Klopt. Weinig rechte stukken op dit circuit.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:14 schreef Evenstar het volgende:
Die run naar eerste bocht is ook niet heel lang of lijkt dat zo?
quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
HAM WDC 2021 confirmed. Vanaf nu alleen nog maar groen en geel bij Max, paars gaan we niet meer zien.
Jawel, in VT2 en 3 eventueel. En de kwali.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
HAM WDC 2021 confirmed. Vanaf nu alleen nog maar groen en geel bij Max, paars gaan we niet meer zien.
Nou, inderdaad. Wat een verschil kan 1 seizoen maken..quote:
waarom, hij heeft z'n tijd op wit gezet toch?quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max die zich de afgelopen drie kwartier de tyfus reed gaat balen
Want? Het is FP1..quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max die zich de afgelopen drie kwartier de tyfus reed gaat balen
Ohja, als ie vroeg naar buiten gaat.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, in VT2 en 3 eventueel. En de kwali.
Behalve als ie een tafel kapot slaatquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Behalve als ie een tafel kapot slaat
Hij wil natuurlijk elke sessie goed presteren.quote:
Dat is mooi jaquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Behalve als ie een tafel kapot slaat
quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk elke sessie goed presteren.
Bonenschotel is niet goed gevallen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:19 schreef _UserName_ het volgende:
Wat is Perez aan het doen? Ligt die wagen vol taco's of zo?
Dat zou juist moeten helpen danquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:20 schreef Martinello het volgende:
Bo
[..]
Bonenschotel is niet goed gevallen.
Goed argument, chapeau.quote:
Hetzelfde als altijd?quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:19 schreef _UserName_ het volgende:
Die gast kan er gewoon he-le-maal niks van. Maar dat mag geen verrassing meer zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:19 schreef _UserName_ het volgende:
Als Wheatley het had gezegd had je hem geprezenquote:
duh, als je 1 & 2 staatquote:
Carlos Slim moet die IndyCar Mexicaan O'Ward maar naar de F1 halen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:21 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Die gast kan er gewoon he-le-maal niks van. Maar dat mag geen verrassing meer zijn.
Of hij reed high fuel-loadquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:22 schreef Perox het volgende:
Max heeft het nog niet voor elkaar op zacht dat is duidelijk.
Zie niet in waarom er weer in Mexicaan in het stoeltje plaats zou moeten nemen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Carlos Slim moet die IndyCar Mexicaan O'Ward maar naar de F1 halen.
Wheel to wheel vind ik Gasly niet een van de sterksten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:24 schreef SiGNe het volgende:
Wowo.. Perez al 11e
terwijl Gasly al 4e staat.
Alleen jammer dat Gasly het in de wedstrijden zelf dan nog neit zo goed doet.
Het erge is dat ze de zandzakken nog niet eens gelost hebben.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:22 schreef byah het volgende:
De zandzakken hebben ze alvast maar naast de baan geleegd dit keer
quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ocon netjes aan de kant en Max moet nog even insturen op hem
Rij gewoon door joh Max.
Echt hè. Je ziet hier de agressie van Jox Beukstappen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Rij gewoon door joh Max.
Netjes aan de kant? Hij haalt heel die bocht niet eensquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Rij gewoon door joh Max.
Inderdaad komt ie daar nog tekort.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wheel to wheel vind ik Gasly niet een van de sterksten.
Wa? Kijken we dezelfde sessie?quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Rij gewoon door joh Max.
Trollmodalert.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Rij gewoon door joh Max.
Hij ging even rechtdoor om ruimte te maken. Vervolgens zit Max achter hem, raakt de concentratie kwijt en blokkeert zijn linker voorwielquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Netjes aan de kant? Hij haalt heel die bocht niet eens
Stop nou eens met dat trieste getroll van je.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Rij gewoon door joh Max.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:39 schreef El_Thijs het volgende:
Bottas 2e op rood. Max 1e op wit. Zegt nog niets maar wel interessant.
En wat was Max weer goed hèquote:Op vrijdag 3 december 2021 14:43 schreef El_Thijs het volgende:
Toch frappant dat Max op hard zo snel gaat. Mooi om te zien.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:30 schreef Nattekat het volgende:
RB lekker snel hoor, dit was P1 zonder Williams
Jep.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:30 schreef Nattekat het volgende:
RB lekker snel hoor, dit was P1 zonder Williams
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Stop nou eens met dat trieste getroll van je.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:33 schreef HiDiHo het volgende:
Blijft toch vreemd dat ze zo tegen homo's zijn terwijl ze zelf allemaal in een jurk lopen
Niet tegen homo's. Alleen tegen homoseks.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:33 schreef HiDiHo het volgende:
Blijft toch vreemd dat ze zo tegen homo's zijn terwijl ze zelf allemaal in een jurk lopen
Laten we hopen dat ze met de auto's verschillende setups aan het testen zijn... new track after all.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:35 schreef FireFox1 het volgende:
Aan Checo zal max niks aan hebben, die is nog maar net sneller dan Schumacher.
Maar ja morgen komt de bekende raketmotor erin bij Lewis natuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:36 schreef beantherio het volgende:
Ik ben wat optimistischer over de kansen van Verstappen dan gisteren. Het is nog vroeg maar het ziet er niet verkeerd uit.
De undercut gaat wel goed werkenquote:
Oh dus bij al diegenen die ze hebben opgehangen hadden ze beeldmateriaal van de daad?quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet tegen homo's. Alleen tegen homoseks.
Ja heel raar allemaal.
HAM rijdt nu nog niet met zijn zondagmotor. Als we iets hebben geleerd van de afgelopen weken dan is het wel dat Mercedes pas in vt3 op snelheid is.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:36 schreef beantherio het volgende:
Ik ben wat optimistischer over de kansen van Verstappen dan gisteren. Het is nog vroeg maar het ziet er niet verkeerd uit.
Dat gaat weer spannend wordenquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De undercut gaat wel goed werken
FTFYquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
FOK! feliciteert Max Verstappen met het WK Kampioenschap
Dat zal wel moeten jaquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh dus bij al diegenen die ze hebben opgehangen hadden ze beeldmateriaal van de daad?
het is nu wel warmer hè al weet ik niet hoe de daling is in de avondquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:37 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb iets meer vertrouwen in de race zondag. Max zijn runs op de harde band gaven wel een goed beeld. Ben benieuwd naar de rest van het weekend
Bedankt voor het jinxenquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
FOK! feliciteert Lewis Hamilton met het WK Kampioenschap
Maar zachtjes hè. Ik wens hem alleen een kapotte motor toe.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:53 schreef shiz het volgende:
Lewis lekker in een muurtje spinnen?
Ik teken ervoor.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar zachtjes hè. Ik wens hem alleen een kapotte motor toe.
Ja, precies. Op weg naar de grid zondag.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:57 schreef shiz het volgende:
[..]
Uiteraard.Heelhuids. Op de auto na dan.
Idd hij heeft al genoeg last van misselijkheid, long covid, hoofdpijn, spierpijn, etc als ie niet wint dan hequote:Op vrijdag 3 december 2021 15:57 schreef shiz het volgende:
[..]
Uiteraard.Heelhuids. Op de auto na dan.
En vergeet zijn moeilijke jeugd niet hè. Met een papa die maar met moeite een racecarriere voor hem kon opstarten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Idd hij heeft al genoeg last van misselijkheid, long covid, hoofdpijn, spierpijn, etc als ie niet wint dan he
Al zijn hele leven is iedereen tegen hem. Ik weet hoe dat is. Net als Totoquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En vergeet zijn moeilijke jeugd niet hè. Met een papa die maar met moeite een racecarriere voor hem kon opstarten.
Toto pas sinds kort begreep ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Al zijn hele leven is iedereen tegen hem. Ik weet hoe dat is. Net als Toto
Ja en de dag na hij zijn rijbewijs haalde moest hij het doen met een bescheiden Mini Cooper. Hij heeft het zo zwaar gehad.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Al zijn hele leven is iedereen tegen hem. Ik weet hoe dat is. Net als Toto
dat is het verschil tussen vertrouwen hebben en niet maar aan hem gaat Max weinig hebben waarschijnlijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:07 schreef daNpy het volgende:
Oei Perez zit 1 tiende meer dan zijn gebruikelijke seconde achter Max
Gelukkig zit teammaat Gasly gewoon op 0,4 in de top 4 waar de 2e RB hoort.
Niet de eerste keer dat Gasly het beter doet t/m de kwali iig.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het verschil tussen vertrouwen hebben en niet maar aan hem gaat Max weinig hebben waarschijnlijk
Gasly is een soort Bottas. Goede kwalificatierijder, mindere racer. Dit jaar had hij bij RB echt het verschil kunnen maken in de races waar RB de betere auto had. Het mindere presteren van Perez in juist die races gaat VER mogelijk de titel kosten. RB had op basis van het materiaal veel meer 1-2's moeten scoren, bijvoorbeeld in Oostenrijk.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat Gasly het beter doet t/m de kwali iig.
die AT is ook minder extreem dus het blijft moeilijk om te vergelijken al zou op basis van wat Gasly laat zien (en Perez niet) een promotie wel terecht zijnquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gasly is een soort Bottas. Goede kwalificatierijder, mindere racer. Dit jaar had hij bij RB echt het verschil kunnen maken in de races waar RB de betere auto had. Het mindere presteren van Perez in juist die races gaat VER mogelijk de titel kosten. RB had op basis van het materiaal veel meer 1-2's moeten scoren, bijvoorbeeld in Oostenrijk.
Ik begrijp oprecht niet waar je dit op baseert.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:15 schreef VEM2012 het volgende:
Ik geef Max een hele goede kans om deze te winnen. Auto oogt goed hier. En dan is het kampioenschap zo goed als zeker binnen.
Glazen bol die laat zien dat Lewis crashtquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik begrijp oprecht niet waar je dit op baseert.
Je hebt dezelfde vrije training gekeken? Zijn nog weinig conclusies te doen, pas na de kwali morgen wie beste pakket heeft hierquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:15 schreef VEM2012 het volgende:
Ik geef Max een hele goede kans om deze te winnen. Auto oogt goed hier. En dan is het kampioenschap zo goed als zeker binnen.
Precies, de afgelopen races zat Mercedes er in VT1 en VT2 nog helemaal niet bij en wisten ze pas in VT3 de aansluiting te vinden om vervolgens in Q en race oppermachtig te zijn. Soms zaten ze er zelfs pas in Q2 bij.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:21 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde vrije training gekeken? Zijn nog weinig conclusies te doen, pas na de kwali morgen wie beste pakket heeft hier
Idd, en zijn huidskleur natuurlijk hé.... iedereen is tegen hem.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Idd hij heeft al genoeg last van misselijkheid, long covid, hoofdpijn, spierpijn, etc als ie niet wint dan he
Behalve in Amerika.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jep.
Maar Mer is aliijd aan het sandbaggen op de vrijdag. Weten we.
Mercedes is in VT1 al net zo snel, en dat is het team dat in de regel de meeste progressie boekt richting en in de kwalificatie. Als je al een conclusie kunt trekken is het wmb niet dat RBR hier een geweldige kans heeft.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:15 schreef VEM2012 het volgende:
Maar dat Gasly dit jaar beter is in de kwalificatie, ligt dat aan de auto of aan hemzelf? Bij Perez is dat duidelijk omdat Max in dezelfde auto zit, maar Tsunoda is niet echt goed vergelijkingsmateriaal wat dat betreft..quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gasly is een soort Bottas. Goede kwalificatierijder, mindere racer. Dit jaar had hij bij RB echt het verschil kunnen maken in de races waar RB de betere auto had. Het mindere presteren van Perez in juist die races gaat VER mogelijk de titel kosten. RB had op basis van het materiaal veel meer 1-2's moeten scoren, bijvoorbeeld in Oostenrijk.
daarom ik dacht dat zij altijd een wat hogere motorstand gebruiken op vrijdag dan Red Bull maar verder is er gewoon nog weinig over te zeggenquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:47 schreef Nattekat het volgende:
En ik weet zeker dat Hamilton de afgelopen twee races domineerde op vrijdag...
Bottas is helemaal geen goede kwalificatie rijder. Hij zit 15x per seizoen achter Lewis. En nee, ook geregeld met echt grote verschillen (+3 tienden). Het wordt alleen vaak gezegd omdat 1. de prestatie van Lewis daardoor groter lijkt en 2. Bottas voor de rest helemaal niks kan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat mag niet toch of was dat alleen voor de race?quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom ik dacht dat zij altijd een wat hogere motorstand gebruiken op vrijdag dan Red Bull maar verder is er gewoon nog weinig over te zeggen
vrije training mag je dat zelf bepalen en op vrijdag rijden ze meestal met een ouder exemplaar, na kwalificatie mag je niets meer aan die setting veranderenquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat mag niet toch of was dat alleen voor de race?
Wel naar beneden maar dan mag je niet meer omhoog. Alleen na de kwal dus, duidelijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
vrije training mag je dat zelf bepalen en op vrijdag rijden ze meestal met een ouder exemplaar, na kwalificatie mag je niets meer aan die setting veranderen
Hoewel het me iets te sterk gesteld is zit hier wel een grote kern van waarheid in in mijn ogen Gek genoeg worden er nooit vraagtekens bij de prestatie van Hamilton gesteld als hij achter Bottas kwalificeert.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:18 schreef opreis het volgende:
[..]
Bottas is helemaal geen goede kwalificatie rijder. Hij zit 15x per seizoen achter Lewis. En nee, ook geregeld met echt grote verschillen (+3 tienden). Het wordt alleen vaak gezegd omdat 1. de prestatie van Lewis daardoor groter lijkt en 2. Bottas voor de rest helemaal niks kan.
dat mag dacht ik ook alleen maar bij problemen dus niet zomaarquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wel naar beneden maar dan mag je niet meer omhoog. Alleen na de kwal dus, duidelijk
uiteraard maar is dat echt nodig voor iemand met 7 titels, wel eens dat hij er wel een stel makkelijk gewonnen heeft maar hij heeft ze wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:36 schreef TAV74 het volgende:
Mercedes weet Hamilton wel prima te verkopen, dat is duidelijk.
Nee, ook als je door problemen lager moet, mag je niet meer omhoog als dat probleem is verholpen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat mag dacht ik ook alleen maar bij problemen dus niet zomaar
quote:
ja je mag dus eigenlijk alleen maar lager als er een probleem is en dan uiteraard niet meer terugquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, ook als je door problemen lager moet, mag je niet meer omhoog als dat probleem is verholpen.
Winnen door hem eruit te rijden zou natuurlijk het mooist zijnquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:02 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
En ik wil niet dat Max wereldkampioen wordt omdat Louis de muur in rijdt zondag. Z
Net zoals ik niet wil dat Louis wereldkampioen wordt omdat hij weer eens mazzel heeft.
Ik weet niet eens of ik zondag durf te kijken.
Je mag ook terug zonder problemen. Alleen dat doe je niet zomaar natuurlijk omdat je niet meer omhoog mag. Dus als er een probleem is wil je dat liever eerst fixen dan dat je de motor lager zet, want dan mag ie ook niet meer omhoog als het probleem is gefixed. Olav kan dat heel mooi uitleggen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja je mag dus eigenlijk alleen maar lager als er een probleem is en dan uiteraard niet meer terug
Als Max Zondag wereldkampioen wordt neem ik een hond met de naam Jeddahquote:
Wat voor hond?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:05 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Als Max Zondag wereldkampioen wordt neem ik een hond met de naam Jeddah
ik dacht het niet want dan zou je gewoon een qualimode in kunnen stellen en die in de race terugdraaienquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je mag ook terug zonder problemen. Alleen dat doe je niet zomaar natuurlijk omdat je niet meer omhoog mag. Dus als er een probleem is wil je dat liever eerst fixen dan dat je de motor lager zet, want dan mag ie ook niet meer omhoog als het probleem is gefixed. Olav kan dat heel mooi uitleggen.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, weer die staatjes waar je niks aan hebt en die niet kloppen
Nope. Alleen bij problemen en niet meer omhoog. Althans, zo heb ik het altijd begrepen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je mag ook terug zonder problemen. Alleen dat doe je niet zomaar natuurlijk omdat je niet meer omhoog mag. Dus als er een probleem is wil je dat liever eerst fixen dan dat je de motor lager zet, want dan mag ie ook niet meer omhoog als het probleem is gefixed. Olav kan dat heel mooi uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |