Die (vervelende) DJ van 3FM met lang haar.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie is die totale nitwit naast Hugo die niet wist wat er met Vloet was (lol) en niet wat Airborne is met Vitesse? (en volgens mij sowieso niet weet of er lucht of zand in een bal zit)
Oh echt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die (vervelende) DJ van 3FM met lang haar.
Ja dit. Zo'n beetje de reden dat ik nooit meer 3FM opzet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh echt.Die haat ik.
Die zat laatst ook al bij Freek en Arco. (overgeslagen)
#hugodejongekanniksquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
Hugo vond dat Feyenoord de spitspositie beter voor elkaar heeft dan Ajax, toen moest ik ook wel even gniffelen.
Ja dat zei hij ook maar dan neem ik aan dat je nog wel kranten kan lezen en de vi pagina even scannen, als je in een voetbalpodcast zit. Vind ik een slap excuus, dan moet je daar niet gaan zitten.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:49 schreef Pino112 het volgende:
Frank is een paar weken weggeweest, volgens mij was dat dus ook ten tijde van dat ongeval.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:07 schreef hhh38 het volgende:
Wat vinden jullie van Thomas Hogeling?Ik zei zijn tweets vooral omdat Stijn alles liked maar die begint echt enorm in zichzelf te geloven. Mooi fenomeen is dat altijd. Het is even leuk, ze krijgen wat positieve respons en dan gaat het mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja dat wel dan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat zei hij ook maar dan neem ik aan dat je nog wel kranten kan lezen en de vi pagina even scannen, als je in een voetbalpodcast zit. Vind ik een slap excuus, dan moet je daar niet gaan zitten.
Sowieso een enorme lul ook, bah. Wat een deuggleuf.
Ik heb nog met zijn broertje getennist in een ver verleden @Lenny_Leonard @Wereldgozerquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zei zijn tweets vooral omdat Stijn alles liked maar die begint echt enorm in zichzelf te geloven. Mooi fenomeen is dat altijd. Het is even leuk, ze krijgen wat positieve respons en dan gaat het mis.
Nee hoor, nog steeds goed.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zei zijn tweets vooral omdat Stijn alles liked maar die begint echt enorm in zichzelf te geloven. Mooi fenomeen is dat altijd. Het is even leuk, ze krijgen wat positieve respons en dan gaat het mis.
Wat zijn er toch veel walgelijke mensen en beroepen op de wereld.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:32 schreef Pino112 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-bedreigd~a96bb72a/
De nieuwe Annie Schreijer-Pierik is uit.
Er zijn te veel aalscholvers, want die eten vis. Dus de vissers hebben nu een probleem.
Het is echt niet te geloven.
Ik vind het hem over het algemeen wel grappig, maar wel eens dat als ie als een complete lul overkomt als ie een keer de plank misslaat.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:32 schreef Pino112 het volgende:
Er zijn te veel aalscholvers, want die eten vis. Dus de vissers hebben nu een probleem.
Is dit De Speld?quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:32 schreef Pino112 het volgende:
Annie Schreijer-Pierikquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat zijn er toch veel walgelijke mensen en beroepen op de wereld.
VoMy heeft weer fanatiek lopen te stemmen, zo te zien.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]![]()
[ twitter ]
Wie zijn die 37%
@:maxi-mus trouwens aangezien die fan is van het opiniepanel
quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:32 schreef Pino112 het volgende:
Als ik 37% van de stemmen kan beïnvloeden zag de zetelpeiling er heel anders uit.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
VoMy heeft weer fanatiek lopen te stemmen, zo te zien.
Alternatieve headline: In Urk wordt 2x zoveel vis verhandeld als alle aalscholvers bij elkaar etenquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ twitter ]
De ChristenUnie Urkschetst de omvang van het 'probleem'.
Urk is wel echt de plek waar de meest afschuwelijke mensen ongeremd op hun afschuwelijkst kunnen zijn. Alsnog een vergissingsbombardement lijkt me de beste oplossing.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]![]()
[ twitter ]
Wie zijn die 37%
@:maxi-mus trouwens aangezien die fan is van het opiniepanel
Ik ruik ideeën voor een alternatief kerstdiner.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
De mensheid![]()
Er kunnen ook dieren ontwikkelen die aalscholvers eten
Frans vertelt trots dat ie Ronaldo 6 punten heeft gegeven en Benzema en Messi niet eens in de top 5 heeft gezetquote:Om de verkiezing voor Messi te verklaren, is het goed om de procedure eerst eens onder de loep te nemen. De winnaar van de Ballon d’Or wordt bepaald aan de hand van stemmen van 170 voetbaljournalisten die allemaal uit een ander land komen. Namens Nederland is dat Frans van den Nieuwenhof. ,,Sinds 2000 al, ongeveer”, legt hij uit. ,,Ik werkte toen voor VI en was, omdat ik vrij goed Frans sprak, de Nederlandse correspondent voor France Football, de organisator van de verkiezing. Als jurylid mag je op vijf spelers stemmen en die geef je 6, 4, 3, 2 en 1 punten. Je krijgt de formulieren in september en moet jouw keuze eind oktober doorgeven. Wie ik mijn zes punten heb gegeven? Cristiano Ronaldo. Verder heb ik punten gegeven aan Lewandowski, Kevin de Bruijne, Jorginho en N’Golo Kanté.”
Gelukkig waren Twente-Feyenoord en Vitesse-AZ fantastisch.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:07 schreef DeeBee het volgende:
Ik zat vanavond bij Kwataar - Baggerijn en als je de kwaliteit van die pot zag is voetjebal definitief geen sport.
Waaromquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:07 schreef DeeBee het volgende:
Ik zat vanavond bij Kwataar - Baggerijn en als je de kwaliteit van die pot zag is voetjebal definitief geen sport.
Ze hebben een of ander toernooi met 16 landen verzonnen om de stadions en organisatie wat te testen.quote:
Spektakel bij Engeland-Letland daarentegen. 20-0 voor de troepen van ONZE Sarina Wiegman!quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelukkig waren Twente-Feyenoord en Vitesse-AZ fantastisch.
Ze hebben net geen...quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Spektakel bij Engeland-Letland daarentegen. 20-0 voor de troepen van ONZE Sarina Wiegman!
Petrovic hing ook alweer een hele act op zag ik.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze hebben een of ander toernooi met 16 landen verzonnen om de stadions en organisatie wat te testen.
https://en.wikipedia.org/wiki/2021_FIFA_Arab_Cup
Krakers als Mauritanie - Syrie op het programma, boh boh boh. En ik ga nog live naar 4e klasse voetbal kijken als het ergens is, is toch mooi man, live sport kijken.
Het ritme van de avonden dat verdwenen is, is ook niet fijn.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:48 schreef El-Stinho het volgende:
De allesverslindende dinsdag zit er weer op. Afmattende dag in deze periode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |