Was het hij of de Hoop Scheffer die samen met Balkenende op schoolreisje ging naar de VS toen?quote:Op donderdag 2 december 2021 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
Het is tijd om Ben Bot een spuitje te geven.
Dat was Jaap. Die moest bij Bush geplugd worden voor de NAVO.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Was het hij of de Hoop Scheffer die samen met Balkenende op schoolreisje ging naar de VS toen?
Jaap inderdaad, maar Ben zat er ook vuistdiep in.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat was Jaap. Die moest bij Bush geplugd worden voor de NAVO.
Maar dat geldt eigenlijk voor alle betrokkenen bij de affaire, daar lijkt dan echt 0 emotie bij te zitten. Ben dan benieuwd of die emotie er echt niet is (wat ik me bijna niet voor kan stellen, maar je weet het nooit.. ) of dat ze die emotie niet in het openbaar willen tonenquote:
Ik denk dat zo'n voortslepend dossier nogal afstompt, het is niet alsof het nog schokkend nieuws is voor de betrokken bestuurders.quote:Op donderdag 2 december 2021 14:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat geldt eigenlijk voor alle betrokkenen bij de affaire, daar lijkt dan echt 0 emotie bij te zitten. Ben dan benieuwd of die emotie er echt niet is (wat ik me bijna niet voor kan stellen, maar je weet het nooit.. ) of dat ze die emotie niet in het openbaar willen tonen
Nee, ik bedoelde de bestuurders, waarbij alleen Asscher dan de uitzondering wasquote:Op donderdag 2 december 2021 15:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n voortslepend dossier nogal afstompt, het is niet alsof het nog schokkend nieuws is voor de betrokken bestuurders.
Of bedoel je de slachtoffers?
Ja verder zijn het wel bestuurders met niet bepaald een overschot aan empathie natuurlijkquote:Op donderdag 2 december 2021 15:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de bestuurders, waarbij alleen Asscher dan de uitzondering was
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:29 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Campagnes uit Noord-Nederland, altijd een leuke rubriek.
@:Aguero, @:maxi-mus
Staan die twee er bij de kenners eigenlijk een beetje goed op?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:33 schreef hhh38 het volgende:
https://www.formule1.nl/n(...)ar-met-de-formule-1/
Autootje rijden is geen sport, maar wat een heerlijke meltdown
Skitterend.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:29 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Campagnes uit Noord-Nederland, altijd een leuke rubriek.
@:Aguero, @:maxi-mus
Maar gelukkig krijgen al die luitjes een mooie plek aan haar talkshowtafelquote:
Aldus de altijd kritiekloze Jimek die iedere onbenul zonder enige vorm van tegenspraak zomaar wat onzin laat verkondigen.quote:
Jimek heeft zelf ook altijd van die vermoeionde meninkjes die ze in een verwijtende, suggestieve vraag giet. Wat een intens vervelende vrouw.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aldus de altijd kritiekloze Jimek die iedere onbenul zonder enige vorm van tegenspraak zomaar wat onzin laat verkondigen.
Met haar gevoelsvraagjes, daar erger ik me dan weer aan.
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:33 schreef hhh38 het volgende:
https://www.formule1.nl/n(...)ar-met-de-formule-1/
Autootje rijden is geen sport, maar wat een heerlijke meltdown
quote:Op donderdag 2 december 2021 23:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar gelukkig krijgen al die luitjes een mooie plek aan haar talkshowtafel
quote:Op donderdag 2 december 2021 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aldus de altijd kritiekloze Jimek die iedere onbenul zonder enige vorm van tegenspraak zomaar wat onzin laat verkondigen.
Met haar gevoelsvraagjes, daar erger ik me dan weer aan.
Geld verdienen gaat natuurlijk wel voor principesquote:Op vrijdag 3 december 2021 00:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jimek heeft zelf ook altijd van die vermoeionde meninkjes die ze in een verwijtende, suggestieve vraag giet. Wat een intens vervelende vrouw.
Aan mensen die, niet gehinderd door enige kennis van zaken, hun mening stellig poneren. Mensen die helemaal niet meer aan hun eigen mening twijfelen, en mijn God... wat zijn het er veel."
Zeg maar je gasten dus.
Ik las niet hele positieve reviews, vooral de typische voor Nederlandse series/films nietszeggende dialogen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
BuZa is vermakelijk maar vindt 4 afleveringen veel te kort. @:showtimer @:slobeend
Alleen Kees is de moeite al waard.quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik las niet hele positieve reviews, vooral de typische voor Nederlandse series/films nietszeggende dialogen.
Slaagde er toch nog in om een schot compleet te verneukenquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Stengs kwam er in de 88e minuut in ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |