pics van je collegaquote:Op donderdag 2 december 2021 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Collega van mij heeft dat. Echt sneu, jonge meid, kan nu al 3 kwart jaar bijna niets meer wat energie kost.
Gelukkig kost het niet zoveel energie om wat knijpers in elkaar te lijmen.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Collega van mij heeft dat. Echt sneu, jonge meid, kan nu al 3 kwart jaar bijna niets meer wat energie kost.
quote:Op donderdag 2 december 2021 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig kost het niet zoveel energie om wat knijpers in elkaar te lijmen.
Zie edit.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:37 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie stelt zijn mening nu bij.
Ook gelezen ja, maar niet meer dan dat. En dat Musk zijn satellieten bijna geraakt werden door de Russen. En het ISS ook. Ruslandgod.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Al was het maar om de NASAupdates die je af & toe gaf.
Daarover gesproken, is er nog wat nieuws te melden? Ik las dat ze vorige week een sonde hebben gelanceerd die op een meteoriet moet crashen om hem uit z'n baan te krijgen of zo.
Deep Impact is wat dat betreft ook wel leuk.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga vanavond meteen weer Armageddon kijken
Nou, hup. Als de wiedeweerga je snuit zwart en wit schminken en op het marktplein Blizzard Beasts voor je dorpsgenoten declameren.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 14:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nou, hup. Als de wiedeweerga je snuit zwart en wit schminken en op het marktplein Blizzard Beasts voor je dorpsgenoten declameren.
quote:Op donderdag 2 december 2021 08:55 schreef GGMM het volgende:
Ook hier maar gelijk eerlijk zijn: mijn vader is plotseling overleden gisteren.Hier ook maar even reageren: goffetommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gecondoleerd en sterkte!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 2 december 2021 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
Aantal personen viesmad gemaakt in NWS. Mijn dag is geslaagd
hoe is dat Amazon Prime eigenlijk momenteel? Ik heb het nog steeds niet, laatste keer dat ik er op keek was het allemaal oude meukquote:
Link?quote:Op donderdag 2 december 2021 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
Aantal personen viesmad gemaakt in NWS. Mijn dag is geslaagd
Steeds meer exclusieve content. O.a. Wheel of Time onlangs. Zou toch gewoon kijken of er nu wel wat is, zal toch wel blijven wisselen.quote:Op donderdag 2 december 2021 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe is dat Amazon Prime eigenlijk momenteel? Ik heb het nog steeds niet, laatste keer dat ik er op keek was het allemaal oude meuk
Niet geklikt.quote:Op donderdag 2 december 2021 14:59 schreef Wereldgozer het volgende:
@:zipportal @:kingroland slijpgod
Het is niet veel maar voor drie tientjes per jaar staan er wel aardige films en series op.quote:Op donderdag 2 december 2021 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe is dat Amazon Prime eigenlijk momenteel? Ik heb het nog steeds niet, laatste keer dat ik er op keek was het allemaal oude meuk
Nee, dit ga ik niet aanklikkenquote:Op donderdag 2 december 2021 14:59 schreef Wereldgozer het volgende:
@:zipportal @:kingroland slijpgod
Ik ben blind, die had je er al tussenstaan.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is niet veel maar voor drie tientjes per jaar staan er wel aardige films en series op.
Sowieso Grand Tour, Bosch, Goliath en Jack Ryan maakt het het geld alleen al waard (voor mij).
denk dat ik begin volgend jaar eens ga kijken wat handig is, nu viaplay F1 heeft en ook de PL krijgt misschien maar eens afscheid nemen van Ziggo en dan zien welke streamingdiensten nog meer interessant zijnquote:Op donderdag 2 december 2021 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is niet veel maar voor drie tientjes per jaar staan er wel aardige films en series op.
Sowieso Grand Tour, Bosch, Goliath en Jack Ryan maakt het het geld alleen al waard (voor mij).
dat is vast verdiend, doodvermoeiend die gastquote:Op donderdag 2 december 2021 15:02 schreef Elan het volgende:
@:Lenny_Leonard deelt een mokerslag uit aan user @:Za in COR![]()
![]()
Post verwijderd. Note gepakt (onterecht uiteraard).quote:Op donderdag 2 december 2021 15:02 schreef Elan het volgende:
@:Lenny_Leonard deelt een mokerslag uit aan user @:Za in COR![]()
![]()
Ja nooit begrepen waarom ze dat hebben laten gaan. Is toch een gigantische cashcow die F1. Winnende bod was 30 miljoen euro, wat peanuts is voor een partij als Ziggo.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat ik begin volgend jaar eens ga kijken wat handig is, nu viaplay F1 heeft en ook de PL krijgt misschien maar eens afscheid nemen van Ziggo en dan zien welke streamingdiensten nog meer interessant zijn
Qua films is het wel redelijk hopeloos en verouderd allemaal. Veel eind jaren 90 en begin 2000 werk wat je allang gezien hebt.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat je Goliath ook wel kan waarderen.
Maar ik vind het zo goedkoop dat ik het eigenlijk altijd wel aanhoud, ook al kijk ik maar één serie of film per maand via Prime
Ja ik kijk eigenlijk zelden nog films, vind het aanbod op Netflix ook niet geweldig.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Qua films is het wel redelijk hopeloos en verouderd allemaal. Veel eind jaren 90 en begin 2000 werk wat je allang gezien hebt.
Juist 1 van de redenen waarom ik het heb, ik hou van die ouwe troep.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Qua films is het wel redelijk hopeloos en verouderd allemaal. Veel eind jaren 90 en begin 2000 werk wat je allang gezien hebt.
Je bent zelf ouwe troep.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Juist 1 van de redenen waarom ik het heb, ik hou van die ouwe troep.
en dat terwijl F1 in handen is van hun moedermaatschappij, begrijpen doe ik het ook (nog) nietquote:Op donderdag 2 december 2021 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja nooit begrepen waarom ze dat hebben laten gaan. Is toch een gigantische cashcow die F1. Winnende bod was 30 miljoen euro, wat peanuts is voor een partij als Ziggo.
Zouden ze niet een beetje af willen van die zenders? Ze zijn bijna al het boeiende kwijt, behalve de CL.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja nooit begrepen waarom ze dat hebben laten gaan. Is toch een gigantische cashcow die F1. Winnende bod was 30 miljoen euro, wat peanuts is voor een partij als Ziggo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |