Kuiken mag in de OP, geboortedatum half november.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:00 schreef douche-eendje het volgende:
Aanvullingen op: laat het even weten, dan zet ik ze er in.
Ze waren er heel blij mee. Dus jeej geslaagdquote:Op donderdag 2 december 2021 10:36 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Goede keuze. Die hebben wij ook gekregen van mijn schoonmoeder en het is heel mooi.
Eerste kindje idd. We zijn het al even aan het proberen maar helaas nog geen geluk gehadquote:
Bambi mag er in, 7 novemberquote:Op donderdag 2 december 2021 13:00 schreef douche-eendje het volgende:
Aanvullingen op: laat het even weten, dan zet ik ze er in.
Knuffel, ik duim voor jequote:Op donderdag 2 december 2021 17:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ze waren er heel blij mee. Dus jeej geslaagd
[..]
Eerste kindje idd. We zijn het al even aan het proberen maar helaas nog geen geluk gehad
Fijn, wat een geruststelling!quote:Op vrijdag 3 december 2021 02:49 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Wij waren gisteren in het ziekenhuis voor verder onderzoek naar het hartruisje. F. vanuit de Maxi Cosi in de draagzak gestopt, had geen zin om met een hele kinderwagen rond te gaan lopen (wat nemen die dingen een plek in, ik snap wel dat het CB vraagt om ze buiten de omkleedruimte te stallen) en zo was ze in ieder geval lekker warm bij me. Ze trok genoeg bekijks met haar grote ogen die weer alles in de gaten hielden. Slapen, ho maar.
Het maken van het hartfilmpje ging zonder huilen of anderszins moeilijk doen en het onderzoek bij de kinderarts ging ook vlot. Uiteindelijk is het een muzikaal ruisje en niets om ons nu zorgen over te maken. Over 8 maanden een controleafspraak en daarna kan het dossier waarschijnlijk gesloten worden.
Ja precies datquote:Op zondag 5 december 2021 04:59 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Bedoel je dat die armpjes zo langs het hoofdje omhoog liggen? Dat doet mijn baby ook, heel schattig. En lekker maaien met die armpjes en trappelen met die benen in die slaapzak als ze wakker gaat worden.
Dat maakt niet zo veel uit hoor. Je hebt twee soorten: zo'n band waar ze rechtop in zitten en de swimtrainer waar ze meer op de buik liggen en meer contact met het water maken. Om die laatste reden kiezen mensen vaak voor de swimtrainer, maar ik heb beide gebruikt en niet echt het idee gehad dat het elkaar veel ontliep. Zo'n band is iets makkelijker in gebruik (minder gedoe met vastmaken en aansnoeren). Maar meestal hou ik mn babies gewoon vast zonder drijfspullen.quote:Op maandag 6 december 2021 10:16 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Voor de mama's die al een keer hebben gezwommen met een baby: welke baby float moet ik kopen/bestellen? Volgende week gaan we voor 't eerst op vakantie en dan willen we graag gaan 'zwemmen' met F., ze heeft namelijk haar eerste prikken drie weken terug gehad. Ik zie door de bomen het bos niet meer. :'D
Wij hadden voor draak met 9 maanden toen ook zo'n babyfloat, maar hij zakte daar zover in weg dat hij het totaal niet fijn vond.quote:Op maandag 6 december 2021 10:35 schreef Lemijn het volgende:
Ik wou ook zeggen: houd je baby gewoon vast. Dat vond ik altijd het fijnste. Zeker als je met zn tweeën bent en geen ander kind hebt om op te letten: handen zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |