Prachtig inderdaad, dan moeten we waarschijnlijk in een strengere lockdown en vallen er meer doden.quote:Op zondag 28 november 2021 13:37 schreef dycto het volgende:
Zou mooi zijn als de vaccinaties met dank aan deze variant zinloos zijn geworden. Even pas op de plaats maken voor al die mensen die andere mensen onder dwang een vaccinatie willen toedienen.
Wat is dit nou weer, de antivax variant van de tactiek van de verschroeide aardequote:Op zondag 28 november 2021 13:37 schreef dycto het volgende:
Zou mooi zijn als de vaccinaties met dank aan deze variant zinloos zijn geworden. Even pas op de plaats maken voor al die mensen die andere mensen onder dwang een vaccinatie willen toedienen.
Nadat Z-A zichzelf al maximaal in de voet heeft geschoten door als eerste over deze variant te berichten. Je kunt beter even afwachten.quote:Op zondag 28 november 2021 13:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Komt ook wel omdat wij onszelf als enige in de voet schieten en 2 vluchten uit Z-A getest hebben.
Lekker achter de feiten aan blijven lopenquote:Op zondag 28 november 2021 13:38 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alleen meer meer noodzaak voor uitgebreid QR-systeem inclusief boosters.
De media staat er sowieso wel bekend om dat ze vooral uit zijn op sensatie, want extra clicks. Komt het kabinet wel goed uit.quote:Op zondag 28 november 2021 13:33 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat ranzig joh hoe de media het oppompen en bijna smeken om meer maatregelen.
Er is nog amper wat bekend.
Variant is ontstaan in een land met lage vaccinatiegraad. Ideale voedingsbodem voor een wereldwijde plicht en werkkampen voor weigeraars.quote:Op zondag 28 november 2021 13:37 schreef dycto het volgende:
Lachen man. Dat zal de gevaccineerden leren!quote:Op zondag 28 november 2021 13:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad, dan moeten we waarschijnlijk in een strengere lockdown en vallen er meer doden.
Zou helemaal niet mooi zijn. Dan staat ons een lange zware lockdown te wachten tot de vaccins voor de nieuwe variant er isquote:Op zondag 28 november 2021 13:37 schreef dycto het volgende:
Ik heb weken terug mijn derde vaccinatie al ontvangen, opgepleurd met je loze aannames.quote:Op zondag 28 november 2021 13:39 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer, de antivax variant van de tactiek van de verschroeide aarde?
Spaanse Griepsyndroomquote:Op zondag 28 november 2021 13:39 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nadat Z-A zichzelf al maximaal in de voet heeft geschoten door als eerste over deze variant te berichten. Je kunt beter even afwachten.
Ik begin alvast met oefenen!quote:Op zondag 28 november 2021 13:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
Voor vluchten uit Zwitserland zijn 7 anale swabs, 4 fluimen en 3 rondjes om je as terwijl je met je vinger je neus aanraakt nodig.
Variant is voor het eerst ontdekt in een land met lage vaccinatiegraad. Geen dingen door elkaar halen nuquote:Op zondag 28 november 2021 13:40 schreef groenen het volgende:
[..]
Variant is ontstaan in een land met lage vaccinatiegraad.
Rare opmerking dan.quote:Op zondag 28 november 2021 13:40 schreef dycto het volgende:
[..]
Ik heb weken terug mijn derde vaccinatie al ontvangen, opgepleurd met je loze aannames.
Dan ben je of bejaard, of een risicogroep of een zorgmedewerker en dan wil je dat de vaccins niet meer werken?quote:Op zondag 28 november 2021 13:40 schreef dycto het volgende:
[..]
Ik heb weken terug mijn derde vaccinatie al ontvangen, opgepleurd met je loze aannames.
Helemaal prima als de andere optie mensen verplicht fysieke risico's opleggen isquote:Op zondag 28 november 2021 13:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad, dan moeten we waarschijnlijk in een strengere lockdown en vallen er meer doden.
Ik heb zo'n vermoeden dat komende week vanuit elk land berichten gaan komen dat die variant daar ook al is.quote:Op zondag 28 november 2021 13:39 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nadat Z-A zichzelf al maximaal in de voet heeft geschoten door als eerste over deze variant te berichten. Je kunt beter even afwachten.
Dat maakt het eigenlijk alleen nog maar erger. Als je nou zelf niet gevaccineerd was had ik ergens (bijna) nog wel begrip kunnen hebben als je volgens het principe "als ik niets leuks mag hebben dan mag niemand het" zou redeneren maar nu wordt het alleen nog maar bedroevenderquote:Op zondag 28 november 2021 13:40 schreef dycto het volgende:
[..]
Omdat ik het bizar vind dat de hele meute een gedeelte van de bevolking nu als paria wil gaan behandelen? Neuh. Het is wat dat betreft voor mij ook volledig gedaan met boosters. Nummer 4 gaat er nooit van komen.quote:
Het klinkt een beetje alsof je zelf een huis in brand steekt om een pyromaan de schuld te geven.quote:Op zondag 28 november 2021 13:43 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat maakt het eigenlijk alleen nog maar erger. Als je nou zelf niet gevaccineerd was had ik ergens (bijna) nog wel begrip kunnen hebben als je volgens het principe "als ik niets leuks mag hebben dan mag niemand het" zou redeneren maar nu wordt het alleen nog maar bedroevender.
Zo was tot nu toe elke keer de reactie na een nieuwe supervariant idd.quote:Op zondag 28 november 2021 13:44 schreef Spablauw214 het volgende:
Door de media wordt nu een beeld geschapen als zouden we helemaal terug bij af zijn, maar dat moet allemaal nog blijken.
Die beperkingen leggen ze toch echt aan zichzelf op, op een klein deel na dat om medische redenen niet gevaccineerd kan worden (waar vast en zeker ook wettelijk gezien een uitzondering voor komt) kan iedereen zich gewoon laten vaccineren.quote:Op zondag 28 november 2021 13:44 schreef dycto het volgende:
[..]
Omdat ik het bizar vind dat de hele meute een gedeelte van de bevolking nu als paria wil gaan behandelen? Neuh. Het is wat dat betreft voor mij ook volledig gedaan met boosters. Nummer 4 gaat er nooit van komen.
In tegenstelling tot Nederland maakt de rest van Europa niet keer op keer op keer op keer dezelfde domme fouten. Als je wil kan je nu nog in het vliegtuig naar een aantal landen stappen om probleemloos een booster te krijgen.quote:Op zondag 28 november 2021 13:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan ben je of bejaard, of een risicogroep of een zorgmedewerker en dan wil je dat de vaccins niet meer werken?
Maar de media creëren hiermee wel draagvlak voor reisbeperkingen en een generieke testplicht, terwijl dat misschien helemaal niet nodig is.quote:Op zondag 28 november 2021 13:45 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zo was tot nu toe elke keer de reactie na een nieuwe supervariant idd.
Conclusie: "We weten het niet"quote:Op zondag 28 november 2021 13:43 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Een twitterdraadje over wat de opties zijn bij deze variant wat betreft of het ziekmakender is.
Kloptquote:Op zondag 28 november 2021 13:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Conclusie: "We weten het niet"
Maar als ik 't goed begrijp, een virus wat meer lichte symptomen geeft (neusverkoudheid, snotneus, kriebelhoest) is hoogstwaarschijnlijk minder schadelijk voor de rest van je lichaam omdat replicatie vooral in je bovenste luchtwegen zit?
Ik snap nog steeds niet hoe zoveel verschillende mutaties in één variant terecht kunnen zijn gekomen. Het lijkt wel alsof iedere variant verzameld is en bij iemand zonder werkend immuunsysteem ingebracht is ofzo.quote:
Men vermoed dat het komt door iemand met een verzwakt immuun systeem. Je hebt daar nogal veel mensen met Aids wat je immuunsysteem behoorlijk aantast (daarom werken de vaccins in dat gebied ook minder als ze al gezet zijn). Dus het virus is wel aangevallen maar niet uitgeschakeld daarom zoveel mutaties in 1 keer.quote:Op zondag 28 november 2021 13:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe zoveel verschillende mutaties in één variant terecht kunnen zijn gekomen. Het lijkt wel alsof iedere variant verzameld is en bij iemand zonder werkend immuunsysteem ingebracht is ofzo.
Dat jij een voorstander bent van mensen zulke zware dwang op te leggen is écht nog wel een stukje droeviger.quote:Op zondag 28 november 2021 13:43 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat maakt het eigenlijk alleen nog maar erger. Als je nou zelf niet gevaccineerd was had ik ergens (bijna) nog wel begrip kunnen hebben als je volgens het principe "als ik niets leuks mag hebben dan mag niemand het" zou redeneren maar nu wordt het alleen nog maar bedroevender.
okquote:Op zondag 28 november 2021 13:54 schreef dycto het volgende:
[..]
Dat jij een voorstander bent van mensen zulke zware dwang op te leggen is écht nog wel een stukje droeviger.
Covid opgelopen nog voor m'n eerste vaccinatie. Symptoomloos verlopen. Dus die vaccinaties waren sowieso he-le-maal nergens voor nodig. Toch uiteindelijk drie laten zetten. Je DoEt HeT nIeT vOoR jEzELf. Prima, ik heb immers geen problemen met vaccinaties. Regelmatig laat ik mij testen. Prima, want gevaccineerden blijken meer en meer juist een uitstekende katalysator voor een groot aantal besmettingen te zijn.
Maar voor mij is het absoluut klaar wanneer dat soort verplichtingen opgelegd gaan worden. Sterker nog, met die bizarre dwanggeilheid die een groot gedeelte van de bevolking laat zien begin ik spijt te krijgen dat ik onderdeel ben van een verhoogd vaccinatiepercentage.
Wel sneu dat je wat je doet met je lichaam af laat hangen van de mening van wildvreemdenquote:Op zondag 28 november 2021 13:54 schreef dycto het volgende:
[..]
Dat jij een voorstander bent van mensen zulke zware dwang op te leggen is écht nog wel een stukje droeviger.
Covid opgelopen nog voor m'n eerste vaccinatie. Symptoomloos verlopen. Dus die vaccinaties waren sowieso he-le-maal nergens voor nodig. Toch uiteindelijk drie laten zetten. Je DoEt HeT nIeT vOoR jEzELf. Prima, ik heb immers geen problemen met vaccinaties. Regelmatig laat ik mij testen. Prima, want gevaccineerden blijken meer en meer juist een uitstekende katalysator voor een groot aantal besmettingen te zijn.
Maar voor mij is het absoluut klaar wanneer dat soort verplichtingen opgelegd gaan worden. Sterker nog, met die bizarre dwanggeilheid die een groot gedeelte van de bevolking laat zien begin ik spijt te krijgen dat ik onderdeel ben van een verhoogd vaccinatiepercentage.
Het gaat niet om beperkingen, al zijn die naar mijn mening ook schandalig genoeg, maar om het iemand willen verplichten om een vaccinatie te nemen. Waar voor zat mensen (net als bij een coronabesmetting) risico's aan verbonden zijn.quote:Op zondag 28 november 2021 13:45 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Die beperkingen leggen ze toch echt aan zichzelf op, op een klein deel na dat om medische redenen niet gevaccineerd kan worden (waar vast en zeker ook wettelijk gezien een uitzondering voor komt) kan iedereen zich gewoon laten vaccineren.
En met de lockdown die het gevolg is van het niet effectief worden van vaccinaties is geen enkele dwang gemoeidquote:Op zondag 28 november 2021 13:54 schreef dycto het volgende:
[..]
Erg benieuwd hoeveel van de reizigers van de dagen daarvoor zich geroepen voelen om toch maar even in thuisquarantaine te gaan en een testje af te leggen. En hoe groot het gedeelte "Ik voel me prima en ben gevaccineerd dus whatever" is.quote:
Vriendenpeoplequote:
Jij denkt dat dit in de EU of NL beter is? Niets wordt nageleefd. In het vliegtuig maken ze een groter probleem van mensen die hun gordel niet omdoen dan om mensen die de hele vlucht met snotneus en al zonder mondkap op afleggen.quote:Op zondag 28 november 2021 13:52 schreef Stoorzendert het volgende:
61 positief op 2 vluchtenTesten ze daar überhaupt wel op het vliegveld in ZA?
De Duitsers spreken over een besmettelijke mode variant!quote:Op zondag 28 november 2021 13:44 schreef Spablauw214 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Hugo ging niet mee in die suggestieve vraagstelling.
Door de media wordt nu een beeld geschapen als zouden we helemaal terug bij af zijn, maar dat moet allemaal nog blijken.
Dit gaat nog jaren duren hoor.quote:
Mag jij vinden. Lang genoeg mee gedaan aan de sympathieke je-doet-het-ook-voor-een-ander-campagne. Voor mij persoonlijk zie ik het nut van vaccinaties echt totaal niet in. Van een gemiddelde verkoudheid heb ik meer last gehad dan van het coronavirus. Dus zie ik het nu ook niet meer als een probleem om te stoppen. Hoe meer mensen ongevaccineerd, hoe kleiner de kans dat dit soort met het fascisme flirtende maatregelen opgelegd worden, en zoals aangegeven, daar wil ik absoluut geen onderdeel van zijn.quote:Op zondag 28 november 2021 13:57 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wel sneu dat je wat je doet met je lichaam af laat hangen van de mening van wildvreemden
Plateaugenotquote:
Prima toch? QR is overal te koop begreep ik.quote:Op zondag 28 november 2021 14:04 schreef dycto het volgende:
[..]
Mag jij vinden. Lang genoeg mee gedaan aan de sympathieke je-doet-het-ook-voor-een-ander-campagne. Voor mij persoonlijk zie ik het nut van vaccinaties echt totaal niet in. Van een gemiddelde verkoudheid heb ik meer last gehad dan van het coronavirus. Dus zie ik het nu ook niet meer als een probleem om te stoppen. Hoe meer mensen ongevaccineerd, hoe kleiner de kans dat dit soort met het fascisme flirtende maatregelen opgelegd worden, en zoals aangegeven, daar wil ik absoluut geen onderdeel van zijn.
Jij ziet het verschil tussen niet naar een winkel kunnen en jezelf verplicht moeten laten injecteren met een lichaamsvreemde stof niet, nee?quote:Op zondag 28 november 2021 13:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En met de lockdown die het gevolg is van het niet effectief worden van vaccinaties is geen enkele dwang gemoeid?
Jij schrijft echt bizar vaak ‘ik’ in je berichten.quote:Op zondag 28 november 2021 14:04 schreef dycto het volgende:
[..]
Mag jij vinden. Lang genoeg mee gedaan aan de sympathieke je-doet-het-ook-voor-een-ander-campagne. Voor mij persoonlijk zie ik het nut van vaccinaties echt totaal niet in. Van een gemiddelde verkoudheid heb ik meer last gehad dan van het coronavirus. Dus zie ik het nu ook niet meer als een probleem om te stoppen. Hoe meer mensen ongevaccineerd, hoe kleiner de kans dat dit soort met het fascisme flirtende maatregelen opgelegd worden, en zoals aangegeven, daar wil ik absoluut geen onderdeel van zijn.
Dacht al dat er iets niet klopte gezien de IC gisteren ook al 555 wasquote:
Is de grote instroom op de IC niet een week of anderhalf geleden ingezet, waardoor je nu inderdaad in de periode begint te komen waarin deze ofwel genezen ofwel overlijden?quote:
quote:Op zondag 28 november 2021 14:06 schreef groenen het volgende:
[..]
Jij schrijft echt bizar vaak ‘ik’ in je berichten.
Lijkt mij inderdaad een essentiële voorziening.quote:Op zondag 28 november 2021 14:15 schreef DjVero het volgende:
Vraagje: hoe laat moeten de coffeeshops dicht? Ook 17:00uur? Of daarna nog?
17quote:Op zondag 28 november 2021 14:15 schreef DjVero het volgende:
ook 17.00 uur ja, maar iedereen doet de dealer toch whatsappen?quote:Op zondag 28 november 2021 14:15 schreef DjVero het volgende:
Voor sommige mensen welquote:Op zondag 28 november 2021 14:17 schreef dycto het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdaad een essentiële voorziening.
Maar een lockdown blijft natuurlijk niet alleen bij het niet naar winkels kunnen hč, dat weet je zelf natuurlijk ook wel. Daar horen beperkingen op alle vlakken van het normale leven bij die veel verder gaan dan die waar niet-gevaccineerden mee te maken krijgen. Maar je hebt volkomen gelijk dat het natuurlijk veel logischer is om een hele grote groep heel verregaande inbreuken op tig van grondrechten op te leggen om één recht van een beperkte groep mensen te beschermenquote:Op zondag 28 november 2021 14:06 schreef dycto het volgende:
[..]
Jij ziet het verschil tussen niet naar een winkel kunnen en jezelf verplicht moeten laten injecteren met een lichaamsvreemde stof niet, nee?Dat is best apart.
Nee joh.quote:Op zondag 28 november 2021 14:05 schreef THEFXR het volgende:
ik geloof dat die nieuwe variant gewoon door de vaccins trekt, terug naar Maart 2020 en opnieuw beginnen, kom op Big pharma geef ons het nieuwe vaccin!
De dominee uit Hardinxveld-Giessendam vond zijn kerkdienst van 19:00 wel onder essentieel vallen.quote:Op zondag 28 november 2021 14:15 schreef DjVero het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2021 13:49 schreef chratnox het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe zoveel verschillende mutaties in één variant terecht kunnen zijn gekomen. Het lijkt wel alsof iedere variant verzameld is en bij iemand zonder werkend immuunsysteem ingebracht is ofzo.
Ze hadden toch over dat iemand besmet zou zijn geraakt met HIV/AIDS?quote:Op zondag 28 november 2021 13:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Airborne AIDS?quote:Op zondag 28 november 2021 14:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hadden toch over dat iemand besmet zou zijn geraakt met HIV/AIDS?
quote:Op zondag 28 november 2021 14:25 schreef Oriente het volgende:
Zit er eentje in de trein in de stoel voor me alles onder te niezen, duidelijk een virusfabriek, ik denk dat ik maar eens op ga staan!
Pfizer trekt maar weer eens een champagnefles open.quote:Op zondag 28 november 2021 14:05 schreef THEFXR het volgende:
ik geloof dat die nieuwe variant gewoon door de vaccins trekt, terug naar Maart 2020 en opnieuw beginnen, kom op Big pharma geef ons het nieuwe vaccin!
quote:Op zondag 28 november 2021 14:24 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Een mix van airborne HIV gecombineerd met een vleugje Ebola.
Ab ookquote:Op zondag 28 november 2021 14:26 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Pfizer trekt maar weer eens een champagnefles open.
Bravo.quote:Op zondag 28 november 2021 13:58 schreef dycto het volgende:
Het gaat niet om beperkingen, al zijn die naar mijn mening ook schandalig genoeg, maar om het iemand willen verplichten om een vaccinatie te nemen. Waar voor zat mensen (net als bij een coronabesmetting) risico's aan verbonden zijn.
Maanden terug vond ik al die luidruchtige antivaxxers erg overdreven met hun vergelijkingen betreffende een periode in Duitsland zo'n 80 jaar terug. Toch moet ik meer en meer erkennen dat het er steeds meer schijn naar heeft. Het ergste is nog wel dat een overheid die zelf van de grootste oorzaak van deze situatie is nog wel vooraan heeft gestaan om die tweedeling in de samenleving te veroorzaken.
Ik doe daar niet meer aan mee.
En je lul wassen.quote:Op zondag 28 november 2021 14:27 schreef Spablauw214 het volgende:
Maar goed, even resumé nav het persmoment en dat bericht van de NOS. Als je straks wil reizen dan heb je daarvoor dus nodig:
Een vaccin
Een booster
Zelfbetaalde PCR zowel heen- als terugreis
En daar bovenop nog de mondkapjes, 1,5m, QR-code en de rest van de maatregelenbonanza.
