abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202719007
Ik doe mee. Juni miskraam gehad, vanaf augustus baarmoeder helemaal schoon en zijn we bezig. Helaas nog zonder resultaat.
pi_202720170
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:03 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Ik doe mee. Juni miskraam gehad, vanaf augustus baarmoeder helemaal schoon en zijn we bezig. Helaas nog zonder resultaat.
Welkom, helaas. :* Wij gaan redelijk gelijk op dan, mijn miskraam was 1 maand later maar vervolgens wel in augustus de 'schoonmaak' menstruatie gehad.

Hopelijk zien we elkaar binnenkort in het volgende topic ipv deze. ;)
pi_202721174
Hoop ik ook Vaiana.
Mijn NOD is 10 januari.
Best lastige periode dit omdat we eigenlijk rond deze tijd papa en mama waren geworden als het allemaal goed gegaan was.
pi_202721399
Ahh ja, dat is ook heel verdrietig. ;( Ik kijk best wel een beetje op tegen februari daardoor, want dan bereik ik die periode.

Met een NOD van 10 januari kunnen jullie wel mooi een kerstbaby maken!

Ik verwacht mijn NOD vooralsnog op 13 januari, maar dat is afhankelijk van wat mijn eisprong besluit te doen dus kan zomaar een dagje of twee eerder/later worden. :+
pi_202721685
Laten we hopen dat wel allemaal snel naar het andere topic kunnen 😘
pi_202729592
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 23:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Ik weet al een jaar of 6 dat ik het heb, dus inmiddels ook wel van alles geprobeerd, maar helaas de oplossing nog niet gevonden :P

Na het schrappen van bepaalde dingen uit mijn dieet werkt mijn spijsvertering wel beter, ik heb meer energie en minder buikpijn, maar de cyclus is nog steeds prut. BMI is 19 en insulineresistentie heb ik ook niet. Ik zou graag willen dat ik er meer invloed op zou kunnen hebben door voeding of andere dingen in mijn leefstijl en misschien ontdek ik die ooit nog eens, maar tot nu toe weinig succes.

Ik weet wel dat je met een reguliere cyclus nog steeds PCOS kunt hebben, de diagnose mag worden gesteld wanneer je van de drie symptomen (echobeeld dat bij de aandoening hoort, 8 cycli per jaar of minder, en een overschot aan mannelijke hormonen) er twee hebt. Ik heb op echo te weinig follikels om dat symptoom aan te vinken, maar voldoe wel aan de andere criteria, dus toch de diagnose.
Ik heb al vanaf mijn 14e klachten welke allemaal terug te leiden waren op PCOS. Met name de overbeharing was een van de eerste en meest vervelende bij mij, dat is nog altijd niet echt veranderd ongeacht wat ik aanpas. Cyclus werd bij mij echt aanzienlijk beter na de zwangerschap van mijn oudste maarja, daar heb jij geen fluit aan natuurlijk. Als ik zo om mij heen de dames zie die pcos hebben, de klachten van het syndroom denk ik oprecht dat er een heleboel gewoon nog niet bekend is. We schijnen wel evolutionair een voordeel te hebben :P

https://www.nu.nl/kind-ge(...)id-is-onterecht.html
  dinsdag 21 december 2021 @ 10:17:15 #57
497064 beppievanomdehoek
die met het lelijke tuinhuisje
pi_202732454
Mijn NOD is vandaag/morgen maar ik had vannacht zoveel buikpijn dat het er vast wel snel aankomt, ik ben wel blij dat het er aan komt en dat ik na mijn korte menstruatie nu iig weer op 28 dagen zit.
  vrijdag 24 december 2021 @ 14:25:26 #58
497064 beppievanomdehoek
pi_202786319
Nogsteeds geen bloed :o maar ik durf eigenlijk ook niet zo goed te testen, want nu kan ik nog hoop hebben en als het wel positief is dan komen er ook weer andere angsten bij kijken, want wat als dit weer een miskraam is. :{
  vrijdag 24 december 2021 @ 14:53:05 #59
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_202786612
Spannend Bep! Maar heb jij rond de kerst geen alcohol consumptie :@? Om die reden zou ik in ieder geval wel willen testen nu.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 24 december 2021 @ 14:54:37 #60
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_202786620
Ik had gisteravond bij het naar de wc gaan tegelijkertijd wat vaginaal bloedverlies, echt helderrood.. dat was wel gek. NOD zou rond de 29e moeten zijn als deze cyclus klopt. Was de vorige 2 dagen over tijd dus ben benieuwd. Twijfel bijna om een early test te doen want kerst en dus alcohol.
pi_202788118
Ik zou in beide situaties er een test tegenaan gooien denk ik. :D
Al zou ik er 5 dagen voor NOD nog niet blind op vertrouwen als hij negatief is, maar bij positief weet je iig dat alcohol überhaupt niet een heel goed idee is. ;)

Mijn ei komt pas ergens volgende week, dus ik geniet nog even van mijn biertjes.
  vrijdag 24 december 2021 @ 17:39:36 #62
497064 beppievanomdehoek
pi_202788236
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 december 2021 14:53 schreef Debsterr het volgende:
Spannend Bep! Maar heb jij rond de kerst geen alcohol consumptie :@? Om die reden zou ik in ieder geval wel willen testen nu.
Nee, ik consumeer bijna geen alcohol, ik eet wel veel rauw vlees/vis dus er toch maar een testje tegenaan gegooid en die is negatief. -O-
pi_202798111
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 17:39 schreef beppievanomdehoek het volgende:

[..]
Nee, ik consumeer bijna geen alcohol, ik eet wel veel rauw vlees/vis dus er toch maar een testje tegenaan gegooid en die is negatief. -O-
:* :* dat is niet leuk.

Ik heb niet getest. Zie het wel volgende week.
  maandag 27 december 2021 @ 08:24:36 #64
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_202832955
Op naar 2022 -O-.
  maandag 27 december 2021 @ 11:24:41 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_202835222
quote:
13s.gif Op maandag 27 december 2021 08:24 schreef Debsterr het volgende:
Op naar 2022 -O-.
:*
disclaimer
pi_202835484
quote:
13s.gif Op maandag 27 december 2021 08:24 schreef Debsterr het volgende:
Op naar 2022 -O-.
Mehhh. :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 17:39 schreef beppievanomdehoek het volgende:

[..]
Hmm balen! Hopelijk snel duidelijkheid over deze ronde dan.
pi_202898920
Ik voel mij voor de gek gehouden.
Volgens mijn ovulatietesten had ik gisteren ongesteld moeten worden. Vandaag nog niet ongesteld dus vanochtend een test gedaan. Nou witte kun je ze niet krijgen.

Nu vrees ik dat ik een vals positieve test heb gehad. Die heb ik al eens eerder gehad omdat ik nooit zo goed drink tijdens mijn werk. Maar normaal test ik door. Nu niet want moeder in het ziekenhuis enzo dus mijn hoofd stond er niet echt naar.

Nou ja wel buikpijn enzo dus nu maar afwachten tot de zondvloeden komt.. potverdorie. Echt ik ben altijd best wel positief van het komt wel enzo maar ik heb er nu even de pee over in hoor :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_202905152
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik voel mij voor de gek gehouden.
Volgens mijn ovulatietesten had ik gisteren ongesteld moeten worden. Vandaag nog niet ongesteld dus vanochtend een test gedaan. Nou witte kun je ze niet krijgen.

Nu vrees ik dat ik een vals positieve test heb gehad. Die heb ik al eens eerder gehad omdat ik nooit zo goed drink tijdens mijn werk. Maar normaal test ik door. Nu niet want moeder in het ziekenhuis enzo dus mijn hoofd stond er niet echt naar.

Nou ja wel buikpijn enzo dus nu maar afwachten tot de zondvloeden komt.. potverdorie. Echt ik ben altijd best wel positief van het komt wel enzo maar ik heb er nu even de pee over in hoor :')
Ahh maar dat is ook gewoon heel stom!! Daar mag je dan best van balen toch?
Hopelijk gaat het wel beter met je moeder nu? :*
pi_202905247
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 19:44 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Ahh maar dat is ook gewoon heel stom!! Daar mag je dan best van balen toch?
Hopelijk gaat het wel beter met je moeder nu? :*
Jawel ze is weer thuis. Ik vind het stom
pi_202905425
Iig fijn dat je moeder weer thuis is.
Ik snap je frustratie volledig! Hopelijk snel duidelijkheid, want deze limbo is helemaal stom dan.
pi_202905827
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 19:50 schreef Vaiana het volgende:
Iig fijn dat je moeder weer thuis is.
Ik snap je frustratie volledig! Hopelijk snel duidelijkheid, want deze limbo is helemaal stom dan.
Ja dit is ook precies de reden waarom ik die stomme ovulatie testen gebruik. Zodat ik mezelf niet gek ga lopen maken :’) moet ik ze wel goed gebruiken natuurlijk }:|
pi_202906707
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ja dit is ook precies de reden waarom ik die stomme ovulatie testen gebruik. Zodat ik mezelf niet gek ga lopen maken :’) moet ik ze wel goed gebruiken natuurlijk }:|
Maar ook stom als ze positief uitslaan terwijl dat blijkbaar niet klopt. Temperaturen zie je niet zitten?
Dat vind ik persoonlijk wat fijner want minder kans op vals-positieven. Heeft wel een wat langere doorlooptijd dan ovulatietesten though.
pi_202907319
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:27 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Maar ook stom als ze positief uitslaan terwijl dat blijkbaar niet klopt. Temperaturen zie je niet zitten?
Dat vind ik persoonlijk wat fijner want minder kans op vals-positieven. Heeft wel een wat langere doorlooptijd dan ovulatietesten though.
Nee dat zie ik niet zitten. Ja een ovulatie test kan positief uitslaan als je urine te geconcentreerd is. Moet toch eens wat beter drinken tijdens dat werk :@
pi_202908033
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Nee dat zie ik niet zitten. Ja een ovulatie test kan positief uitslaan als je urine te geconcentreerd is. Moet toch eens wat beter drinken tijdens dat werk :@
Dubbel belangrijk nu dan ja. :D
pi_202921059
Ik heb vandaag besloten om volgende cyclus maar weer eens zonder temperaturen en het bijhouden daarvan te proberen. De kans dat mijn cyclus opeens langer uitvalt dan 36 dagen is klein want dat is uberhaupt nog niet gebeurd sinds miskraam, en met dat temperaturen weet je ook pas achteraf dat hij geweest is dus het batsen moet ik dan toch wel volhouden.
Mijn hoop is dat het dan weer beter lukt om te vertrouwen op de signalen van mijn lichaam zoals eisprong-krampjes en vruchtbaar slijm enzo. En daarbij dat ik dan wat minder constant in mijn hoofd zit met temperatuur versus symptomen enzo.

Vooralsnog nog geen eisprong gesignaleerd, op basis van bovengenoemde symptomen verwacht ik hem vandaag of morgen wat me op een cyclus van 33 of 34 dagen zou zetten. Niet optimaal (ik zou zo graag terug naar mijn norm van 32 gaan) maar ook niet slecht.

@Lokasenna Hoe staat het er nu voor bij jou? Is het opwekken van de menstruatie verder wel goed verlopen?

@beppievanomdehoek Is er bij jou al meer duidelijk sinds vorige week?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')