Over The Top, zo hoort hetquote:Op zondag 28 november 2021 21:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zag net bij vrienden op instagram hun kerstboom langskomen. Beiden nog nooit een kerstboom gehad (Hasan heeft wel eens die van mij opgetuigd), maar bij deze van hen heeft wel zoveel versiersels en lichtjes, dat er nauwelijks groen te zien isGroots ingekocht waarschijnlijk
Ik heb mijn Twinkly verlichting ook al weer klaargelegd en gekoppeld aan Googlequote:
Ik heb helemaal nergens last van gehad, niet eens last van mijn arm. Hoop dat jij hetzelfde hebt.quote:Op zondag 28 november 2021 22:39 schreef fietsie het volgende:
Morgen eerst even Booster ophalen, en kijken hoe die "valt"
Nou zeg dat wel. Voor het eerst sinds maanden om 720 de wekker want 4 uur werken deze week.quote:
Ik vind gevulde soepen ook altijd erg geschikt hiervoor.quote:Op zondag 28 november 2021 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Deze TT doet echt pijn aan mijn ogen![]()
Ik heb weer even culinaire hulp nodig. Ik ga dus misschien in januari voor 3 maanden een revalidatietraject in voor drie of vier dagdelen in de week. Dat zal zeker de eerste maand een uitputtingsslag worden.
Welke vega diners/lunch/tussendoortjes voor door de week kan je makkelijk preppen op zondag? @:clubsoda is hier in elk geval goed in.
Mijn voorlopige plan:
Zondag: smoothies (ontbijt), snackrepen (tussendoortjes), eiermuffins (lunch), monkey platter spul, ovenschotel en geroosterde groenten maken.
Avondeten maandag: geroosterde groente, pesto/harissa/tahin, aardappels/gnocchi, vegaburger uit oven
Dinsdag: ovenschotel
Woensdag: restje geroosterde groente, pasta/noedels, blik vis/peulvrucht/ei
Donderdag en vrijdag: uit vriezer/weckpot.
Ik ga niet, niet!, full on in prep modus. Maar hier alvast over nadenken vind ik wel fijn. Ik ga ook alvast wat maaltijden voor de vriezer maken denk ik. Of daar in elk geval ruimte voor maken in de vriezers.
Erwtensoep!quote:Op maandag 29 november 2021 08:16 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Ik vind gevulde soepen ook altijd erg geschikt hiervoor.
Ja, maar ook minestrone met bonen bijvoorbeeld (met bloemkool, wortel, courgette, paprika, champignons, witte bonen, tomatenblokjes, pesto), of harira.quote:
Harrira klinkt ook goed! kende ik nog nietquote:Op maandag 29 november 2021 08:19 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ja, maar ook minestrone met bonen bijvoorbeeld (met bloemkool, wortel, courgette, paprika, champignons, witte bonen, tomatenblokjes, pesto), of harira.
Harira is wel een goed ideequote:Op maandag 29 november 2021 08:19 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ja, maar ook minestrone met bonen bijvoorbeeld (met bloemkool, wortel, courgette, paprika, champignons, witte bonen, tomatenblokjes, pesto), of harira.
Geen sneeuwkettingen, maar wel 2 uur vertraging door een ongeluk voor Lerida.quote:@Bramito hoe is het bij jou? En je vrouw, al terug uit Andorra? Of moet zij nog met sneeuwkettingen terugploegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |