SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanmiddag het”oude” kleed uit de schuur gehaald, andere plaid, kussens uit de kast gehaald en rode kaarsen neergezet. Dit kleed stond niet mooi bij de lichte bank, maar nu kan het weer.
Helemaal blij mee, zeker wanneer ergens volgende week de kerstboom naar binnen gaat.Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Vanmiddag het”oude” kleed uit de schuur gehaald, andere plaid, kussens uit de kast gehaald en rode kaarsen neergezet. Dit kleed stond niet mooi bij de lichte bank, maar nu kan het weer.
Helemaal blij mee, zeker wanneer ergens volgende week de kerstboom naar binnen gaat.Ik vind dat het er bij jou altijd fijn uitziet. Gezellig & warm ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Helemaal blij mee, zeker wanneer ergens volgende week de kerstboom naar binnen gaat.KnusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Leukquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
Kerstboom staatVoor het eerst in ons nieuwe huis
Ik las dat je nu dus in Frankrijk met Janssen ook vanaf 15 december een booster moet hebben gehad anders niet welkomquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als het goed is, kan ik over een week mijn booster vaccinatie halen![]()
Twee tijdsloten, eentje kan ik zeker niet, de ander misschien niet. Maar even informeren of ik die afspraak kan verzetten. En anders kan ik vanaf 20 december binnen lopen.
Heeft werkgever best netjes geregeld
Ik vraag me oprecht af wat er van verwacht wordt qua effect. Zeker op gebied van besmettelijkheid naar anderen toe vrij twijfelachtigquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als het goed is, kan ik over een week mijn booster vaccinatie halen![]()
Twee tijdsloten, eentje kan ik zeker niet, de ander misschien niet. Maar even informeren of ik die afspraak kan verzetten. En anders kan ik vanaf 20 december binnen lopen.
Heeft werkgever best netjes geregeld
Ik ookquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:47 schreef Molo het volgende:
en laat ook even weten hoe het toont op je QR code, erg benieuwd naar namelijk![]()
Wat leuk dat er nog een vorm van Vermaeck is na 5 uurquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:48 schreef gcjoel het volgende:
De kerstlichtjes in de botanische tuin waren tof![]()
Wel heel koud
Nederlandse code staat alleen de Janssen 11 mei 2021, geldig t/m 11 mei 2022.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nederlandse code staat alleen de Janssen 11 mei 2021, geldig t/m 11 mei 2022.
(wordt dit een zomer zonder uit eten etc?)
Internationaal:
1/2 Janssen 11 mei 2021
2/2 Pfizer 12 november 2021
Hugo gaat versnellen. Zorgmedewerkers voor het einde van het jaar. 60- daarna op volgorde van leeftijd.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las dat je nu dus in Frankrijk met Janssen ook vanaf 15 december een booster moet hebben gehad anders niet welkomDan gaan ze er van uit dat mensen dat dus voor het kiezen hebben, zo'n booster. In Nederland kom je als jongere misschien een keer in maart/april aan de beurt of zo
Ik zal me voor jou door een Kerona lijder in mijn gezicht laten spugenquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af wat er van verwacht wordt qua effect. Zeker op gebied van besmettelijkheid naar anderen toe vrij twijfelachtig
Keep us posted
Jij had AZ gehad toch?
en laat ook even weten hoe het toont op je QR code, erg benieuwd naar namelijk![]()
Lekker manquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hugo gaat versnellen. Zorgmedewerkers voor het einde van het jaar. 60- daarna op volgorde van leeftijd.
Schrijf je mee hoe snel het gaat?
[..]
Ik zal me voor jou door een Kerona lijder in mijn gezicht laten spugen![]()
AZ gehad ja, nu Moderna of Pfizer. Jij nog aanraders qua smaakjes hierin?
Misschien krijgt mijn QR meer kleurtjesEigenlijk denk ik dat alleen de internationale wat verandert. Want daar hangen ze er nu meer aan (zie post Isa).
Je zegt het tenminste zelfquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker man![]()
In je bakkes laten ademen is effectiever trouwens
Ik heb geen flauw idee qua soort, ik wacht wel even af qua ontwikkelingen, en of ik nog kan reizen.
Ik vind dat een ongelooflijk slechte reden om een vaccinatie te nemen voor mezelf, maar goed
Waarom die haast?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:17 schreef derLudolf het volgende:
Ik hoop dat ik nummer 3 zsm krijg. Hopelijk wederom Pfizer, daar had ik de vorige twee keer geen last van.
Dat sowieso ja! We konden ook etenquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat leuk dat er nog een vorm van Vermaeck is na 5 uur
Zou dat pas hebben als ik anders niet meer kan reizen of uit eten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom die haast?
Dat is een oprechte vraag overigens. Ik snap dat van gezonde, jonge mensen niet zo goed.
Goed goeier goeist?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom die haast?
Dat is een oprechte vraag overigens. Ik snap dat van gezonde, jonge mensen niet zo goed.
Lekker manquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat sowieso ja! We konden ook eten![]()
En er is een rave in de metro tunnel hier voor het hotel. Dat is precies wat ik verwacht had in Berlijn!
Als ik niet op vakantie zou gaan had ik ook geen haast.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:25 schreef Myraela het volgende:
Waarom die haast?
2G+, voor mensen met booster hebben ze het er over dat dan weer niet te laten gelden.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom die haast?
Booster op je boosterquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
2G+, voor mensen met booster hebben ze het er over dat dan weer niet te laten gelden.
Ook andere landen verlangen boosters.
Ik ben benieuwd wanneer welquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:29 schreef Blues het volgende:
Oh ik keek ook ff op mijn QR.
Internationaal is idd opgesplitst.
Booster van woensdag nog nergens te zien.
Een rave in een Berlijnse tunnelquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat sowieso ja! We konden ook eten![]()
En er is een rave in de metro tunnel hier voor het hotel. Dat is precies wat ik verwacht had in Berlijn!
Ja, kaartje met stickertje welke chip ingespoten isquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:37 schreef Molo het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer wel
Heb je een kaartje oid meegekregen van je bedrijfsarts?
Kan na een paar uur al zijn, kan na paar weken, kan nooit zijnquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:57 schreef borisz het volgende:
Ik neem aan dat de nieuwe QR-code twee weken na inspuiten verschijnt in de app.
Moet lukken.quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ook. Stabiel, recht, warm en niet lelijk is het doel.
Hele begrijpelijke doelen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo veeleisendquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:05 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Dit is het kattenest dat ik voor ze gemaakt heb.
[ afbeelding ]
Warmtestraler (geen licht, wel warmte) er boven. Kartonnen doos er ietwat omheen zodat er *iets* van warmte blijft hangen. Bakstenen op de bodem van de doos zodat die niet verplaatst kan worden door vechtende katten oid, want karton tegen hittelamp = brand. Kussentje erop.
Tijdschakelaar: warmte aan van 20:30 tot 7.
Toen ik vanochtend om 7u uit mijn eigen nest kwam kruipen lagen de gebroeders poes braaf naast elkaar op dat kussentje. Dus ze lijken het te snappen.Dat is bijna een Kattedraal :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:05 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Dit is het kattenest dat ik voor ze gemaakt heb.
[ afbeelding ]
Warmtestraler (geen licht, wel warmte) er boven. Kartonnen doos er ietwat omheen zodat er *iets* van warmte blijft hangen. Bakstenen op de bodem van de doos zodat die niet verplaatst kan worden door vechtende katten oid, want karton tegen hittelamp = brand. Kussentje erop.
Tijdschakelaar: warmte aan van 20:30 tot 7.
Toen ik vanochtend om 7u uit mijn eigen nest kwam kruipen lagen de gebroeders poes braaf naast elkaar op dat kussentje. Dus ze lijken het te snappen.Of ze hebben het niet koudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik vond het lekker! Wij hadden er rijst bij, en ik had het restje op dag twee met brood. Ik zou voor het brood gaan. Voor meer eiwit zouden wat linzen ook geen kwaad kunnen, maar dat was niet perse nodig.quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:40 schreef Lonaa het volgende:
@:Tuindier hoe was die stoof met pastinaak en paddestoelen? At je er nog wat bij?
Die Sinterklaas toch.👍🏼quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:56 schreef Lonaa het volgende:
Een doos met bonbons gekregen van Sinterklaas in de brievenbus
2 regels gedicht.quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die Sinterklaas toch.👍🏼
Mét gedicht? Heb je enig idee?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:01 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik vond het lekker! Wij hadden er rijst bij, en ik had het restje op dag twee met brood. Ik zou voor het brood gaan. Voor meer eiwit zouden wat linzen ook geen kwaad kunnen, maar dat was niet perse nodig.
Ik ga die of vanavond of morgen makenquote:Op zaterdag 4 december 2021 11:01 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik vond het lekker! Wij hadden er rijst bij, en ik had het restje op dag twee met brood. Ik zou voor het brood gaan. Voor meer eiwit zouden wat linzen ook geen kwaad kunnen, maar dat was niet perse nodig.
Zou je het recept nog een keer kunnen plaatsen?quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:01 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Klinkt als een goede tagline op Tinderquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daarom. Ik vind het nogal wat.quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja he? Het zijn wel vier dingen die we nu niet hebben.
Oh bah, sterkte voor jullie. Moeten nu naasten ver reizen om haar te bezoeken?quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:17 schreef Sarabi het volgende:
Net bericht gehad dat mijn tante in coma is gebracht(geen corona).
Nu ligt ze nog hier in het ziekenhuis maar wordt zometeen naar de andere kant van het land gebracht omdat ze hier ic bedden nodig hebben voor coronapatienten![]()
Hopelijk kom ik vandaag niet te veel wappies tegen.
Sterkte; dat zijn nare dingen. Is familie wel in staat er heen te reizen en binnen de kaders van de zeer beperkte bezoekregelingen ook zelf e.e.a. te verwerken?quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:17 schreef Sarabi het volgende:
Nu ligt ze nog hier in het ziekenhuis maar wordt zometeen naar de andere kant van het land gebracht omdat ze hier ic bedden nodig hebben voor coronapatienten![]()
Dat is naar. Sterkte ermee.quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:17 schreef Sarabi het volgende:
Ow, moeilijk! Sterkte!quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:17 schreef Sarabi het volgende:
Het zijn aanstellers, maar ze vinden dat ze het WEL KOUD HEEL KOUD hebben EN BINNEN STAAT DE HEERLIJKE WARME KACHEL.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:56 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 Quote:”ik moet eerlijk zeggen, dat het (positieve effect van de molentjes) mij reuze meevalt” unquote.
Bron: mn.AnneX 😂
1,5u enkele reis dus tja het kon erger maar ideaal is het niet.quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh bah, sterkte voor jullie. Moeten nu naasten ver reizen om haar te bezoeken?
Ja gelukkig is het een gezin waarin iedereen een rijbewijs heeft en het ook niet erg vindt om te rijden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sterkte; dat zijn nare dingen. Is familie wel in staat er heen te reizen en binnen de kaders van de zeer beperkte bezoekregelingen ook zelf e.e.a. te verwerken?
Ik weet het eigenlijk nog niet. Ik weet sowieso niet hoe het nu qua regels zit met bezoek....quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ow, moeilijk! Sterkte!
Ben je van plan om bij haar langs te gaan in het ziekenhuis waar ze naartoe gebracht wordt? Of vind je dat zinloos vanwege de coma?
Gaat lukken, veel succesquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wie zegt dat er in dat betreffende ziekenhuis bewust ongevaccineerden op de IC liggen?quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:18 schreef derLudolf het volgende:
Sterkte @:Sarabi en familie. Stom dat ze een bewust ongevaccineerde niet 2u laten rijden.
Bij mij zit er exact 5 maanden tussenquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:13 schreef Tele6 het volgende:
Ik had in augustus m'n tweede vaccinatie dus als een booster 6 maanden na de vaccinatie is, ben ik in februari aan de beurt. Ik zou ook geboost willen worden zodra dat kan, want nu schiet ik al in o-jee-paniek-is-het-toch-corona als ik een keer op een dag een beetje nies.
Ik eet vandaag: Stoof met donker bier, paddenstoelen en pastinaak https://www.ah.nl/r/1195895quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zou je het recept nog een keer kunnen plaatsen?
Het heeft voor mij allequote:Op zaterdag 4 december 2021 12:39 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik eet vandaag: Stoof met donker bier, paddenstoelen en pastinaak https://www.ah.nl/r/1195895
Leuk dat jullie geinspireerd zijn! Volgens mij aten B&g hem recent ook al.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:30 schreef Candaasje het volgende:
Gaat goedkomen @:Lucky_Strike , klus ze ! Lekker veel ruimte trouwens!
Hey, was jij niet in het bezit van Gloomhaven?quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:30 schreef Candaasje het volgende:
Gaat goedkomen @:Lucky_Strike , klus ze ! Lekker veel ruimte trouwens!
Oh dat ziet er lekker uit. En nog makkelijk plantaardig te maken ook, alleen de boter even vervangen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:39 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik eet vandaag: Stoof met donker bier, paddenstoelen en pastinaak https://www.ah.nl/r/1195895
Jup! Maar door werk enzulks echt al maanden weer (tijd vliegt!) niet meer gespeeld. We hebben pas een paar scenario's gespeeld. @Sarabi (toch?) heeft geloof ik meer ervaringquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Hey, was jij niet in het bezit van Gloomhaven?
Wij hebben m gisteren gekocht.quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jup! Maar door werk enzulks echt al maanden weer (tijd vliegt!) niet meer gespeeld. We hebben pas een paar scenario's gespeeld. @:Sarabi (toch?) heeft geloof ik meer ervaring![]()
Wel mooi spel trouwens hoor
Als ik na een dag klussen dat te eten kreeg, zou ik heel gelukkig zijn iddquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het heeft voor mij alleherfstsmaken
waar ik zo van hou. Pastinaak vind ik heerlijk, paddenstoelen ook. Oh en alles waar ik brood bij kan eten, want brood
![]()
Misschien dat ik er nog wel een scheutje room bij in doe wantroom
![]()
Komende anderhalve week kook ik 6 keer voor 5 man ipv 2. Vrienden die vlakbij wonen gaan de keuken verbouwen, of ik wilde koken voor ze. Dit is volgens mij een prima, gezond, gerecht dat je na een dag klussen wil opeten en iets dat mij niet al te veel moeite kost. En nog makkelijk eventueel van mijn huis naar hun huis te brengen is.
Hahaquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wij hebben m gisteren gekocht.Wel de Jaws of the Lion variant. Mijn eerste eckte dungeon crawler.
![]()
Ik vind het wel spannend of ik het leuk vind en wat overweldigend geloof ik omdat het zoveel is.
Jupquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:57 schreef Tele6 het volgende:
Was Gloomhaven dat spel waar je een speciale doos bij nodig had om alle stukjes en dingetjes te sorteren?
Ik heb veel kolonisten gespeeld met een vriendin en haar familie. Daar waren ook een paar die niet zo tactisch en hard speelden, maar die hadden vaak wel een enorme invloed op het verloop van het spel omdat ze dan zelf heel hard aan het verliezen waren maar soms de een wat gunden en soms de ander, dus uiteindelijk was iedereen aan het slijmen bij diegenen in de hoop dat je wat hulp krijgtquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
HahaIk vind het wel tof, want ik hou van spellen waarin je samen tegen het spel speelt.
(Ik heb bij Kolonisten en co altijd de pech dat ik niet zo heel tactisch en hard kan/wil spelen, en dan zijn het vaak laaaaaaaaaaaaaaaaaaange uren wachten totdat de ander z'n 6 citadels enzo gebouwd heeft en eindelijk besloten heeft dat van de twee serieuze kanshebbers, die ene dan toch maar gewonnen heeft omdat we nu echt te moe worden en naar bed moeten...)
Maar goed, ik ben ook wel een dungeon-liefhebber geloof ik. Hoewel ik nooit Dungeons and Dragons heb gespeeld, heb ik mijn vriend wel in een dungeon ontmoet ( Ik bedoel dus een on line game, zeg maar zoals WoW, geen SM kelder ofzo. Had ook wel tof geweest maar misschien wat creepy op m'n 15e... ) en ik speel ook graag de 'parodie' 'Munchkin' met vrienden.
Ja true, als het zelf toch geen kont meer uitmaakt wat je doet omdat je compleet vastgebouwd zit op je eiland, dan kun je daarna wel een beetje de richting van het spel proberen te sturenquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb veel kolonisten gespeeld met een vriendin en haar familie. Daar waren ook een paar die niet zo tactisch en hard speelden, maar die hadden vaak wel een enorme invloed op het verloop van het spel omdat ze dan zelf heel hard aan het verliezen waren maar soms de een wat gunden en soms de ander, dus uiteindelijk was iedereen aan het slijmen bij diegenen in de hoop dat je wat hulp krijgt
De stand alone is een soort prequel die na het originele spel is uitgebracht. Zoiets. Ietsje minder spullen en dingen maar nog steeds enorm zware doos en veel mogelijkheden, 25 scenarios en alles. Maar hij laat je er iets makkelijker inglijden, zeggen ze.quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jup![]()
Loon heeft alleen een stand-alone zie ik, met mogelijk iets minder onderdelen. Maar het is best overweldigend
Ooit wel eens van gehoord ja, is dat leuk?quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:01 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje ken je het kaartspel Hanabi? Dat is ook een spel waar je samen probeert een doel te bereiken, maar dan voor een wat grotere groep en zonder verhaallijn en zo. Maar je kunt alleen maar allemaal verliezen of allemaal winnen. (Met de mensen die ik ken, meestal verliezen, want je moet elkaar hints geven en veel mensen zijn daar helemaal niet goed in)
Oh dat is nog steeds wel fors jaquote:Op zaterdag 4 december 2021 13:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De stand alone is een soort prequel die na het originele spel is uitgebracht. Zoiets. Ietsje minder spullen en dingen maar nog steeds enorm zware doos en veel mogelijkheden, 25 scenarios en alles. Maar hij laat je er iets makkelijker inglijden, zeggen ze.
Ik vind het een heel leuk spel. Helaas de afgelopen 2 jaar maar één keer met genoeg mensen geweest om het te kunnen spelenquote:Op zaterdag 4 december 2021 13:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ooit wel eens van gehoord ja, is dat leuk?![]()
Ik had laatst eens Silencio meegenomen om te proberen, dat is ook wel grappig. Daarin mag je elkaar dus alleen géén hints geven. Ik denk dat je daar beter in wordt naarmate je elkaar beter kent en het vaker met elkaar speelt. Want dan ga je natuurlijk wel patronen herkennen van wat iemand doet.
Vind het ook wel tof om te doen en hij betaald de boodschappen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als ik na een dag klussen dat te eten kreeg, zou ik heel gelukkig zijn idd
Lief dat je dat doet voor die vrienden. Ook wel gezellig lijkt me
Ik hou niet zo van het zoete van pastinaak, maar ik heb zo'n idee dat de combi met bier en paddenstoelen het hartig genoeg maakt. Misschien dat ik het volgende week ga maken wanneer B er is.
Die hebben wij ook! Blijf dat erg lastig vinden, en ik merk dat er stiekem allerlei 'als ik dat zeg bedoel ik ook dat je...' regeltjes bij ontstaan, wat dan weer voelt als valsspelen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:01 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje ken je het kaartspel Hanabi? Dat is ook een spel waar je samen probeert een doel te bereiken, maar dan voor een wat grotere groep en zonder verhaallijn en zo. Maar je kunt alleen maar allemaal verliezen of allemaal winnen. (Met de mensen die ik ken, meestal verliezen, want je moet elkaar hints geven en veel mensen zijn daar helemaal niet goed in)
Kan ik ook komen etenquote:Op zaterdag 4 december 2021 13:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vind het ook wel tof om te doen en hij betaald de boodschappen.![]()
Komende week maak ik ook nog zoete aardappelsoep met kokosmelk en sinaasappel. Met erbij blokjes avo, chorizo en cashews. En eind van de week rendang met boontjes en rijst. Kan mooi in de slowcooker want drukke dag.
Ik had dat gewoon gedaan.quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh dat is nog steeds wel fors ja![]()
Have fun! Het is in het begin misschien even puzzelen (en een beetje op je bek gaan, ik geloof dat we het eerste of tweede scenario uiteindelijk toch maar een keer hebben overgedaan zonder de uitslag van de eerste poging mee te nemen![]()
) maar uitdagend en tof!
Ik kreeg alleen wel neigingen om keihard 'LEEEEEEERRROOOOY JENKIIIIIINS" te roepen en mijn poppetje over de velden te laten hollen, maar dat mocht niet van C.![]()
Ik denk dat het wel een spel is dat je niet elke keer met dezelfde groep moet spelen, want dan voorkom je dat er dat soort regels ontstaan.quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:07 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Die hebben wij ook! Blijf dat erg lastig vinden, en ik merk dat er stiekem allerlei 'als ik dat zeg bedoel ik ook dat je...' regeltjes bij ontstaan, wat dan weer voelt als valsspelen.
Ik denk dat ik eerst weer eens een dag moet uittrekken voor de spelregels, als we het weer willen spelen. Als het morgen net zo'n grijze dag is als vandaag, zie ik daar wel mogelijkheden toequote:Op zaterdag 4 december 2021 13:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had dat gewoon gedaan.
Wat ik begreep laten de eerste 5 scenario's van dit spel je ook langzaam kennis maken zeg maar. Ze worden steeds iets uitgebreider en gecompliceerder.
We hebben ooit regelmatig spelletjes gespeeld met een man met ik denk een vrij zware vorm van autisme.quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een spel is dat je niet elke keer met dezelfde groep moet spelen, want dan voorkom je dat er dat soort regels ontstaan.
Of je moet een groep autisten verzamelen die erg ongevoelig is voor dat soort impliciete regels, dat is ook een goede manier om dat te voorkomen
Ik moet zeggen, ik heb zelf ook sommige groepen tot wanhoop gedreven door élke beurt te vragen "ben je klaar? ben ik nu aan de beurt?". Ik kan me er wat bij voorstellen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
We hebben ooit regelmatig spelletjes gespeeld met een man met ik denk een vrij zware vorm van autisme.
Godnondeju, je leerde wel spelen, en hij had echt wel goede tips and tricks, maar ontspannen een beetje rondkloten was er niet bij![]()
'Nee, je moet zeggen dat je de beurt doorgeeft, anders heb ik als spelleider niet door. Dus als je klaar bent, dan eindig je met 'ik geef de beurt door aan....'
Nouja, en dat met alles dus. you get the idea.
Ditquote:Op zaterdag 4 december 2021 13:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen wel neigingen om keihard 'LEEEEEEERRROOOOY JENKIIIIIINS" te roepen en mijn poppetje over de velden te laten hollen, maar dat mocht niet van C.![]()
Ja maar hij speelde zelf dus niet eens altijd mee. Hij wilde altijd spelleider zijn. En echt ALLES moest perfect en netjes en.... pfoe! Anders werd 'ie echt pissedquote:Op zaterdag 4 december 2021 13:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik heb zelf ook sommige groepen tot wanhoop gedreven door élke beurt te vragen "ben je klaar? ben ik nu aan de beurt?". Ik kan me er wat bij voorstellen.
Dat is een beetje zeggen dat je echt geen enkele soort vis lust terwijl je nooit iets anders hebt geprobeerd dan mosselen.quote:
Ah ja, dat verpest de lol en spontaniteit wel nogal.quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja maar hij speelde zelf dus niet eens altijd mee. Hij wilde altijd spelleider zijn. En echt ALLES moest perfect en netjes en.... pfoe! Anders werd 'ie echt pissed![]()
(Ik bedenk me net dat ik nog zo iemand ken, daar laat ik de bordspellen dus ook eigenlijk liever bij in de kast.)
Zoals gezegd, het had voordelen, want je leert een spel wel echt spelen zoals het ooit bedacht is (en daar zit vaak wel echt een reden achter, om de winkansen eerlijk te houden enzo) maar echt ontspannen was het niet.
Oh! Slim!quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ook lente-uitjes voor op de zoete-aardappelsoep
quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ditookal laat ik me dan niet tegen houden
Wij hebben ook al maanden niet meer gespeeld. Toch zonde van een spel van 200 euro![]()
Nouja volgende week heeft mijn man vakantie dus hopelijk hebben we tussen het bier bezorgen nog tijd om te spelen.
Vandaag eerst eens Wingspan proberen.
Nee hoor, gewoon aan tafel moeten zitten voor meer dan een paar minuten met maar 1 soort input. Brein gaat bezerk. Zelfs als er tv bij aan staat en ik er nog wat ander bij kan doen is het met max een half uur dan ook echt wel gebeurd.quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat is een beetje zeggen dat je echt geen enkele soort vis lust terwijl je nooit iets anders hebt geprobeerd dan mosselen.![]()
(of wie schreef dat nou zo mooi op laatst hier in de SC?)
Er is zoveel variatie in soorten spellen. Want spellen die je hangend op de bank kunt doen, rollenspellen, strategie, geluk... serieus, humor.... en alles daartussen, boven en onder.
haha, dat was ik, gisteren.quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat is een beetje zeggen dat je echt geen enkele soort vis lust terwijl je nooit iets anders hebt geprobeerd dan mosselen.![]()
(of wie schreef dat nou zo mooi op laatst hier in de SC?)
Er is zoveel variatie in soorten spellen. Want spellen die je hangend op de bank kunt doen, rollenspellen, strategie, geluk... serieus, humor.... en alles daartussen, boven en onder.
Oh neeeee, Riskquote:Op zaterdag 4 december 2021 13:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
C. heeft me wel eens een paar keer bewust opgeofferd. Of dan redde ik hem wel, en hij mij niet
.
Tot zover onze samenwerking. Dus daarna begon ik wel een beetje te trollen. Ik geloof dat we ook toen dat scenario niet of echt nèt hebben gered.
Sindsdien is 'ie liever.
(Je snapt, wij spelen dan ook geen Risk tegen elkaar. Bloedfanatiek die man)
Oh dan keek 'ie mee. En eerlijk; hij was echt goed in spellen hoor. Enorm sterk in kaartspellen ook, hij kon namelijk heel goed tellen en onthouden. (Ik weet eigenlijk niet of 'ie wel eens naar het Casino ging)quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ah ja, dat verpest de lol en spontaniteit wel nogal.
Wat deed hij bij spelletjes waar geen leider nodig was dan?
Ik speel de meeste spellen ook wel graag volgens de regels, maar dat is vooral zodat er niet halverwege discussies ontstaan over wat nou wel of niet mag. Al hebben sommige spellen zo onduidelijke regels dat je er wel een eigen invulling aan móet geven.
Maar dat zeg ik, er zijn zoveel soorten spellen nu dat het echt niet enkel meer aan tafel hoeft. Ok, dan zijn het officieel natuurlijk geen 'boardgames' meer, true. Maar er zijn ook zat korte spellen (<30 minuten) en dus ook spellen waarbij je meer rollenspellen speelt. (Dat gaat vaak prima op de bankquote:Op zaterdag 4 december 2021 13:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon aan tafel moeten zitten voor meer dan een paar minuten met maar 1 soort input. Brein gaat bezerk. Zelfs als er tv bij aan staat en ik er nog wat ander bij kan doen is het met max een half uur dan ook echt wel gebeurd.
En als kind moest dit onder dwang, iedere week een avond. Helpt ook niet.
Dat klinkt ook niet leuk idd.quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon aan tafel moeten zitten voor meer dan een paar minuten met maar 1 soort input. Brein gaat bezerk. Zelfs als er tv bij aan staat en ik er nog wat ander bij kan doen is het met max een half uur dan ook echt wel gebeurd.
En als kind moest dit onder dwang, iedere week een avond. Helpt ook niet.
Monopoly is helemaal klote ja. Althans, ik vond kindermonopoly wel leuk, maar dat stopte gewoon voordat je dingen kreeg als hotels bouwen. Dus het duurde geen 3 uur, en dat scheelde voor mij toch 3 uur afzien en ellende. Ik heb ooit eens begrepen dat dit 'spel' eigenlijk nooit echt als gezelschapsspel bedoeld was, of althans; het was bedoeld om de werking van het kapitalisme te demonstreren.quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh neeeee, Risk
Net zoals Monopoly.
Ik verlies het áltijd en toch wil ik het dan wel weer spelen.
Dat klinkt als een inputverslavingquote:Op zaterdag 4 december 2021 13:25 schreef fietsie het volgende:
Even voor het beeld; als ik TikTok open zet en ik scroll iedere 15 seconden naar een volgend filmpje voor de vorige klaar was ervaar ik dat als rustgevend.
De werking van het kapitalisme die in mijn geval gedemonstreerd wordt is dat je de neiging krijgt om je broertje te wurgen, maar helaas is hij sterker dan jij.quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Monopoly is helemaal klote ja. Althans, ik vond kindermonopoly wel leuk, maar dat stopte gewoon voordat je dingen kreeg als hotels bouwen. Dus het duurde geen 3 uur, en dat scheelde voor mij toch 3 uur afzien en ellende. Ik heb ooit eens begrepen dat dit 'spel' eigenlijk nooit echt als gezelschapsspel bedoeld was, of althans; het was bedoeld om de werking van het kapitalisme te demonstreren.
Perfectere demonstratie kan niet!quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De werking van het kapitalisme die in mijn geval gedemonstreerd wordt is dat je de neiging krijgt om je broertje te wurgen, maar helaas is hij sterker dan jij.
Ik ben prima bereid om naar een landelijke plek boven de poolcirkel te verhuizen , met minimaal tv en internet, om dat op te lossen, maar helaas zit ik dan met een inkomensprobleemquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
C. heeft me wel eens een paar keer bewust opgeofferd. Of dan redde ik hem wel, en hij mij niet
.
Tot zover onze samenwerking. Dus daarna begon ik wel een beetje te trollen. Ik geloof dat we ook toen dat scenario niet of echt nèt hebben gered.
Sindsdien is 'ie liever.
(Je snapt, wij spelen dan ook geen Risk tegen elkaar. Bloedfanatiek die man)
Je hebt wel spellen die echt leuk zijn met zijn 2en. Maar het sfeertje is wel anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:21 schreef Tuindier het volgende:
Ik mis wel mensen om spelletjes mee te spelen. Met zijn tweeën is toch anders. Er is wel een bordspelvereniging in het dorp, maar iets weerhoud me toch om daar lid te worden.
In Tromsø kun je best werk vindenquote:Op zaterdag 4 december 2021 13:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben prima bereid om naar een landelijke plek boven de poolcirkel te verhuizen , met minimaal tv en internet, om dat op te lossen, maar helaas zit ik dan met een inkomensprobleem
Ja maar ik zal vast gedwongen worden het deel van het inkomen wat het leven leuk maakt te doneren naar de achterblijvers :p :pquote:Op zaterdag 4 december 2021 13:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
In Tromsø kun je best werk vinden
Doe je nu toch ook al?quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja maar ik zal vast gedwongen worden het deel van het inkomen wat het leven leuk maakt te doneren naar de achterblijvers :p :p
Neuh want nu is verkwisting nog onderdeel van overleg :pquote:
Tijd voor een vide?quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh want nu is verkwisting nog onderdeel van overleg :p
Ander first world problem. Te hoge boom. C.q. te laag plafond.
Ik zou niet zeggen te veel. Ben blij dat je een keer niet zo uitgeput bent van je werk.quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:58 schreef Candaasje het volgende:
Valt het op dat ik teveel vrije tijd en teveel energie heb?![]()
Maar deze week lekker gewerkt, eindelijk weer eens patiënten die we erdoorheen hebben gekregen (dat was de week ervoor wel anders, en das gewoon kut), en dan nu twee hele dagen vrij
quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Klinkt als een goede tagline op Tinder![]()
Wat een karwei joh, goed bezig!
Moet je met zo'n systeem nou eerst op zoek naar het "hoogste punt"? Anders lijkt t me dat je ongewild zomaar hoger uitkomt dan nodig...quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
We zijn op 80% van het sloopwerk. Mijn ademhaling wordt met het uur slechter maar dat heeft vast met al het stof en zaagsel te maken.
@:AnneX, we gaan de vloer opbouwen met dit systeem dat speciaal ontworpen is voor ruimtes die niet vlak zijn: www.staenis.com
In elke vierkant komt een stuk isolatie. We hebben nog heel veel resten isolatie die we op gaan maken.
Ik kijk nu al uit naar Oud en Nieuw (onze kerst zeg maar) en eindeloos spelletjes doen met de kleinkinderenquote:
Wij zitten straks nog 4 dagen in the middle of nowhere. Alleen maar spelletjesquote:Op zaterdag 4 december 2021 14:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar Oud en Nieuw (onze kerst zeg maar) en eindeloos spelletjes doen met de kleinkinderenHopelijk komen ze logeren
Dat worden dan vast niet enkel bordspelletjes? *wiebelwenkbrauw*quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wij zitten straks nog 4 dagen in the middle of nowhere. Alleen maar spelletjes(oke en kaas en wijn en houtkachel)
Hallo, jij moest die weddenschap toch winnen? Zo lukt dat niet hèquote:Op zaterdag 4 december 2021 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
We zijn op 80% van het sloopwerk. Mijn ademhaling wordt met het uur slechter maar dat heeft vast met al het stof en zaagsel te maken.
@:AnneX, we gaan de vloer opbouwen met dit systeem dat speciaal ontworpen is voor ruimtes die niet vlak zijn: www.staenis.com
In elke vierkant komt een stuk isolatie. We hebben nog heel veel resten isolatie die we op gaan maken.
Wat een leuk en interessant systeem!quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ja. We hebben een kruislijnlaser. Zodra J klaar is met de bouwzuiger gaan we met die laser spelen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Moet je met zo'n systeem nou eerst op zoek naar het "hoogste punt"? Anders lijkt t me dat je ongewild zomaar hoger uitkomt dan nodig...
Hier ookquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:39 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ja goed he? We zaten al maanden te dubben hoe we dit nou op moesten lossen maar zo lijkt het een makkelijke klus. Dat gaat het niet zijn want zo werkt het leven niet. Maar tochquote:Op zaterdag 4 december 2021 14:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat een leuk en interessant systeem!
Dweilen is idd stom. Maar wel fijn als het gebeurd is.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een mooi en handig systeem @:Lucky_Strike
Fijn@Candaasje want een blije jij is ook: blije dieren en baasjes
Pff hier klaar met het stomste werk sinds ik geen hulp meer heb, de vloer dweilen. Zere pols nu na de keuken en huiskamer. Nu even bijkomen en dan slaapkamer en gang.
Zelf doen heeft wel één voordeel, ik dweil met de ligging van de vloer mee dus geen strepen en ik loop er niet op voordat het droog is dus geen schoenafdrukken.
JAaaaaaaaaquote:Op zaterdag 4 december 2021 13:19 schreef Tele6 het volgende:
Carcassonne speelden we altijd met de tegels van alle uitbreidingen, maar niet met ook nog alle regels van die uitbreidingen. Al die extra regels was niet te doen, maar zoveel tegels is wel echt leuk. De hele keukentafel vol
De enige uitbreidingsregels die we altijd deden waren de "dikzak" (het poppetje dat dubbel telt) en de schildjes voor graan/wol/etc waarmee je bonuspunten kunt sparen.
Ja, je zou nog steeds een keer komen housewarmen / bbq-enquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:13 schreef Isabeau het volgende:
MunchkinCarcasonne
Catan
en niemand om mee te spelen
Die stoof was lekker.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier ookEn morgen iets met buikspek en cider
Die stoof was lekker.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier ookEn morgen iets met buikspek en cider
Dusquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:13 schreef Isabeau het volgende:
MunchkinCarcasonne
Catan
en niemand om mee te spelen
Lucky, heb je een stofkapje geprobeerd? Dat helpt misschien. Of maakt je nog benauwder, kan ook nog
Nacht doorgekomen, ik word alleen wel steeds ziekerMaar denk een rhino'tje, dus niet tegen gevaccineerd. De pcr test was ook binnen, ook negatief.
Als iemand mij om een dweil vraagt krijg je een lap stof jaquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:14 schreef Tele6 het volgende:
Dweilen is idd stom. Maar wel fijn als het gebeurd is.
Over dweilen gesproken, wat vinden jullie een dweil? Mijn buurvrouw wilde er gisteren eentje lenen, dus ik gaf haar een dweil, maar ze was verbaasd omdat ze had gedacht dat ik haar een stok zou geven met een dweil eraan. In mijn hoofd is een dweil alleen de lap stof.
Een dweil is wat jij zegt: de lap stof.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dweilen is idd stom. Maar wel fijn als het gebeurd is.
Over dweilen gesproken, wat vinden jullie een dweil? Mijn buurvrouw wilde er gisteren eentje lenen, dus ik gaf haar een dweil, maar ze was verbaasd omdat ze had gedacht dat ik haar een stok zou geven met een dweil eraan. In mijn hoofd is een dweil alleen de lap stof.
Nah, online is anders dan met z'n allen rond een tafel met wat drinken en nootjes en zoquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ja, je zou nog steeds een keer komen housewarmen / bbq-enAls je blijft slapen, kun je een gezellig spelletje meedoen
En anders: https://boardgamearena.com/welcome icm een open whatsapp gesprek
Ik dacht dat ik een derde hartje typtequote:
wat een mooi systeem! En wat een spul is er tegenwoordig!quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zie eruit als Knex voor serieuze doeleindenquote:Op zaterdag 4 december 2021 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
O ik ben niet de enige daarquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, je zou nog steeds een keer komen housewarmen / bbq-enAls je blijft slapen, kun je een gezellig spelletje meedoen
En anders: https://boardgamearena.com/welcome icm een open whatsapp gesprek
quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:31 schreef AnneX het volgende:
Een dweil is een lap stof en dat kan alles zijn: zo’n grijze opengeweven met grijze/ rode streep. Een ouwe handdoek of theedoek. Voor in de douche heb ik nu een soort multidoek XL en die droogt perfect zonder strepen de tegels en de vloer.
Een geslaagde aankoop via fb![]()
En mn.X kwam thuis met een struik.
Gefeliciteerd, maar struikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We have far more in common than that which devides us..
Een dweil is een lap stof en dat kan alles zijn: zo’n grijze opengeweven met grijze/ rode streep. Een ouwe handdoek of theedoek. Voor in de douche heb ik nu een soort multidoek XL en die droogt perfect zonder strepen de tegels en de vloer.
Een geslaagde aankoop via fb![]()
Ik had niet helemaal doorgelezen en had een foto van een dweil verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie struik hoor
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hij doet het niet als jequote:Op zaterdag 4 december 2021 15:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je hoeft de spatie niet uit te schrijven
quote:
Daar is het ook handig voor, soms doe ik samen soms alleen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Wij gebruiken het om op afstand spelletjes te doen met vrienden
O dat is makkelijk, die zit gewoon aan de andere kant van de achterkantquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:11 schreef fietsie het volgende:
First world problem: "wat is de voorkant van de boom"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
+P+Pquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat ik een derde hartje typteNee dus. Ik snap ehm ook niet, probeer nu + P en P + en geen resultaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn meneer kocht een nieuw voetpedaal voor mijn piano, wegens andere stuk![]()
👍🏼quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Mijn meneer kocht een nieuw voetpedaal voor mijn piano, wegens andere stuk
quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vriend van me ging vanmiddag lunchen bij een ster. Dit keer alleen, doet hij vaker als niemand mee kan/wil.
En zat deze keer naast mensen voor wie het duidelijk de eerste keer was![]()
Ik kreeg verslag via WA.
*Amuses arriveren*
‘O, we mogen blijkbaar niet kiezen’
*Amuse arriveert op een bedje van pofrijst*
![]()
![]()
Ober: ‘O, u heeft de decoratie ook opgegeten…’
Dit werd goed opgepikt:
‘Ober, is dit eetbaar?’
‘Jazeker mevrouw, dat is de boter’
‘Kijk, dit menu is voor de hele tafel, niet per persoon‘
‘Maakt niet uit joh, als het te weinig is bestellen we een toetje bij’
Ik ging plaatsvervangend stuk![]()
Maar absoluut tof dat ze dit graag een keer wilden meemaken en zich niet lieten weerhouden door het onbekende![]()
Helemaal vanuit Vlamonie?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:56 schreef Barreltje het volgende:
Belgische dstw was em toch niet.. wel sneu om 16.30 aan komen kakken en om 17.15 weer naar huis gestuurd..
Nu kog een goede tekst verzinnen om hem af te wijzen.. ik ben er niet goed in..
Jup.. twijfelde om hem nog uit te nodigen om te eten,maar dat zou dan thuis zijn en had ik toch minder zin in...quote:
Oh heerlijkquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vriend van me ging vanmiddag lunchen bij een ster. Dit keer alleen, doet hij vaker als niemand mee kan/wil.
Ik kreeg verslag via WA.
*Amuses arriveren*
![]()
![]()
Dit werd goed opgepikt:
‘Ober, is dit eetbaar?’
Maar absoluut tof dat ze dit graag een keer wilden meemaken en zich niet lieten weerhouden door het onbekende![]()
Vertel vertel, wat deugde er niet?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:56 schreef Barreltje het volgende:
Belgische dstw was em toch niet.. wel sneu om 16.30 aan komen kakken en om 17.15 weer naar huis gestuurd..
Ja zn hoofd gewoon..quote:
Lambieke? 😎quote:
Middag powernap gemist?quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:27 schreef AnneX het volgende:
Vanmorgen sliep ik pas van 6:30 tot 9:30 uu.
MnX is nu maaltijd halen en mijn ogen vallen dicht.
Je hebt hem na 3 kwartier weggestuurd... denk dat je boodschap wel duidelijk isquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:56 schreef Barreltje het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:47 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben goedgekeurd voor m'n rijbewijs. De officiële verklaring sturen ze nog, maar ik weet al wat er zal staan![]()
Wat een gedoe wel. Ik moest met een bus die eens in het uur gaat naar een plek waar op zaterdagavond verder niemand is en waar het ook hartstikke donker was, en toen liepen ze ook nog enorm uit. Het enige goede eraan is dat ik na de keuring nét de bus haalde, dus niet een uur in het donker hoefde te gaan staan wachten. Pfoe
Joepieeeequote:Op zaterdag 4 december 2021 19:47 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben goedgekeurd voor m'n rijbewijs. De officiële verklaring sturen ze nog, maar ik weet al wat er zal staan![]()
Wat een gedoe wel. Ik moest met een bus die eens in het uur gaat naar een plek waar op zaterdagavond verder niemand is en waar het ook hartstikke donker was, en toen liepen ze ook nog enorm uit. Het enige goede eraan is dat ik na de keuring nét de bus haalde, dus niet een uur in het donker hoefde te gaan staan wachten. Pfoe
Eh, kan je dat ook stil zetten?quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:20 schreef fietsie het volgende:
Zow, de boom "doet het": https://i.imgur.com/XJoiCqi.mp4
Ja zijn gewoon LED's die je alles kunt laten doen wat je wilt. Je kan er zelfs je naam in zetten ofzo.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Eh, kan je dat ook stil zetten?
Oud collega had zoiets uit china laten komen inclusief kerstboomvoet, die draaide en je kon ook kerstliedjes laten spelen
Schattigquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:46 schreef sigme het volgende:
Wij PV-leden krijgen van de personeelsverein elk jaar een vrij suf kerstpakketje. Altijd leuk om op te halen en de frutsels te bekijken. Er zit meestal wel iets bruikbaars in. Maar goed, coronacorona, dus vorig jaar stuurden ze wat op. Een zakje pepernoten. Ook leuk, maar dat wat karig. Maar een gegeven paard moet je niet in de bek kijken dus ik heb ze maar opgegeten.
Hoe dan ook, dit jaar hebben ze een kadobon. Van zowaar zelfs ongeveer een tientje! In punten omgekat natuurlijk, want kado'tjes uitzoeken voor geld is geen kado geloof ik.
Mijn liefste wou nog graag een kaasrasp-met-bakje. Dus die komt nu binnenkort.
[ afbeelding ]
Weg spontaniteitquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:06 schreef Blues het volgende:
Mooie raps.
Ik ga 20 dec op andere poli pakket ophalen.
Hele mail- constructie met terugmailen, je naam, je poli, je datum
Wachten op akkoord-reply of die datum niet vol zit, wegens teveel mensen in 1 ruimte![]()
Normaal is er altijd met de beschouwende kliek een hysterische, verklede want thema kerstborrel, voor elke 2e keer uitgesteld
Kregen jullie soms precies dezelfde milieuvriendelijke grijze "rugzak" als wij? Met een halve sluiting, en draagbandjes die er ook niet echt toe doen?quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat dit ook al de 3e tas van het zkh isDeze was milievriendelijk van gerecycled plastic. Een eerdere tas was gemaakt van de plastic vlaggen van een cultuurexpo in Madrid. Of Barcelona. Spanje. Die vond ik online voor 75 euro per stuk. Ik had er misschien 5 euro voor over gehad want echt lelijk. En we kregen een rugzak, jaren geleden. Die was heel snel stuk.
Met een gercycled picknickkleed dat nog in de verpakking zit en een waterflesje? De rugzag is 1 saaie kleur en stug materiaal. Ik gebruik het ding voor het zwembad. Toch nog sort of nuttig.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:58 schreef fietsie het volgende:
Kregen jullie soms precies dezelfde milieuvriendelijke grijze "rugzak" als wij? Met een halve sluiting, en draagbandjes die er ook niet echt toe doen?
Het kleed ging hier in een of ander pakket, het flesje ook.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met een gercycled picknickkleed dat nog in de verpakking zit en een waterflesje? De rugzag is 1 saaie kleur en stug materiaal. Ik gebruik het ding voor het zwembad. Toch nog sort of nuttig.
Ik heb die en is ideaal om nootmuskaat ook mee te raspenquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:46 schreef sigme het volgende:
Wij PV-leden krijgen van de personeelsverein elk jaar een vrij suf kerstpakketje. Altijd leuk om op te halen en de frutsels te bekijken. Er zit meestal wel iets bruikbaars in. Maar goed, coronacorona, dus vorig jaar stuurden ze wat op. Een zakje pepernoten. Ook leuk, maar dat wat karig. Maar een gegeven paard moet je niet in de bek kijken dus ik heb ze maar opgegeten.
Hoe dan ook, dit jaar hebben ze een kadobon. Van zowaar zelfs ongeveer een tientje! In punten omgekat natuurlijk, want kado'tjes uitzoeken voor geld is geen kado geloof ik.
Mijn liefste wou nog graag een kaasrasp-met-bakje. Dus die komt nu binnenkort.
[ afbeelding ]
Waarom ze een keuringsbureau voor mensen die (nog) niet mogen autorijden op zo'n plek doen, snap ik dus ook niet helemaalquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Wel balen van de busNóg een reden om je rijbewijs te halen
Ahja net als vroegah de keuringen voor de dienstplicht zo waren gesitueerd dat je er ook een hele hindernissenbaan met het OV moest ondernemen, terwijl er bv ook zat defensiegebouwen nabij stations staan.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waarom ze een keuringsbureau voor mensen die (nog) niet mogen autorijden op zo'n plek doen, snap ik dus ook niet helemaal
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja net als vroegah de keuringen voor de dienstplicht zo waren gesitueerd dat je er ook een hele hindernissenbaan met het OV moest ondernemen, terwijl er bv ook zat defensiegebouwen nabij stations staan.
Logisch toch? Test van doorzettingsvermogen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waarom ze een keuringsbureau voor mensen die (nog) niet mogen autorijden op zo'n plek doen, snap ik dus ook niet helemaal
Jemig ik dacht te lezen dat je corona had paar weken geleden maar gelukkig dus nietquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:29 schreef Blues het volgende:
Oh ik keek ook ff op mijn QR.
Internationaal is idd opgesplitst.
Booster van woensdag nog nergens te zien.
Dat is heel leukquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kreeg verslag via WA.
*Amuses arriveren*
![]()
![]()
Dit werd goed opgepikt:
‘Ober, is dit eetbaar?’
Och wat sneu voor je nichtje. Nou ja, een andere keer is ook leuk. Of Sinterkerstquote:Op zondag 5 december 2021 06:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn surprise en gedicht zijn af maar helaas is het feest vandaag afgeblazen wegens nichtje positief. Nu kijken wanneer het wel kan doorgaan. Zal denk 1e Kerstdag worden.
Ga vandaag wat anders leuks verzinnen. Denk wandelen en Chinees (dimsum en soep) lunchen in R'dam en daar op bezoek bij een lieve ex-collega.
Ben in Deventer gekeurd, dat zat vlakbij het station.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja net als vroegah de keuringen voor de dienstplicht zo waren gesitueerd dat je er ook een hele hindernissenbaan met het OV moest ondernemen, terwijl er bv ook zat defensiegebouwen nabij stations staan.
Wij doen met vrienden meestal sinterkerstpaashaas...quote:Op zondag 5 december 2021 08:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och wat sneu voor je nichtje. Nou ja, een andere keer is ook leuk. Of SinterkerstDat vierde ik vroeger met vrienden, tussen Sint en Kerst in
Je plannen klinken wel heel leuk voor vandaag.
(Blues was aanvankelijk positief getest en toen weer nieteen fout-positieve uitslag dus, gelukkig maar)
Sport-ze, borisz! Ik ga zo slapen
Dankjewel.quote:Op zondag 5 december 2021 06:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
@:Sarabi; sterkte met je tante voor jou en je familie. Waarom is ze in coma gebracht?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
Logisch toch? Test van doorzettingsvermogen.
Als je de locatie al niet haalt begin dan maar niet met je rijbewijs/militaire carrière
De sneltest van het zkh dacht dat... de 2 pcr's van de ggd niet, dus ik ga (voorlopigquote:Op zondag 5 december 2021 06:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Jemig ik dacht te lezen dat je corona had paar weken geleden maar gelukkig dus niet
Is in coma gebracht om te beademen?quote:Op zondag 5 december 2021 10:08 schreef Sarabi het volgende:
Ze heeft een bacterie in haar luchtpijp.
LOLquote:Op zondag 5 december 2021 10:58 schreef Blues het volgende:
Ik had nog wat leuks van twitter.
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op zondag 5 december 2021 10:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Is in coma gebracht om te beademen?
En wat is eigenlijk de prognose en haar leeftijd?
(sorry als ik daar overheen gelezen heb)
Ha! Daar had ik geen last vanquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij mij was meten van mn schedel voldoende. "Daar hebben we geen passende helm voor."quote:Op zondag 5 december 2021 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ha! Daar had ik geen last vanIk kon op het fietsje.
Was ook wel geweldig om te doen moet ik zeggenIk stond binnen een half uur weer buiten
![]()
"Wie denkt er afgekeurd te worden?". Ik stak mijn vinger op, mocht me uitkleden, liep de kamer van de arts binnen, arts keek naar de knie met twee grote lidtekens, vroeg of ik perse in dienst wilde (uiteraard niet) en keurde me af
Jammerquote:Op zondag 5 december 2021 11:35 schreef gcjoel het volgende:
Ik was naar een verlaten attractiepark.
Klinkt toffer dan het was. We zijn een paar jaar te laat. Er is inmiddels een investeerder dus hekken erom en veel was weg of werd Al opgeknapt. Jammer!
[ afbeelding ]
Mijn keuring was ergens in het midden van niets. Een ramp om met het OV te komen.quote:Op zondag 5 december 2021 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ha! Daar had ik geen last vanIk kon op het fietsje.
Was ook wel geweldig om te doen moet ik zeggenIk stond binnen een half uur weer buiten
![]()
"Wie denkt er afgekeurd te worden?". Ik stak mijn vinger op, mocht me uitkleden, liep de kamer van de arts binnen, arts keek naar de knie met twee grote lidtekens, vroeg of ik perse in dienst wilde (uiteraard niet) en keurde me af
Sneeuwquote:Op zondag 5 december 2021 11:35 schreef gcjoel het volgende:
Klinkt toffer dan het was. We zijn een paar jaar te laat. Er is inmiddels een investeerder dus hekken erom en veel was weg of werd Al opgeknapt. Jammer!
[ afbeelding ]
Jaa klein laagje alleen op de bomen enzo. Maar wel mooiquote:Op zondag 5 december 2021 11:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
![]()
Ik zou ook wel een wandeling lustenNog twee dagen volhouden
Oh idd klinkt tof voor sfeer en foto's!quote:Op zondag 5 december 2021 11:35 schreef gcjoel het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ffies voor jullie!quote:Op zondag 5 december 2021 11:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
![]()
Ik zou ook wel een wandeling lustenNog twee dagen volhouden
quote:Op zondag 5 december 2021 11:35 schreef gcjoel het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zou dit weekend bij zijn vader vieren. Onze pakjesavond stond sowieso pas volgend weekend gepland. Er is een reële kans dat dat door kan gaan. Dus ik zit nu maar op gedichten te broeden. Nog vijfquote:Op zondag 5 december 2021 13:04 schreef AnneX het volgende:
@Clubsoda succes met alle spelletjes voor de umpteeenth keer.
Hadden jullie plannen voor Sinterklaas vanwege zoon
A bun in the oven?quote:
👍🏼 Oh ja, Jij was van de ingenieuse Sint gedichten.quote:Op zondag 5 december 2021 13:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hij zou dit weekend bij zijn vader vieren. Onze pakjesavond stond sowieso pas volgend weekend gepland. Er is een reële kans dat dat door kan gaan. Dus ik zit nu maar op gedichten te broeden. Nog vijf
Wat heb je, een verkrachtte knie?quote:Op zondag 5 december 2021 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
. Ik stak mijn vinger op, mocht me uitkleden, liep de kamer van de arts binnen, arts keek naar de knie met twee grote lidtekens
quote:
Engquote:Op zondag 5 december 2021 10:08 schreef Sarabi het volgende:
Wij deden altijd SinterKerstenNieuw. Maar het groepje lijkt sinds corona nu een beetje uit elkaar te vallen.
[..]
Dankjewel.
Ze heeft een bacterie in haar luchtpijp.
Hoi hoiquote:Op zondag 5 december 2021 10:53 schreef Blues het volgende:
[..]
De sneltest van het zkh dacht dat... de 2 pcr's van de ggd niet, dus ik ga (voorlopig) weer covid-vrij door het leven.
Brrrr jij liever dan ik.quote:Op zondag 5 december 2021 11:35 schreef gcjoel het volgende:
[ afbeelding ]
Welke Chinees was je?quote:Op zondag 5 december 2021 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
EngMaar goed dat ze het niet voelt nu. Veel sterkte.
[..]
Hoi hoiLiever zo dan andersom
[..]
Brrrr jij liever dan ik.
Net heerlijk bij Chinees in R'dam geluncht met sui kau soep, verschillende soorten dimsum, kleefrijstpakketjes, rettich cake, garnalentosti en pikante inktvis
Hier gaat er EINDELIJK wat gebeuren in omacrons pot. Heb het gisteren na de 4e keer gevoed te hebben over gedaan in een glazen pot en een gewoon plastic ipv magnetronfolie erover.. er komen bubblesssssquote:
Hoe gaat het verder met je, afgezien van de baggernachten dan?quote:
Hoe was je diensttijd? Voor mijn vader was het de tijd van zijn leven, bij praat er graag over.quote:Op zondag 5 december 2021 11:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Mijn keuring was ergens in het midden van niets. Een ramp om met het OV te komen.
Werd daar begroet met de mededeling, je hebt het gebouw gevonden. Je bent goedgekeurd.
Later werd duidelijk waarom. Alles en iedereen met een bepaalde opleiding, waar ik er 1 van was, werd goedgekeurd. Dit ivm vast personeel dat richting Balkan moest.
Moest ffquote:Op zondag 5 december 2021 13:04 schreef AnneX het volgende:
Sooo…daar ben ik weer. Na een reuze slaapsessie van 19 uur tot vanmorgen 11 uur.
En eigenlijk zou ik wel weer terugwillen…doe het niet, want dan is het ritme helemaal verstoord.
@:Blues en wat bestel je elders voor ¤3 minder. Is het echt hetzelfde product?
Ik heb me er een jaar goed vermaakt. Zat bij een leuk onderdeel en kon/mocht veel zelf doen.quote:Op zondag 5 december 2021 14:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe was je diensttijd? Voor mijn vader was het de tijd van zijn leven, bij praat er graag over.
@:annex, wat een lange slaap![]()
Wij liggen op schema. Mijn schema welteverstaan. Het is best leuk eigenlijk, bij nader inzien.
Covid update: nergens last van. Nog geen keertje extra de neus opgehaald of licht gekucht.
Oh ja, de tip was van jou. Staat hier ook via een belgische drogisterij.quote:Op zondag 5 december 2021 14:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Moest ffvoelde je je ziekjes?
Ja exact hetzelfde product Dexeryl pomp 500 ml. Daar doet mijn droge huid + eczeem het fantastisch op.. was op aanraden vd dermatoloog.
quote:Op zondag 5 december 2021 15:55 schreef Blues het volgende:
Bubblelicious in mijn "omAcron" zuurdesemstarter![]()
[ afbeelding ]
#project
Geinig, ik zie nu je leeftijd pas, dacht altijd dat jij een jaar of tien jonger wasquote:Op zondag 5 december 2021 15:29 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik heb me er een jaar goed vermaakt. Zat bij een leuk onderdeel en kon/mocht veel zelf doen.
Geen zandhaas en geen kanonenvoer hier.
Keesquote:Op zondag 5 december 2021 16:22 schreef Blues het volgende:
Meet mijn nieuwe vriend KEES![]()
![]()
[ afbeelding ]
Prima brouwer. Heb er wel wel eens een doos met van alles laten komenquote:Op zondag 5 december 2021 16:22 schreef Blues het volgende:
Meet mijn nieuwe vriend KEES![]()
![]()
[ afbeelding ]
Uiteraart!quote:
Zucht :’)quote:
quote:Op zondag 5 december 2021 16:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Keeseen van de beste brouwers in Nederland
Leuk te horen.quote:Op zondag 5 december 2021 16:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Prima brouwer. Heb er wel wel eens een doos met van alles laten komen
Cool!quote:Op zondag 5 december 2021 15:55 schreef Blues het volgende:
Bubblelicious in mijn "omAcron" zuurdesemstarter![]()
[ afbeelding ]
#project
Ik hou van stevig maar Kees en Moersleutel zijn mij echt way too muchquote:Op zondag 5 december 2021 16:37 schreef borisz het volgende:
Ik heb een Adventskalender die van Beer in a Box. Kortom iedere dag een biertje van een andere brouwer. Vandaag 'een toetje'Prima slaapmutsje vanavond
![]()
[ afbeelding ]
Vanmiddag toch nog gewandeld. Rondje Sloterplas. Begon op het eind toch al met regenen. Op tijd weer bij de bushalte
Chinatown Dim Sum. Volgens RobinOok is dat crimineel pand maar hebben ze niet nodig want zat stampvol. Ik hou echt zo ontzettend van dat eten.quote:Op zondag 5 december 2021 14:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Welke Chinees was je?
Mijn favo naast de Bijenkorf heeft de corona/maffia niet overleefd helaas
Baggernachten hebben grote invloed op mijn denkwijze maar kan tevreden zijn met 5u nu. Later wakker word ik tpch niet.quote:Op zondag 5 december 2021 14:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met je, afgezien van de baggernachten dan?
Op werk? Al gewend en wel blij met je overstap?
Ja dat is een maffiatent, maar och, als het eten lekker isquote:Op zondag 5 december 2021 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Chinatown Dim Sum. Volgens RobinOok is dat crimineel pand maar hebben ze niet nodig want zat stampvol. Ik hou echt zo ontzettend van dat eten.
[..]
Baggernachten hebben grote invloed op mijn denkwijze maar kan tevreden zijn met 5u nu. Later wakker word ik tpch niet.
Werk; bedrijf erg goed, goede bedrijfsvorming, leuke collega's allemaal aan de tel. Minpunten; directe collega's en nieuw dus alles moet ik leren terwijl direct me niet goed kan leren dus duurt t langer. Maar zolang ik de tijd krijg vind ik t goed.
quote:Hieronder kunt u de verwachte aankomsttijd van onze medewerker volgen.
Wij verwachten vandaag tussen 00:25 en 01:25 uur bij u langs te komen
Nexus Day. We hebben elkaar 'ontmoet' in The Nexus in World of Warcraft en die dag is onze jubileumdag.quote:Op zondag 5 december 2021 13:44 schreef AnneX het volgende:
👍🏼 Oh ja, Jij was van de ingenieuse Sint gedichten.
Vraagje aan de Cul’lers die een langere (of kortere) relatie hebben en níet zijn getrouwd…
Hebben jullie een datum oid waaraan een samenzijn jubileum refereert?
Het kan ook zijn, dat het totaal niet interesseert. Of dat je iets anders ‘viert’…wat vier je dan?
RIP Betsy.
18 maart hier. Dat was een soort van de dag dat we 'verkering' kregen, of dat in elk geval werd uitgesproken. Althans, we denken dat het rond die datum is geweest. Dus we hebben die maar uitgekozen en houden die aan.quote:Op zondag 5 december 2021 13:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
👍🏼 Oh ja, Jij was van de ingenieuse Sint gedichten.
Vraagje aan de Cul’lers die een langere (of kortere) relatie hebben en níet zijn getrouwd…
Hebben jullie een datum oid waaraan een samenzijn jubileum refereert?
Het kan ook zijn, dat het totaal niet interesseert. Of dat je iets anders ‘viert’…wat vier je dan?
RIP Betsy.
Ja, was lekkerquote:Op zondag 5 december 2021 15:49 schreef Tuindier het volgende:
Er waren hier laatst mensen met plannen voor de pompoensoep van Ottolenghi, met saffraan en sinaasappel. Was die het werk waard?
Ik laat me morgenvroeg ook even in het zkh testen, dat raadde de GGD meneer aan. Ben benieuwd of ik dan bij het zkh wèl positief benquote:Op zondag 5 december 2021 10:53 schreef Blues het volgende:
De sneltest van het zkh dacht dat... de 2 pcr's van de ggd niet, dus ik ga (voorlopig) weer covid-vrij door het leven.
Dat is als ik naar de sportschool ga. Erna zit de 10 jaar aan de andere kant.quote:Op zondag 5 december 2021 16:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Geinig, ik zie nu je leeftijd pas, dacht altijd dat jij een jaar of tien jonger was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |