quote:Op donderdag 2 december 2021 16:53 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Nou, daar gaat de zaterdag![]()
Woedend.
15 dacht ik, maar dat is sowieso de max in Duitsland.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hoeveel zouden er dan bij Bayer naar binnen kunnen? 7.000 ofzo?
Ga je ons weer het hele weekend in spanning laten?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij hoge uitzondering vandaag bij m'n ouders eten ipv op de vrijdag, dus ik weet niet wat er op het menu staat.
Hij doet toch geen belofte?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga je ons weer het hele weekend in spanning laten?
kroegen nog wel open?quote:Op donderdag 2 december 2021 16:53 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Woedend.
[ twitter ]
Woedend.
Je kunt dan beter naar seksclub wulven. Ze hebben daar een talent genaamd Lola. Wanneer je niet binnen 10 minuten klaarkomt wanneer ze je oraal bevredigd hoef je niet te betalen.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:09 schreef Caland het volgende:
De uitwijkmogelijkheden zijn Rot Weib Oberhausen of Allemania Aachen.
weiber genug in Oberhausenquote:Op donderdag 2 december 2021 17:09 schreef Caland het volgende:
De uitwijkmogelijkheden zijn Rot Weib Oberhausen of Allemania Aachen.
bevredigdquote:Op donderdag 2 december 2021 17:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je kunt dan beter naar seksclub wulven. Ze hebben daar een talent genaamd Lola. Wanneer je niet binnen 10 minuten klaarkomt wanneer ze je oraal bevredigd hoef je niet te betalen.
Heb jij nog een mening over het bestuur daar?quote:Op donderdag 2 december 2021 16:53 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Woedend.
Moesten die niet tegen de muur ?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb jij nog een mening over het bestuur daar?
Lola bränt oder Lola rent ?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je kunt dan beter naar seksclub wulven. Ze hebben daar een talent genaamd Lola. Wanneer je niet binnen 10 minuten klaarkomt wanneer ze je oraal bevredigd hoef je niet te betalen.
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
Deze dus @:jimbo
Erg leuk
Pik omhoog, hoe is het leven?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ twitter ]
ik geef het toe, ik moest stiekem hard lachen.
[ twitter ]
Woedend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |