abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202460458
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 23:20 schreef Paddo het volgende:
Dan wordt dit dus zeker de nieuwe slogan?

[ afbeelding ]
Gaat veel te ver dit. :{w
pi_202460473
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 06:22 schreef Za het volgende:
Indien je 13-15 jarige kind misbruikt is, is de enige en juiste weg aangifte doen en therapie voor je kind, en mogelijk geldelijke genoegdoening.

Niet gratis al dan niet via via naar een onbeduidende roddelvlogster lopen die de "juice" :') gaat verspreiden over het misbruik van je kind.

Wat ik wel heb gezien is dat zowel Marco als zijn moeder extreem handtastelijk mensen zijn, het gezicht van mensen aanraken, hun handen en schouders vastpakken, hen tegen zich aandrukken en kussen, lieverd en schat noemen, gewoon mensen die zij voor het eerst zien.
Het is hoe zij zijn voor mijn gevoel, en dan zit je als man wellicht al snel aan grensoverschrijdend gedrag.

Vooralsnog team Marco.
Ja mee eens maar het gros denkt meteen dat hij ze misbruikt heeft.
speak only if it improves the silence.
pi_202460482
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 06:29 schreef Za het volgende:

[..]
Ja dat soort agreements over deelname aan een show zijn ook echt van toepassing bij sexueel misbruik of het getuige zijn daarvan :')

Wat een onnozele hals, die Mathilde Santing.
[..]
Maar er lagen toch al NDA' s, waarom zou hij schikken dan?

En nee, Marco wacht blijkbaar eerst tot alle "Juice" naar buiten is gekomen alvorens te gaan schikken :')

Schikken doe je op voorhand. Wanneer iemand aangifte doet, gelijk actie ondernemen of zelfs al op voorhand.
In geval van kinder misbruik is schikken zelfs geen optie maar zal er altijd vervolging zijn.
Maar indien de eisers naar Yvonne Coldewijn en Mathilde Santing stappen, lijkt het meer op een persoonlijke vendetta van een gefaalde kindster, een alcohol verslaafde Santing, of fan die graag met Marco wilde beuken naar te lelluk bevonden.
Ze heeft gedeeltelijk gelijk, uit wendys cokezaak weten we dat van horen zeggen of anonieme bronnen geen stand houdt.

Ze heeft er verstandig aan gedaan alles te verwijderen.
pi_202460521
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 06:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
WIe is de dochter van Marco dan in GTST?

Ze speelt een influencer: Abby van der Vorst (Abby Rose).
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 08:20:53 #185
388664 crew  Dotteke
pi_202460531
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:17 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ze speelt een influencer: Abby van der Vorst (Abby Rose).
O ik zag haar gisteren of eergisteren voorbij komen, vond er eerlijk gezegd niet veel aan,. SPeelt een beetje nep
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202460542
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O ik zag haar gisteren of eergisteren voorbij komen, vond er eerlijk gezegd niet veel aan,. SPeelt een beetje nep
Wat verwacht je van iemand zonder enige ervaring??
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 08:28:19 #187
388664 crew  Dotteke
pi_202460577
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:23 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Wel iets beter dan dit, vond het echt slecht.
ZO begon GTST ooit, het was allemaal zo nep. Dat is in de loop van de jaren wel veranderd gelukkig
pi_202460579
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:23 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Toch wel chill, zo’n gigantische kruiwagen. Zonder ervaring lekker bij gtst aanschuiven. :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 4 december 2021 @ 08:29:31 #189
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202460581
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 22:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ah. Je gaat er gewoon al vanuit dat Borsato schuldig is? achja, waarom niet direct opknopen !
Nee, zo bedoel ik het niet. Dat had ik misschien duidelijker moeten verwoorden. Ik bedoelde meer dat áls er slachtoffers zijn.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_202460594
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wel iets beter dan dit, vond het echt slecht.
ZO begon GTST ooit, het was allemaal zo nep. Dat is in de loop van de jaren wel veranderd gelukkig
Het is in de loop van de jaren veranderd omdat ze kozen voor mensen die al met acteren bezig waren.

Dit is gewoon het dochtertje van dat zonder zwemles in het diepe word gegooid, dan verdrink je. Kiezen voor bn'er kindje is dus een slechte optie
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 08:34:40 #191
388664 crew  Dotteke
pi_202460610
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:32 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Het is in de loop van de jaren veranderd omdat ze kozen voor mensen die al met acteren bezig waren.

Dit is gewoon het dochtertje van dat zonder zwemles in het diepe word gegooid, dan verdrink je. Kiezen voor bn'er kindje is dus een slechte optie
Het arme kind is net te vroeg of te laat begonnen, doordat ze dit gaat doen krijgt ze waarschijnlijk veel meer shit over zich heen door wat haar vader 'gedaan' heeft.
pi_202460621
'Nee, je hoeft niet naar huis vannacht. We hebben al zo lang gewacht'. :r
pi_202460644
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:04 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik begrijp ook niet dat die post zoveel likes heeft gekregen.

Vind het behoorlijk smakeloos. Misschien eerst eens wachten op eventuele aangiftes of what so ever.
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 08:46:34 #194
388664 crew  Dotteke
pi_202460672
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:04 schreef vencodark het volgende:

[..]
Eens
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 08:52:36 #195
388664 crew  Dotteke
pi_202460708
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Vind het behoorlijk smakeloos. Misschien eerst eens wachten op eventuele aangiftes of what so ever.
Ben het helemaal met je eens.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 4 december 2021 @ 08:52:53 #196
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202460711
quote:

[..]

Ik vind hem ook smakeloos. Zelfs als het waar is dat Marco aan minderjarige kinderen zat, gaat deze post wel erg over de rug van de slachtoffers.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 08:54:28 #197
388664 crew  Dotteke
pi_202460720
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik vind hem ook smakeloos. Zelfs als het waar is dat Marco aan minderjarige kinderen zat, gaat deze post wel erg over de rug van de slachtoffers.
^O^
pi_202460740
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Gewoon zwarte humor. Ik moest erom grinniken. Evenals wij hier thuis al grappen maakten over Marco's speeltuin
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_202460745
quote:

[..]

Inderdaad. Maar types als Mathilde Santing wakkeren de boel ook aan voor veel mensen. Ze had gewoon haar waffel moeten houden.
pi_202460780
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:57 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Gewoon zwarte humor. Ik moest erom grinniken. Evenals wij hier thuis al grappen maakten over Marco's speeltuin
Ik ben helemaal voor zwarte humor, maar er moet wel iets van relativering inzitten en dat ontbreekt hier nogal.

Blijf je zitten met een onsmakelijke grap over kinderverkrachting die zowel WarChild, Marco als de eventuele slachtoffers beschadigt en enkel gebaseerd is op vage geruchten.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 4 december 2021 @ 09:06:47 #201
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202460785
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:57 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Ik ben niet vies van wat zwarte humor, maar om deze kon ik dan weer niet lachen en vind ik smakeloos. Maar ja, ieder z’n ding en ik vind hem dus, zoals gezegd, smakeloos. Zeker omdat er eventueel minderjarige slachtoffers zijn van seksueel(?) misbruik.
pi_202460946
Zwarte humor en smakeloze grappen zijn 2 verschillende dingen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202461032
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 23:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat wordt dan wel een flinke zaak. Marco Borsato vs Yvonne Coldeweyer, Jan Roos, Dennis Schouten, Matilde Santing, Lange Frans en John van den Heuvel.
Allemaal nobody's. Op JOhn van den Heuvel na.

Dus juist een makkie voor Borsato.
pi_202461050
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:10 schreef TjjWester het volgende:

Ze heeft er verstandig aan gedaan alles te verwijderen.
Als er een stortvloed aan tweets was gekomen met soortgelijke ervaringen, dan was Santing nu misschien wel als klokkenluider en heldin onthaald. Het kan in dit soort situaties steeds beide kanten opgaan en dat heeft niet per se te maken met wat werkelijk het geval is.

Maar goed, het momentum om de verdenkingen serieus te onderzoeken lijkt er nu te zijn. Mooi. En begrijpelijk dat Yvonne zich daarvan distantieert. Ze kan het bij sommigen toch nooit goed doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202461155
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 09:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Als er een stortvloed aan tweets was gekomen met soortgelijke ervaringen, dan was Santing nu misschien wel als klokkenluider en heldin onthaald. Het kan in dit soort situaties steeds beide kanten opgaan en dat heeft niet per se te maken met wat werkelijk het geval is.

Maar goed, het momentum om de verdenkingen serieus te onderzoeken lijkt er nu te zijn. Mooi. En begrijpelijk dat Yvonne zich daarvan distantieert. Ze kan het bij sommigen toch nooit goed doen.
Ook dan blijven dit soort tweets juridisch zeer kwetsbaar.....
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 10:03:29 #206
388664 crew  Dotteke
pi_202461170
  zaterdag 4 december 2021 @ 10:16:03 #207
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202461298
quote:
Een heel boek, dat zal wel een bestseller worden :D
pi_202461328
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:01 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Ook dan blijven dit soort tweets juridisch zeer kwetsbaar.....
Slachtoffers van verkrachting en aanranding zijn ook heel kwetsbaar. Er is de laatste jaren al veel over gezegd en geschreven door #metoo. Ook ik denk dat je voorzichtig moet zijn met verdachtmakingen, vooral als je ze uit de tweede hand hebt. Maar ik moet ook erkennen dat dit soort berichten slachtoffers kunnen sterken omdat er een situatie ontstaat waarin de vermoede dader minder overmacht heeft.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202461339
Geheimhoudingverklaring gaat niet op bij kinder misbruik. Hoe het exact helemaal zit juridisch kan ik niet uitleggen, maar ik weet wel dat ze er onderuit kunnen.
Ten eerste moeten ouder en kind wel aangifte doen bij de politie.
pi_202461362
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Gebrek aan eigen inkomen denk ik vooral.
En in het Gooi ben je met 53 toch zeker al minimal 25 jaar over de datum om een andere miljonair te scoren. Ergens wel begrijpelijk toch. Wat moet ze dan. 3 hoog achter in Waddinxveen gaan wonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')