SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chineesquote:Op zondag 28 november 2021 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet woensdag naar kantoor en donderdag chinezen met pa en ma. Als ik DAN nog nit dood ben weet ik het ook niet meer.
Ik heb ook nog drie andere afspraken (zonder vrienden) dus RIP ik.quote:Op zondag 28 november 2021 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet woensdag naar kantoor en donderdag chinezen met pa en ma. Als ik DAN nog nit dood ben weet ik het ook niet meer.
Oh maar dan heb jij al een weerstand van level 100.quote:Op zondag 28 november 2021 14:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit volgende week gewoon weer de hele week tussen de kinderen.
Gerookt vlees blijft langer goedquote:Op zondag 28 november 2021 14:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit volgende week gewoon weer de hele week tussen de kinderen.
Een complete rijststafel als laatste avondmaal en die moet helemaal op voordat je bij Charon op de boot magquote:Op zondag 28 november 2021 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed laatste avondmaal ook, mocht je het niet overleven
Charon de veerman van de Styxquote:Op zondag 28 november 2021 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een complete rijststafel als laatste avondmaal en die moet helemaal op voordat je bij Charon op de boot mag
#Viesdikchat klomt wel helpen als het diner niet doorgaatquote:Op zondag 28 november 2021 14:07 schreef Ama het volgende:
Wel niceiemand van de metaalafdeling had iets gemaakt voor de man van de oliebollenkraam dus toen vroeg hij ja wat gaat dit mij kosten? Toen zei die collega doe maar genoeg oliebollen voor het kerstdiner hier. Dus nu krijgen we 100 (of 200?) oliebollen.
Daarna lekker borrelen met Hadesquote:
Haha is goed.quote:Op zondag 28 november 2021 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
#Viesdikchat klomt wel helpen als het diner niet doorgaat
Nou ik ben blij dat ik net al even weg geweest ben. Nou met deze paniek allemaal is er geen lol meer aan om doodleuk even een vliegreisje te gaan boekenquote:Op zondag 28 november 2021 14:09 schreef Ama het volgende:
Ook nog steeds niks gehoord over vrij eind december, binnenkort zelf maar vakantie regelen dan.
Nou ik ga nergens heen maar heb gewoon zin om een week uit te slapen en te chillen met vrienden enz.quote:Op zondag 28 november 2021 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat ik net al even weg geweest ben. Nou met deze paniek allemaal is er geen lol meer aan om doodleuk even een vliegreisje te gaan boeken
Ja daar proef ik gewoon elk weekend een beetje van. Nou ja behalve dat vriendengedeelte danquote:Op zondag 28 november 2021 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik ga nergens heen maar heb gewoon zin om een week uit te slapen en te chillen met vrienden enz.
Vrienden zie ik ook niet vaak meer hoor en ik merk dat het groepje echte vrienden ook steeds kleiner begint te worden maar goed moet ze toch af en toe eens zien haha.quote:Op zondag 28 november 2021 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar proef ik gewoon elk weekend een beetje van. Nou ja behalve dat vriendengedeelte dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |