Ik dacht heel vroeger dat elke sportauto een Porsche genoemd werdquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ga even real met je zijn; ik heb geen verstand van auto's en ik weet alleen dat het een groene was
Bovendien zijn de meeste dure sets over het algemeen redelijk waardevast. Ooit een keer de oude viswinkel gekocht in de korting, is nu zelfs gebruikt het dubbele waard dan wat ik ervoor heb betaald. Dus mocht iemand z'n lego set zat zijn, kan hij die altijd weer doorverkopen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:27 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon 1x eff doorbijten..
je kan wel goedkope rommel van ali halen maar kwalitatief is dat best rommel
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
Gelukt vandaag, oude lego:
[ afbeelding ]
75325 De Mandalorians N-1 Starfigh.. V29quote:
geinigquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
75325 De Mandalorians N-1 Starfigh.. V29
En, staat hij al in elkaar? Is het een leuk ding om te bouwen en om te zien in 't echt?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Vanmiddag wordt er 'n nieuw setje bezorgd, [ afbeelding ]de Vespa
Ik moest tot 23 werken, morgen gaat ie in elkaarquote:Op zondag 12 juni 2022 00:37 schreef vigier het volgende:
[..]
En, staat hij al in elkaar? Is het een leuk ding om te bouwen en om te zien in 't echt?
Mensen klaagden dat ie qua grootte niet bij de mini het het vw-busje pastquote:Op zondag 12 juni 2022 17:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Leuk om te bouwen en neer te zetten[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |