Ik heb die al gezien als opvulling tijdens de opname voor de 2e show en ik vond hem wel leuk…quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Alleen de eerste aflevering vind ik nooit echt heel leuk.
Ah, dan ga ik zeker vanavond kijken.quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb die al gezien als opvulling tijdens de opname voor de 2e show en ik vond hem wel leuk…
Ik begrijp je punt, maar het is geen programma op Radio 4.quote:
Nee, net als Pepijn. Toegegeven, Roos sloeg nog een driekwartsmaat, terwijl Pepijn alleen maar met de muziek mee zwaait, maar beide stukken zijn qua tempo nog onregelmatiger dan de trein van Amsterdam naar Brussel.quote:
Is verder prima hoor maar vooral deze Brahms kan ik niet meer aanhoren.quote:Op zondag 3 december 2023 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt, maar het is geen programma op Radio 4.
Het moet voor de gemiddelde kijker nog wel een beetje herkenbaar zijn…
Veel deelnemers zijn geneigd om het per noot te duiden.quote:Op zondag 3 december 2023 21:06 schreef Faraday01 het volgende:
Haha, weer een die zijn slag aanpast aan het orkest
Sla gewoon rechtdoor dan ben je al een heel eind
Ze reageren vooral op het orkest in plaats van de maat te slaan.Is natuurlijk ook het format ze eerst te laten falen voor het effect.quote:Op zondag 3 december 2023 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel deelnemers zijn geneigd om het per noot te duiden.
Het resultaat is zicht- en hoorbaar…
Opzich is het na 7 seizoenen wel tijd om de kandidaten voor een eerste aflevering de basis van de verschillende maatsoorten bij te brengen. Het eindeloze gestuntel tijdens deze aflevering is wel geinig, maar echt heel veel zin heeft het niet.quote:Op zondag 3 december 2023 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel deelnemers zijn geneigd om het per noot te duiden.
Het resultaat is zicht- en hoorbaar…
Dat en ze te vertellen dat ze niet moeten reageren maar tempo moeten proberen te bepalenquote:Op zondag 3 december 2023 21:14 schreef Operc het volgende:
[..]
Opzich is het na 7 seizoenen wel tijd om de kandidaten voor een eerste aflevering de basis van de verschillende maatsoorten bij te brengen. Het eindeloze gestuntel tijdens deze aflevering is wel geinig, maar echt heel veel zin heeft het niet.
Ik hoef niets te verdedigen, maar zie de voorlaatste post van Faraday01…quote:Op zondag 3 december 2023 21:14 schreef Operc het volgende:
[..]
Opzich is het na 7 seizoenen wel tijd om de kandidaten voor een eerste aflevering de basis van de verschillende maatsoorten bij te brengen. Het eindeloze gestuntel tijdens deze aflevering is wel geinig, maar echt heel veel zin heeft het niet.
Dit laatstequote:Op zondag 3 december 2023 21:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap Tsjitske niet hoor, je merkt toch dat het veel te snel gaat, alsof ze dat zelf niet deed. Of ging ze gewoon voor de onnozele hulpeloze vrouw comedy act? Irritant.
Dit is pas eerste seizoen dat ik zie. Vind het bloedirritant, kan de (mooie) muziek niet horenquote:Op zondag 10 december 2023 20:43 schreef Alcatranz. het volgende:
Interessant om als maker mee te lezen. Vooral dat in beeld commentaar geven. Dat deden we voorgaande seizoenen namelijk ook al.
Hoezo als maker? Wat is jouw rol?quote:Op zondag 10 december 2023 20:43 schreef Alcatranz. het volgende:
Interessant om als maker mee te lezen. Vooral dat in beeld commentaar geven. Dat deden we voorgaande seizoenen namelijk ook al.
Ed is veel te serieus voor dit programma in deze opzet.quote:
Ik vind het juist wel leuk voor de balans. Ik geloof wel dat hij niet echt een tv-persoon is, jaquote:Op zondag 10 december 2023 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ed is veel te serieus voor dit programma in deze opzet.
Hij verspark zich ook continue tijdens de opname en zijn bijdragen heb ik vaak meerdere keren moeten horen…
We proberen die quotes op de juiste plekken te plaatsen om het wat extra body te geven.quote:Op zondag 10 december 2023 20:47 schreef S_E het volgende:
[..]
Dit is pas eerste seizoen dat ik zie. Vind het bloedirritant, kan de (mooie) muziek niet horen
Beantwoord mijn eerdere vraag eens?quote:Op zondag 10 december 2023 21:19 schreef Alcatranz. het volgende:
We proberen die quotes op de juiste plekken te plaatsen om het wat extra body te geven.
Er mag ook wat meer variatie in de keuze voor de stukken. Hoe vaak is de sabeldans al wel niet voorbij gekomen?quote:Op zondag 10 december 2023 21:19 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
We proberen die quotes op de juiste plekken te plaatsen om het wat extra body te geven.
Daarom kijk ik meerdere seizoenen niet meer. Vind het bijna anti-reklame voor een klassiek symfonieorkest en de klassieke muziek. De musici uit het orkest kunnen prima zonder dirigent met alleen de eerste viool (concertmeester) al die sufgedraaide stukken spelen. Een grote poppenkast.quote:Op maandag 11 december 2023 21:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik haak af, ik kijk de finale wel ofzo.
Kan er niet tegen hoe dom het programma is in het begin. Ik erger me ook aan hoe de kandidaten altijd overvallen lijken door het (te snelle) tempo, en dan gewoon doodleuk in datzelfde achterlijke tempo blijven doorgaan. Alsof ze het zelf niet in de hand hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |