schijnt van wel, toen ik voor de 2e ging was er een vrouw die ze al op een bed legden voor de prikquote:Op woensdag 1 december 2021 15:09 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Maar is dat echt nodig? Is er echt iemand flauwgevallen na de coronaprik?
Ik ben in ieder geval blij dat ik niet in zijn mooie schoentjes sta. Je kunt nooit iedereen tevreden maken met welke maatregel of gebrek aan maatregel dan ook.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij doet wel veel fout inderdaad al heb ik niet de illusie dat een Hugo2.0 het beter zou doen, dat kan alleen als je iemand echt een mandaat geeft
Als het bij de eerste én tweede keer goed is gegaan, acht ik de kans dat het bij de derde keer ook goed gaat wel grootquote:Op woensdag 1 december 2021 15:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is alleen voor paar groepen echt nodig. Rest wat voor de zorgvuldigheid, uhmmm, nee, voor de show. Omdat het nieuw was en zo gevoelig lag. Maar nodig, neh
Met een geldigheid van 7 maanden, zoals het nu werkt in Frankrijk, moet je dan wel tactisch je boostermoment kiezen.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:10 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik zou 1 booster nog wel accepteren, al is het maar om reizen binnen de EU nog mogelijk te maken, maar dan is het wel klaar.
Omdat ze gewoon maar wat aan het doen zijn en het nu meer gaat om maar te doen alsof ze punten binnen aan het halen zijn dan naar echt kijken wat wel en niet helpt en wat de verdere gevolgen zijn.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom nu weer alleen jongeren. Sporten is voor iedereen belangrijk en gezond.
Medelijden hoeven we in ieder geval niet te hebben met hem, hij geniet er volop vanquote:Op woensdag 1 december 2021 15:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat ik niet in zijn mooie schoentjes sta. Je kunt nooit iedereen tevreden maken met welke maatregel of gebrek aan maatregel dan ook.
Het boeit je vrij weinig of het goed gedaan wordt he?quote:Op woensdag 1 december 2021 15:10 schreef Mondkapje het volgende:
Als je een een aantal verpleegkundigen goed beloond voor drie dagen prikken zetten, en dan met een bepaald tempo, niet 1 per half uur, dan is de klus zo geklaard. Een kwartier stilzitten daarna kan evengoed nog wel.
Zou het? Ik vind hem in een rap tempo een oud hoofd krijgenquote:Op woensdag 1 december 2021 15:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Medelijden hoeven we in ieder geval niet te hebben met hem, hij geniet er volop van
Gebeurt wel, 90% is van de zenuwen/angst, maar zitten ook wel wat bijwerkingen enzo bij. Of verkeerd prikken, in de zenuw ofzo. Dat is nasty maar kan gebeuren met zoveel mensenquote:Op woensdag 1 december 2021 15:09 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Maar is dat echt nodig? Is er echt iemand flauwgevallen na de coronaprik?
Het zou bijzonder fijn zijn als ze even 1 afspraak maken die niet elk land eenzijdig kan aanpassen, maar dat is denk ik teveel gevraagd.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Met een geldigheid van 7 maanden, zoals het nu werkt in Frankrijk, moet je dan wel tactisch je boostermoment kiezen.
Punt is alleen dat je er nu eigenlijk al vanuit kunt gaan dat je zeven of negen maanden na die booster weer een nieuwe nodig zal hebben om te mogen reizen. Sommige mensen lijken te denken dat het zal stoppen na de derde booster - een kans die ik vrij klein acht.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:10 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik zou 1 booster nog wel accepteren, al is het maar om reizen binnen de EU nog mogelijk te maken, maar dan is het wel klaar.
Nee daar ben ik zonet van teruggekomen. Maar het moet veel efficienter kunnen dan hoe het ging met de coronaprik.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het boeit je vrij weinig of het goed gedaan wordt he?
Als het maar met een mitrailleurtempo gaat, ook buurvrouw Bep mag gewoon prikjes zetten...
Ik denk dat de meeste mensen niet boos zijn omdat hij het fout doet, maar dat mensen boos zijn omdat er ogenschijnlijk geen voortgang is. Tegelijkertijd zien mensen hun eigen kansen om nog ergens heen te gaan in duigen vallen omdat de landen om ons heen eisen gaan stellen waar wij nu niet aan kunnen voldoen omdat het te traag gaat.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het maakt echt niet uit wat Hugo doet. Linksom, rechtsom, rechtdoor, achteruit, hij doet het sowieso hartstikke fout.
Exactquote:Op woensdag 1 december 2021 15:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als het bij de eerste én tweede keer goed is gegaan, acht ik de kans dat het bij de derde keer ook goed gaat wel groot.
Het punt is dat hij meestal NIKS doet terwijl dat wel nodig is.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het maakt echt niet uit wat Hugo doet. Linksom, rechtsom, rechtdoor, achteruit, hij doet het sowieso hartstikke fout.
En als die booster is geweest zeggen we dat over de volgende...quote:Op woensdag 1 december 2021 15:10 schreef _serial_ het volgende:
[..]
baarden maken oudquote:Op woensdag 1 december 2021 15:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou het? Ik vind hem in een rap tempo een oud hoofd krijgen
Gelukkig maarquote:Op woensdag 1 december 2021 15:13 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Nee daar ben ik zonet van teruggekomen. Maar het moet veel efficienter kunnen dan hoe het ging met de coronaprik.
Dat ging in het begin veel te langzaam, maar later haalden we toch heel veel landen in.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:13 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Nee daar ben ik zonet van teruggekomen. Maar het moet veel sneller kunnen dan hoe het ging met de coronaprik.
Nu is de nood echt vele malen hoger..quote:Op woensdag 1 december 2021 15:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat ging in het begin veel te langzaam, maar later haalden we toch heel veel landen in.
Dat is een goed voorbeeld. Als het eenmaal op stoom is gaat het prima, maar tijdens deze vaccinatieronde zorgen meer boosters voor minder ziekenhuisopnames. Dat is dus één van de eenvoudigste manieren om de druk op de ziekenhuizen omlaag te brengen.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat ging in het begin veel te langzaam, maar later haalden we toch heel veel landen in.
Hier bij de RAI moest je eerst een slalomwandeling van een kwartier maken, langs meerdere medewerkers, papieren laten zien, dingen invullen, dan moest je op een stoel zitten wachten, en dan eindelijk, je was er intussen al een uur, kreeg je je prik. Je zag veel prikkers die niets hadden te doen, want mensen moeten op een bepaald tijdstip komen en als ze niet komen, zijn de prikkers werkeloos.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |