pics van je collegaquote:Op donderdag 2 december 2021 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Collega van mij heeft dat. Echt sneu, jonge meid, kan nu al 3 kwart jaar bijna niets meer wat energie kost.
Gelukkig kost het niet zoveel energie om wat knijpers in elkaar te lijmen.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Collega van mij heeft dat. Echt sneu, jonge meid, kan nu al 3 kwart jaar bijna niets meer wat energie kost.
quote:Op donderdag 2 december 2021 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig kost het niet zoveel energie om wat knijpers in elkaar te lijmen.
Zie edit.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:37 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie stelt zijn mening nu bij.
Ook gelezen ja, maar niet meer dan dat. En dat Musk zijn satellieten bijna geraakt werden door de Russen. En het ISS ook. Ruslandgod.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Al was het maar om de NASAupdates die je af & toe gaf.
Daarover gesproken, is er nog wat nieuws te melden? Ik las dat ze vorige week een sonde hebben gelanceerd die op een meteoriet moet crashen om hem uit z'n baan te krijgen of zo.
Deep Impact is wat dat betreft ook wel leuk.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga vanavond meteen weer Armageddon kijken
Nou, hup. Als de wiedeweerga je snuit zwart en wit schminken en op het marktplein Blizzard Beasts voor je dorpsgenoten declameren.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 14:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nou, hup. Als de wiedeweerga je snuit zwart en wit schminken en op het marktplein Blizzard Beasts voor je dorpsgenoten declameren.
quote:Op donderdag 2 december 2021 08:55 schreef GGMM het volgende:
Ook hier maar gelijk eerlijk zijn: mijn vader is plotseling overleden gisteren.Hier ook maar even reageren: goffetommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gecondoleerd en sterkte!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 2 december 2021 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
Aantal personen viesmad gemaakt in NWS. Mijn dag is geslaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |