quote:Op zondag 28 november 2021 14:25 schreef Oriente het volgende:
Zit er eentje in de trein in de stoel voor me alles onder te niezen, duidelijk een virusfabriek, ik denk dat ik maar eens op ga staan!
Pfizer trekt maar weer eens een champagnefles open.quote:Op zondag 28 november 2021 14:05 schreef THEFXR het volgende:
ik geloof dat die nieuwe variant gewoon door de vaccins trekt, terug naar Maart 2020 en opnieuw beginnen, kom op Big pharma geef ons het nieuwe vaccin!
quote:Op zondag 28 november 2021 14:24 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Een mix van airborne HIV gecombineerd met een vleugje Ebola.
Ab ookquote:Op zondag 28 november 2021 14:26 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Pfizer trekt maar weer eens een champagnefles open.
Bravo.quote:Op zondag 28 november 2021 13:58 schreef dycto het volgende:
Het gaat niet om beperkingen, al zijn die naar mijn mening ook schandalig genoeg, maar om het iemand willen verplichten om een vaccinatie te nemen. Waar voor zat mensen (net als bij een coronabesmetting) risico's aan verbonden zijn.
Maanden terug vond ik al die luidruchtige antivaxxers erg overdreven met hun vergelijkingen betreffende een periode in Duitsland zo'n 80 jaar terug. Toch moet ik meer en meer erkennen dat het er steeds meer schijn naar heeft. Het ergste is nog wel dat een overheid die zelf van de grootste oorzaak van deze situatie is nog wel vooraan heeft gestaan om die tweedeling in de samenleving te veroorzaken.
Ik doe daar niet meer aan mee.
En je lul wassen.quote:Op zondag 28 november 2021 14:27 schreef Spablauw214 het volgende:
Maar goed, even resumé nav het persmoment en dat bericht van de NOS. Als je straks wil reizen dan heb je daarvoor dus nodig:
Een vaccin
Een booster
Zelfbetaalde PCR zowel heen- als terugreis
En daar bovenop nog de mondkapjes, 1,5m, QR-code en de rest van de maatregelenbonanza.
Zonder exitstrategie, want die hebben we niet. Hoe is dit nog proportioneel?
Misschien een griepje, of omicron. Maar een mondkap houdt alles tegen toch.quote:Op zondag 28 november 2021 14:25 schreef Oriente het volgende:
Zit er eentje in de trein in de stoel voor me alles onder te niezen, duidelijk een virusfabriek, ik denk dat ik maar eens op ga staan!
Die droeg ze nietquote:Op zondag 28 november 2021 14:28 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Misschien een griepje, of omicron. Maar een mondkap houdt alles tegen toch.
STUK wassen ja.quote:Op zondag 28 november 2021 14:28 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
En je lul wassen.
Die vergat je.
Dat is essentieel.
En het ergste is nog dat dit voor het overgrote deel van de mensen in Nederland nog lang niet ver genoeg gaat..quote:Op zondag 28 november 2021 14:27 schreef Spablauw214 het volgende:
Maar goed, even resumé nav het persmoment en dat bericht van de NOS. Als je straks wil reizen dan heb je daarvoor dus nodig:
Een vaccin
Een booster
En daar bovenop nog de mondkapjes, 1,5m, QR-code en de rest van de maatregelenbonanza.
En wat is daar aan gelogen dan?quote:Op zondag 28 november 2021 14:28 schreef Za het volgende:
[..]
Hugo: "Ongevaccineerden houden een bed bezet van uw moeder of oma".
Straksquote:Op zondag 28 november 2021 14:27 schreef Spablauw214 het volgende:
Een vaccin
Een booster
Ja dat heb ik gelezen ja. Maar zoveel mutaties tegelijkertijd, met zoveel verschillende, dat lijkt me een vrij kleine kans.quote:Op zondag 28 november 2021 14:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hadden toch over dat iemand besmet zou zijn geraakt met HIV/AIDS?
Het is ophitsen van de bevolking, mensen tegen elkaar opzetten, haatzaaien.quote:
De nieuwe collectiequote:Op zondag 28 november 2021 14:29 schreef THEFXR het volgende:
20. Delta211/L212I, NEW
21. ins214EPE, NEW
22. G446S, NEW
23. Q493K, NEW
24. G496S, NEW
25. Y505H, NEW
26. T547K, NEW
27. N764K, NEW
28. D796Y, NEW
29. N856K, NEW
30. Q954H, NEW
31. N969K, NEW
32. L981F, NEW
Het is veel simpeler. Wat je nodig hebt is wat dat land toevallig aan eisen stelt aan het inreizen. Dat kan 2 vaccinaties zijn, 2 vaccinaties met booster, 2 vaccinaties en PCR test of 2 vaccinaties die minder lang geleden zijn dan 270 dagen.quote:Op zondag 28 november 2021 14:27 schreef Spablauw214 het volgende:
Een vaccin
Een booster
ik geloof niet dat die nieuwe strain op natuurlijke wijze 32 mutaties kan bevatten, daar kan ik met mijn hoofd niet bij, tenzij verschillende experts het strak gaan uitleggen.quote:Op zondag 28 november 2021 14:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen ja. Maar zoveel mutaties tegelijkertijd, met zoveel verschillende, dat lijkt me een vrij kleine kans.
Nee.quote:Op zondag 28 november 2021 14:31 schreef Za het volgende:
[..]
Het is ophitsen van de bevolking, mensen tegen elkaar opzetten, haatzaaien.
Vervolgens gevaccineerden een free pas geven, en de hele zooi laten besmetten tot 24 K.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |