Ja, ik ook. Alleen de eerste aflevering vind ik nooit echt heel leuk.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga het weer volgen. Ik vind het echt leuk om te zien hoe sommige deelnemers opeens de slag te pakken krijgen.
Ik heb die al gezien als opvulling tijdens de opname voor de 2e show en ik vond hem wel leuk…quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Alleen de eerste aflevering vind ik nooit echt heel leuk.
Ah, dan ga ik zeker vanavond kijken.quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb die al gezien als opvulling tijdens de opname voor de 2e show en ik vond hem wel leuk…
Ik begrijp je punt, maar het is geen programma op Radio 4.quote:
Nee, net als Pepijn. Toegegeven, Roos sloeg nog een driekwartsmaat, terwijl Pepijn alleen maar met de muziek mee zwaait, maar beide stukken zijn qua tempo nog onregelmatiger dan de trein van Amsterdam naar Brussel.quote:
Is verder prima hoor maar vooral deze Brahms kan ik niet meer aanhoren.quote:Op zondag 3 december 2023 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt, maar het is geen programma op Radio 4.
Het moet voor de gemiddelde kijker nog wel een beetje herkenbaar zijn…
Veel deelnemers zijn geneigd om het per noot te duiden.quote:Op zondag 3 december 2023 21:06 schreef Faraday01 het volgende:
Haha, weer een die zijn slag aanpast aan het orkest
Sla gewoon rechtdoor dan ben je al een heel eind
Ze reageren vooral op het orkest in plaats van de maat te slaan.Is natuurlijk ook het format ze eerst te laten falen voor het effect.quote:Op zondag 3 december 2023 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel deelnemers zijn geneigd om het per noot te duiden.
Het resultaat is zicht- en hoorbaar…
Opzich is het na 7 seizoenen wel tijd om de kandidaten voor een eerste aflevering de basis van de verschillende maatsoorten bij te brengen. Het eindeloze gestuntel tijdens deze aflevering is wel geinig, maar echt heel veel zin heeft het niet.quote:Op zondag 3 december 2023 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel deelnemers zijn geneigd om het per noot te duiden.
Het resultaat is zicht- en hoorbaar…
Dat en ze te vertellen dat ze niet moeten reageren maar tempo moeten proberen te bepalenquote:Op zondag 3 december 2023 21:14 schreef Operc het volgende:
[..]
Opzich is het na 7 seizoenen wel tijd om de kandidaten voor een eerste aflevering de basis van de verschillende maatsoorten bij te brengen. Het eindeloze gestuntel tijdens deze aflevering is wel geinig, maar echt heel veel zin heeft het niet.
Ik hoef niets te verdedigen, maar zie de voorlaatste post van Faraday01…quote:Op zondag 3 december 2023 21:14 schreef Operc het volgende:
[..]
Opzich is het na 7 seizoenen wel tijd om de kandidaten voor een eerste aflevering de basis van de verschillende maatsoorten bij te brengen. Het eindeloze gestuntel tijdens deze aflevering is wel geinig, maar echt heel veel zin heeft het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |