Klopt, net zoiets als Friezen die dan voor Ajax zijn. Dat binne grutte ferrieders.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze post heb ik eerder gelezen.
quote:Op woensdag 1 december 2021 16:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bij de pantelic podcast heb je zo iemand uit de betuwe met een vreselijk brabants accent. Een gloryhunter uit de provincie die als Ajax fan door moet gaan en in die podcast de kenner uithangt. Walgelijk. De Rotterdamse denker heeft over zulke mensen een pittige mening.
Er zijn wel weer erg veel ajacieden die Dick voor mekaar luisteren, dat is dan ook een warm bad voor iedereenquote:Op woensdag 1 december 2021 16:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bij de pantelic podcast heb je zo iemand uit de betuwe met een vreselijk brabants accent. Een gloryhunter uit de provincie die als Ajax fan door moet gaan en in die podcast de kenner uithangt. Walgelijk. De Rotterdamse denker heeft over zulke mensen een pittige mening.
quote:Op woensdag 1 december 2021 16:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, net zoiets als Friezen die dan voor Ajax zijn. Dat binne grutte ferrieders.
Een van de vermakelijkere podcasts inderdaad. Al mogen ze af en toe iets minder geilen op Johan Derksenquote:Op woensdag 1 december 2021 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn wel weer erg veel ajacieden die Dick voor mekaar luisteren, dat is dan ook een warm bad voor iedereen
Krabby is daar (behalve zijn Dickie gefap, wat ik uiteraard ontzettend amusant vond) ook prima te pruimen terwijl het bij VIPRO fimpjes echt een enorme eikel is.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn wel weer erg veel ajacieden die Dick voor mekaar luisteren, dat is dan ook een warm bad voor iedereen
Ja als hij het niet inhoudelijk over voetbal heeft lijkt het me ook best een aardige gozer verder.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krabby is daar (behalve zijn Dickie gefap, wat ik uiteraard ontzettend amusant vond) ook prima te pruimen terwijl het bij VIPRO fimpjes echt een enorme eikel is.
Ik twijfel tussen bestellen of naar de supermarkt rijden. Hou je op de hoogte.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Macaroni. (zonder plakjes kaas)quote:Op woensdag 1 december 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een of ander gerecht met wortelquote:Op woensdag 1 december 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2021 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, had ze al afgeschreven na Berlijn maar zijn er toch nog aardig uitgekomen.
Tevens weekendje naar de GP van Oostenrijk geboekt. Roadtripje met een camper erbij. @:tarado @:ggmm
Amateursquote:Op woensdag 1 december 2021 15:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zuurstof gebruik bij de beklimmingen boven 8000 meter.
Voetbalschoenen hoor je niet te wassen. Daar moeten champignons tussen de noppen groeien. Heb nog een foto van m'n makkers. Hopen dat ik ze vandaag nog vind.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was gewoon met de hand joh. Of laat het doen, als er een neger in de buurt woont.
Als ik vroeger op zaterdag niet met schoongemaakte en ingevette voetbalschoenen op de club kwam zat ik op de bank. Oké dat was wel bij één bepaalde trainer maar dat is er toch altijd wel ingebleven.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voetbalschoenen hoor je niet te wassen. Daar moeten champignons tussen de noppen groeien. Heb nog een foto van m'n makkers. Hopen dat ik ze vandaag nog vind.
Wat is dat voor kakclub.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik vroeger op zaterdag niet met schoongemaakte en ingevette voetbalschoenen op de club kwam zat ik op de bank. Oké dat was wel bij één bepaalde trainer maar dat is er toch altijd wel ingebleven.
Nee was echt zo'n kampleider. Type Edward Sturing die zijn frustraties botvierde op kleine kinderen.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is dat voor kakclub.
Overigens maak ik mijn voetbalschoenen ook zelden meer schoon, we spelen veel op kunstgras en na één seizoen haal ik nieuwe.
Oh vreselijk dat soort types. Sturing met zijn nazikapsel.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee was echt zo'n kampleider. Type Edward Sturing die zijn frustraties botvierde op kleine kinderen.
Of Mercedes heeft gewoon een hele goede eindsprint.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik twijfel, Red Bull had het de laatste paar races niet helemaal goed in orde dus gewoon afwachten
Heerlijk.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee was echt zo'n kampleider. Type Edward Sturing die zijn frustraties botvierde op kleine kinderen.
die hadden het wel voor elkaar maar de laatste 2 races bijvoorbeeld heeft Red Bull een grote achtervleugel moeten gebruiken omdat de kleinere defect wasquote:Op woensdag 1 december 2021 17:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of Mercedes heeft gewoon een hele goede eindsprint.
Over Wim Suurbier gesproken.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
die hadden het wel voor elkaar maar de laatste 2 races bijvoorbeeld heeft Red Bull een grote achtervleugel moeten gebruiken omdat de kleinere defect was
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 1 december 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Om acht uur wordt er afgetrapt in de kuip.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:53 schreef tong80 het volgende:
Hoe laat begint vrouwenvoetbal vanavond. Ik wil geen doelpunt missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukje holle kies.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Erg attent dat je dit vraagt.
[ afbeelding ]
Kipsalade @:Iwanius
Niet vullen maar voeden @:TheBradge
quote:Op woensdag 1 december 2021 18:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Om acht uur wordt er afgetrapt in de kuip.Ik zou het bijna vergeten. Vanwaar de spoiler ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |