Nachtvorst en overdag nipt boven nul. Nou, geweldigquote:Op donderdag 16 december 2021 11:24 schreef MissHobje het volgende:
Ik krijg winter kriebels![]()
![]()
De vooruitzichten
Na kerst komt het lekker op gang..het wordt nog veel kouderquote:Op donderdag 16 december 2021 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nachtvorst en overdag nipt boven nul. Nou, geweldig
Kijk even naar buiten, dat is pas geweldig
Buiten is het grijsquote:Op donderdag 16 december 2021 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nachtvorst en overdag nipt boven nul. Nou, geweldig
Kijk even naar buiten, dat is pas geweldig
Ohquote:Op donderdag 16 december 2021 13:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Buiten is het grijsQua kou lijkt het in december nog mee te vallen, zeker aan de kust. Landinwaarts zou je de hele dag net onder de nul kunnen blijven, maar met een oostenwind lijkt het een droge en schrale grijze kerst te worden.
Hier waait het tyfushard en is het grijsquote:Op donderdag 16 december 2021 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh
Hier is het bijna strakblauw en heerlijk buiten.
quote:Op donderdag 16 december 2021 14:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier waait het tyfushard en is het grijs
Ik gun jullie de blauwe lucht vandaag
Ik ging hardlopen in de mist met felle zon in m’n gezicht.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:24 schreef Kriegel het volgende:
Wtf, woon ik in Schotland ofzo?
Echt de hele dag onafgebroken mist, en zowel heen als terug van m'n werk nog behoorlijk dichte ook.
Serieus, waar hèbben jullie het over met je strakblauw?
Dat moment heb ik even gemist.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ging hardlopen in de mist met felle zon in m’n gezicht.
Was het maar bijna lentequote:
hoho, Utrechtse Heuvelrug is het heerlijk vertoeven met een sleetjequote:Op vrijdag 17 december 2021 09:23 schreef dick_laurent het volgende:
Bak sneeuw voor zuid limburg wellicht? Sowieso is dat de enige NLse provincie waar sneeuw ook echt tof kan zijn aangezien je er wat heuvels hebt waar je met je sleetje vanaf kan sjeezen
Oh en de zon doet het weer hier hoor @:Nattekat
Ah, daarom is het hier zo grijs.quote:Op vrijdag 17 december 2021 09:23 schreef dick_laurent het volgende:
Bak sneeuw voor zuid limburg wellicht? Sowieso is dat de enige NLse provincie waar sneeuw ook echt tof kan zijn aangezien je er wat heuvels hebt waar je met je sleetje vanaf kan sjeezen
Oh en de zon doet het weer hier hoor @:Nattekat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |