Ja joh, het is niet alsof mensen dood kunnen gaan aan een verkeerd gezet prikje.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:54 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Bang dat onbevoegde mensen een prikje gaan zetten. Nou, so what.
Boosters voor 50+ ja.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:55 schreef Drekkoning het volgende:
Mooi hoe het sentiment schuift van “ik ga echt geen booster nemen” naar “godver Hugo kloot het op, die boosters zijn rete belangrijk en nu heb ik hem niet”
dat mag je vinden, ik vind dat er naar oplossingen gezocht moet worden, vaccineren blijkt toch redelijk effectief, hoe je die vaccinatiegraad dan omhoog kan krijgen gaat het mij om, indien geen verplichting hoe dan wel?quote:Op woensdag 1 december 2021 14:53 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ze pusht er wel voor. Niet eens enkel bij 50+ ofzo maar ook echt iedereen dus.
Ik vind het een zwaar hellend vlak waar we ons niet op moeten gaan begeven.
Je wil wat je niet kan krijgenquote:Op woensdag 1 december 2021 14:55 schreef Drekkoning het volgende:
Mooi hoe het sentiment schuift van “ik ga echt geen booster nemen” naar “godver Hugo kloot het op, die boosters zijn rete belangrijk en nu heb ik hem niet”
Of gewoon iedereen? Idioterie weer met max 21.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:56 schreef Janneke141 het volgende:
Ah, het avondklokhalfuurtje van deze week is 'jongeren onder de 21 moeten tot 20:00 kunnen sporten in plaats van 17:00'.
Benieuwd of het er door komt. Als ze het toestaan heb je de poppen aan het dansen want dan gaan de andere branches ook weer zeuren.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:56 schreef Janneke141 het volgende:
Ah, het avondklokhalfuurtje van deze week is 'jongeren onder de 21 moeten tot 20:00 kunnen sporten in plaats van 17:00'.
Hij had al weggestuurd moeten worden toen de oorspronkelijke vaccinatiecampagne niet op orde was. Maar nu is er helemaal geen excuus meer.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat al langer. Maar dit is wel weer een nieuw dieptepunt.
En terecht.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Benieuwd of het er door komt. Als ze het toestaan heb je de poppen aan het dansen want dan gaan de andere branches ook weer zeuren.
Ik heb gedurende de hele pandemie al verhalen voorbij horen komen dat veel mensen niet in aanmerking komen omdat ze als vrijwilliger willen helpen en GGD GHOR ze dan niet in dienst wil nemen. En dat de GGD alleen mensen in dienst wilde nemen als ze minimaal 32 uur/week beschikbaar waren,quote:Op woensdag 1 december 2021 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat GGDGHOR die groepen niet in oog hebben maar ik weet de criteria niet
Die 2 zijn niet onverenigbaar, je kan prima constateren dat Hugo het verkloot en zelf geen booster willen. Zou wel fijn zijn als alle kwetsbaren die dat willen er een kunnen krijgen voor het jaar om is.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:55 schreef Drekkoning het volgende:
En dikkertjesquote:
Jaap belde me gister nog op inderdaad.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:58 schreef Mondkapje het volgende:
RIVM-baas Jaap van Dissel stelde in de Tweede Kamer dat er weliswaar sprake is van een stabilisering van het aantal positieve coronatests, maar dat die ‘op een veel te hoog niveau zit'. ,,We kunnen dit niet volhouden.” Van Dissel maakte ook nog een voorbehoud: ,,Het aantal mensen dat een zelftest doet, kennen we niet. De interpretatie van het aantal meldingen is daardoor veel moeilijker.”
https://www.ad.nl/dossier(...)-volhouden~a9e8339c/
Het lijkt dat hier wordt meegelezen.
Terecht toch? Denk dat je in een restaurant minder risico loopt dan de sportschool.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Benieuwd of het er door komt. Als ze het toestaan heb je de poppen aan het dansen want dan gaan de andere branches ook weer zeuren.
Ik pleit dan ook niet voor onbevoegde mensen. Er zijn veel (oud-)zorgmedewerkers die graag willen helpen maar niet in aanmerking komen door de bureaucratische rompslomp eromheen. Ook mensen die nog een actieve BIG-registratie hebben.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:56 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ja joh, het is niet alsof mensen dood kunnen gaan aan een verkeerd gezet prikje.
Naast vaccinatie en mondkapje moet je nu ook een negatieve PCR hebben die maximaal 24 uur oud is. Kun je die nog overleggen?quote:
sporten is voor iedereen belangrijk, waarom dat alleen voor onder 21 moet gelden begrijp ik niet zoquote:Op woensdag 1 december 2021 14:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik hoorde dat bij de griepprik mensen op een hoopje in 1 kamer staan en de verpleegkundige in het wilde weg prikt, bij wijze van spreken, zo van: volgende! Bij de booster wil men het weer helemaal optuigen met routes en bewegwijzering en hokjes en medewerkers die de weg wijzen enz. Daar gaat het volgens mij fout. Je kan bij wijze van spreken 20 mensen in 20 minuten prikken met 1 medewerker.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik pleit dan ook niet voor onbevoegde mensen. Er zijn veel (oud-)zorgmedewerkers die graag willen helpen maar niet in aanmerking komen door de bureaucratische rompslomp eromheen. Ook mensen die nog een actieve BIG-registratie hebben.
Een maatregel is pas effectief als er een groep is die er last van heeft. Hoe meer mensen er last van hebben, hoe meer effect hij op de R heeft (is in elk geval de perceptie).quote:Op woensdag 1 december 2021 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
sporten is voor iedereen belangrijk, waarom dat alleen voor onder 21 moet gelden begrijp ik niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |