Tuurlijk niet. En zeker niet op de manier waarop de gemiddelde mondkapjesdrager met het mondkapje omgaatquote:Op woensdag 1 december 2021 21:20 schreef Evenstar het volgende:
Rutte heeft hier gewoon gelijk. Je kan met alleen mondkapjes dragen (verplichten) echt niet van 25.000 naar 12.500 besmettingen gaan.
Agema loopt ook gewoon steeds weg en luistert gewoon niet.
Voorzitter, grijp eens in..quote:Op woensdag 1 december 2021 21:16 schreef Evenstar het volgende:
Gaat echt hard tegen hard vandaag
Agema: Ik ben geen wetenschapper, maar ...
Rutte: Ja, dat merk ik
laatst ging ze ook keihard af bij OP1. Je zou bijna denken dat ze het bewust doet. PVV is naar mijn idee dan ook gecontroleerde oppositie daar Wilders vroeger de mentor was van Rutte, ex VVD'er is en ze beiden nog goed met elkaar overweg kunnen (buiten de camera's)quote:Op woensdag 1 december 2021 21:20 schreef Evenstar het volgende:
Rutte heeft hier gewoon gelijk. Je kan met alleen mondkapjes dragen (verplichten) echt niet van 25.000 naar 12.500 besmettingen gaan.
Agema loopt ook gewoon steeds weg en luistert gewoon niet.
Soms vind ik Agema echt goed, maar vandaag zit ze de hele dag al dom te bitchen.
Agemat zichzelf bewust voor schut on Rutte een plezier te doen?quote:Op woensdag 1 december 2021 21:23 schreef Derrazi het volgende:
[..]
laatst ging ze ook keihard af bij OP1. Je zou bijna denken dat ze het bewust doet. PVV is naar mijn idee dan ook gecontroleerde oppositie daar Wilders vroeger de mentor was van Rutte, ex VVD'er is en ze beiden nog goed met elkaar overweg kunnen (buiten de camera's)
Rutte is vastgelopen en blijft bij 1.8m van weken terug lijkt het. Hugo gebruikt wel vaker 1.3m in ieder geval.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:24 schreef Vallon het volgende:
TK debat: Er worden rare getallen gebruikt, Rutte zegt dat er 1.8miljoen ongevaccineerden zijn...... wat imo sws niet klopt, dat zijn er hooguit 1.3 Miljoen.
een deel daarvan heeft infectie gehad, is immunogecompromitteerd en/of niet zo geregistreerd.
Rutte legt ook niet uit dat veel besmette personen zijn gevaccineerd en de cijfers opstuwen.
Er zijn 17475415 inwoners waarvan inmiddels 13253675 gevaccineerd, met wat dan rest 4221740 anderen.
Daarvan zijn 2915824 kinderen onder de 12 waarmee dan 1305916 ongevaccineerden zou zijn (1.3 Miljoen).
bron: CBS jongeren+bevolking, RIVM vaccinatie
De PVV schijnt erom bekend te staan met de VVD mee te waaien als dit nodig is. Het is een soort VVD 2.0.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Agemat zichzelf bewust voor schut on Rutte een plezier te doen?
Bijzondere theorie...
quote:Op woensdag 1 december 2021 21:33 schreef Predator40 het volgende:
"wij hebben op tijd maatregelen genomen"..............![]()
Agema is echt goed op zorg maar geen partij als het gaat om discussie en vliegen afvangen. Ze is niet ins taat om de zaak los te zien van het onderwerp.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:23 schreef Derrazi het volgende:
[..]
laatst ging ze ook keihard af bij OP1. Je zou bijna denken dat ze het bewust doet. PVV is naar mijn idee dan ook gecontroleerde oppositie daar Wilders vroeger de mentor was van Rutte, ex VVD'er is en ze beiden nog goed met elkaar overweg kunnen (buiten de camera's)
Beide zijn rechtse partijen, uiteraard zullen er raakvlakken zijn.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:33 schreef Derrazi het volgende:
[..]
De PVV schijnt erom bekend te staan met de VVD mee te waaien als dit nodig is. Het is een soort VVD 2.0.
Dit soort debatten worden tot in de puntjes voorbereid door fractiemedewerkers en spindoctors die vaak naar polls kijken. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat iemand bij de PVV niet erop heeft gewezen bij Agema dit niet te doen.
Ja, en als ze de wetenschappers niet volgen dan krijgen ze daar weer gezeur over.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:39 schreef Predator40 het volgende:
kunnen mark en hugo niet eens ZELF logisch nadenken over de situatie ?
zijn het een stel kleine kleuters waarbij het handje nog vast moet gehouden worden door het OMT en de gezondsheidsraad ?
ze schuiven het gewoon altijd af....ze zijn nooit zelf schuldig
Dat vind ik eigenlijk niet. Als september het RIVM komt met een plan en je weet dat het gaat komen ga je niet alle GGD’s afschalen. Dan ga je niet alle maatregelen afschalen, etc.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:38 schreef Evenstar het volgende:
Probleem ligt niet bij Mark en Hugo, probleem ligt bij het OMT, het RIVM en de Gezondheidsraad. Rutten en Hugo kunnen in principe niks aan doen dat zij verkeerde of te late informatie krijgen. Als ze niet leunen op informatie van wetenschappers krijgen ze ook weer gezeik.
Als Gezondheidsraad eerst zeg "niet nodig" dan kan je het Rutte niet kwalijk nemen.
Echt een verschrikking ja. Arib was beter.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:41 schreef Evenstar het volgende:
Kunnen wij aub. de oude voorzitter weer terughalen ofzo ...
Kijk al jaren naar debatten, maar nog nooit zo'n chaotische en slechte voorzitter meegemaakt.
Arib of Bosma, komt u maarquote:Op woensdag 1 december 2021 21:41 schreef Evenstar het volgende:
Kunnen wij aub. de oude voorzitter weer terughalen ofzo ...
Kijk al jaren naar debatten, maar nog nooit zo'n chaotische en slechte voorzitter meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |