Ik wacht dan altijd even en net op het moment dat ik denk 'ik doe het zelf wel' is er dan al een ander topic open.quote:
Alle gelovig opgevoede marketingstudenten in Rotterdam juichen nu hard.quote:
Ik was groot voorstander van zijn komst maar hij is geen schim meer van de oude Jankabas.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
Wanneer komt Jankabas tot leven eigenlijk?
Van mij mag Feyenoord verliezen ouwe reus.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:30 schreef KingRoland het volgende:
Al hoop ik een klein beetje voor vriend @:maxi-mus (ondanks zijn haat richting Aziaten) dat Feyenoord niet verliest.
Nog 2 weken tot dart. Fix je shit.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:31 schreef Coco het volgende:
Tering wat is fok weer mokertraag.
@:zipportal
Het draait alleen nooitquote:Op woensdag 1 december 2021 20:29 schreef maxi-mus het volgende:
Is Burgzorg nu Kerk weg is de grootste 'als het draait' voetballer van de Eredivisie?
Warmer wordt het niet Rolandquote:Op woensdag 1 december 2021 20:32 schreef KingRoland het volgende:
Tijdje geleden dat ik in DRT was.
Is dat een warm bad, ja?
DRT is de baken van hoop.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:32 schreef KingRoland het volgende:
Is dat een warm bad, ja?
Dikjequote:
Klukkluk's Clan had er geen moeite mee.quote:
warm bad <----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------> koud badquote:Op woensdag 1 december 2021 20:32 schreef KingRoland het volgende:
Is dat een warm bad, ja?
Er was laatst nog een zeldzame, sympathieke COR-ochtend.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:35 schreef Coco het volgende:
[..]
warm bad <----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------> koud bad
DRT -- VBL-- ESF-------- BNW---------------------------------------------------- F1------ NWS------ POL---------------------------COR
Je hebt het dan ook erg druk.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:36 schreef El-Stinho het volgende:
Het is totaal langs me heen gegaan dat Feyenoord v sc Heerenveen al is afgewerkt.
Ik sla dit even op.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:35 schreef Coco het volgende:
[..]
warm bad <----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------> koud bad
DRT -- VBL-- ESF-------- BNW---------------------------------------------------- F1------ NWS------ POL---------------------------COR
Winnen denk ik sowieso niet maar dit is wel typisch zo'n potje dat het publiek net wat extra helpt.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:37 schreef Tagliano het volgende:
Dit gaat Heracles NIET winnen
U las het hier voor het eerst
Ja.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
Wie is eigenlijk de back-up van Malacia, Hendriks? @:slobeend
Ik vind het ontzettend rommelig, ook door de vele onderbrekingen.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja.
Zo slecht vind ik Feyenoord niet spelen eigenlijk.
Donderspeech Slot in de rust.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:37 schreef Tagliano het volgende:
Dit gaat Heracles NIET winnen
U las het hier voor het eerst
Waarom speelt Mes niet?quote:Op woensdag 1 december 2021 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had sowieso Pildaursen er toch maar ingegooid. En Dessers gaat nog scoren.
Laatste duels voor de winterstop: Groningen-uit, Twente-uit (beker), Klassieker, Heerenveen-uit.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
Puntverlies zou mooi zijn.
Kakkerlakked.
Je zou bijna gaan denken dat Feyenoord meer uitwedstrijden speelt dan de rest!quote:Op woensdag 1 december 2021 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laatste duels voor de winterstop: Groningen-uit, Twente-uit (beker), Klassieker, Heerenveen-uit.
Ajax 5/6 thuis zag ik, erg mooi.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laatste duels voor de winterstop: Groningen-uit, Twente-uit (beker), Klassieker, Heerenveen-uit.
Willem II, Sporting, de sekte, Barendrecht en Fortuna, priem.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax 5/6 thuis zag ik, erg mooi.
RKC en NEC uit voor PSVquote:Op woensdag 1 december 2021 20:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat Feyenoord meer uitwedstrijden speelt dan de rest!
Pieter fileerde in zijn spelers van het weekend item AZ.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Willem II, Sporting, de sekte, Barendrecht en Fortuna, priem.
Dit kijk ik voor het slapen wel even terug dan. Pascal Jansen neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pieter fileerde in zijn spelers van het weekend item AZ.
Welkom bij de club.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:48 schreef Slobeend het volgende:
Gevoelsmatig is Heracles vaak een angstgegner van Feyenoord.
https://feyenoord.support(...)itie/Heracles-Almeloquote:Op woensdag 1 december 2021 20:48 schreef Slobeend het volgende:
Gevoel bedrijf je maar in de politiek.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:48 schreef Slobeend het volgende:
Het Feyenoord topic vindt het donkerrood.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa lijkt mij eerder op 'je kan hem geven'
Dit was geen rood.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het Feyenoord topic vindt het donkerrood.
@Zipportal gifjequote:Op woensdag 1 december 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Zolderkamerautist is ziedend.
Hopelijk kan Bilbao wat uitrichtenquote:Op woensdag 1 december 2021 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
Op naar Real Madrid v Athletic Club.
quote:Op woensdag 1 december 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Zolderkamerautist is ziedend.
Zitten geen doelpunten in dit team. Marcelino kan hoog of laag springen, ze creëren voldoende, maar er zijn geen erkende doelpuntenmakers.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hopelijk kan Bilbao wat uitrichten
Dat doelsaldo ook. Minder tegen dan Real en maar 13 voor.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zitten geen doelpunten in dit team. Marcelino kan hoog of laag springen, ze creëren voldoende, maar er zijn geen erkende doelpuntenmakers.
Zou een 0-0/1-1 al heel wat vinden.
Feyenoord gaat dit simpel winnen joh.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:00 schreef KingRoland het volgende:
Even serieus
Als Heracles dit wint krijgen we rellen in Rotterdam en het Feyenoord topic staat dan in brand
Ga maar anime kijken.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:00 schreef KingRoland het volgende:
Even serieus
Als Heracles dit wint krijgen we rellen in Rotterdam en het Feyenoord topic staat dan in brand
Klaas?quote:Op woensdag 1 december 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En 10 anderen ja. Die bal is al lang weg en het is vol op zijn enkel. Nijhuis is de enige die voor dit soort dingen geel geeft. Prima, maar als je dan toch die VAR hebt, gebruik hem dan ook consequent.quote:
Iets anders, als je zo debiel gaat doen aan dat scherm moet je ook een grote jongen zijn en hem goedkeuren.quote:
Het Fok OMT heeft besloten.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gestemd op 'geen geldige goal en rood'.
Ik ook!quote:Op woensdag 1 december 2021 21:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gestemd op 'geen geldige goal en rood'.
snavelquote:Op woensdag 1 december 2021 21:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dit is niet het ubereats ligue 1 topic
Feyenoord ook niet.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
Heracles is echt schandalig slecht.
Hier kon Ajax niet van winnen.
Zelfs PSV won.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
Heracles is echt schandalig slecht.
Hier kon Ajax niet van winnen.
Schaats in het vetquote:Op woensdag 1 december 2021 21:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Begin maar alvast met in de boter te leggen dan.
AZ en over hypete spelers, name a better duo.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
Alireza kan er echt geen pepernoot van is de conclusie van vanavond.
Ajax en over hypete spelers.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
AZ en over hypete spelers, name a better duo.
Denswil, Fisher, Anderssen, Ebecilio, Ozbilic, De Ligt, Frenkie, Vd Beek, Klaassen, Gravenberch, Vd Wiel, Tete, Van Rhijn,Timber, Rensh....quote:
quote:Op woensdag 1 december 2021 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
Alireza kan er echt geen pepernoot van is de conclusie van vanavond.
HAHAquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:16 schreef Caland het volgende:
Alireza op 70%
Als die straks op 100 zit is die zowaar beter dan de slang.
Ja vreemd genoeg haalde hij aan het begin van het seizoen (toen hij niet fit was) echt een uitstekend rendement. Inmiddels staat zijn tweelingbroer erin.quote:
Ik had er ook veel meer van verwacht hoor, daar niet van.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja vreemd genoeg haalde hij aan het begin van het seizoen (toen hij niet fit was) echt een uitstekend rendement. Inmiddels staat zijn tweelingbroer erin.
Die worden hier gewoon netjes met de hand gepoetst elke week.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
Wel eerst je schoen in de wasmachine doen.
@:maxi-mus
quote:Op woensdag 1 december 2021 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die worden hier gewoon netjes met de hand gepoetst elke week.
Ik heb behalve noodzakelijke zwarte schoenen voor presentatie etc eigenlijk alleen maar sneakers.quote:
Jij mag dat nog, boomers met sneakers is geen gezicht.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb behalve noodzakelijke zwarte schoenen voor presentatie etc eigenlijk alleen maar sneakers.
Ik begin ook zo langzamerhand mijn blinde geloof in Dailey kwijt te raken ja.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het Nederlands elftal heeft een groot probleem (op linksback).
quote:Op woensdag 1 december 2021 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begin ook zo langzamerhand mijn blinde beloof in Dailey kwijt te raken ja.
Ik ben tegen racismequote:Op woensdag 1 december 2021 21:31 schreef Coco het volgende:
Even een kijkje genomen in het Feyenoord topic.
Er heerst enige agitatie omtrent speler Malacia
Wie?quote:Op woensdag 1 december 2021 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begin ook zo langzamerhand mijn blinde geloof in Dailey kwijt te raken ja.
Toch is er niets betersquote:Op woensdag 1 december 2021 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begin ook zo langzamerhand mijn blinde geloof in Dailey kwijt te raken ja.
Wijndal is wel weer beter bezig maar dat vind ik eigenlijk ook geen NL elftal speler, het waren maar een paar potjes maar die zakte ook door het ijs in NL.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch is er niets betersAl zie ik AZ nauwelijks spelen.
Zijn er nog echte AZ volgers hier?quote:Op woensdag 1 december 2021 21:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch is er niets betersAl zie ik AZ nauwelijks spelen.
Bakboord was ook wel heel stoer aan het doen omdat hij een duelletje won.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
Haha Guus gaat zijn gram even halen bij een 2-1 tegen Heracles.
Ruud tegen Andorra vibes.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
Haha Guus gaat zijn gram even halen bij een 2-1 tegen Heracles.
Daar moet je boven staan als Feyenoorder.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Bakboord was ook wel heel stoer aan het doen omdat hij een duelletje won.
Guus Til kan die Afrikaantjes wel kort houden hoor, deden zijn ouders vroeger ook.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar moet je boven staan als Feyenoorder.
Feyenoord is inmiddels een meester in het spelen van dit soort wedstrijden.quote:
Aldus @de_boswachter die bij de scapino shopt.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mannen met dit soort schoenen verdienen een castratie.
Nooit geweestquote:Op woensdag 1 december 2021 22:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aldus @:de_boswachter die bij de scapino shopt.
Dit soort schoenen koop je juist bij de scapino.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aldus @:de_boswachter die bij de scapino shopt.
Ik volg de uitslagen ja. Van wat ik hoor doe ik er goed aan om niet iedere wedstrijd meer te kijken.quote:
Mwoah. Feyenoord speelt eigenlijk zelden slecht, maar maakt het zichzelf vooral heel moeilijk door de kansen niet af te maken. Vandaag was het overigens wel heel matig, maar ook dan heb je zoveel kansen nodig.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord is inmiddels een meester in het spelen van dit soort wedstrijden.
Slecht spelen, toch winnen. Het is een kwaliteit waar Ajax bijvoorbeeld nog veel van kan leren.
Henk die denkt te kunnen voetballen in de ArenA.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nummer 1 een (veel) beter doelsaldo dan de nummer 2 en 3 samen. (lol)
Dan staan ze precies gelijk met een wedstrijd minder, alsnog bijzonder.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Henk die denkt te kunnen voetballen in de ArenA.
Zo kan ik het ook.
Henk is een leuke rubriek.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook.
Henkie staat wel lekker 5e in de Eredivisie. Mickey Mouse genot.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook.
wat een geweldige wedstrijdquote:
Valt wel mee.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan staan ze precies gelijk met een wedstrijd minder, alsnog bijzonder.
Is je Berghuis shirt al eens binnen trouwens?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja. Dan weet je dat. Het gaat om punten.
Wil je die nog hebben dan? Niemand die zich aanbiedt.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is je Berghuis shirt al eens binnen trouwens?
Ja graag, belofte maakt schuld.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil je die nog hebben dan? Niemand die zich aanbiedt.
Management Bas Nijhuisquote:Op woensdag 1 december 2021 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Prima. Stuur maar per dm waar die heen mag.
Doen we dat! 👍quote:Op woensdag 1 december 2021 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Management Bas Nijhuis
Office:
Impackt Bookings & Events
Langestraat 5
7491 AA Delden
E-mail: info@impackt.nl
Mobile: +31 (0)6 20 18 43 39
Bookings: info@impackt.nl
Media & press: chantal@impackt.nl
Bas Nijhuis is te boeken bij ieder boekingskantoor in Nederland.
Hoe komen we weer van jou af?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat een geweldige wedstrijd
en wat ik me weer dood geergerd aan toorstra en linssen
verschrikkelijk
ik vraag me iedere keer af sinds 2017 hoe komen we in godsnaam van toornstra af....
Goh.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Management Bas Nijhuis
Office:
Langestraat 5
7491 AA Delden
Ook van die kleintjes? @Calandquote:Op woensdag 1 december 2021 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bas gaat nog naar de opening van een envelop.
Hey wat leuk, Karl Noten kun je ook boeken als spreker via dit kantoor. Wellicht leuk voor de plaatselijke scouting vereniging of jeugdkoor (@KingRoland).quote:Op woensdag 1 december 2021 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Management Bas Nijhuis
Office:
Langestraat 5
7491 AA Delden
Wat kraamt ie weer een onzin uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel eens een zak een wedstrijd zien analyseren.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Mario Been heeft nog nooit een zak geld zien scoren. Hoe verzint hij toch altijd weer dit soort geniale opmerkingen
Uitgezakt voornamelijk.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een zak een wedstrijd zien analyseren.
Ik nog een half uurtje, ga Ajax bij 'vrienden' kijken.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk tot ik geen zin meer heb dus ze kunnen die aftrap maar beter snel nemen
*Scheenbeschermer.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Sporten is gezond op een briefje in de onderbroek.
Ik moet elke keer weer lachen om het feit dat mensen dachten dat AZ Feyenoord voorbij was (op alle fronten) omdat Sam Beukema voor AZ koos en dat ze niet begrepen dat mensen van AZ naar Feyenoord wilden.quote:
Ik heb zo'n gevoel dat Ajax er zin in heeft, Willem 2 kan er niets van en Grim gaat zich niet ingraven.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:59 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Ajax - Willem II
@:Lenny_Leonard
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
AZ moet Room halen. @Calandquote:Op donderdag 2 december 2021 18:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
AZ kan wel een Joodse keeper gebruiken.
Ik las vandaag weer een artikel over Beukema mania in Alkmaar.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet elke keer weer lachen om het feit dat mensen dachten dat AZ Feyenoord voorbij was (op alle fronten) omdat Sam Beukema voor AZ koos en dat ze niet begrepen dat mensen van AZ naar Feyenoord wilden.
4-0quote:Op donderdag 2 december 2021 18:59 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
6-0quote:Op donderdag 2 december 2021 18:59 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Het is een soort cultfiguur omdat hij er steeds in kwam als spits. Tja.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las vandaag weer een artikel over Beukema mania in Alkmaar.
Er zitten daar doorgaans 18 man op de tribune.
Willem 2 mist een type Petrovic.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:shreyas heb jij er vertrouwen in?
Willem II is wel bezig met een lekkere reeks.
Ah oke, ben je dan al cult ja.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een soort cultfiguur omdat hij er steeds in kwam als spits. Tja.
Alsjeblieft niet. Wij missen vooral mensen die kunnen voetballen.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Willem 2 mist een type Petrovic.
Missen ze Heerkens?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Laatste 5 wedstrijden verloren.
Van de laatste 8: 6 verloren, 2 gelijk.
Dit kan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |