abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202383041
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202383533
oO/
pi_202383549
<O)
pi_202384159
Ik zag net bij vrienden op instagram hun kerstboom langskomen. Beiden nog nooit een kerstboom gehad (Hasan heeft wel eens die van mij opgetuigd), maar bij deze van hen heeft wel zoveel versiersels en lichtjes, dat er nauwelijks groen te zien is _O- Groots ingekocht waarschijnlijk
We have far more in common than that which devides us..
pi_202384399
Deze TT doet echt pijn aan mijn ogen :'(

Ik heb weer even culinaire hulp nodig. Ik ga dus misschien in januari voor 3 maanden een revalidatietraject in voor drie of vier dagdelen in de week. Dat zal zeker de eerste maand een uitputtingsslag worden.
Welke vega diners/lunch/tussendoortjes voor door de week kan je makkelijk preppen op zondag? @Clubsoda is hier in elk geval goed in.

Mijn voorlopige plan:
Zondag: smoothies (ontbijt), snackrepen (tussendoortjes), eiermuffins (lunch), monkey platter spul, ovenschotel en geroosterde groenten maken.
Avondeten maandag: geroosterde groente, pesto/harissa/tahin, aardappels/gnocchi, vegaburger uit oven
Dinsdag: ovenschotel
Woensdag: restje geroosterde groente, pasta/noedels, blik vis/peulvrucht/ei
Donderdag en vrijdag: uit vriezer/weckpot.

Ik ga niet, niet!, full on in prep modus. Maar hier alvast over nadenken vind ik wel fijn. Ik ga ook alvast wat maaltijden voor de vriezer maken denk ik. Of daar in elk geval ruimte voor maken in de vriezers.
Spoilers!
pi_202384981
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 21:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zag net bij vrienden op instagram hun kerstboom langskomen. Beiden nog nooit een kerstboom gehad (Hasan heeft wel eens die van mij opgetuigd), maar bij deze van hen heeft wel zoveel versiersels en lichtjes, dat er nauwelijks groen te zien is _O- Groots ingekocht waarschijnlijk
Over The Top, zo hoort het _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202385015
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Over The Top, zo hoort het _O_
Ik heb mijn Twinkly verlichting ook al weer klaargelegd en gekoppeld aan Google :P
B-)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202385046
Morgen eerst even Booster ophalen, en kijken hoe die "valt"
pi_202386083
Ik heb niks met kerst :+ en ook niet met kerstbomen. Sterker nog, ik ben allergisch voor kerstbomen :')

Mijn dag begon niet zo lekker, slecht geslapen, beetje stress over verschillende dingen, en toen reed ik op weg naar hockey ook nog verkeerd ondanks navigatie waardoor ik te laat kwam en dat was de druppel die de emmer deed overlopen en toen zat ik huilend in de auto :+ teamgenootjes waren heel lief wel. Wedstrijd was stom, partijdige scheidsrechter, heel fysiek spelende en onsportieve tegenstander en ik kreeg in tweede kwart en beuk tegen m'n hoofd dus toen was ik er klaar mee en ben ik het veld uitgelopen en heb ik niet meer gespeeld. Gelukkig valt het mee hoeveel last ik er van heb.

Lekker naar eigen club gegaan, daar gezellig gedaan, thuis lekker in bad gelegen en gechilld en nog even bezoek gehad van M, dus m'n dag eindigde wél goed :9 :)

En nu maar eens slapen :ZZ
Slaap lekker allemaal!
/Liefdagboek

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 29-11-2021 09:31:02 ]
pi_202386167
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:39 schreef fietsie het volgende:
Morgen eerst even Booster ophalen, en kijken hoe die "valt"
Ik heb helemaal nergens last van gehad, niet eens last van mijn arm. Hoop dat jij hetzelfde hebt.

Vlindertje hopelijk nu in dromenland :* Stressdag zeg, jeetje. Nou ja, op je bezoek na :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202386501
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202386511
Vroeg :W
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 november 2021 @ 07:10:23 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202386563
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202386648
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2021 06:38 schreef Lonaa het volgende:
Vroeg :W
Nou zeg dat wel. Voor het eerst sinds maanden om 720 de wekker want 4 uur werken deze week.
Pfft. ff wennen!

Fijne dag all :W

En vlinder weer een beuk tegen d'r hoofd -O-
pi_202386703
Vandaag pannenkoeken eten!
https://sintpannekoek.nl/
pi_202386787
Goedemorgen!
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Deze TT doet echt pijn aan mijn ogen :'(

Ik heb weer even culinaire hulp nodig. Ik ga dus misschien in januari voor 3 maanden een revalidatietraject in voor drie of vier dagdelen in de week. Dat zal zeker de eerste maand een uitputtingsslag worden.
Welke vega diners/lunch/tussendoortjes voor door de week kan je makkelijk preppen op zondag? @:clubsoda is hier in elk geval goed in.

Mijn voorlopige plan:
Zondag: smoothies (ontbijt), snackrepen (tussendoortjes), eiermuffins (lunch), monkey platter spul, ovenschotel en geroosterde groenten maken.
Avondeten maandag: geroosterde groente, pesto/harissa/tahin, aardappels/gnocchi, vegaburger uit oven
Dinsdag: ovenschotel
Woensdag: restje geroosterde groente, pasta/noedels, blik vis/peulvrucht/ei
Donderdag en vrijdag: uit vriezer/weckpot.

Ik ga niet, niet!, full on in prep modus. Maar hier alvast over nadenken vind ik wel fijn. Ik ga ook alvast wat maaltijden voor de vriezer maken denk ik. Of daar in elk geval ruimte voor maken in de vriezers.
Ik vind gevulde soepen ook altijd erg geschikt hiervoor.
  maandag 29 november 2021 @ 08:17:25 #17
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202386789
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 08:16 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Ik vind gevulde soepen ook altijd erg geschikt hiervoor.
Erwtensoep! *O*
pi_202386800
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 08:17 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Erwtensoep! *O*
Ja, maar ook minestrone met bonen bijvoorbeeld (met bloemkool, wortel, courgette, paprika, champignons, witte bonen, tomatenblokjes, pesto), of harira.
  maandag 29 november 2021 @ 08:32:24 #19
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202386861
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 08:19 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ja, maar ook minestrone met bonen bijvoorbeeld (met bloemkool, wortel, courgette, paprika, champignons, witte bonen, tomatenblokjes, pesto), of harira.
Harrira klinkt ook goed! kende ik nog niet :9
pi_202386888
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 08:19 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Harira is wel een goed idee :) Ik heb nog een paar potten minestrone staan, ook lekker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 29-11-2021 08:44:20 ]
Spoilers!
  maandag 29 november 2021 @ 08:43:24 #21
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202386921
Weird. Op het werk.
Straks maar weer snel naar het thuiswerk theater
pi_202387061
Ik kom vanavond bij je terug @Lucky_Strike!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 29 november 2021 @ 09:12:19 #23
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202387164
@sigme
quote:
@Bramito hoe is het bij jou? En je vrouw, al terug uit Andorra? Of moet zij nog met sneeuwkettingen terugploegen?
Geen sneeuwkettingen, maar wel 2 uur vertraging door een ongeluk voor Lerida.
Siesta & Fiesta!
  maandag 29 november 2021 @ 09:15:32 #24
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202387204
Tevens goede morgen en kerstboom staat sinds zaterdag. :')
Siesta & Fiesta!
pi_202387364
Goedemorgen :W

Knoop is doorgehakt (in ieder geval voor nu), aan het eind van de middag kan ik de medicatie voor de kat ophalen.
Gelukkig hoeft de kat zelf niet nog eens mee, geeft toch weer stress en de andere kat is ook een paar dagen van de wap :')

Wel benieuwd hoe makkelijk deze is met pilletjes, nog geen ervaring mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')