abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 1 december 2021 @ 23:01:34 #1
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202427879


quote:
Ziggo komt met statement over verlies van F1-uitzendrechten

De Formule 1 zal vanaf 2022 niet meer te zien zijn bij aanbieder Ziggo. De zender heeft dat nieuws bevestigd aan Motorsport.com.

Eerder op de dag kon Motorsport.com al melden dat de geruchten over het naderende einde van het Formule 1-tijdperk bij Ziggo kloppen. De huidige rechtenhouder heeft het contract niet kunnen verlengen. Naar alle waarschijnlijkheid gaat de deal over naar de Scandinavische NENT Group, die middels Viaplay de Formule 1 gaat uitzenden in Nederland.

Ziggo bevestigt dat de verlenging van het contract er niet in zat en dat er na negen jaar een einde komt aan de uitzendingen van de Formule 1. In een kort statement meldde de uitzendpartij: “Formule 1 zal vanaf maart 2022 verhuizen naar een andere zender. Ziggo Sport heeft dan negen jaar met veel plezier Formule 1 uitgezonden en is er trots op dat Formule 1 zo lang via Ziggo Sport de kijker bereikte."

De reden voor het afhaken van de aanbieder is financieel van aard, zo wordt duidelijk: "Helaas zijn de tarieven voor Formule 1 in de afgelopen negen jaar zo sterk gegroeid dat het voor Ziggo Sport helaas niet langer mogelijk was om Formule 1 te behouden.”

Er was veel belangstelling voor de Formule 1-rechten in Nederland, mede door de hoge verwachtingen rondom Max Verstappen voor de komende jaren. Naar verluidt heeft de NENT Group zo’n 25 miljoen euro neergeteld. Naast Ziggo was ook RTL in de race, maar hun bod was niet voldoende.

De komende maanden zal meer duidelijk worden over de invulling van de programmering van NENT, een nieuwkomer op de Nederlandse markt. De gesprekken met commentator Olav Mol en pitreporter Jack Plooij zouden al geopend zijn.
quote:
F1 TV Pro-streamingdienst blijft na 2021 beschikbaar in Nederland

De F1 TV Pro-streamingdienst voor het live bekijken van de Formule 1-races blijft vanaf volgend jaar beschikbaar in Nederland. Omdat de uitzendrechten in Nederland vanaf 2022 van Ziggo overgaan naar de Nordic Entertainment Group, waren er geruchten dat F1 TV zou verdwijnen.

De Formule 1 benadrukt in een officieel persbericht dat F1 TV Pro beschikbaar zal blijven. Over het goedkopere F1 TV Access-abonnement, zonder de mogelijkheid om de races live te kijken, wordt niets gezegd. Er zijn landen zoals Duitsland waar de exclusieve Formule 1-uitzendrechten met zich meebrengen dat er geen plaats meer is voor de F1 TV-streamingdienst, maar dat zal van 2022 tot en met 2024 dus niet de situatie in Nederland zijn. Het is onbekend of F1 TV Pro vanaf volgend jaar voor iedereen beschikbaar blijft, of dat dat alleen geldt voor al bestaande abonnees.

Elk jaar zal de Grand Prix in Zandvoort in Nederland worden uitgezonden op een 'free-to-air basis'. Daarnaast zal Viaplay in totaal zes races gratis beschikbaar maken, waarbij de Zandvoort-race is inbegrepen. Nadere details daarover worden niet gegeven, maar dit zal hoogstwaarschijnlijk betekenen dat er voor deze races geen versleuteling is, waardoor de beelden gratis te ontvangen zullen zijn.
quote:
NENT-topman Peter Nørrelund: ‘Formule 1 is méér dan alleen Max Verstappen’

Nordic Entertainment Groupt (NENT), vanaf 2022 zendgemachtigde van de Formule 1, maakt in de herfst de ambitieuze plannen bekend om de Nederlandse markt te veroveren. Topman Peter Nørrelund belooft twee dingen: de abonnementsprijs is vriendelijk en de sport wordt vanuit alle hoeken belicht. “Formule 1 is in mijn optiek nu het sterkste mediaproduct in Nederland.”

Volgens de Deense topman gaat NENT alle registers opentrekken om de Nederlandse kijkers te overtuigen en te binden. Aan ambities geen gebrek. “Ik heb de producties van Ziggo gezien”, zegt Nørrelund. “Die zijn verder prima, maar we hopen het beter te kunnen doen. Tijdens Grands Prix zullen we een studio in Nederland en in de paddock hebben, de commentatoren werken vanaf locatie en er komt zowel een grid- als pitreporter. Vergeet niet dat we budget hebben om erin te stoppen. Ik voorzie ook mooie producties tussen races in, veel achtergrondreportages, oud-coureurs die de circuits gaan uitleggen en verder goede analisten en experts. De Nederlandse kijker kan van ons verwachten dat we elke vierkante centimeter van het circuit gaan coveren met aanvullende studiosessies.”

Geen Max Verstappen-show
De F1-programma’s zullen, beweert Nørrelund, ‘oranje gekleurd zijn’. Maar het wordt zeker geen Max Verstappen Show, zo verzekert hij. “Veertig procent is oranje en de andere zestig is om de schoonheid van Formule 1 te laten zien. Natuurlijk is het geweldig dat er zo’n sterke coureur is met een Nederlands paspoort. Dat is een pluspunt, het trekt mensen aan. Maar je moet alles niet teveel rondom hem concentreren en de andere verhalen vergeten. Max speelt en zal in elke uitzending een belangrijke rol spelen. Want laten we niet vergeten dat Formule 1 een van de premium sports op de planeet is. Maar we moeten ook niet vergeten dat hij een van de twintig F1-coureurs is en er meer te vertellen valt dan alleen wat er in de Red Bull van hem gebeurt. Ik volg de sport al dertig jaar, volgens mij is het een kwestie van tijd dat Max wereldkampioen wordt en de Formule 1 zal domineren. Maar nogmaals, het is belangrijk om te vertellen dat Formule 1 méér is dan alleen Max Verstappen.”
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  FOK!fotograaf woensdag 1 december 2021 @ 23:02:15 #2
842 Zorro
Z
pi_202427888
Ik vind wel dat Doornbos nogal overschat wordt. Die is vooral van de scorebordjournalisitiek.
"Ja maar 7 voudig wereldkampioen!!"
Ja en? Je bent analist, dan mag je ook de achtergrond van dat getal relativeren. En op die manier roept ie vaak dingen.

Geef mij maar Renger vd Zande of Ho Pin Tung, dat heeft tenminste inhoud.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_202427930
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:02 schreef Zorro het volgende:
"Ja maar 7 voudig wereldkampioen!!"
Ja en? Je bent analist, dan mag je ook de achtergrond van dat getal relativeren. En op die manier roept ie vaak dingen.

Geef mij maar Renger vd Zande of Ho Pin Tung, dat heeft tenminste inhoud
Doornbos heeft gewoon een vlotte babbel, daar kom je altijd ver mee..
  woensdag 1 december 2021 @ 23:24:58 #4
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202428128
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:02 schreef Zorro het volgende:
Ik vind wel dat Doornbos nogal overschat wordt. Die is vooral van de scorebordjournalisitiek.
"Ja maar 7 voudig wereldkampioen!!"
Ja en? Je bent analist, dan mag je ook de achtergrond van dat getal relativeren. En op die manier roept ie vaak dingen.

Geef mij maar Renger vd Zande of Ho Pin Tung, dat heeft tenminste inhoud.
Ik ben ook niet direct fan van Doornbos.
Zijn geluk is dat hij redelijk verstandig overkomt vergeleken met de rest :D :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 1 december 2021 @ 23:36:19 #5
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_202428193
Hoe zit het met van Gameren?
pi_202428221
Ik denk dat de mannen van het café wel weer in een NASCAR/ Indycar en MotoGp achtig concept een jasje aangemeten krijgen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 december 2021 @ 23:42:33 #7
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_202428245
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:40 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik denk dat de mannen van het café wel weer in een NASCAR/ Indycar en MotoGp achtig concept een jasje aangemeten krijgen.
Met 4% van de kijkers die ze gewend zijn.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 1 december 2021 @ 23:43:47 #8
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_202428256
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik ben ook niet direct fan van Doornbos.
Zijn geluk is dat hij redelijk verstandig overkomt vergeleken met de rest :D :P
Daar zijn geen kijkers voor. Zie tt van Assen die bij publieke omroep zit.
  woensdag 1 december 2021 @ 23:44:41 #9
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_202428266
Ook niet vergeten. Als max kampioen wordt en hij stopt ermee kan het ook wel eens snel gaan.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 december 2021 @ 23:48:16 #10
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_202428290
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:44 schreef xzaz het volgende:
Ook niet vergeten. Als max kampioen wordt en hij stopt ermee kan het ook wel eens snel gaan.
Dan gaat er vast een partij hard lobbyen om Nyck De Vries in een stoeltje te krijgen voor 2023.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_202428402
Ik ga niet mee met dat nieuwe bedrijf.
Die vrouw is irritant, ik ga naar Sky, geen geld voor dat bedrijf namens ons.
pi_202428416
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:48 schreef Tokus het volgende:

[..]
Dan gaat er vast een partij hard lobbyen om Nyck De Vries in een stoeltje te krijgen voor 2023.
nick heeft totaal de fun factor niet.
Staat die daar elke week achter Toto.

Nee, sorry Nick.
pi_202428431
Kijk wel ff naar Deense tv of Finse zenders, of Franse.

Dat vernieuwen gaat hem niet worden.
pi_202428524
Oke kan iemand mij vertellen: wat gaat er gebeuren met Doornbos? Van Gameren? Coronel broertjes? Mol, Plooij en Kampheus zijn 100% exit, maar zou het leuk vinden als v Gameren en Doornbos, en af en toe een Coronelletje voor het Max gevoel, wel leuk zou zijn. Mijn indruk is nu dat ze echt helemaal opnieuw willen beginnen en dat zou betekenen dat ze allemaal exit zijn, dat zou ik jammer vinden.
  donderdag 2 december 2021 @ 00:55:59 #15
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202428607
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 00:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
nick heeft totaal de fun factor niet.
Staat die daar elke week achter Toto.

Nee, sorry Nick.
Nyck :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 2 december 2021 @ 00:56:56 #16
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202428610
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 00:25 schreef Eagles89 het volgende:
Oke kan iemand mij vertellen: wat gaat er gebeuren met Doornbos? Van Gameren? Coronel broertjes? Mol, Plooij en Kampheus zijn 100% exit, maar zou het leuk vinden als v Gameren en Doornbos, en af en toe een Coronelletje voor het Max gevoel, wel leuk zou zijn. Mijn indruk is nu dat ze echt helemaal opnieuw willen beginnen en dat zou betekenen dat ze allemaal exit zijn, dat zou ik jammer vinden.

Over een week weten we het. 8 december
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_202428697
Simpen voor Olav Mol. :')
Joheee johooo
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202428703
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nyck :P
Ja Niek uit Friesland
pi_202428706
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Over een week weten we het. 8 december
Allemaal weg want ze moeten vrouwen en zwarte mensen.

Geen verstand van F1, maar wel lekker inclusief…
pi_202428776
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Allemaal weg want ze moeten vrouwen en zwarte mensen.

Geen verstand van F1, maar wel lekker inclusief…

OK Boomer
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_202428805
Terechte vervanging.

Olav en Plooij reageren ook altijd zeer arrogant ten opzichte van Allard Kalf.

Plooij denkt ook daadwerkelijk dat hij een relatie met de coureurs heeft opgebouwd, waardoor ze hem te woord staan. Nee, idioot, je hebt de rechten en daarom staan ze je te woord.
- verwijderd door admin -
pi_202428851
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:02 schreef Zorro het volgende:
Ik vind wel dat Doornbos nogal overschat wordt. Die is vooral van de scorebordjournalisitiek.
"Ja maar 7 voudig wereldkampioen!!"
Ja en? Je bent analist, dan mag je ook de achtergrond van dat getal relativeren. En op die manier roept ie vaak dingen.

Geef mij maar Renger vd Zande of Ho Pin Tung, dat heeft tenminste inhoud.
Doornbos is behoorlijk achteruit gegaan dit jaar, misschien dat dat weer wat beter wordt. Zijn in elk geval van dat vrienden-onder-elkaar niveau af. Bij Amber zal hij zich normaal moeten gedragen en dan is hij wel te pruimen.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_202428900
Lijkt mij op zich wel gaaf als ze daar met een grote ploeg zoals Sky op de paddock zitten. Je krijgt toch meer info binnen en je kunt uit elkaars interviews gebruiken.

Denk dat Ziggo alleen het F1 café houdt? Dat staat redelijk los van de races zelf, meer gezelligheid en kletspraat.

Doornbos als expert valt ook tegen hoor. Steekt weinig tijd in buiten de schermen om zijn kennis actueel te houden. Vooral zijn eigen ervaring van 15 jaar geleden.
.
pi_202428930
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:40 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik denk dat de mannen van het café wel weer in een NASCAR/ Indycar en MotoGp achtig concept een jasje aangemeten krijgen.
Tuurlijk Olav mist al heel veel in een sport waar het grootste deel in een treintje achter elkaar aanrijdt en er 2 pitstops per race zijn. Probeer je eens voor te stellen hoeveel hij mist met dubbel zoveel auto's, inhaalacties, crashes,cautions,gigantisch veel pitstops in NASCAR dat wordt helemaal niet met Olav
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_202428997
Olaf en kornuiten hebben zichzelf gewoon flink overschat. Zijn heel snel met zichzelf veren in de reet steken tewijl er ook genoeg negatieve geluiden te horen waren. Dat je dan als Olaf het publiek opzadelt met een complete randdebiel als jack plooij die daar 0,0 te zoeken heeft (ookal denk hij dat hij een echte goede interviewer is) omdat het je maatje is dan mag je niet huilen als je daarop afgerekend wordt. Hoe lang je het ook al doet.
pi_202429065
Dat mensen 'boos' zijn dat Olav geen plekje heeft kan ik wel inkomen, maar dat er oprecht mensen zijn die Jack Plooij gaan missen gaat er bij mij niet in.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_202429153
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Allemaal weg want ze moeten vrouwen en zwarte mensen.

Geen verstand van F1, maar wel lekker inclusief…

:')
pi_202429188
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 00:25 schreef Eagles89 het volgende:
Oke kan iemand mij vertellen: wat gaat er gebeuren met Doornbos? Van Gameren? Coronel broertjes? Mol, Plooij en Kampheus zijn 100% exit, maar zou het leuk vinden als v Gameren en Doornbos, en af en toe een Coronelletje voor het Max gevoel, wel leuk zou zijn. Mijn indruk is nu dat ze echt helemaal opnieuw willen beginnen en dat zou betekenen dat ze allemaal exit zijn, dat zou ik jammer vinden.

Doornbos gaat wel mee. Van Gameren voegt niets toe, dus who cares? Coronel kraamt vooral onzin uit, zelfs bij de MV fanclub vinden ze hem wel erg gekleurd. Mol is over de datum. Plooij kwam rot uit het ei en wat Kamphues bij de F1 deed was mij ook nooit duidelijk, ik vermoed dat het budget op was.

Nog meer vragen?
  donderdag 2 december 2021 @ 08:08:20 #29
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_202429202
https://www.ad.nl/formule(...)ommentator~af42f10f/

quote:
Olav Mol, de man die al dertig jaar de stem van Formule 1 is, verdwijnt als vaste commentator. Rechtenhouder Nordic Entertainment Group (NENT) kiest voor nieuwe namen.
quote:
,,Er is totaal geen contact geweest met NENT”, laat Mol weten. ,,Ze hebben blijkbaar het plan om een heel andere koers te gaan varen, dus in die zin is het dan ook wel logisch dat ze niet eerst met de oude garde om tafel zijn gegaan. Ik ben ook niet verbitterd. Daarvoor is het leven veel te kort. En laten we niet vergeten dat we in een waanzinnig mooie periode zitten van deze sport, met nog twee enorm spannende wedstrijden voor de boeg.”

Mol wil ook duidelijk maken dat het er nu op lijkt dat hij moet stoppen als televisiecommentator, maar zeker niet van het toneel verdwijnt. ,,Twee jaar geleden heb ik met mijn online-radiostation Grand Prix Radio de radiorechten gekocht. Ik heb dus een media-outlet. Dus ik zal zeker commentaar blijven geven. Of dat op locatie is of elders, moeten we nog bekijken. Maar wij hebben de radiorechten. Het zou dom zijn om daar geen gebruik van te maken.”

Deze week gingen ook geruchten dat de Grand Prix van Zandvoort in 2022 ons land door de NOS zal worden uitgezonden. Zeker nu Max Verstappen zich aan de top heeft gemanifesteerd, zou dat een logische zet zijn. Dit kon echter nog niet worden bevestigd in Hilversum.
Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
pi_202429427
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Allemaal weg want ze moeten vrouwen en zwarte mensen.

Geen verstand van F1, maar wel lekker inclusief…

Aldus een vrouw zonder verstand van F1....
pi_202429494
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:44 schreef xzaz het volgende:
Ook niet vergeten. Als max kampioen wordt en hij stopt ermee kan het ook wel eens snel gaan.
Geloof niet dat hij de komende 10 jaar gaat stoppen eigenlijk, ook al wordt hij elk jaar kampioen
pi_202429509
Mij bekruipt het gevoel dat dit een grote flop gaat worden.

Ondanks het commentaar op het huidige team van
Ziggo, zijn de kijkcijfers gewoon goed.
Veel van de kijkers zijn naar mijn idee toch echt successupporters, en die zie ik toch echt niet zo snel 10 tot 15 euro per maand betalen.
En als Ziggo klant kan je volgend jaar gewoon gratis kijken via de F1 app.
pi_202429523
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 08:51 schreef GM78 het volgende:
Mij bekruipt het gevoel dat dit een grote flop gaat worden.

Ondanks het commentaar op het huidige team van
Ziggo, zijn de kijkcijfers gewoon goed.
Veel van de kijkers zijn naar mijn idee toch echt successupporters, en die zie ik toch echt niet zo snel 10 tot 15 euro per maand betalen.
En als Ziggo klant kan je volgend jaar gewoon gratis kijken via de F1 app.
Dat laatste is onjuist. Het is aan viaplay wat ze met f1 tv gaan doen. Dat het blijft ja, maar hoe en wat is nog niet zeker. Zal wel 8 december duidelijk worden.
  donderdag 2 december 2021 @ 08:54:45 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202429536
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 08:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Doornbos gaat wel mee. Van Gameren voegt niets toe, dus who cares? Coronel kraamt vooral onzin uit, zelfs bij de MV fanclub vinden ze hem wel erg gekleurd. Mol is over de datum. Plooij kwam rot uit het ei en wat Kamphues bij de F1 deed was mij ook nooit duidelijk, ik vermoed dat het budget op was.

Nog meer vragen?
wel eens maar is dat van Doornbos al zeker?
pi_202429584
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
Lullig voor Olav en ergens ook wel jammer.

Nu is het maar afwachten wie we gaan krijgen en of die bevallen.
Foutjes komen niet alleen bij Mol voor en ik denk dat dat ook meer aan de hoeveelheid beelden en info die hij moet verstouwen, dan dat het meteen een kwaaltje van Hem is.
Lullig ja, jammer nee.
Het is al bekend wie komen hoor?
Hij verwarde in Qatar een RBR auto en een Ferrari, dat is toch wel beetje heel dom.
Hij maakt echt teveel fouten voor een commentator. Dingen die je als kijker heel simpel ziet.

Het is echt niet dat anderen dat niet doen, Winkelman bv ook vaak genoeg bij NASCAR (dat iemand op weg is naar de ander, terwijl we net op beeld gezien hebben dat de ander die ene net inhaalde).
Maar gewoon de hele simpele dingen, de arrogantie, de hele houding van het moet om Olav en Jack draaien.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:20 schreef vipergts het volgende:

[..]
Die gasten komen ook bij de volgende wel het Zij BNers die laten hun gezicht zien zolang ze maar een een factuurtje kunnen sturen.
Duidelijke zin (not).
Moest het 10x lezen wat je bedoelde.
Wie weet, maar zullen geen vaste gasten zijn want niet benaderd.
  donderdag 2 december 2021 @ 09:01:53 #36
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202429593
quote:
hij heeft toch ook een life time accreditatie gekregen vanwege z'n vele jaren in F1 dus daar zal hij vast wel wat mee gaan doen.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 december 2021 @ 09:02:49 #37
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202429604
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 08:51 schreef GM78 het volgende:
Mij bekruipt het gevoel dat dit een grote flop gaat worden.

Ondanks het commentaar op het huidige team van
Ziggo, zijn de kijkcijfers gewoon goed.
Veel van de kijkers zijn naar mijn idee toch echt successupporters, en die zie ik toch echt niet zo snel 10 tot 15 euro per maand betalen.
En als Ziggo klant kan je volgend jaar gewoon gratis kijken via de F1 app.
Als Verstappen het goed blijft doen valt het denk ik echt wel mee met het aantal afhakers.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202429671
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 08:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Doornbos gaat wel mee. Van Gameren voegt niets toe, dus who cares? Coronel kraamt vooral onzin uit, zelfs bij de MV fanclub vinden ze hem wel erg gekleurd. Mol is over de datum. Plooij kwam rot uit het ei en wat Kamphues bij de F1 deed was mij ook nooit duidelijk, ik vermoed dat het budget op was.

Nog meer vragen?
Doornbos is ook wel prima te pruimen vind ik. Soms even toontje minder, maar ok.
Van Gameren tja ok. Coronel als het om inhoudelijke dingen gaat kunnen beiden wel een toevoeging zijn.
Kamphues was helemaal niets.

Mol en Plooij is gewoon mooi geweest. Heel leuk al die ervaring, maar die 2 waren gewoon klaar.
Gingen er op routine heen en niets meer veranderen. Het was gewoon hun eigen show geworden.
En op den duur moet je toch vernieuwen, er moet nieuw bloed komen.

quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 08:51 schreef GM78 het volgende:
Mij bekruipt het gevoel dat dit een grote flop gaat worden.

Ondanks het commentaar op het huidige team van
Ziggo, zijn de kijkcijfers gewoon goed.
Veel van de kijkers zijn naar mijn idee toch echt successupporters, en die zie ik toch echt niet zo snel 10 tot 15 euro per maand betalen.
En als Ziggo klant kan je volgend jaar gewoon gratis kijken via de F1 app.
Buiten Olav en Jack kon ik de rest van het team wel prima hebben. Alleen het Oranje gehalte kan ik wel heel goed missen, maar of dat gaat verdwijnen? Ik denk dat dat wel een heel groot deel van het win model moet worden.

Begrijpelijk ook. Wat je ook zegt is wat je in alle commentaren overal ziet (hier, maar overal) iets van 95% puur F1 kijker vanwege nationalisme. Je MOET voor Max zijn, hij is Nederlander en dus MOET hij kampioen worden.
F1 boeiend, het is Max en die komt uit NL! Dus NATIONALISME.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 december 2021 @ 09:09:59 #39
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_202429692
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 06:47 schreef Fer het volgende:

Denk dat Ziggo alleen het F1 café houdt?
Nee, want dan moeten ze heel veel voor de beelden dokken om die te gebruiken. Dat is ook de reden waarom je op de NOS ook maar het absolute minimum aan racebeelden te zien krijgt bij de samenvattingen daar.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_202429713
Het schijnt vooral het Verstappen management te zijn geweest die de oranje benadering afdwongen. Wel positief blijven over Max, anders geen exclusieve interviews. Benieuwd of viaplay daar in ook zo snel mee gaat.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_202429721
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 07:07 schreef vipergts het volgende:

[..]
Tuurlijk Olav mist al heel veel in een sport waar het grootste deel in een treintje achter elkaar aanrijdt en er 2 pitstops per race zijn. Probeer je eens voor te stellen hoeveel hij mist met dubbel zoveel auto's, inhaalacties, crashes,cautions,gigantisch veel pitstops in NASCAR dat wordt helemaal niet met Olav
Ik had het dan ook over de mannen van het café he.

Iemand vroeg wat er bijvoorbeeld met van Gameren zou gebeuren.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_202429734
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 08:40 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Aldus een vrouw zonder verstand van F1....
Moet men een examen afleggen dan?
Klapjosti
pi_202429740
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:09 schreef Tokus het volgende:

[..]
Nee, want dan moeten ze heel veel voor de beelden dokken om die te gebruiken. Dat is ook de reden waarom je op de NOS ook maar het absolute minimum aan racebeelden te zien krijgt bij de samenvattingen daar.
De verwachting is toch dat er een deal komt met Ziggo voor het uitzenden van een aantal races? Dan zal zoiets ook wel geregeld worden
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 2 december 2021 @ 09:14:20 #44
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202429753
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_202429783
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 08:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Doornbos gaat wel mee. Van Gameren voegt niets toe, dus who cares? Coronel kraamt vooral onzin uit, zelfs bij de MV fanclub vinden ze hem wel erg gekleurd. Mol is over de datum. Plooij kwam rot uit het ei en wat Kamphues bij de F1 deed was mij ook nooit duidelijk, ik vermoed dat het budget op was.

Nog meer vragen?
Ik vind van Gameren zeker wel een plaats hebben in een F1 programma. Maar ze moeten het niet overdrijven. De grappige filmpjes van twitter en reddit opduiken en meer niet. Hem op rapportage sturen of dat masked simmer gebeuren mogen ze weg laten.
  donderdag 2 december 2021 @ 09:51:45 #46
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_202430205
Vond Mol wel erg vol over zichzelf vanochtend bij 538.

Tuurlijk hij is de stem van de F1 in Nederland maar om over jezelf te zeggen dat Nelson grote schoenen heeft om te vullen.
Dat moet je andere mensen over je laten zeggen… niet jezelf.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_202430241
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Moet men een examen afleggen dan?
Klapjosti
Het is een beetje suf om kritiek op de kennis van anderen te hebben wanneer je zelf vaak geen flauw benul hebt.

Ben jij nu ook al begonnen met het ondertekenen van je posts?
pi_202430320
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:54 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Het is een beetje suf om kritiek op de kennis van anderen te hebben wanneer je zelf vaak geen flauw benul hebt.

Ben jij nu ook al begonnen met het ondertekenen van je posts?
Je moet niet zo arrogant gaan zitten doen, veel plezier met je Amber. En hier niet komen klagen als het straks tenenkrommend is.
pi_202430326
quote:
Precies wat ik dacht toen ik het nieuws las , yohee yohoo straatfeest!
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 december 2021 @ 10:02:50 #50
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202430342
quote:
In elk geval mooi dat hij toen nog commentator was, daarom hoop ik ook echt enorm dat Verstappen dit jaar de titel pakt. Het is Mol echt gigantisch gegund om zo'n historisch succes mee te maken en er één keer verslag van te mogen doen..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202430371
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:51 schreef nils7 het volgende:
Vond Mol wel erg vol over zichzelf vanochtend bij 538.

Tuurlijk hij is de stem van de F1 in Nederland maar om over jezelf te zeggen dat Nelson grote schoenen heeft om te vullen.
Dat moet je andere mensen over je laten zeggen… niet jezelf.
Alleen daarom al zou het fantastisch zijn als Hamilton dit jaar wint.
pi_202430407
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]
In elk geval mooi dat hij toen nog commentator was, daarom hoop ik ook echt enorm dat Verstappen dit jaar de titel pakt. Het is Mol echt gigantisch gegund om zo'n historisch succes mee te maken en er één keer verslag van te mogen doen..
Ik vind hem nooit echt sympathiek overkomen eerlijk gezegd
pi_202430481
Ik begrijp dat F1TV pro gaat blijven.

Bij de introductie daarvan waren de kosten ik meen ¤65,00 per seizoen/jaar. Is dat nog steeds zo?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 december 2021 @ 10:22:58 #54
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202430560
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:08 schreef Mansjester het volgende:

[..]
Ik vind hem nooit echt sympathiek overkomen eerlijk gezegd
Maar hij heeft wel gigantisch veel gedaan voor de F1 in Nederland. Als je drie decennia dé stem van de F1 in Nederland bent geweest, gun ik het je wel om dat af te sluiten met historisch succes. Ik zou het dan bijzonder treurig vinden als het dit jaar niet lukt en volgend jaar wel.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202430781
Jack Plooij op radio bij Veronica
https://www.telegraaf.nl/(...)-even-gebeld-viaplay
pi_202430915
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:11 schreef Sabata het volgende:
Het schijnt vooral het Verstappen management te zijn geweest die de oranje benadering afdwongen. Wel positief blijven over Max, anders geen exclusieve interviews. Benieuwd of viaplay daar in ook zo snel mee gaat.
Bron? Want dit soort insinuaties dragen niets bij.
Het is koud, het is guur....
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 2 december 2021 @ 10:59:28 #57
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202431056
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:15 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik begrijp dat F1TV pro gaat blijven.

Bij de introductie daarvan waren de kosten ik meen ¤65,00 per seizoen/jaar. Is dat nog steeds zo?
Ja.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_202431084
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:59 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Ja.
Zou dat betekenen dat Viaplay daar onder gaat zitten?
Of is het daar een totaal pakket van meerdere sport aanschaffen?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_202431095
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:11 schreef Sabata het volgende:
Het schijnt vooral het Verstappen management te zijn geweest die de oranje benadering afdwongen. Wel positief blijven over Max, anders geen exclusieve interviews. Benieuwd of viaplay daar in ook zo snel mee gaat.
Ik geloof hier echt niets van.
pi_202431097
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:01 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:

[..]
Zou dat betekenen dat Viaplay daar onder gaat zitten?
Of is het daar een totaal pakket van meerdere sport aanschaffen?
totaalpakket met meerdere sporten (volgend jaar iig darten, F1 en Bundesliga). Ga uit van 10-15 euro per maand, misschien eerste jaar een goedkopere introductiedeal.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2021 11:02:50 ]
pi_202431105
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:49 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Bron? Want dit soort insinuaties dragen niets bij.
Ziggo zelf. Er was gewoon een contract tussen Ziggo en Max. Erik van Haren berichtte daar laatst over dat dat contract ging aflopen. Erg handig natuurlijk, kunnen ze gelijk een belletje plegen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_202431119
Ja hallo Olav,

We kiezen iemand anders.

Groetjes,
ViaPlay.
pi_202431134
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja hallo Olav,

We kiezen iemand anders.

Groetjes,
ViaPlay.
Dat was een heel stuk netter geweest dan hoe ze het nu hebben gedaan. Ik had hem überhaupt gewoon uitgenodigd voor een gesprek, misschien had die je wel verrast en anders gewoon kunnen bellen met 'we gaan een andere richting op'.

Had je een hoop (toekomstig) gezeik mee kunnen voorkomen, tactisch is wat ze nu hebben gedaan gewoon zeer klungelig.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2021 11:05:24 ]
pi_202431171
Misschien hadden ze hem even moeten bellen, maar zou het voor Olav zelf nu echt heel boeiend zijn geweest als ze het hem persoonlijk verteld hadden i.p.v. dat hij het via de media hoort? De boodschap zelf verandert niet..

En waarschijnlijk had hij daarna op dezelfde manier gereageerd in de media als hij nu doet
pi_202431207
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:03 schreef dz5b604 het volgende:

[..]
Dat was een heel stuk netter geweest dan hoe ze het nu hebben gedaan. Ik had hem überhaupt gewoon uitgenodigd voor een gesprek, misschien had die je wel verrast en anders gewoon kunnen bellen met 'we gaan een andere richting op'.

Had je een hoop (toekomstig) gezeik mee kunnen voorkomen, tactisch is wat ze nu hebben gedaan gewoon zeer klungelig.
Het had weinig uitgemaakt.
pi_202431263
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:03 schreef dz5b604 het volgende:

[..]
Dat was een heel stuk netter geweest dan hoe ze het nu hebben gedaan. Ik had hem überhaupt gewoon uitgenodigd voor een gesprek, misschien had die je wel verrast en anders gewoon kunnen bellen met 'we gaan een andere richting op'.

Had je een hoop (toekomstig) gezeik mee kunnen voorkomen, tactisch is wat ze nu hebben gedaan gewoon zeer klungelig.
Maar jij verwacht dat Olav op een andere manier had gereageerd in de media als hij wel gebeld was? Dat geloof ik zelf niet namelijk. Misschien had hij het dan op een iets andere manier gebracht, maar de boodschap blijft hetzelfde: ze denken hem niet nodig te hebben..
pi_202431408
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Je moet niet zo arrogant gaan zitten doen, veel plezier met je Amber. En hier niet komen klagen als het straks tenenkrommend is.
Er werkt geen Amber bij Sky.
pi_202431429
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:10 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Maar jij verwacht dat Olav op een andere manier had gereageerd in de media als hij wel gebeld was? Dat geloof ik zelf niet namelijk. Misschien had hij het dan op een iets andere manier gebracht, maar de boodschap blijft hetzelfde: ze denken hem niet nodig te hebben..
Nee tuurlijk niet, maar nu heb je hem een (extra) stok gegeven om mee te slaan. Je moet als nieuwe streamingdienst ook wel de gunst van de kijker verdienen (zeker in NL waar het een nationale sport is om nieuwe tv zenders de vernieling in te helpen).
pi_202431534
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:05 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Alleen daarom al zou het fantastisch zijn als Hamilton dit jaar wint.
Dat is voor niemand leuk!
pi_202431535
Ach, allemaal een storm in een glas water.

Volkomen logisch dat ze Olav Mol en Jack Plooij afserveren.

We weten allemaal dat het een stel incompetente figuren zijn die veel te vol zijn van zichzelf, tot het walgelijke af.

De enige reden dat ze er nog zitten komt voort uit conservatieve en nostalgische gevoelens.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  FOK!fotograaf donderdag 2 december 2021 @ 11:31:19 #71
842 Zorro
Z
pi_202431691
Wat een onzin om Mol te moeten bellen.
Wie dat vindt denkt zeker ook dat toen bv de rechten van de Champions League van NOS naar Veronica gingen (of weet ik veel waarheen dat toen was) dat toen alle commentatoren werden gebeld van "Jongens, je gaat niet meer hoor!"
Hou toch op. Andere zender, andere invulling. Geen verantwoordelijkheid verschuldigd aan de vorige.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_202431753
quote:
6s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:31 schreef Zorro het volgende:
Wat een onzin om Mol te moeten bellen.
Wie dat vindt denkt zeker ook dat toen bv de rechten van de Champions League van NOS naar Veronica gingen (of weet ik veel waarheen dat toen was) dat toen alle commentatoren werden gebeld van "Jongens, je gaat niet meer hoor!"
Hou toch op. Andere zender, andere invulling. Geen verantwoordelijkheid verschuldigd aan de vorige.
Mooi voorbeeld van hoe calvinistisch Nederland nog steeds is, vooral niet denken dat 25 jaar commentator wat voorsteld....
pi_202431868
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:17 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Er werkt geen Amber bij Sky.
|:(
https://www.amberbrantsen(...)rmule-1-bij-viaplay/
pi_202431951
quote:
6s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:31 schreef Zorro het volgende:
Wat een onzin om Mol te moeten bellen.
Wie dat vindt denkt zeker ook dat toen bv de rechten van de Champions League van NOS naar Veronica gingen (of weet ik veel waarheen dat toen was) dat toen alle commentatoren werden gebeld van "Jongens, je gaat niet meer hoor!"
Hou toch op. Andere zender, andere invulling. Geen verantwoordelijkheid verschuldigd aan de vorige.
Hier is het wel degelijk wat anders.
Voetbal heeft verschillende commentatoren die wisselen over de jaren. Olav doet dit dus 30 jaar en is in NL synoniem met F1.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 11:47:39 #76
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202432020
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja hallo Olav,

We kiezen iemand anders.

Groetjes,
ViaPlay.
Dit was natuurlijk pas echt bizar geweest
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_202432025
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hier is het wel degelijk wat anders.
Voetbal heeft verschillende commentatoren die wisselen over de jaren. Olav doet dit dus 30 jaar en is in NL synoniem met F1.
Maar het is een nieuwe partij die in principe niks met het verleden te maken heeft.. het was anders geweest als Ziggo zelf verder was gegaan met iemand anders zonder Olav daarover te informeren.. maar Viaplay had en heeft niks met Olav Mol. Als je het doet, doe je het omdat het misschien netjes is. Maar daar heeft Olav zelf ook niks aan.
pi_202432073
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:05 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Alleen daarom al zou het fantastisch zijn als Hamilton dit jaar wint.
Dus ik ben niet de enige die mol dat niet gunt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_202432074
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:43 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Viaplay is geen Sky
Waar zeg ik dat?
  donderdag 2 december 2021 @ 11:58:37 #80
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_202432209
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:51 schreef vipergts het volgende:

[..]
Dus ik ben niet de enige die mol dat niet gunt.
Ik gun hem dat nog wel.
Kon Mol prima pruimen als commentator maar snap wel dat ze iets nieuws zoeken.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_202432234
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:01 schreef dz5b604 het volgende:

[..]
totaalpakket met meerdere sporten (volgend jaar iig darten, F1 en Bundesliga). Ga uit van 10-15 euro per maand, misschien eerste jaar een goedkopere introductiedeal.
In mijn geval kan ik dan beter TV PRO aanschaffen. Met die genoemde andere sporten heb ik niets.
Natuurlijk wacht ik eerst nog even af maar op dit moment lijkt ViaPlay mij niet te kunnen vangen.

Verder snap ik het Amber afBrandsen niet zo.
Ze is een serieus journalist en heeft zelfs het NOS journaal gepresenteerd en daar wordt je niet zomaar neergezet. En dan zal ze misschien geen technische kennis hebben maar ze is wel liefhebber en volgens mij al langer dan menigeen hier.

Ik zou zeggen geef haar een kans een F1 programma te hosten en dan eventueel verder met roeptoeteren. :P
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_202432267
Hopelijk komen ze (ook) met een voordelig f1only Abo. Voor de f1onlyfans :P
pi_202432275
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:51 schreef vipergts het volgende:

[..]
Dus ik ben niet de enige die mol dat niet gunt.
Of ik graag wil dat iemand wint of niet, laat ik normaal niet afhangen van de vraag of ik de commentator dat gun :o
pi_202432347
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:00 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:

[..]
Verder snap ik het Amber afBrandsen niet zo.
Ze is een serieus journalist en heeft zelfs het NOS journaal gepresenteerd en daar wordt je niet zomaar neergezet. En dan zal ze misschien geen technische kennis hebben maar ze is wel liefhebber en volgens mij al langer dan menigeen hier.
Als ik het goed heb is ze gaan kijken vanwege haar vriend, dus ben bang dat ze korter dan menigeen hier een liefhebber is.
pi_202432376
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:06 schreef dz5b604 het volgende:

[..]
Als ik het goed heb is ze gaan kijken vanwege haar vriend, dus ben bang dat ze korter dan menigeen hier een liefhebber is.
Oh zou kunnen, ik meen dat ze vroeger in het gezin al keek?
Maar wellicht heb ik het fout.

Dan nog zou ze het goed kunnen aanpakken en is dat gemiep op voorhand nergens voor nodig
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_202432408
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:07 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:

[..]
Oh zou kunnen, ik meen dat ze vroeger in het gezin al keek?
Maar wellicht heb ik het fout.

Dan nog zou ze het goed kunnen aanpakken en is dat gemiep op voorhand nergens voor nodig
Zou ook kunnen dit is hoe ik het in mijn hoofd had, maar geen idee waar dat vandaan komt ze zal er wel eens iets over gezegd hebben bij Ziggo of bij een podcast.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2021 12:09:22 ]
pi_202432440
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:02 schreef potjecreme het volgende:
Hopelijk komen ze (ook) met een voordelig f1only Abo. Voor de f1onlyfans :P
Was dit al langsgekomen? Heb niet meegelezen hier.

25% korting https://f1tv.formula1.com/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202432448
Een presentator hoeft in principe ook geen technische kennis te hebben, daarvoor heb je de mensen aan tafel. Dan moet je er alleen voor zorgen dat je de juiste vragen stelt en het gesprek doorloopt en niet meteen alles afkappen als het wel technisch wordt, zoals Kamphues vaak deed (en of dat ook z'n opdracht was of dat hij daar zelf voor koos, is een 2e)
pi_202432473
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:06 schreef dz5b604 het volgende:

[..]
Als ik het goed heb is ze gaan kijken vanwege haar vriend, dus ben bang dat ze korter dan menigeen hier een liefhebber is.
Ze is inhoudelijk beter dan Shelley sterk.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_202432491
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:02 schreef potjecreme het volgende:
Hopelijk komen ze (ook) met een voordelig f1only Abo. Voor de f1onlyfans :P
Met duizenden foto's en filmpjes van red bull PR God van paar jaar terug.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_202432582
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:09 schreef dz5b604 het volgende:

[..]
Zou ook kunnen dit is hoe ik het in mijn hoofd had, maar geen idee waar dat vandaan komt ze zal er wel eens iets over gezegd hebben bij Ziggo of bij een podcast.
Ze is de dochter van Carlo Brantsen, hoofdredacteur van CARROS magazine en hij doet al jaren de petrolheads Podcast. Auto's is haar met de paplepel ingegoten.

edit: excuus, het nichtje van Carlo Brantsen. 8)7

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2021 12:21:15 ]
pi_202432594
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:00 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:

[..]
In mijn geval kan ik dan beter TV PRO aanschaffen. Met die genoemde andere sporten heb ik niets.
Natuurlijk wacht ik eerst nog even af maar op dit moment lijkt ViaPlay mij niet te kunnen vangen.

Verder snap ik het Amber afBrandsen niet zo.
Ze is een serieus journalist en heeft zelfs het NOS journaal gepresenteerd en daar wordt je niet zomaar neergezet. En dan zal ze misschien geen technische kennis hebben maar ze is wel liefhebber en volgens mij al langer dan menigeen hier.

Ik zou zeggen geef haar een kans een F1 programma te hosten en dan eventueel verder met roeptoeteren. :P
Ik keek dit jaar vaker via Oostenrijk (orf en Red Bull tv) dan via Ziggo. Meer duiding en minder polonaise voor en na de race. Als de Vpn haperde dan alsnog Ziggo maar dan zonder polonaise voor en nabeschouwing. Ik wacht op wat er komen gaat. Enige streaming abonnement dat ik nu heb is voor het WK rally, dus als het qua prijs niet richting 50 euro (pannekoek) gaat dan proberen we het gewoon. Hooivorken en fakkels kunnen altijd nog uit de kist worden gehaald :)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_202432678
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]
In elk geval mooi dat hij toen nog commentator was, daarom hoop ik ook echt enorm dat Verstappen dit jaar de titel pakt. Het is Mol echt gigantisch gegund om zo'n historisch succes mee te maken en er één keer verslag van te mogen doen..
Ik gun Olav helemaal niks.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202432680
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:02 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Of ik graag wil dat iemand wint of niet, laat ik normaal niet afhangen van de vraag of ik de commentator dat gun :o
Ik heb ook liever dat Verstappen wint omdat hij de prestaties levert om te winnen. Maar ik stel me met afgrijzen Olav zijn reactie voor. Het is nooit leuk of spontaan op mij komt hij altijd over of Max alles aan hem te danken heeft. Het hele popi jopie gedrag komt op mij over als kijk mij nu eens.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_202432689
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Moet men een examen afleggen dan?
Klapjosti
Barney.gif
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 2 december 2021 @ 12:26:48 #96
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_202432708
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:25 schreef vipergts het volgende:
Het hele popi jopie gedrag komt op mij over als kijk mij nu eens.
Daar heeft niet alleen Olav last van; maar ook dat heel Lewis dit , Max dat... alsof het dikke maatjes zijn komt me aardig de neus uit.
  donderdag 2 december 2021 @ 12:27:47 #97
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_202432718
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:19 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Ze is de dochter van Carlo Brantsen, hoofdredacteur van CARROS magazine en hij doet al jaren de petrolheads Podcast. Auto's is haar met de paplepel ingegoten.

edit: excuus, het nichtje van Carlo Brantsen. 8)7
Die Carlo kunnen ze in ieder geval beter ook met pensioen sturen.
Heb die vent nog nooit iets fatsoenlijks horen zeggen over elektrische auto’s.
Jack Plooij overigens ook niet maar goed die stopt er ook mee:

https://www.f1maximaal.nl(...)QDLX4WLtTzpbp51R-iSs
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 2 december 2021 @ 12:29:20 #98
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_202432736
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:27 schreef nils7 het volgende:
Heb die vent nog nooit iets fatsoenlijks horen zeggen over elektrische auto’s.
Is ook logisch als je jezelf 'petrolhead' noemt.
past blijkbaar niet in z'n dinosapstraatje.
pi_202432774
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:25 schreef superniger het volgende:

[..]
Ik gun Olav helemaal niks.
ik gun het mijzelf wel.
pi_202432871
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Waar zeg ik dat?
Ben je hier nou een act aan het opvoeren of zo? Je snapt volgens mij heel goed wat ik bedoel.
  donderdag 2 december 2021 @ 12:54:01 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_202433131
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:11 schreef 3rr0r het volgende:

Was dit al langsgekomen? Heb niet meegelezen hier.

25% korting https://f1tv.formula1.com/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gekoppeld aan mijn Zuggo Sport totaal abo. Dus gratis.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')