Maar zachtjes hè. Ik wens hem alleen een kapotte motor toe.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:53 schreef shiz het volgende:
Lewis lekker in een muurtje spinnen?
Ik teken ervoor.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar zachtjes hè. Ik wens hem alleen een kapotte motor toe.
Ja, precies. Op weg naar de grid zondag.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:57 schreef shiz het volgende:
[..]
Uiteraard.Heelhuids. Op de auto na dan.
Idd hij heeft al genoeg last van misselijkheid, long covid, hoofdpijn, spierpijn, etc als ie niet wint dan hequote:Op vrijdag 3 december 2021 15:57 schreef shiz het volgende:
[..]
Uiteraard.Heelhuids. Op de auto na dan.
En vergeet zijn moeilijke jeugd niet hè. Met een papa die maar met moeite een racecarriere voor hem kon opstarten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Idd hij heeft al genoeg last van misselijkheid, long covid, hoofdpijn, spierpijn, etc als ie niet wint dan he
Al zijn hele leven is iedereen tegen hem. Ik weet hoe dat is. Net als Totoquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En vergeet zijn moeilijke jeugd niet hè. Met een papa die maar met moeite een racecarriere voor hem kon opstarten.
Toto pas sinds kort begreep ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Al zijn hele leven is iedereen tegen hem. Ik weet hoe dat is. Net als Toto
Ja en de dag na hij zijn rijbewijs haalde moest hij het doen met een bescheiden Mini Cooper. Hij heeft het zo zwaar gehad.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Al zijn hele leven is iedereen tegen hem. Ik weet hoe dat is. Net als Toto
dat is het verschil tussen vertrouwen hebben en niet maar aan hem gaat Max weinig hebben waarschijnlijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:07 schreef daNpy het volgende:
Oei Perez zit 1 tiende meer dan zijn gebruikelijke seconde achter Max
Gelukkig zit teammaat Gasly gewoon op 0,4 in de top 4 waar de 2e RB hoort.
Niet de eerste keer dat Gasly het beter doet t/m de kwali iig.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het verschil tussen vertrouwen hebben en niet maar aan hem gaat Max weinig hebben waarschijnlijk
Gasly is een soort Bottas. Goede kwalificatierijder, mindere racer. Dit jaar had hij bij RB echt het verschil kunnen maken in de races waar RB de betere auto had. Het mindere presteren van Perez in juist die races gaat VER mogelijk de titel kosten. RB had op basis van het materiaal veel meer 1-2's moeten scoren, bijvoorbeeld in Oostenrijk.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat Gasly het beter doet t/m de kwali iig.
die AT is ook minder extreem dus het blijft moeilijk om te vergelijken al zou op basis van wat Gasly laat zien (en Perez niet) een promotie wel terecht zijnquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gasly is een soort Bottas. Goede kwalificatierijder, mindere racer. Dit jaar had hij bij RB echt het verschil kunnen maken in de races waar RB de betere auto had. Het mindere presteren van Perez in juist die races gaat VER mogelijk de titel kosten. RB had op basis van het materiaal veel meer 1-2's moeten scoren, bijvoorbeeld in Oostenrijk.
Ik begrijp oprecht niet waar je dit op baseert.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:15 schreef VEM2012 het volgende:
Ik geef Max een hele goede kans om deze te winnen. Auto oogt goed hier. En dan is het kampioenschap zo goed als zeker binnen.
Glazen bol die laat zien dat Lewis crashtquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik begrijp oprecht niet waar je dit op baseert.
Je hebt dezelfde vrije training gekeken? Zijn nog weinig conclusies te doen, pas na de kwali morgen wie beste pakket heeft hierquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:15 schreef VEM2012 het volgende:
Ik geef Max een hele goede kans om deze te winnen. Auto oogt goed hier. En dan is het kampioenschap zo goed als zeker binnen.
Precies, de afgelopen races zat Mercedes er in VT1 en VT2 nog helemaal niet bij en wisten ze pas in VT3 de aansluiting te vinden om vervolgens in Q en race oppermachtig te zijn. Soms zaten ze er zelfs pas in Q2 bij.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:21 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde vrije training gekeken? Zijn nog weinig conclusies te doen, pas na de kwali morgen wie beste pakket heeft hier
Idd, en zijn huidskleur natuurlijk hé.... iedereen is tegen hem.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Idd hij heeft al genoeg last van misselijkheid, long covid, hoofdpijn, spierpijn, etc als ie niet wint dan he
Behalve in Amerika.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jep.
Maar Mer is aliijd aan het sandbaggen op de vrijdag. Weten we.
Mercedes is in VT1 al net zo snel, en dat is het team dat in de regel de meeste progressie boekt richting en in de kwalificatie. Als je al een conclusie kunt trekken is het wmb niet dat RBR hier een geweldige kans heeft.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:15 schreef VEM2012 het volgende:
Maar dat Gasly dit jaar beter is in de kwalificatie, ligt dat aan de auto of aan hemzelf? Bij Perez is dat duidelijk omdat Max in dezelfde auto zit, maar Tsunoda is niet echt goed vergelijkingsmateriaal wat dat betreft..quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gasly is een soort Bottas. Goede kwalificatierijder, mindere racer. Dit jaar had hij bij RB echt het verschil kunnen maken in de races waar RB de betere auto had. Het mindere presteren van Perez in juist die races gaat VER mogelijk de titel kosten. RB had op basis van het materiaal veel meer 1-2's moeten scoren, bijvoorbeeld in Oostenrijk.
daarom ik dacht dat zij altijd een wat hogere motorstand gebruiken op vrijdag dan Red Bull maar verder is er gewoon nog weinig over te zeggenquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:47 schreef Nattekat het volgende:
En ik weet zeker dat Hamilton de afgelopen twee races domineerde op vrijdag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |