Deze week Road to Perdition gekeken.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Juist 1 van de redenen waarom ik het heb, ik hou van die ouwe troep.
Wat een boekwerk dit zeg.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze week Road to Perdition gekeken.
Lekker ontspannen man. Niet zo gehaast als de meeste films van tegenwoordig. Dat vind ik nog wel het grootste voordeel van wat oudere films.
Review trouwens voor de liefhebbers:
7,5/10
Als je vrijwillig Jaws 3 kijkt heb je echt vrije tijd teveel.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:12 schreef Scrummie het volgende:
Tijdje terug Jaws 1 2 en 3 gezien. Puur genot.
Sorry maat. Eigenlijk stond de review alleen in de onderste regel. De rest was meer een reactie op mijn goede vriend @Scrummie .quote:
Ik kijk Jaws 3, jij gaat een keertje extra testen. Laat me.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je vrijwillig Jaws 3 kijkt heb je echt vrije tijd teveel.
Zou kunnen maar daarmee geef je wel een hoop klanten het laatste zetje om hun tv en zenderpakketten op te zeggen en alleen nog internet te nemen.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zouden ze niet een beetje af willen van die zenders? Ze zijn bijna al het boeiende kwijt, behalve de CL.
Ik ben erg benieuwd wat je ervan vindt.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Wel uitstekende review. Zal 'm eens opzoeken.
Uiteraard.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wat je ervan vindt.
Plaats je hier een review als je hem hebt gezien?
Zelfs voor de jaren 80 was dat belachelijk slecht. Was ook een 3D film of zo tochquote:Op donderdag 2 december 2021 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga je nou VFX van een film uit 1983 belachelijk maken?
Ja, 3D effecten. Maar denk niet dat het, voor 3D dan, zo slecht was.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs voor de jaren 80 was dat belachelijk slecht. Was ook een 3D film of zo toch
Van mij ook een post verwijderd.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Post verwijderd. Note gepakt (onterecht uiteraard).
Die krijgt van mij wel een 8,5.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
3:10 to Yuma, ook geen misselijke film.
7,5/10
Allebei?quote:Op donderdag 2 december 2021 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die krijgt van mij wel een 8,5.
Het is alweer een tijd geleden dat ik hem zag, moest er ineens aan denken. Misschien ga ik vanavond weer kijken en wellicht scoort 'ie dan hogerquote:Op donderdag 2 december 2021 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die krijgt van mij wel een 8,5.
Ik vond hem daardoor eigenlijk wel geinig.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:39 schreef RamboDirk het volgende:
Netflix.
The Harder They Fall.
2/10 parodie op een western.
Erg ondeugendquote:Op donderdag 2 december 2021 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond hem daardoor eigenlijk wel geinig.
Gaf hem zelf een 6,1. Ter info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |