SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanmiddag het”oude” kleed uit de schuur gehaald, andere plaid, kussens uit de kast gehaald en rode kaarsen neergezet. Dit kleed stond niet mooi bij de lichte bank, maar nu kan het weer.
Helemaal blij mee, zeker wanneer ergens volgende week de kerstboom naar binnen gaat.Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Vanmiddag het”oude” kleed uit de schuur gehaald, andere plaid, kussens uit de kast gehaald en rode kaarsen neergezet. Dit kleed stond niet mooi bij de lichte bank, maar nu kan het weer.
Helemaal blij mee, zeker wanneer ergens volgende week de kerstboom naar binnen gaat.Ik vind dat het er bij jou altijd fijn uitziet. Gezellig & warm ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Helemaal blij mee, zeker wanneer ergens volgende week de kerstboom naar binnen gaat.KnusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Leukquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
Kerstboom staatVoor het eerst in ons nieuwe huis
Ik las dat je nu dus in Frankrijk met Janssen ook vanaf 15 december een booster moet hebben gehad anders niet welkomquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als het goed is, kan ik over een week mijn booster vaccinatie halen![]()
Twee tijdsloten, eentje kan ik zeker niet, de ander misschien niet. Maar even informeren of ik die afspraak kan verzetten. En anders kan ik vanaf 20 december binnen lopen.
Heeft werkgever best netjes geregeld
Ik vraag me oprecht af wat er van verwacht wordt qua effect. Zeker op gebied van besmettelijkheid naar anderen toe vrij twijfelachtigquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als het goed is, kan ik over een week mijn booster vaccinatie halen![]()
Twee tijdsloten, eentje kan ik zeker niet, de ander misschien niet. Maar even informeren of ik die afspraak kan verzetten. En anders kan ik vanaf 20 december binnen lopen.
Heeft werkgever best netjes geregeld
Ik ookquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:47 schreef Molo het volgende:
en laat ook even weten hoe het toont op je QR code, erg benieuwd naar namelijk![]()
Wat leuk dat er nog een vorm van Vermaeck is na 5 uurquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:48 schreef gcjoel het volgende:
De kerstlichtjes in de botanische tuin waren tof![]()
Wel heel koud
Nederlandse code staat alleen de Janssen 11 mei 2021, geldig t/m 11 mei 2022.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nederlandse code staat alleen de Janssen 11 mei 2021, geldig t/m 11 mei 2022.
(wordt dit een zomer zonder uit eten etc?)
Internationaal:
1/2 Janssen 11 mei 2021
2/2 Pfizer 12 november 2021
Hugo gaat versnellen. Zorgmedewerkers voor het einde van het jaar. 60- daarna op volgorde van leeftijd.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las dat je nu dus in Frankrijk met Janssen ook vanaf 15 december een booster moet hebben gehad anders niet welkomDan gaan ze er van uit dat mensen dat dus voor het kiezen hebben, zo'n booster. In Nederland kom je als jongere misschien een keer in maart/april aan de beurt of zo
Ik zal me voor jou door een Kerona lijder in mijn gezicht laten spugenquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af wat er van verwacht wordt qua effect. Zeker op gebied van besmettelijkheid naar anderen toe vrij twijfelachtig
Keep us posted
Jij had AZ gehad toch?
en laat ook even weten hoe het toont op je QR code, erg benieuwd naar namelijk![]()
Lekker manquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hugo gaat versnellen. Zorgmedewerkers voor het einde van het jaar. 60- daarna op volgorde van leeftijd.
Schrijf je mee hoe snel het gaat?
[..]
Ik zal me voor jou door een Kerona lijder in mijn gezicht laten spugen![]()
AZ gehad ja, nu Moderna of Pfizer. Jij nog aanraders qua smaakjes hierin?
Misschien krijgt mijn QR meer kleurtjesEigenlijk denk ik dat alleen de internationale wat verandert. Want daar hangen ze er nu meer aan (zie post Isa).
Je zegt het tenminste zelfquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker man![]()
In je bakkes laten ademen is effectiever trouwens
Ik heb geen flauw idee qua soort, ik wacht wel even af qua ontwikkelingen, en of ik nog kan reizen.
Ik vind dat een ongelooflijk slechte reden om een vaccinatie te nemen voor mezelf, maar goed
Waarom die haast?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:17 schreef derLudolf het volgende:
Ik hoop dat ik nummer 3 zsm krijg. Hopelijk wederom Pfizer, daar had ik de vorige twee keer geen last van.
Dat sowieso ja! We konden ook etenquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat leuk dat er nog een vorm van Vermaeck is na 5 uur
Zou dat pas hebben als ik anders niet meer kan reizen of uit eten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom die haast?
Dat is een oprechte vraag overigens. Ik snap dat van gezonde, jonge mensen niet zo goed.
Goed goeier goeist?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom die haast?
Dat is een oprechte vraag overigens. Ik snap dat van gezonde, jonge mensen niet zo goed.
Lekker manquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat sowieso ja! We konden ook eten![]()
En er is een rave in de metro tunnel hier voor het hotel. Dat is precies wat ik verwacht had in Berlijn!
Als ik niet op vakantie zou gaan had ik ook geen haast.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:25 schreef Myraela het volgende:
Waarom die haast?
2G+, voor mensen met booster hebben ze het er over dat dan weer niet te laten gelden.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom die haast?
Booster op je boosterquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
2G+, voor mensen met booster hebben ze het er over dat dan weer niet te laten gelden.
Ook andere landen verlangen boosters.
Ik ben benieuwd wanneer welquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:29 schreef Blues het volgende:
Oh ik keek ook ff op mijn QR.
Internationaal is idd opgesplitst.
Booster van woensdag nog nergens te zien.
Een rave in een Berlijnse tunnelquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat sowieso ja! We konden ook eten![]()
En er is een rave in de metro tunnel hier voor het hotel. Dat is precies wat ik verwacht had in Berlijn!
Ja, kaartje met stickertje welke chip ingespoten isquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:37 schreef Molo het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer wel
Heb je een kaartje oid meegekregen van je bedrijfsarts?
Kan na een paar uur al zijn, kan na paar weken, kan nooit zijnquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:57 schreef borisz het volgende:
Ik neem aan dat de nieuwe QR-code twee weken na inspuiten verschijnt in de app.
Moet lukken.quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ook. Stabiel, recht, warm en niet lelijk is het doel.
Hele begrijpelijke doelen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo veeleisendquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:05 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Dit is het kattenest dat ik voor ze gemaakt heb.
[ afbeelding ]
Warmtestraler (geen licht, wel warmte) er boven. Kartonnen doos er ietwat omheen zodat er *iets* van warmte blijft hangen. Bakstenen op de bodem van de doos zodat die niet verplaatst kan worden door vechtende katten oid, want karton tegen hittelamp = brand. Kussentje erop.
Tijdschakelaar: warmte aan van 20:30 tot 7.
Toen ik vanochtend om 7u uit mijn eigen nest kwam kruipen lagen de gebroeders poes braaf naast elkaar op dat kussentje. Dus ze lijken het te snappen.Dat is bijna een Kattedraal :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:05 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Dit is het kattenest dat ik voor ze gemaakt heb.
[ afbeelding ]
Warmtestraler (geen licht, wel warmte) er boven. Kartonnen doos er ietwat omheen zodat er *iets* van warmte blijft hangen. Bakstenen op de bodem van de doos zodat die niet verplaatst kan worden door vechtende katten oid, want karton tegen hittelamp = brand. Kussentje erop.
Tijdschakelaar: warmte aan van 20:30 tot 7.
Toen ik vanochtend om 7u uit mijn eigen nest kwam kruipen lagen de gebroeders poes braaf naast elkaar op dat kussentje. Dus ze lijken het te snappen.Of ze hebben het niet koudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik vond het lekker! Wij hadden er rijst bij, en ik had het restje op dag twee met brood. Ik zou voor het brood gaan. Voor meer eiwit zouden wat linzen ook geen kwaad kunnen, maar dat was niet perse nodig.quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:40 schreef Lonaa het volgende:
@:Tuindier hoe was die stoof met pastinaak en paddestoelen? At je er nog wat bij?
Die Sinterklaas toch.👍🏼quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:56 schreef Lonaa het volgende:
Een doos met bonbons gekregen van Sinterklaas in de brievenbus
2 regels gedicht.quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die Sinterklaas toch.👍🏼
Mét gedicht? Heb je enig idee?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:01 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik vond het lekker! Wij hadden er rijst bij, en ik had het restje op dag twee met brood. Ik zou voor het brood gaan. Voor meer eiwit zouden wat linzen ook geen kwaad kunnen, maar dat was niet perse nodig.
Ik ga die of vanavond of morgen makenquote:Op zaterdag 4 december 2021 11:01 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik vond het lekker! Wij hadden er rijst bij, en ik had het restje op dag twee met brood. Ik zou voor het brood gaan. Voor meer eiwit zouden wat linzen ook geen kwaad kunnen, maar dat was niet perse nodig.
Zou je het recept nog een keer kunnen plaatsen?quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:01 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Klinkt als een goede tagline op Tinderquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daarom. Ik vind het nogal wat.quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja he? Het zijn wel vier dingen die we nu niet hebben.
Oh bah, sterkte voor jullie. Moeten nu naasten ver reizen om haar te bezoeken?quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:17 schreef Sarabi het volgende:
Net bericht gehad dat mijn tante in coma is gebracht(geen corona).
Nu ligt ze nog hier in het ziekenhuis maar wordt zometeen naar de andere kant van het land gebracht omdat ze hier ic bedden nodig hebben voor coronapatienten![]()
Hopelijk kom ik vandaag niet te veel wappies tegen.
Sterkte; dat zijn nare dingen. Is familie wel in staat er heen te reizen en binnen de kaders van de zeer beperkte bezoekregelingen ook zelf e.e.a. te verwerken?quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:17 schreef Sarabi het volgende:
Nu ligt ze nog hier in het ziekenhuis maar wordt zometeen naar de andere kant van het land gebracht omdat ze hier ic bedden nodig hebben voor coronapatienten![]()
Dat is naar. Sterkte ermee.quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:17 schreef Sarabi het volgende:
Ow, moeilijk! Sterkte!quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:17 schreef Sarabi het volgende:
Het zijn aanstellers, maar ze vinden dat ze het WEL KOUD HEEL KOUD hebben EN BINNEN STAAT DE HEERLIJKE WARME KACHEL.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:56 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 Quote:”ik moet eerlijk zeggen, dat het (positieve effect van de molentjes) mij reuze meevalt” unquote.
Bron: mn.AnneX 😂
1,5u enkele reis dus tja het kon erger maar ideaal is het niet.quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh bah, sterkte voor jullie. Moeten nu naasten ver reizen om haar te bezoeken?
Ja gelukkig is het een gezin waarin iedereen een rijbewijs heeft en het ook niet erg vindt om te rijden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sterkte; dat zijn nare dingen. Is familie wel in staat er heen te reizen en binnen de kaders van de zeer beperkte bezoekregelingen ook zelf e.e.a. te verwerken?
Ik weet het eigenlijk nog niet. Ik weet sowieso niet hoe het nu qua regels zit met bezoek....quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ow, moeilijk! Sterkte!
Ben je van plan om bij haar langs te gaan in het ziekenhuis waar ze naartoe gebracht wordt? Of vind je dat zinloos vanwege de coma?
Gaat lukken, veel succesquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wie zegt dat er in dat betreffende ziekenhuis bewust ongevaccineerden op de IC liggen?quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:18 schreef derLudolf het volgende:
Sterkte @:Sarabi en familie. Stom dat ze een bewust ongevaccineerde niet 2u laten rijden.
Bij mij zit er exact 5 maanden tussenquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:13 schreef Tele6 het volgende:
Ik had in augustus m'n tweede vaccinatie dus als een booster 6 maanden na de vaccinatie is, ben ik in februari aan de beurt. Ik zou ook geboost willen worden zodra dat kan, want nu schiet ik al in o-jee-paniek-is-het-toch-corona als ik een keer op een dag een beetje nies.
Ik eet vandaag: Stoof met donker bier, paddenstoelen en pastinaak https://www.ah.nl/r/1195895quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zou je het recept nog een keer kunnen plaatsen?
Het heeft voor mij allequote:Op zaterdag 4 december 2021 12:39 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik eet vandaag: Stoof met donker bier, paddenstoelen en pastinaak https://www.ah.nl/r/1195895
Leuk dat jullie geinspireerd zijn! Volgens mij aten B&g hem recent ook al.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:30 schreef Candaasje het volgende:
Gaat goedkomen @:Lucky_Strike , klus ze ! Lekker veel ruimte trouwens!
Hey, was jij niet in het bezit van Gloomhaven?quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:30 schreef Candaasje het volgende:
Gaat goedkomen @:Lucky_Strike , klus ze ! Lekker veel ruimte trouwens!
Oh dat ziet er lekker uit. En nog makkelijk plantaardig te maken ook, alleen de boter even vervangen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:39 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik eet vandaag: Stoof met donker bier, paddenstoelen en pastinaak https://www.ah.nl/r/1195895
Leuk dat jullie geinspireerd zijn! Volgens mij aten B&g hem recent ook al.
Jup! Maar door werk enzulks echt al maanden weer (tijd vliegt!) niet meer gespeeld. We hebben pas een paar scenario's gespeeld. @Sarabi (toch?) heeft geloof ik meer ervaringquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Hey, was jij niet in het bezit van Gloomhaven?
Wij hebben m gisteren gekocht.quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jup! Maar door werk enzulks echt al maanden weer (tijd vliegt!) niet meer gespeeld. We hebben pas een paar scenario's gespeeld. @:Sarabi (toch?) heeft geloof ik meer ervaring![]()
Wel mooi spel trouwens hoor
Als ik na een dag klussen dat te eten kreeg, zou ik heel gelukkig zijn iddquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het heeft voor mij alleherfstsmaken
waar ik zo van hou. Pastinaak vind ik heerlijk, paddenstoelen ook. Oh en alles waar ik brood bij kan eten, want brood
![]()
Misschien dat ik er nog wel een scheutje room bij in doe wantroom
![]()
Komende anderhalve week kook ik 6 keer voor 5 man ipv 2. Vrienden die vlakbij wonen gaan de keuken verbouwen, of ik wilde koken voor ze. Dit is volgens mij een prima, gezond, gerecht dat je na een dag klussen wil opeten en iets dat mij niet al te veel moeite kost. En nog makkelijk eventueel van mijn huis naar hun huis te brengen is.
Hahaquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wij hebben m gisteren gekocht.Wel de Jaws of the Lion variant. Mijn eerste eckte dungeon crawler.
![]()
Ik vind het wel spannend of ik het leuk vind en wat overweldigend geloof ik omdat het zoveel is.
Jupquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:57 schreef Tele6 het volgende:
Was Gloomhaven dat spel waar je een speciale doos bij nodig had om alle stukjes en dingetjes te sorteren?
Ik heb veel kolonisten gespeeld met een vriendin en haar familie. Daar waren ook een paar die niet zo tactisch en hard speelden, maar die hadden vaak wel een enorme invloed op het verloop van het spel omdat ze dan zelf heel hard aan het verliezen waren maar soms de een wat gunden en soms de ander, dus uiteindelijk was iedereen aan het slijmen bij diegenen in de hoop dat je wat hulp krijgtquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
HahaIk vind het wel tof, want ik hou van spellen waarin je samen tegen het spel speelt.
(Ik heb bij Kolonisten en co altijd de pech dat ik niet zo heel tactisch en hard kan/wil spelen, en dan zijn het vaak laaaaaaaaaaaaaaaaaaange uren wachten totdat de ander z'n 6 citadels enzo gebouwd heeft en eindelijk besloten heeft dat van de twee serieuze kanshebbers, die ene dan toch maar gewonnen heeft omdat we nu echt te moe worden en naar bed moeten...)
Maar goed, ik ben ook wel een dungeon-liefhebber geloof ik. Hoewel ik nooit Dungeons and Dragons heb gespeeld, heb ik mijn vriend wel in een dungeon ontmoet ( Ik bedoel dus een on line game, zeg maar zoals WoW, geen SM kelder ofzo. Had ook wel tof geweest maar misschien wat creepy op m'n 15e... ) en ik speel ook graag de 'parodie' 'Munchkin' met vrienden.
Ja true, als het zelf toch geen kont meer uitmaakt wat je doet omdat je compleet vastgebouwd zit op je eiland, dan kun je daarna wel een beetje de richting van het spel proberen te sturenquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb veel kolonisten gespeeld met een vriendin en haar familie. Daar waren ook een paar die niet zo tactisch en hard speelden, maar die hadden vaak wel een enorme invloed op het verloop van het spel omdat ze dan zelf heel hard aan het verliezen waren maar soms de een wat gunden en soms de ander, dus uiteindelijk was iedereen aan het slijmen bij diegenen in de hoop dat je wat hulp krijgt
De stand alone is een soort prequel die na het originele spel is uitgebracht. Zoiets. Ietsje minder spullen en dingen maar nog steeds enorm zware doos en veel mogelijkheden, 25 scenarios en alles. Maar hij laat je er iets makkelijker inglijden, zeggen ze.quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jup![]()
Loon heeft alleen een stand-alone zie ik, met mogelijk iets minder onderdelen. Maar het is best overweldigend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |