abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 december 2021 @ 08:13:41 #251
319308 Tink89
To live is to dance
pi_202951017
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 06:57 schreef Keroppi het volgende:

[..]
Ergens wil ik dit ook nadat ik hoorde dat Ticootje het destijds had laten doen bij haar kinderen. Echter omdat de bescherming niet levenslang is (niet bewezen iig) vind ik her ergens wel een risico als ze later groot zijn en zelf zwanger willen worden. Dan kun je prima nogmaals vaccineren, maar wat als dat vergeten wordt.

Zeker omdat bij mij hier even 'paniek' om was. In mijn tweede zwangerschap realiseerde ik me dat we niet zeker wisten of ik ooit waterpokken heb gehad (woonde als kind ergens waar dat niet endemisch is). Gelukkig kwam uit bloedonderzoek naar voren dat ik het wel heb gehad, maar toen ik me dat zo opeens realiseerde dacht ik wel even 'oei'.

Maar van de andere kant denk ik net als jij, waarom niet een nare ziekte voorkomen?
Vergeten lijkt me amper een risico. Bij beide zwangerschappen is ernaar gevraagd door zowel verloskundige als gyn. Dus dat durf ik wel aan.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_202951325
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 21:04 schreef Aure het volgende:
Ahw dat lijkt me ook niks nee :N kutseizoen, waar is de zon }:|
Beterschap voor je zoon
Inderdaad een klote seizoen. Ik overweeg in vanaf nu elke winter op vakantie te gaan
Lockdown in een Nederlandse winter, suffer kan het niet
pi_202954842
quote:
9s.gif Op donderdag 30 december 2021 20:08 schreef Aure het volgende:
Uuuugh Otis heeft waterpokken }:|

Ik hooooooou van de feestdagen en heb echt al jaren niet fatsoenlijk kerst en oud en nieuw kunnen vieren :') het universum haat mij. Maar goed, liever waterpokken dan een kind in het ziekenhuis, dat dan weer wel :')
Ah neeeeee -O- . Zemelenbadjes en mentholpoeder voor het leven nu?

Hier ook nog geen waterpokken gehad voor mijn oudste, maar momenteel gaan ze hier geloof ik ook al op het KDV en psz rond. Zal een deze weken dan wel gebeuren ofzo.

Ik wil dat het juni is. Want dan gaan we naar Frankrijk voor een bruiloft met aansluitend kamperen met de vouwwagen. Deze grijze dagen zorgen ook voor een hoop grauw, eenzaamheid en emoties in mijn hoofd en vanaf september al thuis zitten maakt mij aan gevoel behoorlijk nutteloos. Dat moederschap is de uitdaging niet... ik verveel mij gewoon echt oprecht heel erg en voel mij wat gevangen in de sleur van voeden, luiers en slaap. Die week in het ziekenhuis heeft dat ook niet makkelijker gemaakt.
De week tussen kerst en oud&nieuw had mijn man vrij genomen zodat we leuke dingen konden doen. Ik zou gaan zwemmen met mn peuter, naar een muziek op schoot middag gaan. Even wat extra 1op1 tijd met hem, manlief thuis met Anna. Naar de dierentuin gaan. Maarja, lockdown. Dus vanavond organiseer ik een Mexicaans thema oud&nieuw, met een knipoog naar een Corona-biertje. Dan zelf die verrekte slingers maar weer ophangen en hopen dat het komende maand iets minder gaat regenen.
  FOK!fossiel vrijdag 31 december 2021 @ 13:02:46 #254
1455 Keroppi
kool kikker
pi_202956629
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 08:13 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Vergeten lijkt me amper een risico. Bij beide zwangerschappen is ernaar gevraagd door zowel verloskundige als gyn. Dus dat durf ik wel aan.
Wat goed. De eerste keer weet ik niet zeker meer, maar mijn 2e zwangerschap niet.

Maar ik ga er nog eens goed over nadenken :)
Chick on a mission
pi_202972520
Happy New year iedereen!
Voor het allereerst in mijn leven ben ik met oudjaar niet op straat, heel bizar
Ik zit thuis te knuffelen met mijn baby’tje
Ik ben benieuwd wat 2022 ons en jullie allemaal brengt!
pi_202974729
De beste wensen allemaal! Dat onze baby's maar lekker mogen groeien en ontwikkelen naar echte dreumesen.

Wij lagen er ook om 21:30 uur in, hoor. Ik trek het nu gewoon niet om lang op te blijven, ook niet met oud en nieuw. :D Prima nacht gehad wel, we hebben alle drie totaal geen last gehad van het vuurwerk. Om 4:00 uur wakker en alles moeten verschonen (man had luier blijkbaar niet goed gedaan 's avonds bij het naar bed gaan), dat vond ze niet zo leuk - langer wachten op je melk. Gelukkig was het daarna weer snel goed en hebben we nog geslapen tot 7:10 uur.
  FOK!fossiel zaterdag 1 januari 2022 @ 13:18:56 #257
1455 Keroppi
kool kikker
pi_202976600
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 10:02 schreef Komkommerschijfje het volgende:

Wij lagen er ook om 21:30 uur in, hoor. Ik trek het nu gewoon niet om lang op te blijven, ook niet met oud en nieuw.
Wij om 23.00, maar als ik had geweten wat ons te wachten stond was ik er al om 20.00 in gaan liggen ;(

De baby deed het hartstikke goed. De peuter echter is van vuurwerk wakker geschrokken en die was daar zo van in paniek dat er geen land mee te bezeilen viel. Zijn we de hele nacht mee in de weer geweest. Heel zielig voor haar, maar ook een beetje voor ons ;)
Chick on a mission
pi_202980863
Ik lag er om even na 01 in. Ik sloot het jaar en begon het nieuwe jaar al Anna voedend, die vervolgens om 05:30 en 07:30 weer kwam. Om 08:30 werd ik wakker van Bas die een houten treinbaan aan het bouwen was en zijn wij lekker beneden gaan ontbijten met zijn 2tjes. Heerlijk begin van het nieuwe jaar zo.

En om het jaar gelijk goed te beginnen hadden we vandaag 2 flinke poepexplosies in de luier en rolde ze spontaan om van buik naar rug *O*
pi_202981549
De beste wensen allemaal! De kleine heeft door het vuurwerk heen geslapen gelukkig.
pi_202981605
L. rolt nu van haar rug naar zij en weer terug. Vandaag is ze ook drie maanden.
pi_202982043
Hier van 19u tot 23.40 geslapen, al baby voedend het nieuwe jaar in. Dus die zachtjes een gelukkig nieuwjaar toefluisterd. Daarna peuter wakker gemaakt, had ik haar beloofd, en met zijn allen vuurwerk gekeken. Om 00.30 lagen we weer in bed. Prima zo.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_202982163
We zijn 2022 begonnen met een wandeling. L. vond het maar al te leuk.

[ Bericht 71% gewijzigd door Mahra op 02-01-2022 01:22:32 ]
pi_202982622
Het was er ook heerlijk weer voor Mahra! Wij wandelen daar trouwens ook vaak :D

Vandaag zijn we wat verder gegaan, gefietst naar het eiland van Brienenoord en daar gewandeld O+ Otis trakteerde ons op een doorlekluier toen we aankwamen dus die moesten we daar buiten helemaal verschonen en omkleden :') gelukkig was het niet echt koud.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker stel O+
  zaterdag 1 januari 2022 @ 21:05:44 #264
319308 Tink89
To live is to dance
pi_202983011
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 20:32 schreef Mahra het volgende:
We zijn 2022 begonnen met een wandeling. L. vond het maar al te leuk.
[..]

Jij lijkt op een oud-collega van me. Klopt qua locatie ook, maar je bent het niet. Grappig :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 1 januari 2022 @ 21:12:25 #265
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_202983210
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

OMG, nog maar 5 weken en ik heb officieel een dreumes! :'( :'(
pi_202985062
Hier bier gedronken met mijn man om middernacht, vuurwerk gekeken en gechilld.
J sliep om 23u en werd 8:20u weer wakker dus toen was de alcohol mooi uit m’n systeem

Om middernacht beetje onrustig van vuurwerk knallen dus lekker op schoot geknuffeld. Mooi begin van het nieuwe jaar
pi_202989178
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 20:52 schreef Aure het volgende:
Het was er ook heerlijk weer voor Mahra! Wij wandelen daar trouwens ook vaak :D

Vandaag zijn we wat verder gegaan, gefietst naar het eiland van Brienenoord en daar gewandeld O+ Otis trakteerde ons op een doorlekluier toen we aankwamen dus die moesten we daar buiten helemaal verschonen en omkleden :') gelukkig was het niet echt koud.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker stel O+
Grappig! Ik vind het zo een leuke buurt. Wat een schattig stel is het, heel leuk.
pi_202989210
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 21:05 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Jij lijkt op een oud-collega van me. Klopt qua locatie ook, maar je bent het niet. Grappig :D
Ohh, heb dus gewoon ergens een dubbelganger lopen. :o
pi_202989641
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 18:52 schreef douche-eendje het volgende:
Ik lag er om even na 01 in. Ik sloot het jaar en begon het nieuwe jaar al Anna voedend, die vervolgens om 05:30 en 07:30 weer kwam. Om 08:30 werd ik wakker van Bas die een houten treinbaan aan het bouwen was en zijn wij lekker beneden gaan ontbijten met zijn 2tjes. Heerlijk begin van het nieuwe jaar zo.

En om het jaar gelijk goed te beginnen hadden we vandaag 2 flinke poepexplosies in de luier en rolde ze spontaan om van buik naar rug *O*
Wat een snellerd! Doet F. alleen nog maar op een schuine ondergrond, niet op haar kleed op de vloer bijvoorbeeld. Ze deed gisteren wel verwoede pogingen, maar dan blijft ze inderdaad steken op haar zij. En wij hadden ook een heerlijke poepexplosie inderdaad, zowel op Oudjaarsdag als Nieuwjaarsdag. Die van Nieuwjaarsdag was erger. Gelukkig allemaal in de luier gebleven, maar het scheelde niet veel. :D
  zondag 2 januari 2022 @ 06:19:21 #270
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_202989736
Goed nieuwjaar iedereen! O+

Pff, ik heb al een week menstruatiekrampen maar word maar niet ongesteld. Ik denk dat ik morgen maar eens de huisarts ga bellen ;(

En ondertussen ben ik bij Bambi aan het wachten op en stimuleren van het ontdekken van de handjes. Ik ben heel benieuwd wanneer dat komt en hoe zich dat uit.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_202990236
Menstruatie zou ook al redelijk vlot zijn toch? Goed dat je het even na laat kijken.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  zondag 2 januari 2022 @ 09:36:30 #272
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_202990470
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 09:03 schreef Rebubbled het volgende:
Menstruatie zou ook al redelijk vlot zijn toch? Goed dat je het even na laat kijken.
Ben nu 8 weken geleden bevallen en geef geen borstvoeding, dus volgens mij zou het niet gek zijn als ik nu zou menstrueren. Ook als het er nog niet zou zijn, maar dan wil ik ook geen krampen :( :P
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_202990909
quote:
17s.gif Op zondag 2 januari 2022 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Ben nu 8 weken geleden bevallen en geef geen borstvoeding, dus volgens mij zou het niet gek zijn als ik nu zou menstrueren. Ook als het er nog niet zou zijn, maar dan wil ik ook geen krampen :( :P
Je zou er ook voor kunnen kiezen je verloskundige even te bellen, mocht je bij de huisarts 0 op rekest krijgen. Die van mij zegt bij vrijwel alles dat ik moet afwachten, terwijl er na mijn miskraam een placenta-rest zat te vervelen. En dat is niks ernstigs, is zo verholpen, maar het moet wel even gedaan worden.
pi_202991000
Ik had mijn menstruatie ook al na 8 weken (met borstvoeding en samen slapen) dus het kan prima :P maar die krampen zijn wel vervelend. Mijn menstruatie is na twee bevallingen trouwens wel echt veel heftiger dan eerst, qua bloed en qua krampen ;(
pi_202991029
Ik ben morgen twintig weken geleden bevallen en nog niets te merken van een toekomstige menstruatie. Niet erg hoor! Geef volledig bv en we slapen 'samen'. Bijzonder hoe dat zoveel kan verschillen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')