Ik wens ze succes.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet waarom ze nog steeds denken dat zo'n pas nog gaat helpen. Zeker niet nu al lang bewezen is dat gevaccineerde mensen net zo goed kunnen verspreiden, en mensen zich toch niet aan de basisregels houden.
Ik heb het over de maatregelen, die waren vorig jaar strenger dan momenteelquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Welnee.
We staan er nu slechter voor dan vorig jaar. Met onze codes en vaccins. Het is fantastisch.![]()
Sprak een chirurg gisteren en zij moest afschuwelijk veel operaties afblazen (oncologie), ze hebben het daar nu slechter dan in beide golven.
als het 2G zou worden dan zou het wel helpen, 3G is zinloosquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Helemaal gek die vent.
Lijkt wel alsof die invoering van de qr code bij niet essentiële zaken een doel op zich is geworden voor hem.
Waarom? Het werkt niet!
Het is een soort mantra wat hij afspeelt. 'We prikken ons uit deze crisis'. Maar als je dat met 85% niet bereikt, ga je het ook met 95% niet redden. Boosters zijn een tijdelijke oplossing waar we veel sneller in moeten zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet waarom ze nog steeds denken dat zo'n pas nog gaat helpen. Zeker niet nu al lang bewezen is dat gevaccineerde mensen net zo goed kunnen verspreiden, en mensen zich toch niet aan de basisregels houden.
We stay anderhalf meters from each other.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk nep, maar Brabant, dus toch twijfel. Jeweetz
@:lenny_leonard
Zeg je nu dat we een acuut probleem hebben waar 1,2,3,6G ons niet uit gaat helpen? Wellicht kun je dat even gaan vertellen aan Bezuidenhoutseweg 67. Daar zit nog een stuk of 150 man die dat niet snapt…quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die vent is echt compleet met z'n hoofd in de wolken. Vergeet die QR-code, ga boosters regelen en zorg dat de IC volgende week niet vol ligt.
Het ging erom dat we er slechter voorstaan dan vorig jaar waarop jij aangaf dat het vorig jaar strenger was.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb het over de maatregelen, die waren vorig jaar strenger dan momenteel
Ik had ook niet verwacht dat we al zo snel een booster nodig zouden hebben.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is een soort mantra wat hij afspeelt. 'We prikken ons uit deze crisis'. Maar als je dat met 85% niet bereikt, ga je het ook met 95% niet redden. Boosters zijn een tijdelijke oplossing waar we veel sneller in moeten zijn.
Eigenlijk, persoonlijke mening, vallen die vaccins me gewoon tegen.
Er is gewoon meer aan de hand, inderdaad.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Het ging erom dat we er slechter voorstaan dan vorig jaar waarop jij aangaf dat het vorig jaar strenger was.
En dat is maar deels waar en alsof we er daarmee beter voorstaan ofzo.
Deze zinloze prestigestrijd lijkt voor Hugo veel belangrijker dan wat te doen aan acute problemen zoals aankomende code zwart, te trage boostercampagne, gebrek aan testcapaciteit en tekort aan zelftesten.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:14 schreef capricia het volgende:
Iemand die dit nog volgt;
[ twitter ]
Dit gaat ons ook gewoon niet uit de brand helpen. Ik vind het duwen op maatregelen die zo weinig toe gaan voegen.
Ja.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat we al zo snel een booster nodig zouden hebben.
Qua bescherming tegen opnames werken ze nog steeds prima, alleen jammer dat ze niet goed beschermen tegen het overdragen van het virus.
Waarschijnlijk herhaling.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:14 schreef capricia het volgende:
Iemand die dit nog volgt;
[ twitter ]
Dit gaat ons ook gewoon niet uit de brand helpen. Ik vind het duwen op maatregelen die zo weinig toe gaan voegen.
Omdat die niet geleid worden door Mark 'visie is een olifant die het zicht belemmert' Rutte en dus iets verder dan twee weken vooruit kijken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:26 schreef Mondkapje het volgende:
Hoe kan het dat hier eerst 11000 medewerkers gezocht moeten worden en in het buitenland meteen geprikt kon worden?
Het is ook niet duidelijk wat de uitweg nu gaat zijn. Vorig jaar gloorden de vaccins aan de horizon. Maar nu? Geen idee.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het somberder dan vorig jaar.
Het was wel voorbereid maar GGD moet eerst 11000 prikkers werven en daar begonnen ze pas mee toen de Gezondsheidsraad op 2 november groen licht had gegeven.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.
Denk dat onze regering hierdoor ook verrast is. Ze hebben maar op 1 paard gewed, en doen dat nog: vaccinatiegraad opkrikken.
Een plan B, boosters bij de kwetsbaren, is gewoon niet voorbereid. Terwijl we dat in bijv Israël wel al geruime tijd zien, dat het nodig is.
Gemiste kans.
Hopen dat Omicron de verlossing komt brengen, in wat voor vorm dan ookquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook niet duidelijk wat de uitweg nu gaat zijn. Vorig jaar gloorden de vaccins aan de horizon. Maar nu? Geen idee.
Wat ik zo snel via google kan vinden zoeken ze vooral via uitzendbureau's naar mensen voor meerdere dagen per week. De meeste collega's die ik ken willen best een dag per week gaan prikken, maar dat vinden ze te weinig uren.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:30 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Het was wel voorbereid maar GGD moet eerst 11000 prikkers werven en daar begonnen ze pas mee toen de Gezondsheidsraad op 5 november groen licht had gegeven.
Het is te laat, mensen sterven nu in verpleeghuizen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:33 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Hopen dat Omicron de verlossing komt brengen, in wat voor vorm dan ook
Anti-virale middelen? Zijn er enorm veel in ontwikkeling:quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook niet duidelijk wat de uitweg nu gaat zijn. Vorig jaar gloorden de vaccins aan de horizon. Maar nu? Geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |