abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 december 2021 @ 17:23:37 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_202540475
quote:
11s.gif Op donderdag 9 december 2021 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
Vanochtend toch maar een test gedaan, dan weten we het maar..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker vlot! :D gefeliciteerd!
disclaimer
pi_202540476
quote:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o Dat doe je snel! Gefeliciteerd!! O+
pi_202540599
Dank! Nu maar hopen dat alles goed gaat en dat ik jou snel in het volgende topic zie, @Vaiana O+!
pi_202540713
Gefeliciteerd @Smart_ass *O*

Ik was op huwelijksreis 2 dagen over tijd. Deed een test. Half uur later de zondvloed 🥲. Nou ja, wie weet gaan ik het jaar zwanger uit? We zullen zien. Merk dat ik het allemaal niet zo heel leuk meer vind, de spontaniteit is er wel een beetje af.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_202540845
quote:
17s.gif Op donderdag 9 december 2021 17:32 schreef Smart_ass het volgende:
Dank! Nu maar hopen dat alles goed gaat en dat ik jou snel in het volgende topic zie, @:vaiana O+!
Dat allebei hoop ik ook ja! O+
Ik heb heel erg het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn deze cyclus, maar durf nog nergens op te vertrouwen. Overweeg wel voor het eerst serieus om al voor mijn NOD te testen, weet nog niet of ik daaraan toe ga geven.

quote:
17s.gif Op donderdag 9 december 2021 17:41 schreef Debsterr het volgende:
Gefeliciteerd @:smart_ass *O*

Ik was op huwelijksreis 2 dagen over tijd. Deed een test. Half uur later de zondvloed 🥲. Nou ja, wie weet gaan ik het jaar zwanger uit? We zullen zien. Merk dat ik het allemaal niet zo heel leuk meer vind, de spontaniteit is er wel een beetje af.
Ahhh dat is ook gewoon echt mega stom. ;( Ik hoop heel erg voor je dat het snel raak is. :* Had gehoopt dat de 2 maanden pauze het misschien allemaal weer wat zachter en makkelijker had gemaakt voor je, maar zo klinkt het helaas niet.
Ik merk juist dat deze cyclus voor het eerst in heel lang er één is die ik eigenlijk best ok vind, en niet als stressvol ervaar. Dat is een hele welkome afwisseling, want ik herken je gevoel zó goed. Heb helaas geen concreet aanwijsbaar iets dat de omschakeling veroorzaakt heeft, ik gun je iig ontzettend dat het jou en jullie lukt om het plezier erin een beetje terug te vinden.
pi_202541240
quote:

SPOILER
Gefeliciteerd!!! O+
pi_202541910
Wauw Smart ass! Gefeliciteerd O+
pi_202543313
quote:

Balen is dat he. Ben je 2 dagen overtijd, begin je gewoon vet te hopen, ookal wil je dat niet. Ik voel met je mee. Herkenbaar ook dat t niet meer leuk is.
pi_202543862
quote:

SPOILER
Gefeliciteerd *O* *O* *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_202543930
quote:

Dat herken ik wel ja. Ik trek dat soms ook behoorlijk slecht. Zin maken om het zin maken. En dan bij twee mensen die al niet een heel hoog libido hebben.. tja
pi_202548855
quote:

Ah ik hoop dat jullie een mooie huwelijksreis hebben gehad O+!

Ik snap het wel hoor, seks op commando is ook gewoon niet zo leuk. En al helemaal als het wat langer duurt. Hopelijk gaan jullie allemaal zwanger 2022 in!
pi_202549816
quote:

SPOILER
Nice, gefeliciteerd :D
pi_202550082
quote:

SPOILER
Gefeliciteerd!
pi_202550125
Ik moet als het goed is elk moment ongesteld worden, en dan ben ik na een pauze van een half jaar ook weer terug. Pauze was even nodig om niet in de knoop te raken met m'n bruiloft volgend jaar. Moet zeggen dat ik het ook best goed los heb kunnen laten even. Nu is de frustratie ook weer even weg, maar die komt vast snel genoeg weer terug. :')
pi_202550967
quote:

Gefeliciteerd met je huwelijk O+
  vrijdag 10 december 2021 @ 11:35:15 #41
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_202551468
Thanks voor de felicitaties O+ ik duim gewoon voor een heel positieve laatste ronde van het jaar voor iedereen - dat Smartie maar trendsetter mag zijn *O*
pi_202551924
Voor mij geen ronde meer dit jaar, behandeling heeft niet gewerkt, en ik mag over een week weer medicatie nemen om een menstruatie opwekken. Soms word ik echt verdrietig van mijn lichaam. En van al het wachten.

Maar goed, toch weer proberen met goede moed het nieuwe jaar in te gaan.

@Debsterr, nog gefeliciteerd met je huwelijk O+
pi_202575322
Balen Loka. ;( Duimen dat de volgende cyclus succesvoller is!

Ik snap niet meer wat mijn lijf doet. Gisteren veegde ik 1x een beetje roze af, vandaag heb ik bruinverlies. Ik heb al een week af en toe kramp. Menstruatie verwacht ik op zijn vroegst maandag, op basis van mijn BBT en wanneer die mijn eisprong geplaatst heeft. Dus ik ga morgenochtend maar testen, zodat ik hopelijk weet of mijn luteale fase opeens korter is of dat er iets leukers aan de hand is (maar waarvan het verloop dan volledig anders is dan de vorige keer). :+

Edit; het lijkt er toch verdacht veel op dat er een menstruatie aan het doorzetten is. Dus cyclus-technisch gezien ben ik nu even echt heel erg in de war. :')

[ Bericht 15% gewijzigd door Bami op 12-12-2021 00:26:09 ]
pi_202575421
Ik begreep trouwens wel dat dieet ook best veel impact kan hebben op PCOS klachten, heb je daar al eens naar gekeken Loka?

Mijn beste vriendin eet al jaren suikervrij, had sinds de vaccinatie problemen met haar cyclus en nu bleek gister bij de gynaecoloog dat ze waarschijnlijk PCOS heeft. Alleen heeft ze, buiten vaccinaties om, wel een reguliere cyclus dus kan de diagnose niet gesteld worden. Maar die reguliere cyclus heeft ze dus naar verwachting dankzij het suikervrije eten. :o
  zondag 12 december 2021 @ 16:23:16 #45
497064 beppievanomdehoek
die met het lelijke tuinhuisje
pi_202585596
pcos is veel complexer dan veel artsen roepen en veel mensen denken en een eetpatroon kan uitmaken maar dat is geen gegeven. dat maakt het ook zo enorm lastig en dit soort tips soms enorm moeilijk omdat zelfs als je alles uit je leven schrapt, 30 kilo afvalt het allemaal 0 verschil kan maken.

ik had niet veel bloed bij mijn vorige menstruatie en dat heb ik wel eens maar ik werd na 9 dagen ineens weer enorm ongesteld, ik denk dus dat het of nog een nasleep is van de miskraam, of misschien weer een nieuwe hele vroege miskraam. nu ben ik alweer 2 weken zonder bloed dus even afwachten en anders maar weer contact opnemen met de arts.
pi_202587537
Hmm, lastig beppie. Hopelijk reguleert eea zich snel weer. :*

Hier is het vanochtend ook doorgebroken, dus op naar 2022 dan maar.
pi_202588063
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 23:53 schreef Vaiana het volgende:
Mijn beste vriendin eet al jaren suikervrij, had sinds de vaccinatie problemen met haar cyclus en nu bleek gister bij de gynaecoloog dat ze waarschijnlijk PCOS heeft. Alleen heeft ze, buiten vaccinaties om, wel een reguliere cyclus dus kan de diagnose niet gesteld worden. Maar die reguliere cyclus heeft ze dus naar verwachting dankzij het suikervrije eten.
Een onregelmatige cyclus is 1 van de mogelijke symptomen maar voor een diagnose hoeven niet alle symptomen te worden afgevinkt. Dus dat ze die diagnose niet kan krijgen door de regelmatige cyclus klopt niet.

Er zijn hier vast meiden met PCOS die daar meer over kunnen vertellen.
pi_202593492
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 23:53 schreef Vaiana het volgende:
Ik begreep trouwens wel dat dieet ook best veel impact kan hebben op PCOS klachten, heb je daar al eens naar gekeken Loka?

Mijn beste vriendin eet al jaren suikervrij, had sinds de vaccinatie problemen met haar cyclus en nu bleek gister bij de gynaecoloog dat ze waarschijnlijk PCOS heeft. Alleen heeft ze, buiten vaccinaties om, wel een reguliere cyclus dus kan de diagnose niet gesteld worden. Maar die reguliere cyclus heeft ze dus naar verwachting dankzij het suikervrije eten. :o
Ik weet al een jaar of 6 dat ik het heb, dus inmiddels ook wel van alles geprobeerd, maar helaas de oplossing nog niet gevonden :P

Na het schrappen van bepaalde dingen uit mijn dieet werkt mijn spijsvertering wel beter, ik heb meer energie en minder buikpijn, maar de cyclus is nog steeds prut. BMI is 19 en insulineresistentie heb ik ook niet. Ik zou graag willen dat ik er meer invloed op zou kunnen hebben door voeding of andere dingen in mijn leefstijl en misschien ontdek ik die ooit nog eens, maar tot nu toe weinig succes.

Ik weet wel dat je met een reguliere cyclus nog steeds PCOS kunt hebben, de diagnose mag worden gesteld wanneer je van de drie symptomen (echobeeld dat bij de aandoening hoort, 8 cycli per jaar of minder, en een overschot aan mannelijke hormonen) er twee hebt. Ik heb op echo te weinig follikels om dat symptoom aan te vinken, maar voldoe wel aan de andere criteria, dus toch de diagnose.
pi_202595552
Thanks voor je uitleg Loka! O+ En balen dat je nog niet datgene hebt gevonden om je cyclus te reguleren.
  maandag 13 december 2021 @ 10:01:03 #50
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_202595783
Bummer @Vaiana :* op een positief 2022!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')