Zonder exitstrategie, want die hebben we niet. Hoe is dit nog proportioneel?
Misschien een griepje, of omicron. Maar een mondkap houdt alles tegen toch.quote:Op zondag 28 november 2021 14:25 schreef Oriente het volgende:
Zit er eentje in de trein in de stoel voor me alles onder te niezen, duidelijk een virusfabriek, ik denk dat ik maar eens op ga staan!
Die droeg ze nietquote:Op zondag 28 november 2021 14:28 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Misschien een griepje, of omicron. Maar een mondkap houdt alles tegen toch.
STUK wassen ja.quote:Op zondag 28 november 2021 14:28 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
En je lul wassen.
Die vergat je.
Dat is essentieel.
En het ergste is nog dat dit voor het overgrote deel van de mensen in Nederland nog lang niet ver genoeg gaat..quote:Op zondag 28 november 2021 14:27 schreef Spablauw214 het volgende:
Maar goed, even resumé nav het persmoment en dat bericht van de NOS. Als je straks wil reizen dan heb je daarvoor dus nodig:
Een vaccin
Een booster
En daar bovenop nog de mondkapjes, 1,5m, QR-code en de rest van de maatregelenbonanza.
En wat is daar aan gelogen dan?quote:Op zondag 28 november 2021 14:28 schreef Za het volgende:
[..]
Hugo: "Ongevaccineerden houden een bed bezet van uw moeder of oma".
Straksquote:Op zondag 28 november 2021 14:27 schreef Spablauw214 het volgende:
Een vaccin
Een booster
Ja dat heb ik gelezen ja. Maar zoveel mutaties tegelijkertijd, met zoveel verschillende, dat lijkt me een vrij kleine kans.quote:Op zondag 28 november 2021 14:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hadden toch over dat iemand besmet zou zijn geraakt met HIV/AIDS?
Het is ophitsen van de bevolking, mensen tegen elkaar opzetten, haatzaaien.quote:
De nieuwe collectiequote:Op zondag 28 november 2021 14:29 schreef THEFXR het volgende:
20. Delta211/L212I, NEW
21. ins214EPE, NEW
22. G446S, NEW
23. Q493K, NEW
24. G496S, NEW
25. Y505H, NEW
26. T547K, NEW
27. N764K, NEW
28. D796Y, NEW
29. N856K, NEW
30. Q954H, NEW
31. N969K, NEW
32. L981F, NEW
Het is veel simpeler. Wat je nodig hebt is wat dat land toevallig aan eisen stelt aan het inreizen. Dat kan 2 vaccinaties zijn, 2 vaccinaties met booster, 2 vaccinaties en PCR test of 2 vaccinaties die minder lang geleden zijn dan 270 dagen.quote:Op zondag 28 november 2021 14:27 schreef Spablauw214 het volgende:
Een vaccin
Een booster
ik geloof niet dat die nieuwe strain op natuurlijke wijze 32 mutaties kan bevatten, daar kan ik met mijn hoofd niet bij, tenzij verschillende experts het strak gaan uitleggen.quote:Op zondag 28 november 2021 14:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen ja. Maar zoveel mutaties tegelijkertijd, met zoveel verschillende, dat lijkt me een vrij kleine kans.
Nee.quote:Op zondag 28 november 2021 14:31 schreef Za het volgende:
[..]
Het is ophitsen van de bevolking, mensen tegen elkaar opzetten, haatzaaien.
Vervolgens gevaccineerden een free pas geven, en de hele zooi laten besmetten tot 24 K.
Het is vooral verdrietig dat we nu 2 jaar onderweg zijn er komen alleen maar meer regels ipv minder. Het einde van de crisis is ook nog eens volledig uit het zicht geraakt.quote:Op zondag 28 november 2021 14:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het is veel simpeler. Wat je nodig hebt is wat dat land toevallig aan eisen stelt aan het inreizen. Dat kan 2 vaccinaties zijn, 2 vaccinaties met booster, 2 vaccinaties en PCR test of 2 vaccinaties die minder lang geleden zijn dan 270 dagen.
Eitje toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |