Met dank aan het snelle, doortastende optreden van Hugo en zijn raadgevers. Zelfs van Dissel zegt nu dat ze eerder hadden moeten boosteren.quote:
antwoord ?quote:
Communisten in het Westen bestaan niet.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je weet dat er ook nog communisten in die partij zitten?
Die conservatieve kant is nog steeds fascistisch tegen mensen met een migratieachtergrond en vrouwen met rechten.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:52 schreef Bredemug het volgende:
Wel mooi hoe europa steeds meer richting fascisme aan het drijven is terwijl het oosten langzaam aan het veranderen is in het nieuwe europa.
Eens kijken hoe lang het duurt tot je volledige vaccinatie + booster ook niet meer geldig is.
Beetje arrogant mannekequote:Op woensdag 1 december 2021 21:16 schreef Evenstar het volgende:
Gaat echt hard tegen hard vandaag
Agema: Ik ben geen wetenschapper, maar ...
Rutte: Ja, dat merk ik
Hij lacht zich de tieten!quote:Op woensdag 1 december 2021 21:16 schreef Evenstar het volgende:
Dit is echt spot on beschrijvingquote:Op woensdag 1 december 2021 21:14 schreef mazaru het volgende:
Omtzigt spreekt alsof hij op 33 toeren wordt afgespeeld.
hij ook niet......dat merken we al bijna 2 jaarquote:Op woensdag 1 december 2021 21:16 schreef Evenstar het volgende:
Ah kom op. Je kan beleid kut vinden etc, maar hier zit Agema gewoon dom te lullen en Rutte heeft weer groot gelijk.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:17 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hij ook niet......dat merken we al bijna 2 jaar
ha ha ha ha
van dissel liep dom te lullen...........juistquote:Op woensdag 1 december 2021 21:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ah kom op. Je kan beleid kut vinden etc, maar hier zit Agema gewoon dom te lullen en Rutte heeft weer groot gelijk.
Echt een misselijk mens.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:20 schreef Evenstar het volgende:
Rutte heeft hier gewoon gelijk. Je kan met alleen mondkapjes dragen (verplichten) echt niet van 25.000 naar 12.500 besmettingen gaan.
Agema loopt ook gewoon steeds weg en luistert gewoon niet.
Soms vind ik Agema echt goed, maar vandaag zit ze de hele dag al dom te bitchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |