Dit is ernstigquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zag een kans om op jou te reageren. Ook al had het inhoudelijk geen enkele relatie met jouw post.
Issa niicequote:Op woensdag 1 december 2021 08:15 schreef gianni61 het volgende:
Ik die picnic gast doet me denken aan borat
Jayquote:
Ijskoud hier, is er nog plek bij jou op kantoor?quote:
Voor jou altijdquote:Op woensdag 1 december 2021 08:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ijskoud hier, is er nog plek bij jou op kantoor?
Ik heb een nieuwe besteld en het plaatsen doe ik natuurlijk zelf.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij? Voor degene die je douchekraan heeft gerepareerd?
Ah, vandaag dus even handig bij 'iemand' anders uit nood?quote:Op woensdag 1 december 2021 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe besteld en het plaatsen doe ik natuurlijk zelf.
Ja, heel erg vies. Gelukkig alweer binnen met thee nu.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die wind gaat gewoon dwars door het raam heen.
Voelen de verwarmingen wel warm aan? Anders misschien even ontluchten.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de eerste verdieping is het in alle kamers warmer, terwijl daar een raam en alle deuren open staan, dan in mijn kamer en hier staat alles dicht.
Mijn verwarming is inderdaad koud, terwijl de rest wel warm is.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voelen de verwarmingen wel warm aan? Anders misschien even ontluchten.
Zo blij met mijn wifi thermostaatknoppen. Gewoon, via mijn telefoon per kamer de temperatuur kunnen regelen.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de eerste verdieping is het in alle kamers warmer, terwijl daar een raam en alle deuren open staan, dan in mijn kamer en hier staat alles dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |