quote:Op woensdag 1 december 2021 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanwege deze venijnige sneer heb ik besloten om niet te stemmen in je Darttopic. Dat je deze maar diep mag voelenEn als ik de opmerking terugneem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben ik ruggengraatloos genoeg om alsnog in dat fantastische topic van je te stemmen!quote:Op woensdag 1 december 2021 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En als ik de opmerking terugneem?
Dan neem ik hem terug!quote:Op woensdag 1 december 2021 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan ben ik ruggengraatloos genoeg om alsnog in dat fantastische topic van je te stemmen!
ter illustratie:quote:Op woensdag 1 december 2021 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan ben ik ruggengraatloos genoeg om alsnog in dat fantastische topic van je te stemmen!
heb je gehoord over die gozer in Japan die verkleed was als de Joker en in de metro paar mensen had neergestokenquote:Op woensdag 1 december 2021 14:47 schreef Coco het volgende:
Veel ex-GGD medewerkers pas opgeleid hier.
@:maxi-mus
Wist je dat we tegenwoordig met de Euro betalen?quote:Op woensdag 1 december 2021 14:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb je gehoord over die gozer in Japan die verkleed was als de Joker en in de metro paar mensen had neergestoken
quote:Op woensdag 1 december 2021 14:51 schreef Coco het volgende:
Bom uit tweede wereldoorlog ontploft in München
@:Caland
Uh nee? ik betaal in bitcoinquote:Op woensdag 1 december 2021 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist je dat we tegenwoordig met de Euro betalen?
Niet geklikt.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:05 schreef onlogisch het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)atieplicht~ae3fba2b/
Erg mooi.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:51 schreef Coco het volgende:
Bom uit tweede wereldoorlog ontploft in München
@:Caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |