SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chineesquote:Op zondag 28 november 2021 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet woensdag naar kantoor en donderdag chinezen met pa en ma. Als ik DAN nog nit dood ben weet ik het ook niet meer.
Ik heb ook nog drie andere afspraken (zonder vrienden) dus RIP ik.quote:Op zondag 28 november 2021 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet woensdag naar kantoor en donderdag chinezen met pa en ma. Als ik DAN nog nit dood ben weet ik het ook niet meer.
Oh maar dan heb jij al een weerstand van level 100.quote:Op zondag 28 november 2021 14:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit volgende week gewoon weer de hele week tussen de kinderen.
Gerookt vlees blijft langer goedquote:Op zondag 28 november 2021 14:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit volgende week gewoon weer de hele week tussen de kinderen.
Een complete rijststafel als laatste avondmaal en die moet helemaal op voordat je bij Charon op de boot magquote:Op zondag 28 november 2021 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed laatste avondmaal ook, mocht je het niet overleven
Charon de veerman van de Styxquote:Op zondag 28 november 2021 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een complete rijststafel als laatste avondmaal en die moet helemaal op voordat je bij Charon op de boot mag
#Viesdikchat klomt wel helpen als het diner niet doorgaatquote:Op zondag 28 november 2021 14:07 schreef Ama het volgende:
Wel niceiemand van de metaalafdeling had iets gemaakt voor de man van de oliebollenkraam dus toen vroeg hij ja wat gaat dit mij kosten? Toen zei die collega doe maar genoeg oliebollen voor het kerstdiner hier. Dus nu krijgen we 100 (of 200?) oliebollen.
Daarna lekker borrelen met Hadesquote:
Haha is goed.quote:Op zondag 28 november 2021 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
#Viesdikchat klomt wel helpen als het diner niet doorgaat
Nou ik ben blij dat ik net al even weg geweest ben. Nou met deze paniek allemaal is er geen lol meer aan om doodleuk even een vliegreisje te gaan boekenquote:Op zondag 28 november 2021 14:09 schreef Ama het volgende:
Ook nog steeds niks gehoord over vrij eind december, binnenkort zelf maar vakantie regelen dan.
Nou ik ga nergens heen maar heb gewoon zin om een week uit te slapen en te chillen met vrienden enz.quote:Op zondag 28 november 2021 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat ik net al even weg geweest ben. Nou met deze paniek allemaal is er geen lol meer aan om doodleuk even een vliegreisje te gaan boeken
Ja daar proef ik gewoon elk weekend een beetje van. Nou ja behalve dat vriendengedeelte danquote:Op zondag 28 november 2021 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik ga nergens heen maar heb gewoon zin om een week uit te slapen en te chillen met vrienden enz.
Vrienden zie ik ook niet vaak meer hoor en ik merk dat het groepje echte vrienden ook steeds kleiner begint te worden maar goed moet ze toch af en toe eens zien haha.quote:Op zondag 28 november 2021 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar proef ik gewoon elk weekend een beetje van. Nou ja behalve dat vriendengedeelte dan
Is het al 17.00 uurquote:
Min urenquote:Op zondag 28 november 2021 15:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
wel doorbetaaldof gaat dit ook van je verlofuren af?
Dat gelambal vind ik even lekker maar daar word ik niet en beetje depri van daarna.quote:
Nee zeker nu mietquote:Op zondag 28 november 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je al op zoek naar wat anders?
Kunt toch gewoon wat nieuws zoeken zonder te zeggen dat je weg gaatquote:Op zondag 28 november 2021 15:37 schreef bitterbal het volgende:
Nu loopt contract tot 31 december. Als k zeg weg ga en het gaat mis ben k ook ww kwijt
Ja maar wat moet k nu zoeken dan. Horeca hangt weer aan een draadje:pquote:Op zondag 28 november 2021 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunt toch gewoon wat nieuws zoeken zonder te zeggen dat je weg gaat
Callcenter voor de GGD schijnt goed te betalen. En ik denk dat je dan voorlopig wel even zeker bent van je baan ookquote:Op zondag 28 november 2021 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wat moet k nu zoeken dan. Horeca hangt weer aan een draadje:p
Er is schaarste op de arbeidsmarkt. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat er geen werk te vinden isquote:Op zondag 28 november 2021 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wat moet k nu zoeken dan. Horeca hangt weer aan een draadje:p
Ja heb k aan gedacht maar denk dat k dat echt niet leuk vind. Maar ze betalen iets van 17 euro per uur Jaquote:Op zondag 28 november 2021 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Callcenter voor de GGD schijnt goed te betalen. En ik denk dat je dan voorlopig wel even zeker bent van je baan ook
Kunt t minstens een paar weekjes proberenquote:Op zondag 28 november 2021 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb k aan gedacht maar denk dat k dat echt niet leuk vind. Maar ze betalen iets van 17 euro per uur Ja
Beter dan uitkering trekken toch.quote:Op zondag 28 november 2021 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunt t minstens een paar weekjes proberen
Dat hangt af van je uitgave patroon denk ik.quote:Op zondag 28 november 2021 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En haar tweede huis in de verhuur. Kun je best van leven.
Oh dat kan ik ook wel. Vlak bij waar ik woonquote:Op zondag 28 november 2021 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij Auping zochten ze nog een beddentester.
Of je maakt een tinder account aan en je kan ook bedden testenquote:Op zondag 28 november 2021 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kan ik ook wel. Vlak bij waar ik woon
De enige echte Flestubatorquote:Op zondag 28 november 2021 16:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Of je maakt een tinder account aan en je kan ook bedden testen
Ja en als het niks is?quote:Op zondag 28 november 2021 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunt t minstens een paar weekjes proberen
Je wordt nu ook uitgekafferd dus dan is telefonisch misschien fijner.quote:Op zondag 28 november 2021 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb k aan gedacht maar denk dat k dat echt niet leuk vind. Maar ze betalen iets van 17 euro per uur Ja
quote:
Ophangen ipv weglopen is wel makkelijkerquote:Op zondag 28 november 2021 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wordt nu ook uitgekafferd dus dan is telefonisch misschien fijner.
maak gewoon eerst dit contract afquote:Op zondag 28 november 2021 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wordt nu ook uitgekafferd dus dan is telefonisch misschien fijner.
nou ja bedoel dat ik nu toch werk hebquote:Op zondag 28 november 2021 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ja echt megot geen idee wat je dan zou moeten doen. Ik denk van de brug springen of zo.
31 dec toch? Als je nu zoekt is 1 jan starten heel gebruikelijk.quote:Op zondag 28 november 2021 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maak gewoon eerst dit contract af
Dat werkt beter voor vrouwen.quote:Op zondag 28 november 2021 16:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Of je maakt een tinder account aan en je kan ook bedden testen
www.onlyfles.com is ook nog een optiequote:Op zondag 28 november 2021 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat werkt beter voor vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 november 2021 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
www.onlyfles.com is ook nog een optieGa dan ook gewoon vroeger slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 november 2021 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen weer mooie werk dingen verrichten
ja nog een maandjequote:Op zondag 28 november 2021 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja bedoel dat ik nu toch werk heb
ohquote:Op zondag 28 november 2021 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat werkt beter voor vrouwen.
Moet je er weer 35 bij elkaar gaan zoekenquote:Op zondag 28 november 2021 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan m'n lijstje van vorig jaar niet meer vinden.
Doe mij maar een stamppot van de weekquote:Op zondag 28 november 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat buiten helemaal niet meer open gaat voor de winter dus maar fotos gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eskimo Callboy op 1 natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2021 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan m'n lijstje van vorig jaar niet meer vinden.
Jij mag als Zeeuw alleen op dat gejammer van Danny Vera stemmenquote:Op zondag 28 november 2021 16:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eskimo Callboy op 1 natuurlijk
@:ama
@:ijsdraakje
We got the moves
andijvie stamppot met gehaktbalquote:Op zondag 28 november 2021 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe mij maar een stamppot van de week
Primaquote:Op zondag 28 november 2021 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij mag als Zeeuw alleen op dat gejammer van Danny Vera stemmen
Een paar honderd plaatsen te hoogquote:Op zondag 28 november 2021 16:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Prima![]()
Waar stond die vorig jaar ook weer?
Lekkerquote:Op zondag 28 november 2021 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
andijvie stamppot met gehaktbal![]()
Maar de kaasfondue loopt het beste
wat voor vlees heb je?quote:Op zondag 28 november 2021 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker
Ik maak vanavond hutspot
Curryworst op broodjequote:Op zondag 28 november 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat buiten helemaal niet meer open gaat voor de winter dus maar fotos gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van vis kun je toch ook wel worst malen en daar curry op smeren?quote:Op zondag 28 november 2021 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Curryworst op broodjeen jij altijd maar roepen dat het alleen maar vis is daar
Datwas van de zomer ja. nu hebben we andere kaartquote:Op zondag 28 november 2021 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Curryworst op broodjeen jij altijd maar roepen dat het alleen maar vis is daar
Oh en daar kom je nu pas meequote:Op zondag 28 november 2021 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Datwas van de zomer ja. nu hebben we andere kaart
Geen curry en gebakken uitjes er op?quote:Op zondag 28 november 2021 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb die curryworst gisteren gegeten. Viel wat tegen wel
quote:Op zondag 28 november 2021 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van vis kun je toch ook wel worst malen en daar curry op smeren?
niet wat ik kreeg neequote:Op zondag 28 november 2021 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen curry en gebakken uitjes er op?
Vis in de winter is ook wel een beetje raar ja, nou ja misschien walvis of zo.quote:Op zondag 28 november 2021 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Datwas van de zomer ja. nu hebben we andere kaart
Gewoon een klef broodje knakworst uit blik dusquote:
quote:Op zondag 28 november 2021 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vis in de winter is ook wel een beetje raar ja, nou ja misschien walvis of zo.
nou ja het is wel een dikke worst huehue maar wat flauwquote:Op zondag 28 november 2021 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een klef broodje knakworst uit blik dus
quote:Op zondag 28 november 2021 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het is wel een dikke worst huehue maar wat flauw
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |