abonnement Unibet Coolblue
pi_202364842
Oh, ik was te laat met m'n vraag. :D
pi_202364850
Ik ga zo ook naar Rotterdam. Ik ga wat TGTG halen, en straks uiteten. :9
pi_202364868
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 13:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ook! We zitten bij Guliano te lunchen. Tot zo! *)
En dan kom je niet eens ff buurten? :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202364989
De gezelligheid is in Rotterdam te vinden. w/ met een heleboel lekkere dingen erbij.

Hup @Tele6 heb je de survival run overleefd? en zit je nu warm? _O_

@Blues wij hebben een Bieb app mét en zónder coördinator.
En straks een nieuwe ass.-coörd. waarmee blijkbaar nog geen taakverdeling is afgesproken. <O)
  zaterdag 27 november 2021 @ 14:17:56 #130
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202365056
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 13:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ook! We zitten bij Guliano te lunchen. Tot zo! *)
Een burgermeesterstuk of een NY style Pizza?
pi_202365244
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 14:11 schreef AnneX het volgende:
De gezelligheid is in Rotterdam te vinden. w/ met een heleboel lekkere dingen erbij.

Hup @:Tele6 heb je de survival run overleefd? en zit je nu warm? _O_

@:Blues wij hebben een Bieb app mét en zónder coördinator.
En straks een nieuwe ass.-coörd. waarmee blijkbaar nog geen taakverdeling is afgesproken. <O)
Heb ik ook voorgesteld... maar ze is niet alleen TL maar ook meewerkend...dus het voelt wat dubbel.
pi_202365262
Wegens k*tweer en quarantaine gisteren en vandaag alweer 20 min geroeid. Uptempo *O*
pi_202365408
Er wordt hier suprisegeknutseld. Er zijn nog geen hersenen ingeslagen :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202365671
We have far more in common than that which devides us..
pi_202365684
JAAAAAAAA

Mét bandje gefinisht, lijf redelijk heel gehouden, lol gehad, niet onderkoeld geraakt *G*
2 uur 27, dat is voor mijn doen ook nog best een heel goede tijd *G*

Ik heb wel enorm blauwe knieën omdat mijn techniek voor wall climbs (schutting klimmen) is face first tegen de muur aan rennen en dan mezelf er spartelend tegenop trekken. M'n schoenen hadden minder grip dan m'n knieën dus dan maar zo. Auw. :')

We hebben alle bospaden volledig aan gort gelopen. Wat een drek _O_
pi_202365710
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 15:20 schreef Tele6 het volgende:
JAAAAAAAA

Mét bandje gefinisht, lijf redelijk heel gehouden, lol gehad, niet onderkoeld geraakt *G*
2 uur 27, dat is voor mijn doen ook nog best een heel goede tijd *G*

Ik heb wel enorm blauwe knieën omdat mijn techniek voor wall climbs (schutting klimmen) is face first tegen de muur aan rennen en dan mezelf er spartelend tegenop trekken. M'n schoenen hadden minder grip dan m'n knieën dus dan maar zo. Auw. :')

We hebben alle bospaden volledig aan gort gelopen. Wat een drek _O_
*O* *O* *O* Goed gedaan
We have far more in common than that which devides us..
pi_202365827
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 15:20 schreef Tele6 het volgende:
JAAAAAAAA

Mét bandje gefinisht, lijf redelijk heel gehouden, lol gehad, niet onderkoeld geraakt *G*
2 uur 27, dat is voor mijn doen ook nog best een heel goede tijd *G*

Ik heb wel enorm blauwe knieën omdat mijn techniek voor wall climbs (schutting klimmen) is face first tegen de muur aan rennen en dan mezelf er spartelend tegenop trekken. M'n schoenen hadden minder grip dan m'n knieën dus dan maar zo. Auw. :')

We hebben alle bospaden volledig aan gort gelopen. Wat een drek _O_
Wow *O* _O_
Je wall climb :D _O- :X
pi_202365986
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 15:20 schreef Tele6 het volgende:
JAAAAAAAA

Mét bandje gefinisht, lijf redelijk heel gehouden, lol gehad, niet onderkoeld geraakt *G*
2 uur 27, dat is voor mijn doen ook nog best een heel goede tijd *G*

Ik heb wel enorm blauwe knieën omdat mijn techniek voor wall climbs (schutting klimmen) is face first tegen de muur aan rennen en dan mezelf er spartelend tegenop trekken. M'n schoenen hadden minder grip dan m'n knieën dus dan maar zo. Auw. :')

We hebben alle bospaden volledig aan gort gelopen. Wat een drek _O_
Wow. Wat een sport. Goed van jou _O_
De gezelligheid is in Rotterdam te vinden. w/ met een heleboel lekkere dingen erbij.

Hup @Tele6 heb je de survival run overleefd? en zit je nu warm? _O_

@Blues wij hebben een Bieb app mét en zónder coördinator.
En straks een nieuwe ass.-coörd. waarmee blijkbaar nog geen taakverdeling is afgesproken. <O)
pi_202366046
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 15:51 schreef AnneX het volgende:


@:Blues wij hebben een Bieb app mét en zónder coördinator.
En straks een nieuwe ass.-coörd. waarmee blijkbaar nog geen taakverdeling is afgesproken. <O)
Hier al op gereageerd ;) zie boven ergens.
  zaterdag 27 november 2021 @ 16:06:26 #141
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202366197
Uk voor surprise maken: "Pappa, wil jij voor mij met de 3d printer een lading ringen printen?"
Ik: tuurlijk.
Gisteren alles voorbereid, uitgerekend, modelletje in elkaar gezet, gesliced enz enz.
Vanmorgen even de filament wisselen, het blauw van mijn in aanbouw zijnde RC vliegtuig eruit, koperkleur erin.
-knak- en stukje blauw verdwijnt weer terug de printkop in. Smelt. Verstopt. Op de verkeerde plek.

1,5 gesleuteld om het los te krijgen, de boel los warmmaken tot 220 graden.. *auw* meermalen. Maar de verstopping is er uit...

Nu weer begonnen bij het begin..







[ Bericht 11% gewijzigd door fietsie op 27-11-2021 19:59:19 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202366698
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het sneeuwt op de Veluwe :o Alle bomen en velden zijn bedekt met een laagje. Prachtig O+
Wij reden ook door de sneeuw naar Doorn idd. Uiteindelijk was het meer "oh mooi" dan "oh nee koud", die sneeuw O+
pi_202366840
Post #139 oO/

Er ging duidelijk iets heel erg mis. Dat snap ík zelfs. :R

Succes #fietsie <O)
  zaterdag 27 november 2021 @ 17:11:46 #144
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202366919
quote:
Doet me denken aan mijn valkparkiet O+
Overleden in januari 2016 helaas -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_202367223
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:06 schreef fietsie het volgende:
Uk voor surprise maken: "Pappa, wil jij voor mij met de 3d printer een lading ringen printen?"
Ik: tuurlijk.
Gisteren alles voorbereid, uitgerekend, modelletje in elkaar gezet, gesliced enz enz.
Vanmorgen even de filament wisselen, het blauw van mijn in aanbouw zijnde RC vliegtuig eruit, koperkleur erin.
-knak- en stukje blauw verdwijnt weer terug de printkop in. Smelt. Verstopt. Op de verkeerde plek.

1,5 gesleuteld om het los te krijgen, de boel los warmmaken tot 220 graden.. *auw* meermalen. Maar de verstopping is er uit...

Nu weer begonnen bij het begin..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Knap van papa! Waar gaat ze die ringen voor gebruiken?
  zaterdag 27 november 2021 @ 17:47:41 #146
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202367244
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:45 schreef Blues het volgende:

[..]
Knap van papa! Waar gaat ze die ringen voor gebruiken?
Ze hadden lootjes getrokken, 5,- cadeau budget, en ze had iemand die een ring op haar lijstje had staan.
Dus de surprise is een ring, in de "diamant" een cadeautje en in de "ring" van de ring allemaal ingepakte geprinte ringen, om zelf te houden of uit te delen. Per rijtje 5 maten, 3 materialen. Nog net geen 98 correctie 3x 14 cent cent aan plastic :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202367296
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 15:20 schreef Tele6 het volgende:
JAAAAAAAA

Mét bandje gefinisht, lijf redelijk heel gehouden, lol gehad, niet onderkoeld geraakt *G*
2 uur 27, dat is voor mijn doen ook nog best een heel goede tijd *G*
Zei ik toch. Jij deed dat effe
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202367411
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:47 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ze hadden lootjes getrokken, 5,- cadeau budget, en ze had iemand die een ring op haar lijstje had staan.
Dus de surprise is een ring, in de "diamant" een cadeautje en in de "ring" van de ring allemaal ingepakte geprinte ringen, om zelf te houden of uit te delen. Per rijtje 5 maten, 3 materialen. Nog net geen 98 correctie 3x 14 cent cent aan plastic :P
Maar belangrijker: je bent een rc vliegtuig aan het printen?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202367438
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 15:20 schreef Tele6 het volgende:
JAAAAAAAA

Mét bandje gefinisht, lijf redelijk heel gehouden, lol gehad, niet onderkoeld geraakt *G*
2 uur 27, dat is voor mijn doen ook nog best een heel goede tijd *G*

Ik heb wel enorm blauwe knieën omdat mijn techniek voor wall climbs (schutting klimmen) is face first tegen de muur aan rennen en dan mezelf er spartelend tegenop trekken. M'n schoenen hadden minder grip dan m'n knieën dus dan maar zo. Auw. :')

We hebben alle bospaden volledig aan gort gelopen. Wat een drek _O_
Netjes *O* *O*

Net thuis van een middag bier proeven met vrienden bij Nevel. Altijd leuk als je zo de brouwerij in kan kijken.
  zaterdag 27 november 2021 @ 18:22:07 #150
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202367539
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Maar belangrijker: je bent een rc vliegtuig aan het printen?
Ja als experiment eerst een vrij simpel "rechte vormen" trainertje, en als dat lekker gaat ga ik een commercieel model (les-modelletje, dat wel) van 12,- (downloadrechten) printen.

Had al een remote, maar was hoop spul kwijt / verkocht / is er niet meer, dus bij Amazon staat een lijstje klaar om af te vuren zodra ik denk dattie compleet is voor een ontvangertje en motortje en meer van die zut.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')