Waar hangt Sylla uit? Staat niet op het veld, zit niet op de bank, en wordt verder nergens genoemd. Terug naar het tweede gezet?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 28 november 2021 16:23 schreef Paul het volgende:
DALMAU SCOORT IN DE LAATSTE MINUUT VAN BLESSURETIJDDDDDDDDDDDDDD![]()
![]()
DALMAU SCOORT IN DE LAATSTE MINUUT VAN BLESSURETIJDDDDDDDDDDDDDD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 november 2021 16:24 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar ze gaan wel over Cambuur heen
JAAAAAAAAAAAAAAAA. Het gebeurt gewoon! Wie had dat gedacht.quote:
quote:Op zondag 28 november 2021 16:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA. Het gebeurt gewoon! Wie had dat gedacht.
Het blijft toch altijd vreemd wanneer Feyenoord de minste verliespunten heeft, ook al is het maar na een willekeurige aantal speelronden. Dit puntverlies zal ze goed doen, weer even met alle zes de kakkerlakkenpootjes op de grond!
Wat is er nu weer?quote:
[..]
Het blijft toch altijd vreemd wanneer Feyenoord de minste verliespunten heeft, ook al is het maar na een willekeurige aantal speelronden. Dit puntverlies zal ze goed doen, weer even met alle zes de kakkerlakkenpootjes op de grond!
quote:
Eens.quote:
Hé Drizzt, wat heb je vrijdag bij je ouders gegeten?quote:Op zondag 28 november 2021 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gelijk tegen Feyenoord, niks mis mee, maar wat was het weer saai.
Strontpot. Alleen PEC - RKC was lelijker.quote:Op zondag 28 november 2021 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gelijk tegen Feyenoord, niks mis mee, maar wat was het weer saai.
Oja verrek, helemaal vergeten te meldenquote:Op zondag 28 november 2021 16:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hé Drizzt, wat heb je vrijdag bij je ouders gegeten?
Klopt, die lachen nu Arne Slot uit.quote:Op zondag 28 november 2021 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
Feyenoord gelijk, dat is goed voor AZ!
Oh wacht...
EINDELIJKquote:Op zondag 28 november 2021 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja verrek, helemaal vergeten te meldenBruine bonensoep
quote:Op zondag 28 november 2021 16:53 schreef De_Kraam het volgende:
Blauw-wit gestreept tegen mintgroen is niet zo'n geslaagde combinatie.
Ja dat had ik ook wel door maar ik wilde even een grapje makenquote:Op zondag 28 november 2021 16:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
bedoel dat het op tv te veel op elkaar lijkt.
Je bent gewoon gayquote:Op zondag 28 november 2021 16:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
bedoel dat het op tv te veel op elkaar lijkt.
Dan zal Ajax er wel niet zoveel zin in hebben gehad.quote:Op zondag 28 november 2021 17:00 schreef PSVCL het volgende:
Wanneer PSV B een veel betere indruk maakt dan ajax
zak in elkaar joh kk gekquote:Op zondag 28 november 2021 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent gewoon gay
Geen discussie verder
Hallo PSVCLquote:Op zondag 28 november 2021 17:00 schreef PSVCL het volgende:
Dat is op zich niet zo vreemd toch? PSV heeft een betere selectie dan Ajax.quote:Op zondag 28 november 2021 17:00 schreef PSVCL het volgende:
Eens. Jullie hadden dat al vroeg door.quote:Op zondag 28 november 2021 17:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo vreemd toch? PSV heeft een betere selectie dan Ajax.
Zal dus geen (negatief) record meer worden qua minst aantal goals in een speelronde.quote:Op zondag 28 november 2021 17:03 schreef _UserName_ het volgende:
De derde goal van vandaag in vier wedstrijden. Gezien PEC - RKC en Willem II - Go Ahead slechts een goal kende gister, moet dit een doelpuntenfestijn worden, Fortuna - Groningen werd immer 1-4 en NEC - Cambuur wist ook 5 goals te noteren.
Nee, dat niet maar had wel op meer gehoopt vandaag. Wellicht komt dat nog.quote:Op zondag 28 november 2021 17:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zal dus geen (negatief) record meer worden qua minst aantal goals in een speelronde.
Hoe wil je dan naar een bal springen om te vangen, head first ofzo.quote:Op zondag 28 november 2021 17:09 schreef Zorro het volgende:
Die achterlijke knie naar voren mogen zo ook wel eens harder aanpakken.
Moet je als speler eens doen.
Zie jij ooit een speler een kopduel aangaan met zijn knie in iemands rug? Hoe is dit anders?quote:Op zondag 28 november 2021 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe wil je dan naar een bal springen om te vangen, head first ofzo.
Er is een verschil tussen een bal proberen te koppen en een bal proberen te vangen.quote:Op zondag 28 november 2021 17:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zie jij ooit een speler een kopduel aangaan met zijn knie in iemands rug? Hoe is dit anders?
Dan moet je VI Pro nemen. Dan legt Pieter Zorro het wel uit.quote:Op zondag 28 november 2021 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe wil je dan naar een bal springen om te vangen, head first ofzo.
Klopt. Dat verschil zit hem in het al dan niet omhoogsteken van de handen.quote:Op zondag 28 november 2021 17:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een bal proberen te koppen en een bal proberen te vangen.
Die mogen hem niet in de handen pakken.quote:Op zondag 28 november 2021 17:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zie jij ooit een speler een kopduel aangaan met zijn knie in iemands rug? Hoe is dit anders?
Er zijn keepers bij wie ik dat idee ook krijg.quote:Op zondag 28 november 2021 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Die mogen hem niet in de handen pakken.
Waarvan akte.quote:Op zondag 28 november 2021 17:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er zijn keepers bij wie ik dat idee ook krijg.
[..]
quote:
En dat ondanks de lichtshows.quote:Op zondag 28 november 2021 18:17 schreef GGMM het volgende:
Terecht, eigenlijk verdient Heerenveen nog iets meer.
Ik heb het idee dat jij dit vermeldt met een niet geheel neutrale insteek!quote:Op zondag 28 november 2021 18:17 schreef GGMM het volgende:
Terecht, eigenlijk verdient Heerenveen nog iets meer.
Niemand is neutraal.quote:Op zondag 28 november 2021 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij dit vermeldt met een niet geheel neutrale insteek!
In dit topic in ieder geval niet.quote:
Kan je gewoon valse zeggen?quote:Op zondag 28 november 2021 18:22 schreef KingRoland het volgende:
En wat betreft Feyenoord tsjapuntenverlies is prima, geef je de supporters geen false hoop op de titel (wat ook echt zielig is)
ik heb een iphonequote:Op zondag 28 november 2021 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk is je batterij zo leeg!
Toch maar mooi geen punten verloren op jullie naaste concurrent op deze manier, wat een geluk!quote:
Eens.quote:Op zondag 28 november 2021 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij dit vermeldt met een niet geheel neutrale insteek!
Kan Roger Schmidt zo goed keepen dan?quote:Op zondag 28 november 2021 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met die Duitser op doel had je vandaag gewonnen
Erg opvallendquote:Op zondag 28 november 2021 18:35 schreef Zipportal het volgende:
In de eerste helft een hoop PSV'ers in dit topic. Nu allemaal weer weg.
Als je weinig creëert is dat lastigquote:Op zondag 28 november 2021 18:34 schreef Caland het volgende:
PSV zal wel weer in de laatste minuut scoren als de walgelijke luckyclub die ze zijn.
quote:Op zondag 28 november 2021 17:00 schreef PSVCL het volgende:
Doe jij eens niet zo positiefquote:Op zondag 28 november 2021 18:37 schreef Shreyas het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! De beste selectie van de eredivise lijdt hier puntverlies!![]()
Ajax winnaar van het weekend!
Boeiend. Het seizoen is toch al gespeeld voor Ajax.quote:Op zondag 28 november 2021 18:37 schreef Shreyas het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! De beste selectie van de eredivise lijdt hier puntverlies!![]()
Laat @Coco met rustquote:Op zondag 28 november 2021 18:37 schreef Zipportal het volgende:
Op naar het @:Coco topic. Zijn idool Van Gerwen heeft verloren en een club uit Eindhoven op puntverlies.
[ afbeelding ]
Nee, PSV wordt nog steeds kampioen hoor, maar wel lekker dat Ajax nu weer even een twee punten 'los' staat van PSV.quote:Op zondag 28 november 2021 18:37 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Boeiend. Het seizoen is toch al gespeeld voor Ajax.
Wooh! Dat puntverlies van Feyenoord vandaag was dus extra belangrijk. Bij een overwinning woensdag zouden ze anders gewoon bovenaan hebben gestaan! Dat maakt dit weekend net even extra lekkerquote:Op zondag 28 november 2021 18:42 schreef Zipportal het volgende:
AZ - Vitesse boeit niemand. Dus hierbij het nieuwe programma.
[ afbeelding ]
Zo gaat het toch altijd met al die 'echte supporters' van een van de top 3 clubs?quote:Op zondag 28 november 2021 18:35 schreef Zipportal het volgende:
In de eerste helft een hoop PSV'ers in dit topic. Nu allemaal weer weg.
Spreek voor jezelf. Ik zit er al klaar voor. Hopelijk zetten we AZ op 9 punten.quote:Op zondag 28 november 2021 18:42 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
De Eagles hebben gewoon gewonnenquote:Op zondag 28 november 2021 18:37 schreef Shreyas het volgende:
Wat een walgelijk programma. Een leuke wedstrijd gespot.quote:Op zondag 28 november 2021 18:42 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
PSV v Utrecht en misschien Cambuur v Vitesse.quote:Op zondag 28 november 2021 19:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat een walgelijk programma. Een leuke wedstrijd gespot.
Terecht in dit geval. Pavludis neemt hem met de hand mee en haalt daar voordeel uit.quote:
Ja, zo kun je een ranzig slecht potje ook noemen.quote:Op zondag 28 november 2021 20:14 schreef yats het volgende:
Tot nu toe is het vooral een tactisch steekspel met twee kleine kansen voor Vitesse
Waarom zet je de speler die na Antony het beste presteert op zijn ideale positie vind ik een rare vraag.quote:Op zondag 28 november 2021 12:21 schreef Caland het volgende:
Waarom speelt Ten Hag nu niet gewoon met Klaassen op 10 en Berghuis op rechts???
@:maxi-mus @:ggmm @:shreyas
Ja want Vitesse doet het tegen goede ploegen dit seizoen echt geweldig.quote:Op zondag 28 november 2021 20:56 schreef Durmada het volgende:
Ik had Vitesse wel wat sterker ingeschat eigenlijk, nu al de zoveelste wedstrijd van AZ waarin vrijwel niks gebeurt.
@yats gaat dit niet pikken.quote:Op zondag 28 november 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja want Vitesse doet het tegen goede ploegen dit seizoen echt geweldig.
Van Feyenoord gewonnen en in de ConL tegen niet de minste ploegen toch best aardig. En AZ laat dit seizoen toch nog erg weinig zien een goede ploeg te zijn.quote:Op zondag 28 november 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja want Vitesse doet het tegen goede ploegen dit seizoen echt geweldig.
Het Nederlandse Getafe, voetballen kunnen ze niet.quote:Op zondag 28 november 2021 20:56 schreef Durmada het volgende:
Ik had Vitesse wel wat sterker ingeschat eigenlijk, nu al de zoveelste wedstrijd van AZ waarin vrijwel niks gebeurt.
Psv Utrecht inderdaadquote:Op zondag 28 november 2021 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PSV v Utrecht en misschien Cambuur v Vitesse.
Die Deyverson was ook weer goed dit weekend.quote:Op zondag 28 november 2021 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het Nederlandse Getafe, voetballen kunnen ze niet.
Wanneer ajax de makkelijkste uitwedstrijd kado krijgt en PSV en Feyenoord (na een donderdag wedstrijd) uit naar Heerenveen/Twente moetenquote:
Datzelfde heb ik andersom. Bij Vitesse zit het probleem vooral in het afronden.quote:Op zondag 28 november 2021 20:56 schreef Durmada het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2021 21:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wanneer ajax de makkelijkste uitwedstrijd kado krijgt en PSV en Feyenoord (na een donderdag wedstrijd) uit naar Heerenveen/Twente moeten
Kleine details die het kampioenschap kunnen beslissen. Ze zijn niet dom bij de knjb
Ajax-uit en PSV-uit waren niet best nee. Maar wellicht ziet hij Rennes en Tottenham niet als goede tegenstanders?quote:
Afronden van een blessurebehanding?quote:Op zondag 28 november 2021 21:09 schreef yats het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik andersom. Bij Vitesse zit het probleem vooral in het afronden.
Mwah, soms zie ik best aardige dingen. Het probleem zit hem vooral in het afronden. Als je thuis tegen Utrecht 20 keer op goal schiet en er toch maar 2 maakt klopt er iets niet...quote:Op zondag 28 november 2021 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het Nederlandse Getafe, voetballen kunnen ze niet.
Europees is er niks mis met de prestaties van Vitesse ouwe reus. Maar in de Eredivisie is het niet om aan te gluren. Echt anti-voetbal. Maar goed, je staat er wel 6e mee dus gaat toch gewoon goed.quote:Op zondag 28 november 2021 21:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ajax-uit en PSV-uit waren niet best nee. Maar wellicht ziet hij Rennes en Tottenham niet als goede tegenstanders?
Nee, op de goal. Qua schoten op goal zijn ze subtop, maar qua doelsaldo is het gewoon !#%#$#quote:
Als je thuis van clubs als Willem 2, Twente en Go Ahead verliest zegt dat genoeg.quote:Op zondag 28 november 2021 21:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Europees is er niks mis met de prestaties van Vitesse ouwe reus. Maar in de Eredivisie is het niet om aan te gluren. Echt anti-voetbal. Maar goed, je staat er wel 6e mee dus gaat toch gewoon goed.
AZ ook niet. Dit is gewoon een echte 0-0 wedstrijdquote:Op zondag 28 november 2021 21:22 schreef GGMM het volgende:
Vitesse heeft niks te klagen over de scheidsrechter.
Ik ben Rutte bijna dankbaar dat ik vandaag thuis zit. Bijna dan...quote:
Maar Heerenveen kan er niets van.quote:Op zondag 28 november 2021 21:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wanneer ajax de makkelijkste uitwedstrijd kado krijgt en PSV en Feyenoord (na een donderdag wedstrijd) uit naar Heerenveen/Twente moeten
Kleine details die het kampioenschap kunnen beslissen. Ze zijn niet dom bij de knjb
quote:Op zondag 28 november 2021 21:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ajax-uit en PSV-uit waren niet best nee. Maar wellicht ziet hij Rennes en Tottenham niet als goede tegenstanders?
15 goals waarvan 10 in de eerste 2 potjes. (lol)quote:Op zondag 28 november 2021 21:46 schreef De_Kraam het volgende:
Deze wedstrijd ook weer 0-0. Wat een bijzonder lelijk voetbalweekend.
Toch is Heerenveen uit een stuk lastiger dan Sparta. Hadden ze vooraf op een eerlijkere manier kunnen indelen.quote:Op zondag 28 november 2021 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar Heerenveen kan er niets van.
Dat blijkt ja. (lol)quote:Op zondag 28 november 2021 22:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Toch is Heerenveen uit een stuk lastiger dan Sparta. Hadden ze vooraf op een eerlijkere manier kunnen indelen.
Ajax speelt ook nog eens op een dinsdag/woensdag.
Ik kom net thuus. Wat moet je weten?quote:Op woensdag 1 december 2021 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:zipportal doet niet aan inhaalwedstrijden?
Ik word altijd blij als het Teletekstprogramma hier staat.quote:Op woensdag 1 december 2021 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kom net thuus. Wat moet je weten?
Zipportal in VBL / [Live Eredivisie #1442] Zaaddodende middagquote:Op woensdag 1 december 2021 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word altijd blij als het Teletekstprogramma hier staat.
Heracles lijkt op papier althans wel wat meer te gaan durven dan Twente.quote:Op woensdag 1 december 2021 19:36 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus en ik zitten klaar voor de grote Marcianoshow
Daar is niet zo heel gek veel voor nodigquote:Op woensdag 1 december 2021 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heracles lijkt op papier althans wel wat meer te gaan durven dan Twente.
Ik zet mijn geld op Vinkquote:Op woensdag 1 december 2021 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zal ons morgen wel lastigvallen dan.
Ojaquote:Op woensdag 1 december 2021 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met 2 potjes verwacht ik gewoon een volle studio.
Bas Nijhuis van de Bas Nijhuisshow vindt het vreemd dat de FIFA niet zit te wachten op hem.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:00 schreef Caland het volgende:
Leuk, Bas Nijhuis van de grote Bas Nijhuis show is scheids.
'Speelronde'.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja
Ik zit nog niet zo goed in deze speelronde
Heeft Ajax zelf aangevraagd, net als PSV die naar de middag zijn gezet. En vrijdag is er al een pot dus dat zal ESPN wel niet willen dan. Vind het wel prima zo.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
'Speelronde'.
FEY-HER en AZ-FOR zijn inhaal.
AJA-WIL is naar voren gehaald, gok omdat ze Ajax een favour wilden doen richting de CL. Maar dat is niet nodig.
Ziggo heeft zo alle competities in den switch.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:02 schreef Caland het volgende:
Ik kan me mentaal niet meer zetten tot potjes zonder publiek
Helemaal prima.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft Ajax zelf aangevraagd, net als PSV die naar de middag zijn gezet. En vrijdag is er al een pot dus dat zal ESPN wel niet willen dan. Vind het wel prima zo.
Ik was alweer vergeten dat Feyenoord het vorig jaar zo lastig had tegen Heracles. Al was die beker nog relatief gemakkelijk?quote:
Ik ben echt heel slecht in het oplepelen van dit soort wedstrijden.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was alweer vergeten dat Feyenoord het vorig jaar zo lastig had tegen Heracles. Al was die beker nog relatief gemakkelijk?
Overigens is dit gespeeld.
Bijlow en Kokcu lijken me prima gegadigdenquote:Op woensdag 1 december 2021 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord mist een type waar niemand bij in zijn hoofd kwam.
Dat lijkt mij sterk of zit die in een andere tijdzonequote:
Hij 'sport' altijd thuis.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk of zit die in een andere tijdzone
Feyenoord goal. Nijhuis werd VARRED (en was boos)quote:
Leuk feitje: Caland was eigenlijk deze wedstrijd vergetenquote:Op woensdag 1 december 2021 13:30 schreef Caland het volgende:
De tijden dat ik een week lang nauwelijks heb geslapen om een Feyenoord-Heracles zijn ook wel een beetje voorbij.
Ewald Lienen is het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
Als iemand vertrekt van de pijn, maar half bewegend, weet je dat iemand werkelijk geblesseerd is.
CC Tadic.
Ja, op het moment dat ik Feyenoord op tv moet kijken hoef ik geen dingen te plannen. Dan gaat het mis.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk feitje: Caland was eigenlijk deze wedstrijd vergeten
Hoe is het met die moordenaar nu?quote:Op woensdag 1 december 2021 20:22 schreef LordVoldermort het volgende:
De beste speler ook nog. Das niet leuk voor Heracles Heracles
Geen nieuwsquote:Op woensdag 1 december 2021 20:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hoe is het met die moordenaar nu?
6 dagen geleden.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
Eerste tegengoal voor Feyenoord sinds 24 oktober, trouwens.
In de Eredivisie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |