Die staan ook weer ver voor de rest straks. Max althans. Maar ik vrees wel ruim achter Mercedes.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:41 schreef dycto het volgende:
[..]
Moet ook nog veel gebeuren wil dat wel lukken. Red Bull loopt al een tijdje achter de feiten aan en hebben alle geluk van de wereld dat ze Max aan boord hebben. De gigantische deceptie die Perez (net zoals alle andere tweede mannen die hem voorgingen) is zegt genoeg. Geloof niet dat er voor Red Bull nog heel veel in het vat zit.
Ik heb geleerd dat je DM's niet mag delen, dat is ook niet iets wat ik doe. Wel wil ik weten wat ik persoonlijk kan doen om ervoor te zorgen dat andere gebruikers dat niet tot vervelens toe doenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uit de school klappen over een DM = ban.
En kap gewoon met ruzie maken
Ik zal het in FB navragen, dankjequote:Op vrijdag 3 december 2021 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
bespreek het even met een Mod of FA
DM EEN MODquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:47 schreef dycto het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat je DM's niet mag delen, dat is ook niet iets wat ik doe. Wel wil ik weten wat ik persoonlijk kan doen om ervoor te zorgen dat andere gebruikers dat niet tot vervelens toe doenDa's al.
Nouja, de extreem goede coureur Verstappen wel. Perez laat wel zien wat de RB eigenlijk waard is..quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die staan ook weer ver voor de rest straks. Max althans. Maar ik vrees wel ruim achter Mercedes.
Dit. Wmb gaat er dit weekend een flinke bezem door het trollenleger heenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uit de school klappen over een DM = ban.
En kap gewoon met ruzie maken
Graag.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit. Wmb gaat er dit weekend een flinke bezem door het trollenleger heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |