Dat lijkt me een mooie persconferentie worden.quote:Op zondag 28 november 2021 13:33 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jaaa
Verplichting om elkaar in de bek te tuffen ipv handen schudden
Inderdaad, alsof er in de rest van Europa geen vluchten uit Zuid-Afrika zijn aangekomen.quote:Op zondag 28 november 2021 13:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Komt ook wel omdat wij onszelf als enige in de voet schieten en 2 vluchten uit Z-A getest hebben.
Prachtig inderdaad, dan moeten we waarschijnlijk in een strengere lockdown en vallen er meer doden.quote:Op zondag 28 november 2021 13:37 schreef dycto het volgende:
Zou mooi zijn als de vaccinaties met dank aan deze variant zinloos zijn geworden. Even pas op de plaats maken voor al die mensen die andere mensen onder dwang een vaccinatie willen toedienen.
Wat is dit nou weer, de antivax variant van de tactiek van de verschroeide aardequote:Op zondag 28 november 2021 13:37 schreef dycto het volgende:
Zou mooi zijn als de vaccinaties met dank aan deze variant zinloos zijn geworden. Even pas op de plaats maken voor al die mensen die andere mensen onder dwang een vaccinatie willen toedienen.
Nadat Z-A zichzelf al maximaal in de voet heeft geschoten door als eerste over deze variant te berichten. Je kunt beter even afwachten.quote:Op zondag 28 november 2021 13:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Komt ook wel omdat wij onszelf als enige in de voet schieten en 2 vluchten uit Z-A getest hebben.
Lekker achter de feiten aan blijven lopenquote:Op zondag 28 november 2021 13:38 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alleen meer meer noodzaak voor uitgebreid QR-systeem inclusief boosters.
De media staat er sowieso wel bekend om dat ze vooral uit zijn op sensatie, want extra clicks. Komt het kabinet wel goed uit.quote:Op zondag 28 november 2021 13:33 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat ranzig joh hoe de media het oppompen en bijna smeken om meer maatregelen.
Er is nog amper wat bekend.
Variant is ontstaan in een land met lage vaccinatiegraad. Ideale voedingsbodem voor een wereldwijde plicht en werkkampen voor weigeraars.quote:Op zondag 28 november 2021 13:37 schreef dycto het volgende:
Lachen man. Dat zal de gevaccineerden leren!quote:Op zondag 28 november 2021 13:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad, dan moeten we waarschijnlijk in een strengere lockdown en vallen er meer doden.
Zou helemaal niet mooi zijn. Dan staat ons een lange zware lockdown te wachten tot de vaccins voor de nieuwe variant er isquote:Op zondag 28 november 2021 13:37 schreef dycto het volgende:
Ik heb weken terug mijn derde vaccinatie al ontvangen, opgepleurd met je loze aannames.quote:Op zondag 28 november 2021 13:39 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer, de antivax variant van de tactiek van de verschroeide aarde?
Spaanse Griepsyndroomquote:Op zondag 28 november 2021 13:39 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nadat Z-A zichzelf al maximaal in de voet heeft geschoten door als eerste over deze variant te berichten. Je kunt beter even afwachten.
Ik begin alvast met oefenen!quote:Op zondag 28 november 2021 13:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
Voor vluchten uit Zwitserland zijn 7 anale swabs, 4 fluimen en 3 rondjes om je as terwijl je met je vinger je neus aanraakt nodig.
Variant is voor het eerst ontdekt in een land met lage vaccinatiegraad. Geen dingen door elkaar halen nuquote:Op zondag 28 november 2021 13:40 schreef groenen het volgende:
[..]
Variant is ontstaan in een land met lage vaccinatiegraad.
Rare opmerking dan.quote:Op zondag 28 november 2021 13:40 schreef dycto het volgende:
[..]
Ik heb weken terug mijn derde vaccinatie al ontvangen, opgepleurd met je loze aannames.
Dan ben je of bejaard, of een risicogroep of een zorgmedewerker en dan wil je dat de vaccins niet meer werken?quote:Op zondag 28 november 2021 13:40 schreef dycto het volgende:
[..]
Ik heb weken terug mijn derde vaccinatie al ontvangen, opgepleurd met je loze aannames.
Helemaal prima als de andere optie mensen verplicht fysieke risico's opleggen isquote:Op zondag 28 november 2021 13:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad, dan moeten we waarschijnlijk in een strengere lockdown en vallen er meer doden.
Ik heb zo'n vermoeden dat komende week vanuit elk land berichten gaan komen dat die variant daar ook al is.quote:Op zondag 28 november 2021 13:39 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nadat Z-A zichzelf al maximaal in de voet heeft geschoten door als eerste over deze variant te berichten. Je kunt beter even afwachten.
Dat maakt het eigenlijk alleen nog maar erger. Als je nou zelf niet gevaccineerd was had ik ergens (bijna) nog wel begrip kunnen hebben als je volgens het principe "als ik niets leuks mag hebben dan mag niemand het" zou redeneren maar nu wordt het alleen nog maar bedroevenderquote:Op zondag 28 november 2021 13:40 schreef dycto het volgende:
[..]
Omdat ik het bizar vind dat de hele meute een gedeelte van de bevolking nu als paria wil gaan behandelen? Neuh. Het is wat dat betreft voor mij ook volledig gedaan met boosters. Nummer 4 gaat er nooit van komen.quote:
Het klinkt een beetje alsof je zelf een huis in brand steekt om een pyromaan de schuld te geven.quote:Op zondag 28 november 2021 13:43 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat maakt het eigenlijk alleen nog maar erger. Als je nou zelf niet gevaccineerd was had ik ergens (bijna) nog wel begrip kunnen hebben als je volgens het principe "als ik niets leuks mag hebben dan mag niemand het" zou redeneren maar nu wordt het alleen nog maar bedroevender.
Zo was tot nu toe elke keer de reactie na een nieuwe supervariant idd.quote:Op zondag 28 november 2021 13:44 schreef Spablauw214 het volgende:
Door de media wordt nu een beeld geschapen als zouden we helemaal terug bij af zijn, maar dat moet allemaal nog blijken.
Die beperkingen leggen ze toch echt aan zichzelf op, op een klein deel na dat om medische redenen niet gevaccineerd kan worden (waar vast en zeker ook wettelijk gezien een uitzondering voor komt) kan iedereen zich gewoon laten vaccineren.quote:Op zondag 28 november 2021 13:44 schreef dycto het volgende:
[..]
Omdat ik het bizar vind dat de hele meute een gedeelte van de bevolking nu als paria wil gaan behandelen? Neuh. Het is wat dat betreft voor mij ook volledig gedaan met boosters. Nummer 4 gaat er nooit van komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |