Je kan dan ook de formule 1 kijken!quote:Op woensdag 1 december 2021 13:50 schreef GGMM het volgende:
Even gekeken maar dat Ziggy kost 15 euro per maand, dat vind ik een beetje overdreven voor de 5 á 6 wedstrijden die ik per jaar kijk
Dat ga ik dus mooi niet doen
Vanaf januari niet meer.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan dan ook de formule 1 kijken!
Dat is voor proleten.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan dan ook de formule 1 kijken!
Stuur ze door naar @Oriente, die wil graag een kabel.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:52 schreef Coco het volgende:
T-mobile wil hier glasvezel gaan aanleggen.
Ik wil dat helemaal niet, maar ze moeten wel voor de buren dan kabel leggen hier.
Opzouten.
Ik heb hem gratisquote:Op woensdag 1 december 2021 13:50 schreef GGMM het volgende:
Even gekeken maar dat Ziggy kost 15 euro per maand, dat vind ik een beetje overdreven voor de 5 á 6 wedstrijden die ik per jaar kijk
Ik krijg het gratis maar anders zou ik het ook niet nemen nee.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:50 schreef GGMM het volgende:
Jij vast ook wel.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Caland betaalt een deel van het salaris van Marc Overmars!!!!!!!!!!
Ik heb ziggo sport compleet.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg het gratis maar anders zou ik het ook niet nemen nee.
quote:Op woensdag 1 december 2021 13:52 schreef Coco het volgende:
T-mobile wil hier glasvezel gaan aanleggen.
Ik wil dat helemaal niet, maar ze moeten wel voor de buren dan kabel leggen hier.
Opzouten.
Ga maar weer weg uit de sc.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tied voor koffie.
DRT / [favorieten] Wie wordt wereldkampioen darten 2022?quote:
Zou je als man van middelbare leeftijd niet teksten willen gebruiken als 'wat loop je te haten'?quote:Op woensdag 1 december 2021 14:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat loop je te haten tegen eerwaarde @:Zipportal ????
Aight. Is goed G.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je als man van middelbare leeftijd niet teksten willen gebruiken als 'wat loop je te haten'?
Bedankt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |