziek vind zijn al die vrachtwagens die, als ik groen heb, vanaf de andere kant vrolijk door rood komen aandenderen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_203810574
quote:
99s.gif Op donderdag 24 februari 2022 07:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Kan me er ook niet aan storen. Wat is wel ziek vind zijn al die vrachtwagens die, als ik groen heb, vanaf de andere kant vrolijk door rood komen aandenderen.
Ja maar gebeurt dat echt heel veel? Want zelf vind ik dat wel meevallen. Maar je staat met een vrachtwagen wel wat minder snel stuk dus soms is het dan beter om gewoon door te denderen.
pi_203811430
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 11:51 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]
Ja maar gebeurt dat echt heel veel? Want zelf vind ik dat wel meevallen. Maar je staat met een vrachtwagen wel wat minder snel stuk dus soms is het dan beter om gewoon door te denderen.
Als je kan anticiperen op groen dan moet je dat voor rood ook kunnen.

Persoonlijk vind ik een vrachtwagen door rood een zeer kwalijke zaak. Dan faal je toch totaal als professional?

[ Bericht 0% gewijzigd door qajariaq op 24-02-2022 13:52:45 (typo) ]
pi_203812754
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 11:51 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]
Wel op mijn dagelijkse route.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 24 februari 2022 @ 22:56:38 #178
Why is all the rum gone?
pi_203823821
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 06:04 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Tja, niet iedereen is zo slim als jij.
True.
pi_203825626
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 22:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
True.
Tevens is niet iedereen zo'n egoistische zak hooi als jij. Voordat je begint te steigeren zal ik 'm even uitleggen.

Die chauffeur heeft vele malen meer training in rijvaardigheid gehad dan jij ooit zal hebben. Zo'n persoon weegt continu alle factoren af om zo efficiënt mogelijk z'n (haar) beroep uit te oefenen. Daar hoort ook een stukje brandstofverbruik bij. En dat is in jouw geval een beetje verkeerd uitgepakt. Omdat meneer Captain_Jack_Sparrow wel zeker vijftien seconden tijdverlies heeft opgelopen (de horror, vijftien hele seconden die je nooit meer terugkrijgt, je zou er slachtofferhulp voor kunnen bellen) vindt hij het nodig om die chauffeur, die niets anders doet dan zijn werk, uit te maken voor asociale klootzak.
Over kortzichtigheid gesproken. Ga je schamen.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 05:54:00 #180
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203825669
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 05:20 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Tevens is niet iedereen zo'n egoistische zak hooi als jij. Voordat je begint te steigeren zal ik 'm even uitleggen.

Die chauffeur heeft vele malen meer training in rijvaardigheid gehad dan jij ooit zal hebben. Zo'n persoon weegt continu alle factoren af om zo efficiënt mogelijk z'n (haar) beroep uit te oefenen. Daar hoort ook een stukje brandstofverbruik bij. En dat is in jouw geval een beetje verkeerd uitgepakt. Omdat meneer Captain_Jack_Sparrow wel zeker vijftien seconden tijdverlies heeft opgelopen (de horror, vijftien hele seconden die je nooit meer terugkrijgt, je zou er slachtofferhulp voor kunnen bellen) vindt hij het nodig om die chauffeur, die niets anders doet dan zijn werk, uit te maken voor asociale klootzak.
Verklaar nu dan eens die vrachtwagens die slingerend over de weg gaan, handheld telefoneren, verkeerd beladen zijn etc etc.
pi_203825707
quote:

[..]

Je reageert wel zoals ik veel van jullie zie rijden, asociaal. Geen voorrang verlenen aan rechts omdat je met je telefoon bezig bent of de wereld een plezier doet om niet te remmen, door rood knallen, met 1 km per uur verschil inhalen en in de tussentijd niet naar rechts gaan, ga zo maar door. Het vak van beroepschauffeur is de laatste jaren aan het verloederen. Eeuwig zonde.
pi_203825745
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 05:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Verklaar nu dan eens die vrachtwagens die slingerend over de weg gaan, handheld telefoneren, verkeerd beladen zijn etc etc.
Ik heb daar geen verklaring voor, maar als je mijn mening wilt: dat zijn wel asociale klootzakken. Maar dat vindt iedereen wel, denk ik.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 07:52:17 #183
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_203825891
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 05:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
PL LT BG RO enz.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 08:18:34 #184
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203826040
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 07:52 schreef DrDarwin het volgende:

[..]
PL LT BG RO enz.
Ja Nederlandse chauffeurs doen dat echt niet wil je beweren?
pi_203826090
quote:

[..]

Okee dat zijn dus opgeleide chauffeurs. Maar al die Bulgaren en Litouwers dan? No way dat die dezelfde niveaus halen.
Ik rij de laatste tijd weer vaker richting maasvlakte, en dan zie je ze weer hoor. Drie naast elkaar op de snelweg, geen verlichting, gewoon naar links rammen als je er al lang en breed naast rijdt, dekzeilen of spanbanden die 10 meter achter de wagen flapperen, wild slingerend uitvoegen en dan volgas over puntstuk weer terug de drukke doorgaande weg op want toch niet de juiste afrit, het is echt niet allemaal fraai hoor.
En gelukkig, veel wagens vallen helemaal niet op. En personenwagens rijden ook niet perfect. Maar die gevaarlijke klootzakken zouden ze er echt tussenuit moeten halen.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 08:53:17 #186
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203826269
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 07:04 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Ik heb daar geen verklaring voor, maar als je mijn mening wilt: dat zijn wel asociale klootzakken. Maar dat vindt iedereen wel, denk ik.
Net als chauffeurs die de weg blokkeren door langzaam te rijden of door rood rijden.

Of mensen die traag voor een vrachtwagen rijden of die er net voorpiepen bij druk verkeer.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 09:04:29 #187
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_203826365
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 08:18 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ja Nederlandse chauffeurs doen dat echt niet wil je beweren?
Ik heb nogal wat Truckers in de familie en kennissenkring, en dat zijn allemaal goed opgeleide chauffeurs die dat gedrag inderdaad niet vertonen.
pi_203826372
quote:

[..]

Haha, nou ben ik het met je eens dat die gast een mongool is maar je overdrijft het wel wat. Ik heb van de gemiddelde vrachtwagenchauffeur ook echt geen hoge pet op. Ken ook wat vrachtwagenchauffeurs en dat zijn nou niet de types dat je zegt nette jongens die zich aan alle regels houden en nooit ruzie zoeken :') Maar misschien ken ik de verkeerde mensen.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 09:09:52 #189
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203826410
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 09:04 schreef DrDarwin het volgende:

[..]
Ik heb nogal wat Truckers in de familie en kennissenkring, en dat zijn allemaal goed opgeleide chauffeurs die dat gedrag inderdaad niet vertonen.
Ik ken redelijk wat automobilisten die nooit handheld bellen in het verkeer maar evengoed zijn er genoeg mensen die dat wel doen…
pi_203828874
quote:

[..]

En dat zegt de meneer die er geen probleem in ziet om met een vrachtwagen door rood te denderen. Ga je vak eens echt leren man.
pi_203829135
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:46 schreef qajariaq het volgende:

[..]
En dat zegt de meneer die er geen probleem in ziet om met een vrachtwagen door rood te denderen. Ga je vak eens echt leren man.
Of dit is stemmingmakerij, of je hebt het betreffende topic maar half gelezen.

Overigens, als je daar een mening over had, had je het destijds in het topic kunnen laten weten. Ik gok dus op stemmingmakerij...
Lamaar, reactie hieronder en edit mijnerzijds hebben elkaar gekruist.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ridocar op 25-02-2022 12:11:50 ]
pi_203829250
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:01 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Of dit is stemmingmakerij, of je hebt het betreffende topic maar half gelezen.
Sorry, die uitspraak over dat door rood denderen was niet van jou.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 11:37:40 #193
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203844285
Mijn ritje door Germanië helemaal vernaggeld door hele hordes gele platen met schoonmoeder-transporters op het dak richting het witte zuiden vannacht.. zelfs op de Autobahn snappen ze niet dat ze op moeten tieven naar rechts met hun 110km/u hobbelpaard snelheidje ;( ..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_203844525
Het valt me wel op dat zeker de helft van alle automobilisten lijkt te hebben vergeten dat je in NL na 19.00 uur weer 120 of 130 mag rijden. Of is men het verleerd?

Ik voel me altijd een snelheidsduivel, als ik met mijn Vmax auto na auto na auto inhaal.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203844549
Ergernis van gisteren: bestelbus die midden op de weg stilstaat om iets af te geven. Dus ik kon er niet langs.
Ik sta duidelijk zichtbaar te wachten, bezorger komt terug… blijkt de bijrijder te zijn.
Chauffeur drukt hem in zijn achteruit… dacht het niet :{w Jij liet mij onnodig wachten, dan ga ik nu niet achteruit stiefelen zodat jij snel een bochtje kunt pikken.

Toen ging hij toch maar die vijf meter vooruit en naar de rechterkant van de straat. Waardoor ik er langs kon. Had hij al veel eerder kunnen doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 26 februari 2022 @ 12:40:02 #196
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203845232
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 11:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ergernis van gisteren: bestelbus die midden op de weg stilstaat om iets af te geven. Dus ik kon er niet langs.
Ik sta duidelijk zichtbaar te wachten, bezorger komt terug… blijkt de bijrijder te zijn.
Chauffeur drukt hem in zijn achteruit… dacht het niet :{w Jij liet mij onnodig wachten, dan ga ik nu niet achteruit stiefelen zodat jij snel een bochtje kunt pikken.

Toen ging hij toch maar die vijf meter vooruit en naar de rechterkant van de straat. Waardoor ik er langs kon. Had hij al veel eerder kunnen doen.
Wat een eikel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')