abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202460785
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:57 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Gewoon zwarte humor. Ik moest erom grinniken. Evenals wij hier thuis al grappen maakten over Marco's speeltuin
Ik ben niet vies van wat zwarte humor, maar om deze kon ik dan weer niet lachen en vind ik smakeloos. Maar ja, ieder z’n ding en ik vind hem dus, zoals gezegd, smakeloos. Zeker omdat er eventueel minderjarige slachtoffers zijn van seksueel(?) misbruik.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_202460946
Zwarte humor en smakeloze grappen zijn 2 verschillende dingen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202461032
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 23:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat wordt dan wel een flinke zaak. Marco Borsato vs Yvonne Coldeweyer, Jan Roos, Dennis Schouten, Matilde Santing, Lange Frans en John van den Heuvel.
Allemaal nobody's. Op JOhn van den Heuvel na.

Dus juist een makkie voor Borsato.
pi_202461050
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:10 schreef TjjWester het volgende:

Ze heeft er verstandig aan gedaan alles te verwijderen.
Als er een stortvloed aan tweets was gekomen met soortgelijke ervaringen, dan was Santing nu misschien wel als klokkenluider en heldin onthaald. Het kan in dit soort situaties steeds beide kanten opgaan en dat heeft niet per se te maken met wat werkelijk het geval is.

Maar goed, het momentum om de verdenkingen serieus te onderzoeken lijkt er nu te zijn. Mooi. En begrijpelijk dat Yvonne zich daarvan distantieert. Ze kan het bij sommigen toch nooit goed doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202461155
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 09:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Als er een stortvloed aan tweets was gekomen met soortgelijke ervaringen, dan was Santing nu misschien wel als klokkenluider en heldin onthaald. Het kan in dit soort situaties steeds beide kanten opgaan en dat heeft niet per se te maken met wat werkelijk het geval is.

Maar goed, het momentum om de verdenkingen serieus te onderzoeken lijkt er nu te zijn. Mooi. En begrijpelijk dat Yvonne zich daarvan distantieert. Ze kan het bij sommigen toch nooit goed doen.
Ook dan blijven dit soort tweets juridisch zeer kwetsbaar.....
speak only if it improves the silence.
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 10:03:29 #206
388664 crew  Dotteke
pi_202461170
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 4 december 2021 @ 10:16:03 #207
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202461298
quote:
Een heel boek, dat zal wel een bestseller worden :D
pi_202461328
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:01 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Ook dan blijven dit soort tweets juridisch zeer kwetsbaar.....
Slachtoffers van verkrachting en aanranding zijn ook heel kwetsbaar. Er is de laatste jaren al veel over gezegd en geschreven door #metoo. Ook ik denk dat je voorzichtig moet zijn met verdachtmakingen, vooral als je ze uit de tweede hand hebt. Maar ik moet ook erkennen dat dit soort berichten slachtoffers kunnen sterken omdat er een situatie ontstaat waarin de vermoede dader minder overmacht heeft.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202461339
Geheimhoudingverklaring gaat niet op bij kinder misbruik. Hoe het exact helemaal zit juridisch kan ik niet uitleggen, maar ik weet wel dat ze er onderuit kunnen.
Ten eerste moeten ouder en kind wel aangifte doen bij de politie.
pi_202461362
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Gebrek aan eigen inkomen denk ik vooral.
En in het Gooi ben je met 53 toch zeker al minimal 25 jaar over de datum om een andere miljonair te scoren. Ergens wel begrijpelijk toch. Wat moet ze dan. 3 hoog achter in Waddinxveen gaan wonen.
pi_202461384
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:23 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
En in het Gooi ben je met 53 toch zeker al minimal 25 jaar over de datum om een andere miljonair te scoren. Ergens wel begrijpelijk toch. Wat moet ze dan. 3 hoog achter in Waddinxveen gaan wonen.
Had bijv een Tatjana volgens mij geen problemen mee :+
pi_202461412
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Inderdaad. Maar types als Mathilde Santing wakkeren de boel ook aan voor veel mensen. Ze had gewoon haar waffel moeten houden.
Ik geloof Mathilde wel er gebeurd overal narigheid. En zoveel zei ze ook niet in die tweet. Het is net hoe je het leest.
Haar leerlinge kon het bijvoorbeeld heel vervelend gevonden hebben dat vastpakken door Marco, of ze heeft de samenwerking als naar ervaren dat ie bijvoorbeeld in het echt minder aardig is of zo.
Tieners schreeuwen dan snel dat ze iemand haten.
Net zoals ze een leraar kunnen haten op school.
pi_202461417
Mocht het echt allemaal waar zijn, dan denk ik dat het niet lang duurt voordat er aangiftes gedaan gaan worden. De eerste zet is al gegeven...
pi_202461444
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:29 schreef quirina het volgende:

[..]
Ik geloof Mathilde wel er gebeurd overal narigheid. En zoveel zei ze ook niet in die tweet. Het is net hoe je het leest.
Haar leerlinge kon het bijvoorbeeld heel vervelend gevonden hebben dat vastpakken door Marco, of ze heeft de samenwerking als naar ervaren dat ie bijvoorbeeld in het echt minder aardig is of zo.
Tieners schreeuwen dan snel dat ze iemand haten.
Net zoals ze een leraar kunnen haten op school.
Ze zei m.i. genoeg. Marco komt nu in het nieuws als mogelijke kindermisbruiker en dan plots komt zij met die tweet. Iets wat jaren geleden gebeurd is. Als ze niet precies weet wat hetgeen wat gezegd is door haar leerlinge inhoudt, had ze gewoon haar mond moeten houden.
pi_202461462
Waar is de vader van dat meisje in kwestie?
Als iemand aan mij had gezeten als kind had mijn vader de misbruiker na zijn celstraf eigenhandig de kop omgedraaid. Of misschien wel voordat ie de cel in zou gaan.
Ik bedoel als ouders dit weten dan wil je toch gerechtigheid? Niemand hoort aan je kind te zitten!
pi_202461489
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:36 schreef quirina het volgende:
Als iemand aan mij had gezeten als kind had mijn vader de misbruiker na zijn celstraf eigenhandig de kop omgedraaid. Of misschien wel voordat ie de cel in zou gaan.
Ik bedoel als ouders dit weten dan wil je toch gerechtigheid? Niemand hoort aan je kind te zitten!
Misschien hebben ze wel een flinke zak geld geaccepteerd. Geld kan vreemde dingen doen met mensen.
  zaterdag 4 december 2021 @ 10:44:12 #217
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202461507
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:36 schreef quirina het volgende:
Misschien vond die vader het niet wenselijk als zijn dochter naast betast ook nog eens komt te zitten met een bajesklant als vader.
pi_202461508
leontine is de ghislaine maxwell van de lage landen _O_ _O_
-nee-
pi_202461559
quote:
Er is niet eens onderzoek gedaan, laat staan een rechtszaak.

Compleet gelul dus.
pi_202461565
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:44 schreef Marsenal het volgende:
leontine is de ghislaine maxwell van de lage landen _O_ _O_
Dat is nogal een beschuldiging zeg. Er is nog niks bewezen....
pi_202461572
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat is nogal een beschuldiging zeg. Er is nog niks bewezen....
Lekker belangrijk.
-nee-
pi_202461581
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:54 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Lekker belangrijk.
:')

Jij beschuldigd zomaar dat iemand betrokken is bij kindermisbruik en dan zeg je lekker belangrijk? Jij spoort niet.
pi_202461597
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Jij beschuldigd zomaar dat iemand betrokken is bij kindermisbruik en dan zeg je lekker belangrijk? Jij spoort niet.
Dit is NWS niet, dit is een roddelforum en je moet niet zo gepikeerd doen en ghislaine maxwell is momenteel net zo schuldig bewezen als Leontine en het leven is leuk en probeer eens te lachen
-nee-
pi_202461599
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Jij beschuldigd zo maar dat iemand betrokken is bij kindermisbruik en dan zeg je lekker belangrijk? Jij spoort niet.
Dat mag hier, gisteravond was er een discussie over precies hetzelfde punt. Allemaal weg gehaald maar vage smadelijke theorieen en beschuldigingen mogen blijven staan.
pi_202461637
Als een mod het een onsmakelijk grapje vindt, mag hij het altijd weghalen! :)
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')