Dus in theorie kan je een chip in mensen plaatsen als het kan voorkomen dat het anderen in gevaar brengt.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:36 schreef Tarado het volgende:
Recht op lichamelijke integriteit niet absoluut
Een veelgehoord argument van mensen die zich niet willen laten vaccineren is het recht op lichamelijke integriteit. Dat recht is in tegenstelling tot het recht op leven geen absoluut recht, zegt emeritus hoogleraar ethiek Govert den Hartogh van de Universiteit van Amsterdam.
[..]
Zei ik ook inderdaad.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gewoon met een piepstem zelf ja zeggen
https://www.nelsonmandela(...)cam-doing-the-roundsquote:
ik heb het niet verzonnen maar vond dit wel grappig want het het recht op lichamelijke integriteit wordt te pas en vooral te onpas gebruikt blijkbaarquote:Op woensdag 1 december 2021 15:41 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Recht op abortus en anti-conceptie verbieden want vergrijzing en verplicht groen rijden want klimaat.
Het verschil is dat je voorafgaand aan het af moeten staan van je lichamelijke integriteit in de meeste gevallen een misdrijf gepleegd hebt.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het niet verzonnen maar vond dit wel grappig want het het recht op lichamelijke integriteit wordt te pas en vooral te onpas gebruikt blijkbaar
Heel leuk die EU, maar als het echt ergens om gaat is het gewoon ieder land individueel voor zich. Dat merk ik in mijn werk ook altijd (belastingen).quote:Op woensdag 1 december 2021 15:12 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het zou bijzonder fijn zijn als ze even 1 afspraak maken die niet elk land eenzijdig kan aanpassen, maar dat is denk ik teveel gevraagd.
Wij kunnen zorgvuldig in de auto buiten het sportpark wachten terwijl onze bloedjes na het avondeten toch nog naar voetbaltraining mogen.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:47 schreef DonDruiper het volgende:
Dus kinderen langer laten sporten is het wisselgeld?
En volwassenen kunnen de tering krijgen?
Over 2 weken zitten de scholen toch dicht, dan hebben ze toch voldoende tijd om te sporten tot 17uquote:Op woensdag 1 december 2021 15:47 schreef DonDruiper het volgende:
Bosmagod.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:50 schreef chratnox het volgende:
Als je dat landbouwdebat zo ziet en kijkt naar de manier waarop Bosma zelfs zijn eigen partijgenoten aanspreekt zou die man wel een verademing zijn als voorzitter.
Als Hugo een beetje geld stort.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hebben ze nu al weer een storing bij de GGD? Wanneer gaan ze daar nu eens met fatsoenlijke servers werken.
https://www.gelderlander.(...)er-sporten~aa5ce960/quote:CDA-Kamerlid Joba van den Berg vraagt of kinderen en jongeren tot 21 jaar alsnog ‘iets langer’ kunnen sporten na 17.00 uur. ,,Ik krijg hier veel vragen over”, meldt Van den Berg. Een nieuw tijdstip wil ze niet noemen. Het kabinet moet eerst aangeven of en hoeveel ruimte er is.
Ik krijg sterk het gevoel dat dit soort zaken met opzet door een coalitiepartij ingebracht worden, zodat het een afleiding van de daadwerkelijke problemen geeft.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:54 schreef Confetti het volgende:
De infantiele Kamer heeft weer nieuw wisselgeld gevonden.
[..]
https://www.gelderlander.(...)er-sporten~aa5ce960/
Wat een stelletje marionetten van de regering zijn het toch.
Kon hij haar stem dan niet na doen? Zo heel hoog: jaaa!quote:Op woensdag 1 december 2021 15:37 schreef -0- het volgende:
[..]
Mijn vader wilde de afspraak maken voor mijn oma. Op het moment van bellen was hij echter niet bij mijn oma, dus kon hij geen afspraak maken want om telefonisch een afspraak te kunnen maken moest zij zelf aanwezig zijn en een keer JA zeggen op een vraag.
Online was het dan wel mogelijk om een afspraak te maken, daar hoefde ze er niet fysiek bij te zijn.!
Zoals altijd.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:47 schreef DonDruiper het volgende:
Of gewoon zeggen: "Ik ben heel verkouden - geen corona - , dus "jaaaa"quote:Op woensdag 1 december 2021 15:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kon hij haar stem dan niet na doen? Zo heel hoog: jaaa!
quote:Op woensdag 1 december 2021 15:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik krijg sterk het gevoel dat dit soort zaken met opzet door een coalitiepartij ingebracht worden, zodat het een afleiding van de daadwerkelijke problemen geeft.
EU Godenquote:
Het begint nogal een patroon te worden, ja.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik krijg sterk het gevoel dat dit soort zaken met opzet door een coalitiepartij ingebracht worden, zodat het een afleiding van de daadwerkelijke problemen geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |