Vergeten lijkt me amper een risico. Bij beide zwangerschappen is ernaar gevraagd door zowel verloskundige als gyn. Dus dat durf ik wel aan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 06:57 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ergens wil ik dit ook nadat ik hoorde dat Ticootje het destijds had laten doen bij haar kinderen. Echter omdat de bescherming niet levenslang is (niet bewezen iig) vind ik her ergens wel een risico als ze later groot zijn en zelf zwanger willen worden. Dan kun je prima nogmaals vaccineren, maar wat als dat vergeten wordt.
Zeker omdat bij mij hier even 'paniek' om was. In mijn tweede zwangerschap realiseerde ik me dat we niet zeker wisten of ik ooit waterpokken heb gehad (woonde als kind ergens waar dat niet endemisch is). Gelukkig kwam uit bloedonderzoek naar voren dat ik het wel heb gehad, maar toen ik me dat zo opeens realiseerde dacht ik wel even 'oei'.
Maar van de andere kant denk ik net als jij, waarom niet een nare ziekte voorkomen?
Beterschap voor je zoonquote:Op donderdag 30 december 2021 21:04 schreef Aure het volgende:
Ahw dat lijkt me ook niks neekutseizoen, waar is de zon
Ah neeeeeequote:Op donderdag 30 december 2021 20:08 schreef Aure het volgende:
Uuuugh Otis heeft waterpokken
Ik hooooooou van de feestdagen en heb echt al jaren niet fatsoenlijk kerst en oud en nieuw kunnen vierenhet universum haat mij. Maar goed, liever waterpokken dan een kind in het ziekenhuis, dat dan weer wel
Wat goed. De eerste keer weet ik niet zeker meer, maar mijn 2e zwangerschap niet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:13 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Vergeten lijkt me amper een risico. Bij beide zwangerschappen is ernaar gevraagd door zowel verloskundige als gyn. Dus dat durf ik wel aan.
Wij om 23.00, maar als ik had geweten wat ons te wachten stond was ik er al om 20.00 in gaan liggenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:02 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Wij lagen er ook om 21:30 uur in, hoor. Ik trek het nu gewoon niet om lang op te blijven, ook niet met oud en nieuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker stel![]()
Jij lijkt op een oud-collega van me. Klopt qua locatie ook, maar je bent het niet. Grappigquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:32 schreef Mahra het volgende:
We zijn 2022 begonnen met een wandeling. L. vond het maar al te leuk.
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:52 schreef Aure het volgende:
Het was er ook heerlijk weer voor Mahra! Wij wandelen daar trouwens ook vaak
Vandaag zijn we wat verder gegaan, gefietst naar het eiland van Brienenoord en daar gewandeldOtis trakteerde ons op een doorlekluier toen we aankwamen dus die moesten we daar buiten helemaal verschonen en omkleden
gelukkig was het niet echt koud.
Grappig! Ik vind het zo een leuke buurt. Wat een schattig stel is het, heel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker stel
Ohh, heb dus gewoon ergens een dubbelganger lopen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jij lijkt op een oud-collega van me. Klopt qua locatie ook, maar je bent het niet. Grappig
Wat een snellerd! Doet F. alleen nog maar op een schuine ondergrond, niet op haar kleed op de vloer bijvoorbeeld. Ze deed gisteren wel verwoede pogingen, maar dan blijft ze inderdaad steken op haar zij. En wij hadden ook een heerlijke poepexplosie inderdaad, zowel op Oudjaarsdag als Nieuwjaarsdag. Die van Nieuwjaarsdag was erger. Gelukkig allemaal in de luier gebleven, maar het scheelde niet veel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:52 schreef douche-eendje het volgende:
Ik lag er om even na 01 in. Ik sloot het jaar en begon het nieuwe jaar al Anna voedend, die vervolgens om 05:30 en 07:30 weer kwam. Om 08:30 werd ik wakker van Bas die een houten treinbaan aan het bouwen was en zijn wij lekker beneden gaan ontbijten met zijn 2tjes. Heerlijk begin van het nieuwe jaar zo.
En om het jaar gelijk goed te beginnen hadden we vandaag 2 flinke poepexplosies in de luier en rolde ze spontaan om van buik naar rug
Ben nu 8 weken geleden bevallen en geef geen borstvoeding, dus volgens mij zou het niet gek zijn als ik nu zou menstrueren. Ook als het er nog niet zou zijn, maar dan wil ik ook geen krampenquote:Op zondag 2 januari 2022 09:03 schreef Rebubbled het volgende:
Menstruatie zou ook al redelijk vlot zijn toch? Goed dat je het even na laat kijken.
Je zou er ook voor kunnen kiezen je verloskundige even te bellen, mocht je bij de huisarts 0 op rekest krijgen. Die van mij zegt bij vrijwel alles dat ik moet afwachten, terwijl er na mijn miskraam een placenta-rest zat te vervelen. En dat is niks ernstigs, is zo verholpen, maar het moet wel even gedaan worden.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben nu 8 weken geleden bevallen en geef geen borstvoeding, dus volgens mij zou het niet gek zijn als ik nu zou menstrueren. Ook als het er nog niet zou zijn, maar dan wil ik ook geen krampen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |