quote:Op donderdag 9 december 2021 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
Vanochtend toch maar een test gedaan, dan weten we het maar..Lekker vlot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd!
disclaimer
Vanochtend toch maar een test gedaan, dan weten we het maar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat doe je snel! Gefeliciteerd!!
![]()
Dat allebei hoop ik ook ja!quote:Op donderdag 9 december 2021 17:32 schreef Smart_ass het volgende:
Dank! Nu maar hopen dat alles goed gaat en dat ik jou snel in het volgende topic zie, @:vaiana!
Ahhh dat is ook gewoon echt mega stom.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:41 schreef Debsterr het volgende:
Gefeliciteerd @:smart_ass
Ik was op huwelijksreis 2 dagen over tijd. Deed een test. Half uur later de zondvloed 🥲. Nou ja, wie weet gaan ik het jaar zwanger uit? We zullen zien. Merk dat ik het allemaal niet zo heel leuk meer vind, de spontaniteit is er wel een beetje af.
Vanochtend toch maar een test gedaan, dan weten we het maar..Gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Balen is dat he. Ben je 2 dagen overtijd, begin je gewoon vet te hopen, ookal wil je dat niet. Ik voel met je mee. Herkenbaar ook dat t niet meer leuk is.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:41 schreef Debsterr het volgende:
Ik was op huwelijksreis 2 dagen over tijd. Deed een test. Half uur later de zondvloed 🥲. Nou ja, wie weet gaan ik het jaar zwanger uit? We zullen zien. Merk dat ik het allemaal niet zo heel leuk meer vind, de spontaniteit is er wel een beetje af.
Vanochtend toch maar een test gedaan, dan weten we het maar..GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I solemnly swear i'm up to no good
Dat herken ik wel ja. Ik trek dat soms ook behoorlijk slecht. Zin maken om het zin maken. En dan bij twee mensen die al niet een heel hoog libido hebben.. tjaquote:Op donderdag 9 december 2021 17:41 schreef Debsterr het volgende:
Ah ik hoop dat jullie een mooie huwelijksreis hebben gehadquote:Op donderdag 9 december 2021 17:41 schreef Debsterr het volgende:
Vanochtend toch maar een test gedaan, dan weten we het maar..Nice, gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanochtend toch maar een test gedaan, dan weten we het maar..Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd met je huwelijkquote:Op donderdag 9 december 2021 17:41 schreef Debsterr het volgende:
Een onregelmatige cyclus is 1 van de mogelijke symptomen maar voor een diagnose hoeven niet alle symptomen te worden afgevinkt. Dus dat ze die diagnose niet kan krijgen door de regelmatige cyclus klopt niet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:53 schreef Vaiana het volgende:
Mijn beste vriendin eet al jaren suikervrij, had sinds de vaccinatie problemen met haar cyclus en nu bleek gister bij de gynaecoloog dat ze waarschijnlijk PCOS heeft. Alleen heeft ze, buiten vaccinaties om, wel een reguliere cyclus dus kan de diagnose niet gesteld worden. Maar die reguliere cyclus heeft ze dus naar verwachting dankzij het suikervrije eten.
Ik weet al een jaar of 6 dat ik het heb, dus inmiddels ook wel van alles geprobeerd, maar helaas de oplossing nog niet gevondenquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:53 schreef Vaiana het volgende:
Ik begreep trouwens wel dat dieet ook best veel impact kan hebben op PCOS klachten, heb je daar al eens naar gekeken Loka?
Mijn beste vriendin eet al jaren suikervrij, had sinds de vaccinatie problemen met haar cyclus en nu bleek gister bij de gynaecoloog dat ze waarschijnlijk PCOS heeft. Alleen heeft ze, buiten vaccinaties om, wel een reguliere cyclus dus kan de diagnose niet gesteld worden. Maar die reguliere cyclus heeft ze dus naar verwachting dankzij het suikervrije eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |