Op deze manier zitten we wel vast aan een avondklok met kerstquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Lekker Sinterklaas vieren in het vliegtuig naar SpanjeEven goed knuffelen met mede passagiers.
Hier is het dus totaal niet aan de orde. Maar dat was in eerdere golven ook niet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, ik had er tot een paar weken geleden ook amper, maar nu zowel mijn ouders, zus met haar gezin, vrienden met hun kids... het telt lekker op
Ik heb een hond!quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Op deze manier zitten we wel vast aan een avondklok met kerst
Maarja die kan je dan weer omzeilen door gezellig te gaan lunchen met familie ipv dineren.
Een avondklok waarvan het effect nog steeds niet uitgelegd kan wordenquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Maarja die kan je dan weer omzeilen door gezellig te gaan lunchen met familie ipv dineren.
Nee dat denk ik ook niet, wellicht een week later met oudjaar.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Avondklok met kerst gaan ze nooit doen
Heet ie toevallig Maurice?quote:
De Sint zal het lastig krijgen met zijn mondkapje.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit weekend wel allemaal lekker samen Sinterklaas vieren?![]()
![]()
![]()
Ik zie niet echt in hoe we geen zware lockdown krijgen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet, wellicht een week later met oudjaar.
Ik denk het eigenlijk niet, want dan zouden de cijfers nu steil omhoog moeten gaan. Bij een verdubbeling per zoveel dagen ga je 1 , 2 , 4 , 8 , 16 , 32 , 64 , 128 , 256 , 512 , 1024 , 2048 , 4096, 8192, 16384, 32768 etc.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:42 schreef TheVulture het volgende:
Denk ik te simpel dat die Omikron-variant er misschien al een paar weken voor zorgt dat we met dagelijkse besmettingscijfers van boven de 20000 zitten?
Zeker nu duidelijk wordt dat ie er al een tijdje is.
Lekker alle regels en adviezen aan je laars lappen, maar straks wel vooraan staan met klagen en janken als er een lockdown komt. Ik snap mensen echt nietquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Een "zware lockdown" impliceert niet per sé avondklok, vooral niet als er geen aantoonbaar effect is van die avondklok.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in hoe we geen zware lockdown krijgen?
Door Dekta wankelt de boel al en de maatregelen helpen niet.
Scholen gaan sowieso dicht en zelfs dan wordt het waarschijnlijk nog code zwart.
Krijgen we de omicron variant eroverheen die veel besmettelijker lijkt en de immuniteit omzeilt.
Gunstigste scenario os het ziekteverloop mild maar krijgen we er weer een hoop kandidaten bij die zwaar kwetsbaar zijn.
Zorg klapt en we gaan in lockdown tot eind maart waarna we puin mogen gaan ruimen.
Hoop het niet maar lijkt helaas een realistisch scenario.
De kans lijkt me sowieso redelijk groot dat we over 2 weken te horen krijgen dat het alsnog strenger moet omdat de daling simpelweg niet hard genoeg gaat.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker alle regels en adviezen aan je laars lappen, maar straks wel vooraan staan met klagen en janken als er een lockdown komt. Ik snap mensen echt niet
Ja raar he?quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De kans lijkt me sowieso redelijk groot dat we over 2 weken te horen krijgen dat het alsnog strenger moet omdat de daling simpelweg niet hard genoeg gaat.
Nee, maar dat hebben we als FOK! OMT al lang voorzien.quote:
Zou wel de ultieme vernedering voor ons duo zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De kans lijkt me sowieso redelijk groot dat we over 2 weken te horen krijgen dat het alsnog strenger moet omdat de daling simpelweg niet hard genoeg gaat.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, maar dat hebben we als FOK! OMT al lang voorzien.
Huh, waarom is dat in vredesnaam niet toegestaan?!? Kost je in veel landen maar iets van 15 euro ofzo.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:49 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat de bloedtest nog steeds niet wordt toegestaan.
Ook al ben ik het niet eens met het hele circus. Een bloedtest zou ik nog wel willen overwegen.
Sowieso zal het hier wel een kerstbrunch wordenquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:05 schreef Haags het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |