Krrrakakaaaaaquote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zal vast ook ooit gedacht hebben rond je 60ste mentaal volwassen te zijn.
KOEKOEKquote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Puur bedrog @Pisces29quote:Op maandag 29 november 2021 19:33 schreef Caland het volgende:
Geen first dates vandaag![]()
@:lenny_leonard @:buitendam @:coco
Jeetje minaquote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sow hoppa.quote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet nog steeds niet wat ik later wil worden. Geen idee hoe oud jij bent. Doe je best om fysiek te presteren zoals ik heb gedaan. Neuk een bloed mooie FA, dan praten we later verder over je mentale gesteldheid.quote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moest dit dienen als een belediging want ik ben voornamelijk verward?quote:Op maandag 29 november 2021 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet nog steeds niet wat ik later wil worden. Geen idee hoe oud jij bent. Doe je best om fysiek te presteren zoals ik heb gedaan. Neuk een bloed mooie FA, dan praten we later verder over je mentale gesteldheid.
Mensen wiens lul in een puntenslijper pastquote:Op maandag 29 november 2021 22:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Alsof je je lul in een puntenslijper steekt.
Inclusief, mooi.quote:Op maandag 29 november 2021 22:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mensen wiens lul in een puntenslijper past
Het is een serie.quote:Op maandag 29 november 2021 22:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is die tekenfilm over LoL toch?
Lijkt me ook helemaal niet lekker, zelfs niet met mosterd.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gouden bal voor Messi. Belachelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |