Zo te zien is dat zo'n beetje het enige dat je er niet bij krijgt.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Prima, als je alle nieuwe exclusives krijgt
Walgelijkquote:Op zondag 5 december 2021 13:16 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zo te zien is dat zo'n beetje het enige dat je er niet bij krijgt.
500 consolequote:
Hoeveel geld voor de Series X?quote:Op maandag 6 december 2021 17:15 schreef StateOfMind het volgende:
Coolblue heeft/had vandaag ook weer een inschrijving voor 1800 PS5's.
Voor een verloting.
Geld ook voor de Series X.
565quote:Op maandag 6 december 2021 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoeveel geld voor de Series X?
Hoe kom jij aan die aantallen?quote:Op maandag 6 december 2021 17:15 schreef StateOfMind het volgende:
Coolblue heeft/had vandaag ook weer een inschrijving voor 1800 PS5's.
Voor een verloting.
Geld ook voor de Series X.
Even voor mijn beeld. Dit is dus Uncharted 4 Remasterd?quote:
Yep dat is de remastered versie.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Even voor mijn beeld. Dit is dus Uncharted 4 Remasterd?
Ik ben toen aan die games begonnen toen ze bij PS+ zaten. Ik heb 1,2 en 3 toen uitgespeeld. 4 moest ik nog steeds aan beginnen. Maar op deze manier (ondanks dat het dan geld kost) is het wel erg interessant.
Geduld wordt beloondquote:Op woensdag 8 december 2021 08:09 schreef Evenstar het volgende:
Jaaaaa, eindelijk PS5 kunnen regelen. Net drop bij Bol.com
Tip voor diegenen die nog zoeken: Hele grote kans dat Amazon.DE straks ook nog komt. Zorg dat je Prime hebt (kan gratis) en je adres, creditcard etc. al hebt ingevuld.
Was soms lastig om de scalpers van MediaMarkt en NedGame links te laten liggen, maar wel fijn om gewoon één te hebben gekocht tegen adviesprijs zonder rotzooi er bij.quote:
Ja bizar. Ik heb hem sinds augustus, puur toeval. Verlaat kerstcadeau van mn werkgever. Wel een pakket, met headset, laadstation, Spiderman en Ratchet and Clank. Maargoed, je pakt alles aan op dat momentquote:Op woensdag 8 december 2021 08:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Was soms lastig om de scalpers van MediaMarkt en NedGame links te laten liggen, maar wel fijn om gewoon één te hebben gekocht tegen adviesprijs zonder rotzooi er bij.
NedGame had laatst een pakket van ¤820 .... 1 extra controller, 3 spellen
Nicequote:Op woensdag 8 december 2021 08:10 schreef CoExist het volgende:
[..]
Yep dat is de remastered versie.
En check dit!
[ afbeelding ]
Als je dus de PS4 disc versies hebt.
Digitale en PS+ versies tellen niet mee.
[ afbeelding ]
Box-art
Mooi manquote:Op woensdag 8 december 2021 08:09 schreef Evenstar het volgende:
Tip voor diegenen die nog zoeken: Hele grote kans dat Amazon.DE straks ook nog komt. Zorg dat je Prime hebt (kan gratis) en je adres, creditcard etc. al hebt ingevuld.
Ah zonde man. Ik had de Collection ook in de PS+, maar moest daar bijna doorheen worstelen. Met aanschaf van mn PS5 ook deel 4 gratis op de kop getikt en die vond ik waanzinnig goed. Dus zou dan echt deze remaster kopen, deel 4 was zoveel beter.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Even voor mijn beeld. Dit is dus Uncharted 4 Remasterd?
Ik ben toen aan die games begonnen toen ze bij PS+ zaten. Ik heb 1,2 en 3 toen uitgespeeld. 4 moest ik nog steeds aan beginnen. Maar op deze manier (ondanks dat het dan geld kost) is het wel erg interessant.
Ik ook!quote:Op woensdag 8 december 2021 08:09 schreef Evenstar het volgende:
@Ang3l druipt teleurgesteld weer afquote:Op woensdag 8 december 2021 09:58 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
![]()
![]()
En geen kontnaai-bundel.
Vooral dat laatste jaquote:Op woensdag 8 december 2021 09:58 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
![]()
![]()
En geen kontnaai-bundel.
Die bundel bij Coolblue was nog wel ok. Die headset was ik toch al lang van plan te halen.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:44 schreef Evenstar het volgende:
Vooral dat laatste ja
Amazon heeft toch geen drop gehad, had dat wel verwacht. Nou ja, boeien
Miles Morales is een toffe game.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:56 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Die bundel bij Coolblue was nog wel ok. Die headset was ik toch al lang van plan te halen.
Had alleen geen behoefte aan die Spiderman game.
Ik geloof best dat het een goede game is, maar gewoon niet mijn ding.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Miles Morales is een toffe game.
Leuker dan Spiderman 2018.
Leuker personage ook.
Wanneer komt ie binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |