Hoe laat ongeveer dan?quote:Op zondag 9 januari 2022 17:46 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Hoezo is dat vreemd? Hij komt elke zondagavond online en niet eerder.
Zoals gezegd rond 21:10.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe laat ongeveer dan?
Ik dacht gewoon elke zondag
Net als de afgelopen jaren...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:25 schreef Halcon het volgende:
Heb gelezen dat de agenda van Waes al t/m 2023 vol zat. Hij heeft niet gezegd waarmee.
Niet heel spannend einde nee, maar wel een prima seizoenquote:Op zondag 9 januari 2022 21:58 schreef tompsv18 het volgende:
Beetje slap einde eigenlijk na een verder heel sterk seizoen.
Jaquote:Op zondag 9 januari 2022 22:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ferry vraagt aan Laila waarom ze Peter niet belt. Maar Ferry reed bij Kalverstraat 4 voorbij en zag dat er een dode werd opgehaald. Ik neem aan dat Ferry dacht dat dit Peter was
Ja het is wel leuk geweest inderdaad, al zie ik ze nog wel een vierde seizoen proberen omdat het einde nog redelijk open was met Ferry die weer begint.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:20 schreef gilmore2000 het volgende:
Prima einde voor de serie. Wat mij betreft geen vierde seizoen, Sommige series hoeven niet al te lang te duren en voor Undercover is drie seizoenen naar mijn idee een mooie cirkel om te stoppen
Ja en Bob is ook niet bepaald financieel binnen of zo. Dus wie weet moet die ook weer aan de slag.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is wel leuk geweest inderdaad, al zie ik ze nog wel een vierde seizoen proberen omdat het einde nog redelijk open was met Ferry die weer begint.
Zou ik ook hebben gedaan, maar dan had Peter die paardenbek niet meer naar die bruidsjurkenzaak kunnen lokken.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:49 schreef RedFever007 het volgende:
@:halcon EXACT wat ik ook dacht. Stuur even een appje dan LUL![]()
Typisch voorbeeld van slecht schrijfwerk mijns inziens
Dat laatste hoop ik eigenlijk niet. Vond d'r dit seizoen weinig toevoegen en vindt haar accentje erg nep.quote:Op zondag 9 januari 2022 23:27 schreef ThierryPicking het volgende:
Oh er gaat echt wel een seizoen 4 komen. Mijn inziens hebben ze alle stukjes netjes klaargelegd daarvoor. Leyla komt denk ik ook weer terug. En Danielle zal een grotere rol krijgen. Ferry zijn nieuwe imperium komt van de grond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |