Dat vond ik ookquote:Op zondag 2 januari 2022 21:29 schreef svann het volgende:
Ik vroeg me bij de eerste deelnemers even af of de feestelijke jury onder invloed van het één of ander was.
Tienenregens die ik er niet aan af hoorde.
Ik zou bijna al zeggen een terechte winnaar.quote:
Maar dat had Simone overigens ook geweest. Gewoon lage kwaliteit kandidaten dit jaar.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:27 schreef Aratanax het volgende:
Helaas wel de slechtste winnaar van alle seizoenen.
Precies.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:27 schreef luukert het volgende:
Had dit niet verwacht met het gemiddelde NPO1 publiek, chapeau
Ali B.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:33 schreef Forumtijger het volgende:
Welke kandidaten zouden leuk zijn on volgend jaar in Maestro te zien? Noem eens wat namen...
Herman Finkersquote:Op zondag 16 januari 2022 21:33 schreef Forumtijger het volgende:
Welke kandidaten zouden leuk zijn om bij de volgende editie in Maestro te zien? Noem eens wat namen...
Dan heb je helaas niet zo heel goed opgelet.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:27 schreef Aratanax het volgende:
Helaas wel de slechtste winnaar van alle seizoenen.
Herman Finkersquote:Op zondag 16 januari 2022 21:33 schreef Forumtijger het volgende:
Welke kandidaten zouden leuk zijn om bij de volgende editie in Maestro te zien? Noem eens wat namen...
Wie vond jij slechter dan? Lenette van Dongen, Spike, Leona Philippo, Maartje van de Wetering of Lucas Hamming?quote:Op maandag 17 januari 2022 16:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan heb je helaas niet zo heel goed opgelet.
Jammer wel, je had er iets van op kunnen steken.
Lenette van Dongen vond ik by far de allerbeste, maar als je zo goed als niets hoort, en je je zo bizar goed in de muziek kunt inleven dat je toch een orkest kunt dirigeren ben je in mijn ogen een held. En misschien wel de allerbeste ever. Misschien waren er anderen technisch heter, maar muzikaal gezien was dit samen met Lenette een van de winnaars op eenzame hoogte.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:22 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Wie vond jij slechter dan? Lenette van Dongen, Spike, Leona Philippo, Maartje van de Wetering of Lucas Hamming?
Ok, het is voor hem misschien een grotere uitdaging, maar dat maakt hem niet beter. Ik vond hem in vergelijking met alle vorige winnaars tamelijk expressieloos. Zijn linkerhand heeft ook nooit iets zinvols gedaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lenette van Dongen vond ik by far de allerbeste, maar als je zo goed als niets hoort, en je je zo bizar goed in de muziek kunt inleven dat je toch een orkest kunt dirigeren ben je in mijn ogen een held. En misschien wel de allerbeste ever. Misschien waren er anderen technisch heter, maar muzikaal gezien was dit samen met Lenette een van de winnaars op eenzame hoogte.
Tof! Graag verslag hier. Zonder namenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Morgen beginnen de opnames van dit programma weer en ik zal er in Haarlem bij zijn.
Ik wil wel weer eens zien hoe een TV opname voor een programma zoals dit verloopt, wie er als deelnemers aan meedoen en wat ze er van bakken.
Voor 10 euro per deelnemer maak ik hier de namen van de deelnemers bekend…
Bron: https://www.ad.nl/show/di(...)an-maestro~ae2ca907/quote:Dit zijn de kandidaten van het nieuwe seizoen van Maestro
Pepijn Lanen van De Jeugd van Tegenwoordig, presentator Chris Zegers en actrice Tjitske Reidinga doen dit jaar mee aan het AVROTROS-programma Maestro. Ook muzikant Frédérique Spigt, zanger Ammar, komiek Glodi Lugungu en presentatrice Roos Moggré zijn gestrikt voor het zevende seizoen en gaan leren om een orkest te dirigeren, heeft de omroep maandag bekendgemaakt.
Dat van dat klapvee is juist.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:49 schreef Blues het volgende:
Veel plezier! Lijkt me leuk om daarbij te zijn en nieuwsgierig hoe zo'n opname in zijn werk gaat.
Hoe dan ook ben je klapvee
Zijn er ook wat minder voor de hand liggende composities voorbij gekomen of waren het vooral weer de overbekende stukken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Vanaf het schellinkje onder het genot van de Sabeldans...
[ afbeelding ]
Het merendeel waren (mij) bekende composities…quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zijn er ook wat minder voor de hand liggende composities voorbij gekomen of waren het vooral weer de overbekende stukken?
Dat blijf ik een beetje gemiste kans vinden, je kunt dit programma ook gebruiken eens wat andere werken onder de aandacht te brengen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het merendeel waren (mij) bekende composities…
Op zich kan dat (en ik heb ergens ooit gelezen dat men dat op zich ook wel wil), maar doordat de gebruikte composities veelal bekend zijn bij een groot publiek, kan dat publiek ook horen of de compositie juist uitgevoerd wordt of niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat blijf ik een beetje gemiste kans vinden, je kunt dit programma ook gebruiken eens wat andere werken onder de aandacht te brengen.
Ja, ik ook. Alleen de eerste aflevering vind ik nooit echt heel leuk.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga het weer volgen. Ik vind het echt leuk om te zien hoe sommige deelnemers opeens de slag te pakken krijgen.
Ik heb die al gezien als opvulling tijdens de opname voor de 2e show en ik vond hem wel leuk…quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Alleen de eerste aflevering vind ik nooit echt heel leuk.
Ah, dan ga ik zeker vanavond kijken.quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb die al gezien als opvulling tijdens de opname voor de 2e show en ik vond hem wel leuk…
Ik begrijp je punt, maar het is geen programma op Radio 4.quote:
Nee, net als Pepijn. Toegegeven, Roos sloeg nog een driekwartsmaat, terwijl Pepijn alleen maar met de muziek mee zwaait, maar beide stukken zijn qua tempo nog onregelmatiger dan de trein van Amsterdam naar Brussel.quote:
Is verder prima hoor maar vooral deze Brahms kan ik niet meer aanhoren.quote:Op zondag 3 december 2023 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt, maar het is geen programma op Radio 4.
Het moet voor de gemiddelde kijker nog wel een beetje herkenbaar zijn…
Veel deelnemers zijn geneigd om het per noot te duiden.quote:Op zondag 3 december 2023 21:06 schreef Faraday01 het volgende:
Haha, weer een die zijn slag aanpast aan het orkest
Sla gewoon rechtdoor dan ben je al een heel eind
Ze reageren vooral op het orkest in plaats van de maat te slaan.Is natuurlijk ook het format ze eerst te laten falen voor het effect.quote:Op zondag 3 december 2023 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel deelnemers zijn geneigd om het per noot te duiden.
Het resultaat is zicht- en hoorbaar…
Opzich is het na 7 seizoenen wel tijd om de kandidaten voor een eerste aflevering de basis van de verschillende maatsoorten bij te brengen. Het eindeloze gestuntel tijdens deze aflevering is wel geinig, maar echt heel veel zin heeft het niet.quote:Op zondag 3 december 2023 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel deelnemers zijn geneigd om het per noot te duiden.
Het resultaat is zicht- en hoorbaar…
Dat en ze te vertellen dat ze niet moeten reageren maar tempo moeten proberen te bepalenquote:Op zondag 3 december 2023 21:14 schreef Operc het volgende:
[..]
Opzich is het na 7 seizoenen wel tijd om de kandidaten voor een eerste aflevering de basis van de verschillende maatsoorten bij te brengen. Het eindeloze gestuntel tijdens deze aflevering is wel geinig, maar echt heel veel zin heeft het niet.
Ik hoef niets te verdedigen, maar zie de voorlaatste post van Faraday01…quote:Op zondag 3 december 2023 21:14 schreef Operc het volgende:
[..]
Opzich is het na 7 seizoenen wel tijd om de kandidaten voor een eerste aflevering de basis van de verschillende maatsoorten bij te brengen. Het eindeloze gestuntel tijdens deze aflevering is wel geinig, maar echt heel veel zin heeft het niet.
Dit laatstequote:Op zondag 3 december 2023 21:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap Tsjitske niet hoor, je merkt toch dat het veel te snel gaat, alsof ze dat zelf niet deed. Of ging ze gewoon voor de onnozele hulpeloze vrouw comedy act? Irritant.
Dit is pas eerste seizoen dat ik zie. Vind het bloedirritant, kan de (mooie) muziek niet horenquote:Op zondag 10 december 2023 20:43 schreef Alcatranz. het volgende:
Interessant om als maker mee te lezen. Vooral dat in beeld commentaar geven. Dat deden we voorgaande seizoenen namelijk ook al.
Hoezo als maker? Wat is jouw rol?quote:Op zondag 10 december 2023 20:43 schreef Alcatranz. het volgende:
Interessant om als maker mee te lezen. Vooral dat in beeld commentaar geven. Dat deden we voorgaande seizoenen namelijk ook al.
Ed is veel te serieus voor dit programma in deze opzet.quote:
Ik vind het juist wel leuk voor de balans. Ik geloof wel dat hij niet echt een tv-persoon is, jaquote:Op zondag 10 december 2023 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ed is veel te serieus voor dit programma in deze opzet.
Hij verspark zich ook continue tijdens de opname en zijn bijdragen heb ik vaak meerdere keren moeten horen…
We proberen die quotes op de juiste plekken te plaatsen om het wat extra body te geven.quote:Op zondag 10 december 2023 20:47 schreef S_E het volgende:
[..]
Dit is pas eerste seizoen dat ik zie. Vind het bloedirritant, kan de (mooie) muziek niet horen
Beantwoord mijn eerdere vraag eens?quote:Op zondag 10 december 2023 21:19 schreef Alcatranz. het volgende:
We proberen die quotes op de juiste plekken te plaatsen om het wat extra body te geven.
Er mag ook wat meer variatie in de keuze voor de stukken. Hoe vaak is de sabeldans al wel niet voorbij gekomen?quote:Op zondag 10 december 2023 21:19 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
We proberen die quotes op de juiste plekken te plaatsen om het wat extra body te geven.
Daarom kijk ik meerdere seizoenen niet meer. Vind het bijna anti-reklame voor een klassiek symfonieorkest en de klassieke muziek. De musici uit het orkest kunnen prima zonder dirigent met alleen de eerste viool (concertmeester) al die sufgedraaide stukken spelen. Een grote poppenkast.quote:Op maandag 11 december 2023 21:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik haak af, ik kijk de finale wel ofzo.
Kan er niet tegen hoe dom het programma is in het begin. Ik erger me ook aan hoe de kandidaten altijd overvallen lijken door het (te snelle) tempo, en dan gewoon doodleuk in datzelfde achterlijke tempo blijven doorgaan. Alsof ze het zelf niet in de hand hebben.
Als ze de dirigent zouden negeren, waar zou je dan nog naar kijken?quote:Op maandag 11 december 2023 23:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik meerdere seizoenen niet meer. Vind het bijna anti-reklame voor een klassiek symfonieorkest en de klassieke muziek. De musici uit het orkest kunnen prima zonder dirigent met alleen de eerste viool (concertmeester) al die sufgedraaide stukken spelen. Een grote poppenkast.
Ok, ieder zijn meug. Als het alleen maar voor de vrolijke noot is bedoeld waarom krijg het dan een sausje van 'educatie' want dirigeren is een vak immers? Niks vrolijks aan, gewoon oerstom, dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze de dirigent zouden negeren, waar zou je dan nog naar kijken?
Het is een luchtig programma waarin het gestuntel van de kandidaten voor een vrolijke noot zorgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 december 2023 20:26 schreef Alcatranz. het volgende:
Mogen we ook wat suggesties geven voor minder standaard werken voor volgend seizoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 december 2023 20:52 schreef Faraday01 het volgende:
Prokofiev heeft het zo niet helemaal bedoeld
En dat deed ie goed!quote:Op zondag 17 december 2023 21:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Had ook samen met de danse macabre het lastigste stuk
Ik vind haar als actrice wel leuk, maar ik hoop dat zij de volgende exit is.quote:Op zondag 17 december 2023 21:12 schreef golfer het volgende:
Tjitske maakt er weer een hele voorstelling van met veel te weidse gebaren.
Wie is er dan uit? Frederique? Ik heb niet kunnen kijken helaasquote:Op zondag 24 december 2023 21:25 schreef svann het volgende:
Terechte exit, maar keek uit naar het vertrek van Tjitske.
Zeker met trompet en nog meer met hoorn en bugel is het in het begin niet makkelijk.quote:Op zondag 7 januari 2024 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een paar jaar trompet gespeeld, klassieke opleiding.
Ik begrijp nog steeds niet hoe sommige mensen zo'n zuiver geluid uit zo'n ding kunnen halen…
Na 4 jaar en een blauwe dag spelen in een ska bandje heb ik het opgegeven…quote:Op zondag 7 januari 2024 20:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zeker met trompet en nog meer met hoorn en bugel is het in het begin niet makkelijk.
Helaas, nog een week van ditquote:Op zondag 7 januari 2024 21:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mag Tjitske alsjeblieft naar huis?
Dat gemaakte zielige ‘ooo het ging zo sleeeecht!’. Inclusief meelijwekkend zwaaihandje op het eind
En dan ook nog de Emooooootsie die ze bij elk stuk doormaakt. Ugh.
En de jury vindt het leuke tv dus blijft punten geven
Ik snap niks van die jury idd.quote:Op zondag 7 januari 2024 21:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat gemaakte zielige ‘ooo het ging zo sleeeecht!’. Inclusief meelijwekkend zwaaihandje op het eind
Jammer!!quote:Op zondag 7 januari 2024 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na 4 jaar en een blauwe dag spelen in een ska bandje heb ik het opgegeven…
Een grote act. En dan nog zo hoog scoren. In deze fase van het programma bij je beide nummers gewoon niet afslaan is wat mij betreft een doodzonde en gewoon disrespect naar het orkest. Dan moet je gewoon punten minder krijgen. Dat geldt ook voor de gebaartjes en bekken trekken tijdens het nummer (chris kreeg daar notabene kritiek op omdat hij van te voren liep te praten).quote:Op zondag 7 januari 2024 21:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zeker. Veel lastiger voor hem dan voor de andere kandidaten.quote:Op zondag 7 januari 2024 21:26 schreef Faraday01 het volgende:
Dit is een lastig stuk van Bernstein om te dirigeren.
Geweldig.quote:Op zondag 14 januari 2024 20:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ah, O Fortuna, wie had dat gedacht
Chris![]()
Daar is de act weer.....quote:Op zondag 7 januari 2024 22:13 schreef golfer het volgende:
Belachelijk dat die aansteller Tjitske er nog steeds in zit.
Ook die weer gespeelde verbazing over haar pinten en nogmaals die niet oprechte verbazing dat ze er nog in zit.
Wat een vreselijk mens.
Vreselijk moeilijk stuk.quote:
Sowieso is Bach briljanter dan Mosert. Mozart is de André Rieu van zijn tijd met populaire deuntjes.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:11 schreef Faraday01 het volgende:
In deze categorie muziek ben ik meer liefhebber van JS Bach
Het was al duidelijk dat het niks meer uitmaakte. Afscheidscadeautjequote:
Waarmee Dominic zich als jurylid volslagen ongeloofwaardig, belachelijk en biased maakt.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was al duidelijk dat het niks meer uitmaakte. Afscheidscadeautje
Tjitske had 3 weken geleden al buiten moeten staan. Zelfs haar man zat zich zichtbaar te ergeren in het publiek.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarmee Dominic zich als jurylid volslagen ongeloofwaardig, belachelijk en biased maakt.
Zelfs Michiel Romeijn was destijds nog oprechter.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:48 schreef golfer het volgende:
Tjitske heeft het met dit programma voor elkaar gekregen dat ik zo'n hekel aan haar heb gekregen dat ik never nooit meer naar een toneelvoorstelling met haar erin zal gaan.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:58 schreef tong80 het volgende:
Net voorstukje. Spigt in laatste shot, handen gevouwen om te danken. Dus Zeegers wordt de winnaar.
Ik gok maar wat hoor. Voorstukje komt steeds voorbij bij de NPO. Zo werkt het toch ?quote:
Spannend, want komende aflevering is livequote:Op woensdag 17 januari 2024 11:58 schreef tong80 het volgende:
Net voorstukje. Spigt in laatste shot, handen gevouwen om te danken. Dus Zeegers wordt de winnaar.
Ha ha ha. Wist ik niet.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:55 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Spannend, want komende aflevering is live
#metooquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
Hoop dat Chris Zeegers gaat winnen.
En het Nederlandse volk kan dus stemmen op hun favoriet.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:55 schreef Alcatranz. het volgende:
Spannend, want komende aflevering is live
Of gratis via een site.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
En het Nederlandse volk kan dus stemmen op hun favoriet.
Verdienmodel met bellen en sms-en?? Net zoals met de Televisierring?
Live.quote:
Live ondertitelen kan als er een vertraging is van ongeveer een minuut.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:45 schreef golfer het volgende:
Toch niet helemaal live, want Dominique wordt ondertiteld.
quote:Op zondag 21 januari 2024 20:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat is tv toch nep… ze zijn zelfs in staat omTjitske
er positief op te zetten.
Nipplegate bij de superbowl.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Live ondertitelen kan als er een vertraging is van ongeveer een minuut.
Doer men bij andere live uitzendingen ook vaak, i.v.m. mogelijke calamiteiten die men niet wil uitzenden…
Dit is dan ook NPO1, geen NPO Klassiek…quote:Op zondag 21 januari 2024 20:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
En dit is de traditionele finale waarin iedereen het goed doet en plat geknuffeld wordt door de jury, ook als er -kleine- dingen fout gaan.
Die heeft ook maar gejat van alle componistenquote:Op zondag 21 januari 2024 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt wel een beetje op een deel uit Pirates Of The Caribbean van Hans Zimmer…
Op Chris gestemd.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:12 schreef Moira het volgende:
https://avrotros.nl/live - voor de mensen die nog willen stemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zet je schrap…quote:Op zondag 21 januari 2024 21:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
O nee, ik bedenk me nu dat op het einde natuurlijk alle deelnemers nog even komen estafette zwaaien
Zien we T nog een keer
Ik heb elk jaar medelijden met de Wiener. Niet alleen hierom, dat hele concert is muzikale horror.quote:
Rieupubliekquote:
Ja dit jaquote:Op zondag 21 januari 2024 21:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Maar goed dat de toegift niet voor punten was, zalmazegguh
Letterlijk direct na de opmaat waren de 1 en 2 al omgedraaidquote:Op zondag 21 januari 2024 21:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja dit jahij zat de godganse tijd verkeerd
De opmaat was al warrig en daar herstelde hij niet van, het orkest gelukkig welquote:Op zondag 21 januari 2024 21:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Letterlijk direct na de opmaat waren de 1 en 2 al omgedraaid
Terechte winnaar wel, algehele niveau dit jaar was alles bij elkaar toch wel matigjes
Ik heb net wat gelezen over het werk van Gustav Holst. Hij is een grote inspiratiebron geweest voor Hans Zimmer en John Williams.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt wel een beetje op een deel uit Pirates Of The Caribbean van Hans Zimmer…
Was zeker leuk. Zit jij in het productieteam?quote:Op maandag 22 januari 2024 00:32 schreef Alcatranz. het volgende:
Zo, dat was een leuke finale! Ook leuk om eindelijk eens in het publiek te zitten, ipv de set ná opnames. Hopelijk vond iedereen het een leuk seizoen
Pas een filmpje gezien van achter de schermen bij Maestro. Ging het ook over dat hij nog steeds Engels sprak. Hij spreekt wel Nederlands alleen lukt het hem niet om in 2 a 3 zinnen te zeggen wat hij eigenlijk wilt zeggen. Kost hem nog iets te veel moeite. Vandaar dat hij nog Engels spreekt.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mooi hoe die kerel na 15 jaar wonen in Nederland en recent staatsburger te zijn geworden, zo goed geïntegreerd is
Ja, editor van het programmaquote:Op maandag 22 januari 2024 07:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Was zeker leuk. Zit jij in het productieteam?
15 jaar woonachtig hier he… in minder dan 15 jaar heb ik een stuk beter Engels geleerd dan hij Nederlands. Terwijl ik niet in een Engelstalig land woon.quote:Op maandag 22 januari 2024 08:57 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Pas een filmpje gezien van achter de schermen bij Maestro. Ging het ook over dat hij nog steeds Engels sprak. Hij spreekt wel Nederlands alleen lukt het hem niet om in 2 a 3 zinnen te zeggen wat hij eigenlijk wilt zeggen. Kost hem nog iets te veel moeite. Vandaar dat hij nog Engels spreekt.
Moet een puntje achter zijn naamquote:Op maandag 22 januari 2024 13:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Alcatranz hoe denk jij hierover?
Het jureren wordt altijd in 1 take opgenomen, we halen alleen soms wat inhoud eruit.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
15 jaar woonachtig hier he… in minder dan 15 jaar heb ik een stuk beter Engels geleerd dan hij Nederlands. Terwijl ik niet in een Engelstalig land woon.
Hem zo blijven pamperen helpt hem niet om wel vloeiend te worden in de taal.
En zeker bij de eerste uitzendingen zijn het opnames. Als hij dan zo vreselijk vast loopt doe je de take toch gewoon een keer opnieuw? Kan hij lekker oefenen en beter worden. Zo leert hij niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |