de baan is mooiquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben trouwens zelf erg tevreden de look and feel van het circuit. Ziet er echt goed uit allemaal.
Ik vind het uiterlijk maar niks, zo lang. Maar met de muren zo dichtbij is het wel gaaf om te zien onboard en zie je er een stuk minder van.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben trouwens zelf erg tevreden de look and feel van het circuit. Ziet er echt goed uit allemaal.
Voor de race zie ik alleen niets anders dan een optocht.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Joh? Dacht dat 't een vrouwtje was.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat is blijkbaar nog steeds niet overheen dat Olav Mol geen commentaar doet volgend jaar. Dus versloft hij zijn modtaken
Ik hoop dat Riyad volgend jaar niet minder gaat zijn. Al doen ze er blijkbaar alles aan om het een spectaculair circuit te maken. Maar volgens mij nog steeds geen layout bekend?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh je bent me voor.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:50 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Voor de race zie ik alleen niets anders dan een optocht.
Ik vind de aankleding erg mooi eigenlijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
de baan is mooi
daarom heen is stront
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |