abonnement Unibet Coolblue
pi_202461998
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Gedraag je dan ook eens. Aso!
Het Coronavirus moet nu al bezig zijn met het komende seizoen. Haal een bult stevige anti-vaxxers die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar anti-prikkunstenaars, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). Het Coronavirus is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat ze gewoon bovenin meedoen. Moet je wel anti-vaxxers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en ze kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit. Probeer de vaccinaties te verkopen en haal Nederlandse aso's terug.

@maxi-mus
pi_202462085
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:21 schreef Tijn het volgende:
Heeft iemand toevallig nog die link naar dat artikel over die winkel waarin ze hadden omgeroepen dat een positief getest person zich moest melden en dat er toen acht man aan kwam zetten?
twitter


twitter
pi_202462443
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:23 schreef Momo het volgende:

[..]
Laten we hopen dat we daar ook echt gaan dalen voorlopig...
Sinterklaas en Kerst piek incoming...
pi_202462484
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:07 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Sinterklaas en Kerst piek incoming...
Hihaho
pi_202462505
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:14 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Precies dit ja, wij moeten ook vast gaan houden aan een setje minimale maatregelen en dat gewoon doorzetten.
Dat kan je dus doen als je
A. Voortvarend vaccineert en boosters uitdeelt
B. De zorgcapaciteit structureel uitbreidt

Wij willen als volgens het boekje doen en als het even kan ook nog via de polder, met 37743564 stuurgroepen, evaluatiecommissies, rapporten en weet ik veel. Dat werkt gewoon niet in een crisis. Het is een oorlogssituatie en we zullen concessies moeten doen.
pi_202462548
Het gaat elke keer over Hugo maar ik vraag me steeds meer af of Rutte de persoon is om ons uit de crisis te leiden. Die man is helemaal vergroeid met het premierschap, hij ís het premierschap geworden.

Maar het ontbreekt volledig aan elke vorm van visie en daadkracht. Daardoor blijven we nu een beetje hangen. Zet er iemand neer voor wie dit geen routine is. Kan echt helpen denk ik.
  zaterdag 4 december 2021 @ 12:20:43 #277
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_202462635
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Belachelijk goede cijfers vandaag trouwens in mijn ziekenhuis. En ook wel in Brabant.

Opdoeken dat COR.
Kroegen en operatiekamers OPEN!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_202462665
vriend van me in de app gister:

ik mag en kan nergens meer heen/in door die mongolen hier _O- _O- _O-
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_202462697
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:14 schreef Spablauw214 het volgende:
Het gaat elke keer over Hugo maar ik vraag me steeds meer af of Rutte de persoon is om ons uit de crisis te leiden. Die man is helemaal vergroeid met het premierschap, hij ís het premierschap geworden.

Maar het ontbreekt volledig aan elke vorm van visie en daadkracht. Daardoor blijven we nu een beetje hangen. Zet er iemand neer voor wie dit geen routine is. Kan echt helpen denk ik.
we weten al jaren lang dat Rutte gewoon ongeschikt is als premier.....
vooral na de toeslagen affaire en "geen actieve herinneringen meer" had hij allang op straat moeten staan.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zaterdag 4 december 2021 @ 12:25:47 #280
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202462711
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:32 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Het Coronavirus moet nu al bezig zijn met het komende seizoen. Haal een bult stevige anti-vaxxers die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar anti-prikkunstenaars, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). Het Coronavirus is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat ze gewoon bovenin meedoen. Moet je wel anti-vaxxers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en ze kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit. Probeer de vaccinaties te verkopen en haal Nederlandse aso's terug.

@:maxi-mus
Ze hebben Omicron gehaald. Type breekijzer voor het laatste kwartier.
pi_202462786
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:24 schreef Predator40 het volgende:

[..]
we weten al jaren lang dat Rutte gewoon ongeschikt is als premier.....
vooral na de toeslagen affaire en "geen actieve herinneringen meer" had hij allang op straat moeten staan.
Ongeschikt als premier vind ik hem niet per definitie. Wel denk ik dat de koek aardig op is na 8 jaar premierschap. Hij heeft zijn fouten gemaakt maar dat Nederland hem nog een laatste termijn geeft vind ik eerder verwonderlijk. Voor deze crisis is Rutte niet meer de beste man.
pi_202462850
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:30 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ongeschikt als premier vind ik hem niet per definitie. Wel denk ik dat de koek aardig op is na 8 jaar premierschap. Hij heeft zijn fouten gemaakt maar dat Nederland hem nog een laatste termijn geeft vind ik eerder verwonderlijk. Voor deze crisis is Rutte niet meer de beste man.
Het is vooral aandoenlijk dat niemand hem zegt dat hij beter wat anders kan gaan doen. In het landsbelang.

Sowieso zou dat gewoon in de grondwet moeten komen, maximaal 2 termijnen als premier en daarna een ander.
  zaterdag 4 december 2021 @ 12:37:41 #283
3542 Gia
User under construction
pi_202462868
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:30 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ongeschikt als premier vind ik hem niet per definitie. Wel denk ik dat de koek aardig op is na 8 jaar premierschap. Hij heeft zijn fouten gemaakt maar dat Nederland hem nog een laatste termijn geeft vind ik eerder verwonderlijk. Voor deze crisis is Rutte niet meer de beste man.
8? Hij zit er al 11 jaar!
pi_202462967
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:14 schreef Spablauw214 het volgende:
Het gaat elke keer over Hugo maar ik vraag me steeds meer af of Rutte de persoon is om ons uit de crisis te leiden. Die man is helemaal vergroeid met het premierschap, hij ís het premierschap geworden.

Maar het ontbreekt volledig aan elke vorm van visie en daadkracht. Daardoor blijven we nu een beetje hangen. Zet er iemand neer voor wie dit geen routine is. Kan echt helpen denk ik.
Zet Kaag nee dan zijn we reddeloos verloren.
pi_202462970
Minder dan 600 op de IC.


Op naar de kroeg.
pi_202462988
597 IC
2073 kliniek


Instroom IC 29
Instroom kliniek 281

Erg mooi. @Oliver23
  zaterdag 4 december 2021 @ 12:48:42 #287
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202463003
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:37 schreef Gia het volgende:

[..]
8? Hij zit er al 11 jaar!
Misschien een leuk idee om een maximum van twee aansluitende termijnen te introduceren. Ik ben niet eens zo zeer tegen de VVD, maar Rutte ben ik op zich wel een keer klaar mee. Wellicht ook in het licht van alle misstappen waar hij mee weg is gekomen aangevuld met het voortdurend reactieve coronabeleid.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_202463018
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
597 IC
2073 kliniek

Instroom IC 29
Instroom kliniek 281

Erg mooi. @:oliver23
Ik ben benieuwd wanneer die omikron op gang komt.

(dat wil ik niet , maar ik ben benieuwd)

Oh

https://www.ad.nl/binnenl(...)orst-br-br~afbb343e/
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_202463053
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
597 IC
2073 kliniek

Instroom IC 29
Instroom kliniek 281

Erg mooi. @:oliver23
Helaas, moet ik straks nog kerst vieren met de hele familie ;(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_202463083
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
597 IC
2073 kliniek


Instroom IC 29
Instroom kliniek 281

Erg mooi. @:oliver23
Ergste stijging lijkt er wel uit. Erg mooi.
pi_202463086
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 07:13 schreef Celestien het volgende:
Dochter van 6 had gisteren onverwacht een positieve thuistest. Ze heeft geen klachten, maar we wilden haar testen zodat we zeker wisten dat ze gezond naar opa en oma zou gaan na schooltijd.

Liep dat even anders af...

In plaats van de Sinterklaasviering op school (ze was ontroostbaar) en een middag bij opa en oma, was het thuisonderwijs en naar de teststraat. Nu is het wachten op de uitslag. ;(

M'n man en ik hebben nog een negatieve thuistest. Voorlopig.
Wat sneu voor je dochter. Misschien maar een leuk alternatief bedenken voor volgende week.
Afstand houden tot je dochter gaat sowieso niet, dus ik zou maar extra hard knuffelen dan
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202463100
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
597 IC
2073 kliniek

Instroom IC 29
Instroom kliniek 281

Erg mooi. @:oliver23
twitter


Inderdaad @Lenny_Leonard _O_
pi_202463115
Mooie daling!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_202463136
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 09:42 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Voor wat betreft de QR heb ik m’n hoop gevestigd op het Europees Parlement. Schijnt daar nogal gevoelig te liggen omdat het voorwaarden stelt aan het vrij verkeer van personen. Ik begrijp dat een aantal fracties willen dat de QR wordt geschrapt zodra de WHO zegt dat de pandemie voorbij is. Was vorig jaar in ieder geval, kan de bron zo even niet meer vinden.
Zodra de pandemie voorbij is _O- _O- _O- kunnen we nog wel even wachten.
Ik zou liever hebben dat de Europese Unie op de tafel slaat dat alle landen hetzelfde beleid moeten voeren met toegang tot het land
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202463146
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 09:54 schreef Spablauw214 het volgende:
Nog een interessant stuk uit Engeland, waarom er daar geen lockdown is en hier wel.

https://www.volkskrant.nl(...)met-corona~bf985f29/

Moraal van het verhaal:
-ze hebben zich niet gek laten maken door de publieke opinie en talkshows. Er is een plan gemaakt en dat plan is uitgevoerd.
-er is acceptatie dat niet iedereen gered kan worden. Elk jaar zullen duizenden sterven aan covid.
-er is zeer voortvarend gevaccineerd en geboosterd en er zijn geen vaccinatiestops geweest.
-doordat er terughoudend is omgesprongen met maatregelen hebben de meeste jongere Britten via natuurlijke wijze immuniteit opgebouwd.

En het belangrijkste:
-de IC-capaciteit is aanzienlijk opgeschaald het afgelopen anderhalf jaar. Dit is gedaan door het intanken van nieuwe verpleegkundigen, versimpelde opleiding, terughalen van gepensioneerden en snijden in bureaucratie en onnodige regels.

Als wij een langetermijnvisie hadden gehad, vanaf dag 1, dan hadden we nu niet in lockdown hoeven zitten en hadden we niet over een nieuw normaal hoeven filosoferen. Maar dat is mijn conclusie.
Ongeveer zoals het FOK!OMT ook geadviseerd heeft.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zaterdag 4 december 2021 @ 13:02:57 #296
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202463150
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:27 schreef xFriendx het volgende:
Nog mensen die sinterklaas aangepast gaan vieren?
Nee volle bak bij opa en oma.

Heb me wel gisteren bij GGD daarom laten testen. Negatief.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202463158
Maar dat is toch ook beetje zoals Zweden het heeft gedaan. Met extra doden als gevolg maar wel koersvast en de samenleving wel wat draaiende weten te houden.
Go hard or go home
pi_202463171
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En toch is daar wel degelijk actie in geweest.

Bij Frontberichten donderdagavond, programma met Jeroen Pauw en mensen uit de zorg, zat een SEH-arts van een Urechts ziekenhuis die vertelde dat zij twee keer zoveel IC-verpleegkundigen hebben opgeleid afgelopen jaar dan andere jaren.
Sja, maar als je tegelijk niet voorkomt dat de uitstroom zo hoog is, heb je er niets aan dat je extra verpleegkundige opleid. (eg. al dan niet tijdelijke extra beloning, extra verlofdagje links rechts)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202463180
Als we het allen al bij deze maatregelen zouden houden, zou dat al een zegen zijn.
Go hard or go home
pi_202463223
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:05 schreef Noek het volgende:
Als we het allen al bij deze maatregelen zouden houden, zou al een zegen zijn.
Ik zit liever niet de hele winter in deze fase :)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')