SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chineesquote:Op zondag 28 november 2021 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet woensdag naar kantoor en donderdag chinezen met pa en ma. Als ik DAN nog nit dood ben weet ik het ook niet meer.
Ik heb ook nog drie andere afspraken (zonder vrienden) dus RIP ik.quote:Op zondag 28 november 2021 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet woensdag naar kantoor en donderdag chinezen met pa en ma. Als ik DAN nog nit dood ben weet ik het ook niet meer.
Oh maar dan heb jij al een weerstand van level 100.quote:Op zondag 28 november 2021 14:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit volgende week gewoon weer de hele week tussen de kinderen.
Gerookt vlees blijft langer goedquote:Op zondag 28 november 2021 14:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit volgende week gewoon weer de hele week tussen de kinderen.
Een complete rijststafel als laatste avondmaal en die moet helemaal op voordat je bij Charon op de boot magquote:Op zondag 28 november 2021 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed laatste avondmaal ook, mocht je het niet overleven
Charon de veerman van de Styxquote:Op zondag 28 november 2021 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een complete rijststafel als laatste avondmaal en die moet helemaal op voordat je bij Charon op de boot mag
#Viesdikchat klomt wel helpen als het diner niet doorgaatquote:Op zondag 28 november 2021 14:07 schreef Ama het volgende:
Wel niceiemand van de metaalafdeling had iets gemaakt voor de man van de oliebollenkraam dus toen vroeg hij ja wat gaat dit mij kosten? Toen zei die collega doe maar genoeg oliebollen voor het kerstdiner hier. Dus nu krijgen we 100 (of 200?) oliebollen.
Daarna lekker borrelen met Hadesquote:
Haha is goed.quote:Op zondag 28 november 2021 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
#Viesdikchat klomt wel helpen als het diner niet doorgaat
Nou ik ben blij dat ik net al even weg geweest ben. Nou met deze paniek allemaal is er geen lol meer aan om doodleuk even een vliegreisje te gaan boekenquote:Op zondag 28 november 2021 14:09 schreef Ama het volgende:
Ook nog steeds niks gehoord over vrij eind december, binnenkort zelf maar vakantie regelen dan.
Nou ik ga nergens heen maar heb gewoon zin om een week uit te slapen en te chillen met vrienden enz.quote:Op zondag 28 november 2021 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat ik net al even weg geweest ben. Nou met deze paniek allemaal is er geen lol meer aan om doodleuk even een vliegreisje te gaan boeken
Ja daar proef ik gewoon elk weekend een beetje van. Nou ja behalve dat vriendengedeelte danquote:Op zondag 28 november 2021 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik ga nergens heen maar heb gewoon zin om een week uit te slapen en te chillen met vrienden enz.
Vrienden zie ik ook niet vaak meer hoor en ik merk dat het groepje echte vrienden ook steeds kleiner begint te worden maar goed moet ze toch af en toe eens zien haha.quote:Op zondag 28 november 2021 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar proef ik gewoon elk weekend een beetje van. Nou ja behalve dat vriendengedeelte dan
Is het al 17.00 uurquote:
Min urenquote:Op zondag 28 november 2021 15:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
wel doorbetaaldof gaat dit ook van je verlofuren af?
Dat gelambal vind ik even lekker maar daar word ik niet en beetje depri van daarna.quote:
Nee zeker nu mietquote:Op zondag 28 november 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je al op zoek naar wat anders?
Kunt toch gewoon wat nieuws zoeken zonder te zeggen dat je weg gaatquote:Op zondag 28 november 2021 15:37 schreef bitterbal het volgende:
Nu loopt contract tot 31 december. Als k zeg weg ga en het gaat mis ben k ook ww kwijt
Ja maar wat moet k nu zoeken dan. Horeca hangt weer aan een draadje:pquote:Op zondag 28 november 2021 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunt toch gewoon wat nieuws zoeken zonder te zeggen dat je weg gaat
Callcenter voor de GGD schijnt goed te betalen. En ik denk dat je dan voorlopig wel even zeker bent van je baan ookquote:Op zondag 28 november 2021 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wat moet k nu zoeken dan. Horeca hangt weer aan een draadje:p
Er is schaarste op de arbeidsmarkt. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat er geen werk te vinden isquote:Op zondag 28 november 2021 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wat moet k nu zoeken dan. Horeca hangt weer aan een draadje:p
Ja heb k aan gedacht maar denk dat k dat echt niet leuk vind. Maar ze betalen iets van 17 euro per uur Jaquote:Op zondag 28 november 2021 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Callcenter voor de GGD schijnt goed te betalen. En ik denk dat je dan voorlopig wel even zeker bent van je baan ook
Kunt t minstens een paar weekjes proberenquote:Op zondag 28 november 2021 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb k aan gedacht maar denk dat k dat echt niet leuk vind. Maar ze betalen iets van 17 euro per uur Ja
Beter dan uitkering trekken toch.quote:Op zondag 28 november 2021 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunt t minstens een paar weekjes proberen
Dat hangt af van je uitgave patroon denk ik.quote:Op zondag 28 november 2021 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En haar tweede huis in de verhuur. Kun je best van leven.
Oh dat kan ik ook wel. Vlak bij waar ik woonquote:Op zondag 28 november 2021 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij Auping zochten ze nog een beddentester.
Of je maakt een tinder account aan en je kan ook bedden testenquote:Op zondag 28 november 2021 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kan ik ook wel. Vlak bij waar ik woon
De enige echte Flestubatorquote:Op zondag 28 november 2021 16:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Of je maakt een tinder account aan en je kan ook bedden testen
Ja en als het niks is?quote:Op zondag 28 november 2021 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunt t minstens een paar weekjes proberen
Je wordt nu ook uitgekafferd dus dan is telefonisch misschien fijner.quote:Op zondag 28 november 2021 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb k aan gedacht maar denk dat k dat echt niet leuk vind. Maar ze betalen iets van 17 euro per uur Ja
quote:
Ophangen ipv weglopen is wel makkelijkerquote:Op zondag 28 november 2021 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wordt nu ook uitgekafferd dus dan is telefonisch misschien fijner.
maak gewoon eerst dit contract afquote:Op zondag 28 november 2021 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wordt nu ook uitgekafferd dus dan is telefonisch misschien fijner.
nou ja bedoel dat ik nu toch werk hebquote:Op zondag 28 november 2021 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ja echt megot geen idee wat je dan zou moeten doen. Ik denk van de brug springen of zo.
31 dec toch? Als je nu zoekt is 1 jan starten heel gebruikelijk.quote:Op zondag 28 november 2021 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maak gewoon eerst dit contract af
Dat werkt beter voor vrouwen.quote:Op zondag 28 november 2021 16:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Of je maakt een tinder account aan en je kan ook bedden testen
www.onlyfles.com is ook nog een optiequote:Op zondag 28 november 2021 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat werkt beter voor vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 november 2021 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
www.onlyfles.com is ook nog een optieGa dan ook gewoon vroeger slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 november 2021 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen weer mooie werk dingen verrichten
ja nog een maandjequote:Op zondag 28 november 2021 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja bedoel dat ik nu toch werk heb
ohquote:Op zondag 28 november 2021 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat werkt beter voor vrouwen.
Moet je er weer 35 bij elkaar gaan zoekenquote:Op zondag 28 november 2021 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan m'n lijstje van vorig jaar niet meer vinden.
Doe mij maar een stamppot van de weekquote:Op zondag 28 november 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat buiten helemaal niet meer open gaat voor de winter dus maar fotos gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eskimo Callboy op 1 natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2021 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan m'n lijstje van vorig jaar niet meer vinden.
Jij mag als Zeeuw alleen op dat gejammer van Danny Vera stemmenquote:Op zondag 28 november 2021 16:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eskimo Callboy op 1 natuurlijk
@:ama
@:ijsdraakje
We got the moves
andijvie stamppot met gehaktbalquote:Op zondag 28 november 2021 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe mij maar een stamppot van de week
Primaquote:Op zondag 28 november 2021 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij mag als Zeeuw alleen op dat gejammer van Danny Vera stemmen
Een paar honderd plaatsen te hoogquote:Op zondag 28 november 2021 16:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Prima![]()
Waar stond die vorig jaar ook weer?
Lekkerquote:Op zondag 28 november 2021 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
andijvie stamppot met gehaktbal![]()
Maar de kaasfondue loopt het beste
wat voor vlees heb je?quote:Op zondag 28 november 2021 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker
Ik maak vanavond hutspot
Curryworst op broodjequote:Op zondag 28 november 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat buiten helemaal niet meer open gaat voor de winter dus maar fotos gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van vis kun je toch ook wel worst malen en daar curry op smeren?quote:Op zondag 28 november 2021 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Curryworst op broodjeen jij altijd maar roepen dat het alleen maar vis is daar
Datwas van de zomer ja. nu hebben we andere kaartquote:Op zondag 28 november 2021 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Curryworst op broodjeen jij altijd maar roepen dat het alleen maar vis is daar
Oh en daar kom je nu pas meequote:Op zondag 28 november 2021 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Datwas van de zomer ja. nu hebben we andere kaart
Geen curry en gebakken uitjes er op?quote:Op zondag 28 november 2021 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb die curryworst gisteren gegeten. Viel wat tegen wel
quote:Op zondag 28 november 2021 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van vis kun je toch ook wel worst malen en daar curry op smeren?
niet wat ik kreeg neequote:Op zondag 28 november 2021 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen curry en gebakken uitjes er op?
Vis in de winter is ook wel een beetje raar ja, nou ja misschien walvis of zo.quote:Op zondag 28 november 2021 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Datwas van de zomer ja. nu hebben we andere kaart
Gewoon een klef broodje knakworst uit blik dusquote:
quote:Op zondag 28 november 2021 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vis in de winter is ook wel een beetje raar ja, nou ja misschien walvis of zo.
nou ja het is wel een dikke worst huehue maar wat flauwquote:Op zondag 28 november 2021 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een klef broodje knakworst uit blik dus
quote:Op zondag 28 november 2021 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het is wel een dikke worst huehue maar wat flauw
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
jawel. En nu niet slimme tijd om iets anders te zoeken. Wie weet verlengen ze het wel gewoonquote:Op zondag 28 november 2021 16:39 schreef Karzai het volgende:
Gewoon nog even lekker daar blijven ballie, je hebt het toch naar je zin.
Das snelquote:
Post je hem ook hier zodat ik er over kan miepen?quote:
Wedstrijdje 'wie heeft de beste muzieksmaak met de hipste nummers want zoiets is niet subjectief'?quote:Op zondag 28 november 2021 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Post je hem ook hier zodat ik er over kan miepen?MUZ / Top 2000 Editie 2021 #3 - Wie kunnen we nog redden...?
Zo is dat en volgens mij ben je ook overal aangenomen waar je de laatste jaren op hebt gesolliciteerd, dat wil zeggen dat je prima tietjes hebtquote:Op zondag 28 november 2021 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. En nu niet slimme tijd om iets anders te zoeken. Wie weet verlengen ze het wel gewoon
picsquote:Op zondag 28 november 2021 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo is dat en volgens mij ben je ook overal aangenomen waar je de laatste jaren op hebt gesolliciteerd, dat wil zeggen dat je prima tietjes hebt
quote:Op zondag 28 november 2021 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo is dat en volgens mij ben je ook overal aangenomen waar je de laatste jaren op hebt gesolliciteerd, dat wil zeggen dat je prima tietjes hebt
Nee dat is de Snob2000quote:Op zondag 28 november 2021 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wedstrijdje 'wie heeft de beste muzieksmaak met de hipste nummers want zoiets is niet subjectief'?
jaquote:Op zondag 28 november 2021 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wedstrijdje 'wie heeft de beste muzieksmaak met de hipste nummers want zoiets is niet subjectief'?
Ik heb er denk ik wel overbelegen bands in staan.quote:Op zondag 28 november 2021 16:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja
van die huilies die huilen omdat van die vuige overbelegen bands niet op 1 staan.
Tijden veranderen jongens
ja, maar wat jij goed vindt, hoef ik niet goed te vinden en vice versaquote:Op zondag 28 november 2021 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik wel overbelegen bands in staan.
Ja Danny, nu weten we wel dat je vorig jaar op 1 stond, hoef je niet te blijven herhalenquote:Op zondag 28 november 2021 16:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja
van die huilies die huilen omdat van die vuige overbelegen bands niet op 1 staan.
Tijden veranderen jongens
butthurTVDKquote:Op zondag 28 november 2021 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Danny, nu weten we wel dat je vorig jaar op 1 stond, hoef je niet te blijven herhalen
jolene?quote:Op zondag 28 november 2021 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Wansmaak beste smaak. Ik heb op Dolly Parton en Miley Cyrus gestemd.
quote:Op zondag 28 november 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
CE, ik, Jerney en Fo zijn hier de muziekkenners, de rest is meer van de volgescheten luier muziek en de flauwe wansmaak gimmicks.
Ik heb er ook gewoon stiekem Bon Jovi tussen gegooidquote:Op zondag 28 november 2021 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Wansmaak beste smaak. Ik heb op Dolly Parton en Miley Cyrus gestemd.
Moet jij niet tot sluit?quote:
ik dacht even dat je in mn straat was vandaag..quote:
quote:Op zondag 28 november 2021 16:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik dacht even dat je in mn straat was vandaag..
dudiedudiedudie bij iedere slagregen
Staat iemand's auto alarm te strak afgesteld.
Jerney en Fo zijn hier sinds zwartwittelevisie niet meer geweestquote:Op zondag 28 november 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
CE, ik, Jerney en Fo zijn hier de muziekkenners, de rest is meer van de volgescheten luier muziek en de flauwe wansmaak gimmicks.
Ik heb een brede muzieksmaak. Luister ook zeker wel echt goede muziek hoor. Maar het hoeft niet altijd zo serieus te zijn enz.quote:Op zondag 28 november 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
Gaat buiten niet tot 1700quote:Op zondag 28 november 2021 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan. Heb buiten gesloten
Wat schaft de pot?quote:
Misschien hebben ze hem gepiktquote:Op zondag 28 november 2021 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, ik dacht dat ik de Budabolide over de weg zag zoeven, maar er zaten twee vrouwen in![]()
@:budapestenaar
Oquote:Op zondag 28 november 2021 17:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien hebben ze hem gepikt
5.616 stapjes gezet, niet echt wat ik normaal zet, maar ik was een nachtje wegquote:
Nachtje wezen stappenquote:Op zondag 28 november 2021 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
5.616 stapjes gezet, niet echt wat ik normaal zet, maar ik was een nachtje weg
We zien het door de vingers voor deze keer.quote:Op zondag 28 november 2021 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
5.616 stapjes gezet, niet echt wat ik normaal zet, maar ik was een nachtje weg
quote:
Misschien heeft hij wel Molecule 01 opgespoten, rennen de vrouwen naakt achter je aan.quote:Op zondag 28 november 2021 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, ik dacht dat ik de Budabolide over de weg zag zoeven, maar er zaten twee vrouwen in![]()
@:budapestenaar
Zeer genadigquote:Op zondag 28 november 2021 17:09 schreef Recce het volgende:
[..]
We zien het door de vingers voor deze keer.
Dat klinkt als een vervelende bijwerking.quote:Op zondag 28 november 2021 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel Molecule 01 opgespoten, rennen de vrouwen naakt achter je aan.
Gebakken provinciale aardappel partjes, broccoli en een kaas schnitzelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zondag 28 november 2021 17:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gebakken provinciale aardappel partjes, broccoli en een kaas schnitzel
quote:Op zondag 28 november 2021 17:11 schreef crv het volgende:
Flink gesneeuwd vandaag hierjammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 november 2021 17:11 schreef crv het volgende:
Flink gesneeuwd vandaag hierIk had hier vrijdag op zaterdag sneeuw, bleef ook niet liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Vanacht nieuwe kansenquote:Op zondag 28 november 2021 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had hier vrijdag op zaterdag sneeuw, bleef ook niet liggen
Bah bah lelijke smaakloze schooier.quote:Op zondag 28 november 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een vestje aan, in huis. met van die inzetstukken op de ellenbogen, ik voel me 1380 jaar oud nu.
quote:Op zondag 28 november 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een vestje aan, in huis. met van die inzetstukken op de ellenbogen, ik voel me 1380 jaar oud nu.
Gebruikte tenaladies en snotgekookte bloemkool he.quote:Op zondag 28 november 2021 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier ook een geurbeeld bij
De geur van oude huidcellen en bedorven kaasfondue.quote:Op zondag 28 november 2021 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier ook een geurbeeld bij
vergeet de term muf nietquote:Op zondag 28 november 2021 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gebruikte tenaladies en snotgekookte bloemkool he.
quote:Op zondag 28 november 2021 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gebruikte tenaladies en snotgekookte bloemkool he.
En verschaalde bouillonlucht gemixed met gaarkeukenlucht (voornamelijk gekookte errepels)quote:Op zondag 28 november 2021 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De geur van oude huidcellen en bedorven kaasfondue.
quote:Op zondag 28 november 2021 17:19 schreef mschol het volgende:
Nog 3 dagen tot woensdag 1 december 2021 [ afbeelding ]
4 hoog achter zal 't vast muf wezen jaquote:Op zondag 28 november 2021 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh woont ie op een kerkzolder ja?
je sleutel?quote:Op zondag 28 november 2021 17:19 schreef mschol het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2021 17:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BAL BAL BAL
IS LOOKING FOR A GOOD TIME
Paar drupjes urine erbij en de zoete geur van de ontlasting van oudjes die vaak toetjes eten en je hebt een bejaardenhuis.quote:Op zondag 28 november 2021 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
En verschaalde bouillonlucht gemixed met gaarkeukenlucht (voornamelijk gekookte errepels)
Dat meubilair heeft ook een hele specifieke geur..quote:Op zondag 28 november 2021 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar drupjes urine erbij en de zoete geur van de ontlasting van oudjes die vaak toetjes eten en je hebt een bejaardenhuis.
quote:
En m'n nieuwe functiequote:
Dat ruik je ook vaak op rommelmarkten en van die tweedehandsprutwinkels.quote:Op zondag 28 november 2021 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat meubilair heeft ook een hele specifieke geur..
Oh dat van de nieuwe functie wist ik nog niet. Ga je er ook omhoog in salaris?quote:Op zondag 28 november 2021 17:26 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
En m'n nieuwe functie![]()
Ook al ben ik er al een maand mee bezig
Heb je niet opgelet? Is gewoon besproken hier.quote:Op zondag 28 november 2021 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat van de nieuwe functie wist ik nog niet. Ga je er ook omhoog in salaris?
En wat ga je allemaal in je nieuwe huis doen?
He bah.quote:Op zondag 28 november 2021 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ruik je ook vaak op rommelmarkten en van die tweedehandsprutwinkels.
quote:Op zondag 28 november 2021 17:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet? Is gewoon besproken hier.
Ja is een schaal omhoog dus ga in salaris ook omhoog.![]()
En het is @:mschol z'n huis hč.
Godsamme, de volgende golf hebben we straks aan Gordon te danken.quote:Gordon na Afrika-reis zwetend en met verkouden stem in K3-finale
Gordon zat gisteren zwetend en met een verkouden stemgeluid in de finale van K2 Zoekt K3. Hij is net teruggekomen uit Zuid-Afrika, waar de omikronvariant van het coronavirus rondwaart.
Maar dat deed je nietquote:Op zondag 28 november 2021 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hmmm dacht dat ik op schol reageerde
Komt vast omdat je een drukke dag hebt gehadquote:
quote:Op zondag 28 november 2021 17:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt vast omdat je een drukke dag hebt gehad
Poederserpentquote:Op zondag 28 november 2021 17:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
of slang met poedersuiker, kan ook lekker zijn
Oh Fles, heb jij de kraskalender al gekocht?quote:Op zondag 28 november 2021 17:19 schreef mschol het volgende:
Nee doe dan maar oliebollenquote:Op zondag 28 november 2021 17:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
of slang met poedersuiker, kan ook lekker zijn
yesyesquote:Op zondag 28 november 2021 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh Fles, heb jij de kraskalender al gekocht?Morgen ofzo maar even halen weer
quote:Op zondag 28 november 2021 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen weer een smoesje voor een lunchloopje dus
en ga op dag 1 er alleen even langs,daarna gewoon naar werk.. in het weekend of de vrijdag ga ik erheen en dingen meten en plannen.quote:
ik heb ook gokje gewaagd en er 2 gekocht onlinequote:Op zondag 28 november 2021 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh Fles, heb jij de kraskalender al gekocht?Morgen ofzo maar even halen weer
Spannend?quote:Op zondag 28 november 2021 17:52 schreef mschol het volgende:
[..]
en ga op dag 1 er alleen even langs,daarna gewoon naar werk.. in het weekend of de vrijdag ga ik erheen en dingen meten en plannen.
hopelijk kan ik zaterdag al wel meubels (kasten) laten bezorgen,
opzich eigenlijk niet spannend maar er moet nog een tonnetje gestort worden en ik zie overal beren op de weg met dit soort zakenquote:
ja dat begrijp ik. Maar gaat wel lukken toch?quote:Op zondag 28 november 2021 17:57 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich eigenlijk niet spannend maar er moet nog een tonnetje gestort worden en ik zie overal beren op de weg met dit soort zaken
ja vast wel.. vanavond even 2 formuliertjes invullen en mailen naar notaris, dan hebben ze die ook nog optijdquote:Op zondag 28 november 2021 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik. Maar gaat wel lukken toch?
ik was met overmaken elke keer als ik de dood dat ik geen cijfertje van het bankrekening nummer zou invullenquote:Op zondag 28 november 2021 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ja vast wel.. vanavond even 2 formuliertjes invullen en mailen naar notaris, dan hebben ze die ook nog optijd
begrijpelijk, gaat ook om idiote bedragenquote:Op zondag 28 november 2021 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was met overmaken elke keer als ik de dood dat ik geen cijfertje van het bankrekening nummer zou invullen
Ja komt door al die klootzakken die zichzelf niet willen beschermen.quote:Op zondag 28 november 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
Als de omikronvariant besmettelijker is, geeft dat mogelijk extra druk op de zorg die toch al overbelast is.
In FEE is altijd een topic, kom je daar dan ook meeposten?quote:Op zondag 28 november 2021 17:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook gokje gewaagd en er 2 gekocht online
maar die zijn nog niet bezorgd
vanavond even lurken daarquote:Op zondag 28 november 2021 18:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In FEE is altijd een topic, kom je daar dan ook meeposten?
Lekker bezigquote:Op zondag 28 november 2021 18:13 schreef LTVDK het volgende:
Voor het eerst in 6 weken weer eens boven de 20.000
Ja moest nog even wat extra stappen zetten net ter compensatie van de pistoletjes mexicano vanmiddagquote:
Wat, wat, wat?quote:
Nou, laten we hier dan maar aan vasthoudenquote:Op zondag 28 november 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
1 UUR GELEDEN
Omikronvariant verdringt waarschijnlijk de deltavariant
Het RIVM verwacht dat de omikronvariant van het coronavirus na verloop van tijd de deltavariant verdringt, omdat het erop lijkt dat hij besmettelijker is. Dat hoeft niet nadelig te zijn, zegt viroloog Chantal Reusken van het RIVM. Er zijn signalen dat de omikronvariant een milder ziektebeeld oplevert, maar het is te vroeg om daar al iets over te zeggen.
Hetzelfde geldt voor het effect van de omikronvariant op de werking van vaccins. Er zijn aanwijzingen dat vaccins minder effectief zijn tegen deze variant dan tegen de deltavariant. Of dat zo is, moet uit veldonderzoek blijken.
Reusken vindt de situatie sowieso zorgelijk. Als de omikronvariant besmettelijker is, geeft dat mogelijk extra druk op de zorg die toch al overbelast is.
En verder?quote:Op zondag 28 november 2021 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kip Gon Bao met nasi en pindasaus
Bitterbal begint al te watertanden bij met name de boaquote:Op zondag 28 november 2021 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kip Gon Boa met nasi en pindasaus
Lekkerquote:Op zondag 28 november 2021 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kip Gon Boa met nasi en pindasaus
Moeten we die bewapenen?quote:
ik kom er aanquote:Op zondag 28 november 2021 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kip Gon Bao met nasi en pindasaus
quote:Op zondag 28 november 2021 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bitterbal begint al te watertanden bij met name de boa
Jaquote:Op zondag 28 november 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Had ik een hele rijsttafel moeten bestellen of zo?
wat grmbl zegtquote:Op zondag 28 november 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verder? Had ik een hele rijsttafel moeten bestellen of zo?
quote:Op zondag 28 november 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekkel lekkelquote:Op zondag 28 november 2021 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had wel kroepoek en sambal bij.
hmm ja das ook weer zoquote:Op zondag 28 november 2021 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bestelt zelf alleen maar kipkerrie.
Gekke vraag dit.quote:Op zondag 28 november 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helemaal nietquote:Op zondag 28 november 2021 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bestelt zelf alleen maar kipkerrie.
Heb echt nooit last van gerriederrie na Chineesquote:
Babi pangangquote:Op zondag 28 november 2021 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal nietook vaak een kiploempia speciaal, of babi pangang, of saté of een mixmenu
Rijmt wel lekkerquote:Op zondag 28 november 2021 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb echt nooit last van gerriederrie na Chinees
quote:
Die krijg je bij de loempia speciaal er bijquote:
quote:Zwitsers stemmen in referendum voor invoering van coronapas
62 procent van de Zwitsers heeft in een referendum voor een nieuwe coronawet gestemd, en daarmee ook voor de invoering van een coronapas. Die is beschikbaar voor mensen die volledig zijn gevaccineerd, zijn hersteld van corona of een negatieve test hebben. Ze hebben dan toegang theaters, horeca en andere openbare voorzieningen.
Met de goedkeuring komen ook miljarden Zwitserse franks vrij voor werkenden en bedrijven die als gevolg van de pandemie financiële schade hebben geleden.
Het referendum was aangevraagd door tegenstanders van de coronapas. In 2 van de 26 kantons stemde de bevolking tegen de wet. De opkomst was 65,7 procent, wat hoog is voor een referendum.
Ook in Zwitserland neemt het aantal besmettingen snel toe. De verwachting is dat de nationale regering de maatregelen aanscherpt nu het referendum achter de rug is. Ze zou daarmee hebben gewacht om te voorkomen dat meer Zwitsers zich tegen de nieuwe wet zouden keren.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-193-positieve-tests
Ik voor thuisquote:Op zondag 28 november 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
dit wil ik voor op werk![]()
![]()
https://fb.watch/9zv8G6tqsS/
Ohja, moet van de week nog naar de slager, daar zijn de Mexicaanse vleesrolletjes in de aanbiedingquote:
dat wil ik voor mn chocomelkquote:Op zondag 28 november 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
dit wil ik voor op werk![]()
![]()
https://fb.watch/9zv8G6tqsS/
Heeft wel een goede bos krullen die nieuwequote:Op zondag 28 november 2021 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
oh god.
k3 is weer k3 en het gehuil begint gelijk
wat nu weer?quote:Op zondag 28 november 2021 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
oh god.
k3 is weer k3 en het gehuil begint gelijk
goede bos hout ookquote:Op zondag 28 november 2021 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft wel een goede bos krullen die nieuwe
ja het zou wel weer een nakomeling van kim holland kunnen zijnquote:Op zondag 28 november 2021 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft wel een goede bos krullen die nieuwe
Ik kijk alleen naar krullenquote:Op zondag 28 november 2021 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja het zou wel weer een nakomeling van kim holland kunnen zijn
Gertje is ook wel een beetje een vies mannetje met teveel geldquote:Op zondag 28 november 2021 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/100013764_8016711e
Mwoah vies..liefhebber is misschien een beter woord.quote:Op zondag 28 november 2021 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gertje is ook wel een beetje een vies mannetje met teveel geld
quote:Op zondag 28 november 2021 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de lange leren jas mag in noord Korea niet meer. omdat hij er zelf in loopt
Gertje heeft het gewoon goed voor elkaarquote:Op zondag 28 november 2021 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gertje is ook wel een beetje een vies mannetje met teveel geld
Net alsof IEMAND daar zo'n jas kan betalen. Of aan zo'n jas kan denken. Ze hebben nog geen handje rijst te vretenquote:Op zondag 28 november 2021 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de lange leren jas mag in noord Korea niet meer. omdat hij er zelf in loopt
Ben je nou de grote leider aan het afkraken?quote:Op zondag 28 november 2021 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof IEMAND daar zo'n jas kan betalen. Of aan zo'n jas kan denken. Ze hebben nog geen handje rijst te vreten
Heb ik hem genoemd of naar hem verwezen?quote:Op zondag 28 november 2021 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je nou de grote leider aan het afkraken?
Indirect.quote:Op zondag 28 november 2021 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik hem genoemd of naar hem verwezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |